LB to the rescue!quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
Arghhhh, er had een komma na heartless gemoeten
beter?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
Arghhhh, er had een komma na heartless gemoeten
quote:
Much betterquote:
snickersquote:
Haat en liefde liggen dicht bij elkaarquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Een BMI van 32 vind je dus niet erg?
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Een BMI van 32 vind je dus niet erg?
quote:
quote:
Ja.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
BMI gaat nergens over.
Toen ik op m'n fitst was had ik 26,3.
BMI werkt niet als je actief sport neequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
BMI gaat nergens over.
Toen ik op m'n fitst was had ik 26,3.
Nu 22,5 maar ben stuk ongezonder eigenlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
BMI werkt niet als je actief sport nee
quote:
Ja wel hoor. Verveel me alleen een beetje. 1,5 uur voetbal International is niks aanquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hey alles goed hoe is het bij je opa en oma
quote:
Ik ben immuun, I shall repopulate the planetquote:
gaat wel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja wel hoor. Verveel me alleen een beetje. 1,5 uur voetbal International is niks aan
En met jou?
Jij hebt al een ziekte?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben immuun, I shall repopulate the planet
heb nog niet gekekenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:38 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Maar komt the boss nu niet meer bij VI?
Neequote:
Mwah, als je goed aftraint ja.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2-3 maandjes afvallen val je weer binnen de grens
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]Je hing toch niet boven de WC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Boskamp was jarig dus was wel grappig.quote:
Neequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hing toch niet boven de WC?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Boskamp was jarig dus was wel grappig.
Maar heb voetbal niet gevolgd algelopen tijd dus volgde het niet helemaal.
Oh, dan is het priem.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeAangeboren afwijking in mijn spijsverteringsstelsel
![]()
Maar nu ben ik weer gezond hoor
Ben jij de nieuwe kloon van dit topic?quote:
In film/series of in massagesalons?quote:
Films. Altijd hetzelfdequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
In film/series of in massagesalons?
Prima hoor na een massage.quote:
Wat bedoel je?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe kloon van dit topic?
Ik heb ook wel eens een film gezien die van het begin tot het eind nergens over ging, end us ook geen happy ending hadquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Films. Altijd hetzelfde
Je was te laat met je grapjequote:
Ja maar da theb ik niet allemaal gelezenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:44 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik heb straks al aangegeven dat ik een kloon ben ja.
En ja, ik kom uit KLB zoals ik al eerder al had aangegeven.
Het was ook tijdens die drukte, maar dat geeft nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar da theb ik niet allemaal gelezen
Ben je wel lief?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Het was ook tijdens die drukte, maar dat geeft niet
Okequote:
Zeg, where did you go mr English?quote:
Kloontjequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:44 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik heb straks al aangegeven dat ik een kloon ben ja.
En ja, ik kom uit KLB zoals ik al eerder al had aangegeven.
Ik ben er nog hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg, where did you go mr English?
quote:
Ga je nou vreemd?quote:
Nee hoor. Bitterlemon is still my bbyquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor. Bitterlemon is still my bby
Heb je nog spannende verhalen?quote:
Nevah.quote:
quote:
Nee, ik heb maar een saai leven en ben maar een saai mensquote:
quote:
Ohquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik heb maar een saai leven en ben maar een saai mens
Misschien word het nog wat thoughquote:
Zometeenquote:
Op het luchtkussenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
ZometeenSpanning en sensatie bij Stuwie
In je regenpakquote:
Ik wil ook in zo'n bal op het waterquote:
Welnee, het is pas 11 uur 's avondsquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, het is pas 11 uur 's avonds
Zelfs dat ik er om 3 uur alweer uit moest lag ik niet al om 11 uur bed. Alleen gister lag ik er om 11 uur al in, maar toen heb ik nog tot midden in de nacht lopen FOK!kenquote:
OMG dat wil ik ook zooooooo graagquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil ook in zo'n bal op het water
Jaaaaquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb geen zin om te gaan werken
Wij gaan zo het laatste weekend van het seizoen inquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb geen zin om te gaan werken
Dan moet je daar onmiddellijk mee stoppenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:07 schreef badschaap het volgende:
de hoeveelheden eten die ik naar binnen stouw zijn echt niet gezond
het probleem is ik zit echt bijna nooit vol.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je daar onmiddellijk mee stoppen
Ik heb dus het omgekeerde. Ik heb geen hongergevoel en ik zit na een half mandarijntje in principe al volquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
het probleem is ik zit echt bijna nooit vol.
Ik heb nu bijvoorbeeld binnen 5 binuten 2 worstenbroodjes, een bak chips en 2 koekjes p en heb nogsteeds honger
Binnen 5 minutenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
het probleem is ik zit echt bijna nooit vol.
Ik heb nu bijvoorbeeld binnen 5 binuten 2 worstenbroodjes, een bak chips en 2 koekjes p en heb nogsteeds honger
Maar ik ben echt totaal niet dik, ik weeg altijd iets van 65-70kilo.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dus het omgekeerde. Ik heb geen hongergevoel en ik zit na een half mandarijntje in principe al volJe moet je gevoel leren negeren en normaal gaan eten
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:14 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar ik ben echt totaal niet dik, ik weeg altijd iets van 65-70kilo.
Dat vind ik best wel raar want heel erg veel beweging krijg ik meestal ookm weer niet in de week
Dan werkt je vertering nog veel sneller, hou dit nog een paar jaar vol en je wordt echt wel dikkerquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:17 schreef badschaap het volgende:
het voordeel is wel dat ik bijna elke food challenge op me sloffen win![]()
Bijvoorbeeld de seven-up banana chalenge, is totaal geen probleem voor mij
Het zijn vooral de kleine dingetjes zegmaar die ik in grote hoeveelheden binnen kan houden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:18 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik zou eerder winnen bij een hongerstakingswedstrijd denk ik
Davidquote:
of je gaat gewoon niet elke keer als je "honger" hebt vretenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:20 schreef badschaap het volgende:
godver heb alweer honger.
Eventjes een banaan ofzo gaan eten
Hoiquote:
Tjackjequote:
Hier ook al iddquote:
* essnhills steekt vinger in mond van Miniempjequote:
ja, maar dat vind ik moeilijk om juist niet te doenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
of je gaat gewoon niet elke keer als je "honger" hebt vreten
Hoezo?quote:
Ik steek mn vingers liever ergens anders in.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills steekt vinger in mond van Miniempje
quote:
(Gaat dus om mn werk bij de AH)quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:15 schreef d4v1d het volgende:
Nou, geweldige afsluiting gehadkuch..
Je mag dus niet meer na werktijd, als de winkel al gesloten is, producten kopen. Oke, niet de leukste regel maar daar valt nog mee te leven.
Echter is dit totaal niet gecommuniceerd naar ons, de medewerkers. De enige die het wist was de TLVA. Wij en de TLVK wisten van niks.
Gewoon not done, zoiets hoor je te communiceren naar je medewerkers voordat deze regel moet worden gevolgd. Nog een hele discussie tussen de TLVK en de TLVA, TLVK was echt chagrijnig als de tering geworden hierdoor.
En uiteindelijk nog een kwartier uitgelopen
Goed, ik dus naar een AH die nog open is. Bij de kassa aangekomen valt de beveiliger tegen me uitIk had een aangebroken verpakking pepermunt in de zak van mn vest zitten, deze had ik blijkbaar gestolen. Ik heb deze man heel vriendelijk vertelt dat ik deze verpakking eergisteren heb gekocht, ik kon dus onmogelijk al de helft van de pepermunt ophebben als ik deze zojuist uit het schap had gepakt. Meneer wou me echter niet geloven, lul.
Uiteindelijk er mee weg gekomen. Volgende keer moet ik wel een bonnetje mee hebben, dikke lul, ik ga geen bonnetjes meenemen van eergisteren.
En nu ben ik ook chagrijnig
Oh van een groot broodje raak ik juist niet vol, gek he.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:24 schreef badschaap het volgende:
Maar ik heb wel moeite met echt vet eten.
Bijvoorbeeld kebab, een groot broodje krijg ik niet op
In een kom met cakebeslag bijvoorbeeldquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik steek mn vingers liever ergens anders in.
Deze weetquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
In een kom met cakebeslag bijvoorbeeld
het menselijk lichaam is soms raar jahquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh van een groot broodje raak ik juist niet vol, gek he.
gekkie hahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh van een groot broodje raak ik juist niet vol, gek he.
quote:
Achterlijke beveiliger. Wie eist, bewijstquote:
Ff lekker roeren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
In een kom met cakebeslag bijvoorbeeld
man klopte niet, vrouw klinkt niet goed dus dan maar gewoon deze weet?quote:
Jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
man klopte niet, vrouw klinkt niet goed dus dan maar gewoon deze weet?
quote:
En dan lekker lebberen en smikkelenquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan lekker lebberen en smikkelen
En ondertussen ruikt het heerlijk in huis door de cake die vers gebakken wordtquote:
Tot het mondje gevuld is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan lekker lebberen en smikkelen
behalve als je spacecake bakt, dan is iedereen zo stoned als hellquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ondertussen ruikt het heerlijk in huis door de cake die vers gebakken wordt
En dan doorslikkenquote:
Ik ben lief en onschuldig, ik bak geen spacecakequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
behalve als je spacecake bakt, dan is iedereen zo stoned als hell
quote:
quote:
Je vroeg eromquote:
LittleBrownie, aangenaam.quote:
Achterlijke beveiligers altijd. Op de middelbare school lieten ze me ook nooit de AH in en als ze dat deden per tweetallen, zodat je een kwartier kon wachten. Ook buiten schooltijd lieten ze me wachten somsquote:
Halloquote:
Jouw* HAHAHquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
dacht even dat het jou hand was ahaha
Ik dacht al :s Straks had je je wit geschminkt. Zou toch behoorlijk racistisch zijn voor ons.quote:
inb4 lb die emo.gif'tquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik dacht al :s Straks had je je wit geschminkt. Zou toch behoorlijk racistisch zijn voor ons.
Zwarte piet is racisme !1!einz!
Zeg, zo begroeten we hier geen nieuwkomers zoquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik dacht al :s Straks had je je wit geschminkt. Zou toch behoorlijk racistisch zijn voor ons.
Zwarte piet is racisme !1!einz!
quote:
Ik drink geen bier.quote:
Gewoon chocomelk toch.*quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:33 schreef d4v1d het volgende:
eckte bazen drinken gewoon fristi of appelsap.
warm met slagroomquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon chocomelk toch.*
Bitterlemon
of sisi no bubbles of Taksiquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:33 schreef d4v1d het volgende:
Maar echt hard jonge. Ik stop de groenten in plekken waarvan ze niet wisten dat ze die hadden.quote:
ook lekkerquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon chocomelk toch.*
Bitterlemon
Ik heb gister appelsap herontdekt maar daar zit zo grandioos veel suiker in dat het een slechte herontdekking is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:33 schreef d4v1d het volgende:
Dat denk ik ook wel jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben bang dat ik erg hoog in de dagcijfers sta van heel FOK!
Ik was eigenlijk nog best rustig vandaagquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben bang dat ik erg hoog in de dagcijfers sta van heel FOK!
Is wel een leuk plaatjequote:
quote:
Taksiquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
je hebt tegenwoordig zelfs thee met speculaas smaak
Theequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen die thee
Je bent geen bejaarde oma.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen die thee
captain morgan is spiced rum, lekkerder in cola.quote:
Het thee-vaak is achterlijk grootquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
je hebt tegenwoordig zelfs thee met speculaas smaak
quote:
Mijn droomauto is een Mini Cooperquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:36 schreef richolio het volgende:
Mijn droomauto
[ afbeelding ]
Aston Martin
Verse munttheequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen die thee
Buurman hier om de hoek heeft er eenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:36 schreef richolio het volgende:
Mijn droomauto
[ afbeelding ]
Aston Martin
mini cooperquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn droomauto is een Mini CooperFord Mustang is ook wel nice
Klopt. Kut pickwick met hun 3 milijard smakenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het thee-vaak is achterlijk groot
Als ik ineens superster DJ wordt en zo krijg je een mini cooper van mequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:
En Lipton die het dunnetjes over doetquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
Klopt. Kut pickwick met hun 3 milijard smaken
OMG OMGquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik ineens superster DJ wordt en zo krijg je een mini cooper van me
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
Auto's![]()
Gewoon lekker fietsen of de benenwagen jonguh
jaa!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En Lipton die het dunnetjes over doet
Het is dat je een regenbroek hebtquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen die thee
Wel lief van jequote:
engelse groene thee? Dat gaat niet samenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
jaa!
Gewoon allemaal aan de pauper engelse groene thee van de lidl
Mini Coopers zijn wel leukquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die zie je hier best veelquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:36 schreef richolio het volgende:
Mijn droomauto
[ afbeelding ]
Aston Martin
Jammer alleen dat het niet gaat gebeurenquote:
engelse thee danquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
engelse groene thee? Dat gaat niet samen
Bitterlemon
zegquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:39 schreef Miniem het volgende:
Hallon ik heb een vraarie, trouwen anyone?
Gaat om de gedachtequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het niet gaat gebeuren
Als dat even werktequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:39 schreef Miniem het volgende:
Hallon ik heb een vraarie, trouwen anyone?
Doe je een half uur over een Strongbow?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
Ik neem nog één Strongbow en dan ga ik over een half uur maar eens naar bed
Zoiets ja. Ik doe het rustig aanquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe je een half uur over een Strongbow?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:41 schreef badschaap het volgende:
[ afbeelding ]
en de crimineel onder de thee soorten
ik heb geen bierquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
Ik neem nog één Strongbow en dan ga ik over een half uur maar eens naar bed
quote:
Nu al helemaal niet meer neequote:
Ik heb irl al een vriendjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb anders best chille Marokkaanse collega. Hij draagt het stereotype wel een beetje, maar hij is niet dom en gewoon redelijk en aardig.
Wel een positief iets is dat hij zei dat hij het bedrijf van zijn opa gaat overnemen wat betekent dat hij mooi oprot naar MarokkoDeden ze dat allemaal maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:
quote:
Hij is juist een van de weinigen die best mocht blijven.quote:
300C dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
verneuk of neuk?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Daten is leuk. Ookal verneuk je het daarna
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb anders best chille Marokkaanse collega. Hij draagt het stereotype wel een beetje, maar hij is niet dom en gewoon redelijk en aardig.
Wel een positief iets is dat hij zei dat hij het bedrijf van zijn opa gaat overnemen wat betekent dat hij mooi oprot naar Marokkoja hier ook zo'n marrokaanse dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar half marrokko lijkt hem wel te kennen, de tering zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |