Ik wil ook in zo'n bal op het waterquote:
Welnee, het is pas 11 uur 's avondsquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, het is pas 11 uur 's avonds
Zelfs dat ik er om 3 uur alweer uit moest lag ik niet al om 11 uur bed. Alleen gister lag ik er om 11 uur al in, maar toen heb ik nog tot midden in de nacht lopen FOK!kenquote:
OMG dat wil ik ook zooooooo graagquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil ook in zo'n bal op het water
Jaaaaquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb geen zin om te gaan werken
Wij gaan zo het laatste weekend van het seizoen inquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb geen zin om te gaan werken
Dan moet je daar onmiddellijk mee stoppenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:07 schreef badschaap het volgende:
de hoeveelheden eten die ik naar binnen stouw zijn echt niet gezond
het probleem is ik zit echt bijna nooit vol.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je daar onmiddellijk mee stoppen
Ik heb dus het omgekeerde. Ik heb geen hongergevoel en ik zit na een half mandarijntje in principe al volquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
het probleem is ik zit echt bijna nooit vol.
Ik heb nu bijvoorbeeld binnen 5 binuten 2 worstenbroodjes, een bak chips en 2 koekjes p en heb nogsteeds honger
Binnen 5 minutenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
het probleem is ik zit echt bijna nooit vol.
Ik heb nu bijvoorbeeld binnen 5 binuten 2 worstenbroodjes, een bak chips en 2 koekjes p en heb nogsteeds honger
Maar ik ben echt totaal niet dik, ik weeg altijd iets van 65-70kilo.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dus het omgekeerde. Ik heb geen hongergevoel en ik zit na een half mandarijntje in principe al volJe moet je gevoel leren negeren en normaal gaan eten
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:14 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar ik ben echt totaal niet dik, ik weeg altijd iets van 65-70kilo.
Dat vind ik best wel raar want heel erg veel beweging krijg ik meestal ookm weer niet in de week
Dan werkt je vertering nog veel sneller, hou dit nog een paar jaar vol en je wordt echt wel dikkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |