Klopt. Kut pickwick met hun 3 milijard smakenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het thee-vaak is achterlijk groot
Als ik ineens superster DJ wordt en zo krijg je een mini cooper van mequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn droomauto is een Mini CooperFord Mustang is ook wel nice
quote:
En Lipton die het dunnetjes over doetquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
Klopt. Kut pickwick met hun 3 milijard smaken
OMG OMGquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik ineens superster DJ wordt en zo krijg je een mini cooper van me
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
Auto's![]()
Gewoon lekker fietsen of de benenwagen jonguh
jaa!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En Lipton die het dunnetjes over doet
Het is dat je een regenbroek hebtquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen die thee
Je bent geen bejaarde oma.
Wel lief van jequote:
engelse groene thee? Dat gaat niet samenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
jaa!
Gewoon allemaal aan de pauper engelse groene thee van de lidl
Mini Coopers zijn wel leukquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die zie je hier best veelquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:36 schreef richolio het volgende:
Mijn droomauto
[ afbeelding ]
Aston Martin
Jammer alleen dat het niet gaat gebeurenquote:
engelse thee danquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
engelse groene thee? Dat gaat niet samen
Bitterlemon
zegquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:39 schreef Miniem het volgende:
Hallon ik heb een vraarie, trouwen anyone?
Gaat om de gedachtequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het niet gaat gebeuren
Als dat even werktequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:39 schreef Miniem het volgende:
Hallon ik heb een vraarie, trouwen anyone?
Doe je een half uur over een Strongbow?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
Ik neem nog één Strongbow en dan ga ik over een half uur maar eens naar bed
Zoiets ja. Ik doe het rustig aanquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe je een half uur over een Strongbow?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:41 schreef badschaap het volgende:
[ afbeelding ]
en de crimineel onder de thee soorten
ik heb geen bierquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
Ik neem nog één Strongbow en dan ga ik over een half uur maar eens naar bed
quote:
Nu al helemaal niet meer neequote:
Ik heb irl al een vriendjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb anders best chille Marokkaanse collega. Hij draagt het stereotype wel een beetje, maar hij is niet dom en gewoon redelijk en aardig.
Wel een positief iets is dat hij zei dat hij het bedrijf van zijn opa gaat overnemen wat betekent dat hij mooi oprot naar MarokkoDeden ze dat allemaal maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:
quote:
Hij is juist een van de weinigen die best mocht blijven.quote:
300C dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
verneuk of neuk?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Daten is leuk. Ookal verneuk je het daarna
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb anders best chille Marokkaanse collega. Hij draagt het stereotype wel een beetje, maar hij is niet dom en gewoon redelijk en aardig.
Wel een positief iets is dat hij zei dat hij het bedrijf van zijn opa gaat overnemen wat betekent dat hij mooi oprot naar Marokkoja hier ook zo'n marrokaanse dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar half marrokko lijkt hem wel te kennen, de tering zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |