Hoe vraag je via AH een gratis Air Miles pas aan? Bij de servicebalie betaal je namelijk ook gewoon 2,50 voor zo;n kaartquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:00 schreef donald500 het volgende:
Zo, ook maar gelijk air miles pas aangevraagd bij activeren van mijn bonus-mvp pas.
Zag op website airmiles dat je ervoor moest betalen, maar via AH werd daar niks over vermeld, scheelt weer.
Bij activeren van die nieuwe bonuskaart was er een optie om je airmiles te koppelen, nu had ik dus nog geen airmiles en toen stond er ook als optie vraag nu gelijk een airmilespas aan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoe vraag je via AH een gratis Air Miles pas aan? Bij de servicebalie betaal je namelijk ook gewoon 2,50 voor zo;n kaart
Oké nice.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:05 schreef donald500 het volgende:
[..]
Bij activeren van die nieuwe bonuskaart was er een optie om je airmiles te koppelen, nu had ik dus nog geen airmiles en toen stond er ook als optie vraag nu gelijk een airmilespas aan.
Had ik dus gedaan en kreeg net mail van airmiles voor mijn online account.
Naja in die mail staat dat ik hem binnen een paar dagen in huis heb en heb geen rekeningnummers oid hoeven door te geven.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:07 schreef mujentas het volgende:
Lijkt me sterk dat je een gratis pas krijgt
Dat het bij jullie kon.quote:Je mag dus niet meer na werktijd, als de winkel al gesloten is, producten kopen.
Volgende keer de zak van de vest dicht doen, niemand die het dan nog ziet.quote:Ik had een aangebroken verpakking pepermunt in de zak van mn vest zitten, deze had ik blijkbaar gestolen.
Iemand die er al 2.5 jaar werkte kon dit altijd al doen.quote:
Zitten geen ritsen op.quote:[..]
Volgende keer de zak van de vest dicht doen, niemand die het dan nog ziet.
Bij ons gaan die dingen gewoon gratis(mocht een klant het vinden) of richting de kantine zodat medewerkers het naar huis kunnen nemen...quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:31 schreef d4v1d het volgende:
Bleek niet in het systeem te staan, uiteindelijk mocht die man alsnog ¤2,36 betalen
Is toen ter plekke in het systeem gezet. Zou niet weten waarom die het gratis zou mogen hebben.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:32 schreef exelletor het volgende:
[..]
Bij ons gaan die dingen gewoon gratis(mocht een klant het vinden) of richting de kantine zodat medewerkers het naar huis kunnen nemen...
Oh dacht dat het niet in de systemen stond... Maar bij jullie stond het dus wel in.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:33 schreef d4v1d het volgende:
Is toen ter plekke in het systeem gezet. Zou niet weten waarom die het gratis mocht hebben.
Stond er ook niet in. Maar er werd iets op de computer ingetikt en toen werkte hetquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:34 schreef exelletor het volgende:
[..]
Oh dacht dat het niet in de systemen stond... Maar bij jullie stond het dus wel in.
Dan staat het wel in, maar moet er dus een t-correctie gedaan worden om het scanbaar te maken. Dit kan via een terminal of via de pc.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef d4v1d het volgende:
Stond er ook niet in. Maar er werd iets op de computer ingetikt en toen werkte het
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Stond er ook niet in. Maar er werd iets op de computer ingetikt en toen werkte het
Tijdelijk toevoegen heet datquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als franchiser kun je er ook niets mee hoor, je kunt geen producten van een andere supermarkt verkopen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dan staat het wel in, maar moet er dus een t-correctie gedaan worden om het scanbaar te maken. Dit kan via een terminal of via de pc.
Soms heb je dingen die niet in de systemen staat (bijv. als je dingen van de plus/jumbo etc. krijgt geleverd) en daar kun je als niet-franchiser weinig mee.
http://www.retailnews.nl/(...)verzonnen--8217.htmlquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dat het bij jullie kon.
[..]
Volgende keer de zak van de vest dicht doen, niemand die het dan nog ziet.
Even wat anders - sommige van-voor prijzen.![]()
[ link | afbeelding ]
Die blokken hout waren overigens wel in een dag uitverkocht.Mocht ik zo'n ding nou nodig hebben, zou ik best 4,50 voor willen neerleggen, dus kan het best begrijpen...
Alles kan. Waar een wil is is een weg.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als franchiser kun je er ook niets mee hoor, je kunt geen producten van een andere supermarkt verkopen.
Je kan toch wel dingen verkopen die niet tot het standaard assortiment van ah behoren? Overigens hebben we niet alleen dingen van PLUS etc binnen gehad, ook gewoon kroepoek etc. van een onbekend merk...quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:38 schreef mujentas het volgende:
Als franchiser kun je er ook niets mee hoor, je kunt geen producten van een andere supermarkt verkopen.
Ja, dat kan wel, maar geen huismerk producten van andere supermarkten. Simpelweg omdat wij het recht niet hebben om deze te verkopen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:39 schreef exelletor het volgende:
[..]
Je kan toch wel dingen verkopen die niet tot het standaard assortiment van ah behoren? Overigens hebben we niet alleen dingen van PLUS etc binnen gehad, ook gewoon kroepoek etc. van een onbekend merk...
Hij staat wel voor die prijs op website van AH. Raar dat het bij de wwm in de bonus is, terwijl mensen op de website de volle pand mogen betalen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:38 schreef mujentas het volgende:
http://www.retailnews.nl/(...)verzonnen--8217.html
Lijkt me ook niet dat je wilt dat er een ander huismerk in het schap staatquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, maar geen huismerk producten van andere supermarkten. Simpelweg omdat wij het recht niet hebben om deze te verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |