En zo lang iemand kan klagen heeft ie voldoende te eten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang iemand met bijstand het ene glas wijn na het andere kan bestellen, zit ie nog niet op de bodem.
Ad fundum!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang iemand met bijstand het ene glas wijn na het andere kan bestellen, zit ie nog niet op de bodem.
Te oordelen naar haar omvang, gaat het meeste geld op aan drank.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:30 schreef waht het volgende:
[..]
En zo lang iemand kan klagen heeft ie voldoende te eten.
Het Sinterklaasfeest is dan ook zeer racistisch, dat dit kan anno 2013.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
Krijg zin om mij achter de Sinterklaasfeest-haters te scharen. Gewoon, omdat het kan.
En omdat een klein tikkeltje nuance van mijn kant net leidde tot allerlei opgefokte reacties.
Volgens mij zijn er ook meer argumenten tegen Piet dan ervoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
Krijg zin om mij achter de Sinterklaasfeest-haters te scharen. Gewoon, omdat het kan.
En omdat een klein tikkeltje nuance van mijn kant net leidde tot allerlei opgefokte reacties.
U bent gewoon zo'n linkse moraalridder, die ons feestje weggeeft aan de politiek correcten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
Oh ik had Charlotte verwacht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik identificeer mijzelf het meest met Friedhelm.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:38 schreef remlof het volgende:
Dit kon eindelijk wel weer eens wat kwaliteit toevoegen: Publieke omroep VS wil eigen zender in Nederland
Dat klinkt best goed. Maar we moeten er dus nog lang op wachten.quote:Het netwerk heeft een samenwerkingsverband met de Britse BBC en Channel 4, waardoor er veel bekende Britse series, zoals bijvoorbeeld Downton Abbey te zien zijn.
Ook dat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
U bent gewoon zo'n linkse moraalridder, die ons feestje weggeeft aan de politiek correcten.
Nou en, die teringlijers passen zich maar aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou als nietsvermoedende zwartjoekel maar een bezoek brengen aan Nederland in de weken voor Sinterklaas. Dan sta je wel raar te kijken als je een witte baardmans op paard voorbij ziet lopen, geflankeerd door een tientallen zwarte helpers.
Het gaat ook helemaal niet om Sinterklaas. Het gaat om wie het voor het zeggen heeft.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
Wel mooi dat men helemaal de pan uitflipt vanwege die Sinterklaas-discussie. Dat je het kleinzielig gelul vindt, oke, maar om nou echt compleet over de zeik te gaan.
Hoppa!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:53 schreef Friek_ het volgende:
Het feest is ook allang niet meer van deze tijd. We moeten die Zwarte Piet gewoon vervangen met allerlei kleurenpieten, zodat niemand zich mogelijk buitengesloten voelt bij het vieren van feesten. Zo is het voor iedereen een feest.
Helemaal niet opzichtig ofzo, na-aper.quote:
Het levert weer een aantal vermakelijke topics op, dat is wat telt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
Wel mooi dat men helemaal de pan uitflipt vanwege die Sinterklaas-discussie. Dat je het kleinzielig gelul vindt, oke, maar om nou echt compleet over de zeik te gaan.
En de hoge heren kunnen weer stiekem wat zaken regelen terwijl het volk bezig is met de Sint.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Het levert weer een aantal vermakelijke topics op, dat is wat telt.
Hebt u daar een probleem mee?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:05 schreef waht het volgende:
[..]
En de hoge heren kunnen weer stiekem wat zaken regelen terwijl het volk bezig is met de Sint.
Europa.quote:Nederland bestaat nog wel maar het is de bedoeling dat we met z'n allen in Europa een grote eenheidskliek gaan vormen zonder eigen identiteit die naar die landen is terug te leiden. Althans, die indruk krijg ik een beetje.
Nu gaat 'ie helemaal lekker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Iets als gelijk(waardig)heid is maar zomaar een mening dus? Het lijkt mij dat gelijke behandeling een mensenrecht is, niet zomaar een mening. Dat de SGP die traditie nog niet wil aanpassen in het licht van de nieuwe realiteit, toont eerder hun middeleeuwse denkwijze.
Zelfde geldt natuurlijk voor de nieuwe generatie nationalisten die strijden voor de Zwarte Piet als wezenlijk onderdeel van onze nationale identiteit. Wat een droeftoeters.
Dat is maar de vraag, net als een 'Nederlandse' identiteit overigens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof er niet zoiets is als een Europese identiteit.
Voel jij je met elk land in Europa verwant, remlof?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof er niet zoiets is als een Europese identiteit.
De Drentse identiteit bestaat onmiskenbaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag, net als een 'Nederlandse' identiteit overigens.
Gewrocht uit turf, jenever en achterdocht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:35 schreef waht het volgende:
[..]
De Drentse identiteit bestaat onmiskenbaar.
Ik voel me meer Europeaan dan Nederlander in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Voel jij je met elk land in Europa verwant, remlof?
Ik vraag dat omdat er toch nog wel grote verschillen tussen de volkeren zitten; vind ik dan. Ik zou zelf eerder zeggen dat ik me westerling voel dan Europeaan; dan heb ik iets meer gemeenschappelijk met pakweg iemand uit Roemenië.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik voel me meer Europeaan dan Nederlander in ieder geval.
Uiteraard, dit is namelijk de schuld van de islam.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat al over pigmentgestoorden en rifmongolen.
Allemaal een pot nat immers.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Uiteraard, dit is namelijk de schuld van de islam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |