Dat mag je niet zeggen van Mani. Het zijn allemaal unieke nummers, die echt wel uit elkaar te halen zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:09 schreef OProg het volgende:
Ik dacht dat nummer van hem wel eens gehoord te hebben.
Maar het kan ook 1 van de 300 andere nummers zijn dat zo klinkt.
We hebben een kenner.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:10 schreef Bosbeetle het volgende:
De dance scene is harde/heftige muziek
Vergeet ISIS, Sunn-O))), Electric Wizard of Atari Teenage Riot, de dance scene, dát is hard.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:10 schreef Bosbeetle het volgende:
De dance scene is harde/heftige muziek
Er zijn een miljoen miljard verschillende stromingen pik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen van Mani. Het zijn allemaal unieke nummers, die echt wel uit elkaar te halen zijn.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet ISIS, Sunn-O))), Electric Wizard of Atari Teenage Riot, de dance scene, dát is hard.
En toch lijken die deuntjes allemaal op elkaar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zijn een miljoen miljard verschillende stromingen pik.
Eens luisterenquote:
Je luistert helemaal niet naar die muziek, dus hoe weet jij dat nou.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
En toch lijken die deuntjes allemaal op elkaar.
quote:
Ja leuk. Origineel ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stefan gaat ook met 'm naar bed.
Ik heb het geprobeerd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je luistert helemaal niet naar die muziek, dus hoe weet jij dat nou.
Ja, dat zegt wel iets.quote:
Vrienden mogen alles tegen elkaar zeggen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koester je vrienden eens.
De muziek is niet van die show, die show is gewoon bulldozer die zaal afbreektquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het maar maffe muziek, Bosb.
Sybrand is een nobuddie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vrienden mogen alles tegen elkaar zeggen.
Is dat dan muziek?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De muziek is niet van die show, die show is gewoon bulldozer die zaal afbreekt
natuurlijkquote:
Dat is hij ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:15 schreef Pedroso het volgende:
Een paar lokale debielen optrommelen en net doen of ie wereldberoemd is.
Arcee weet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:15 schreef Arcee het volgende:
Beste dj van de wereld, niemand geeft ook maar ene neuk.
Nee joh.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Matthijs weer eens iets teveel gesnoven?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:15 schreef Arcee het volgende:
de zwarte piet omdat het moetquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:15 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom zit die zwarte piet daar terwijl ze geen idee heeft wie de gasten zijn of wat ze doen?
Tsja, ik vind dat soort conceptmuziek altijd een beetje te overdreven.quote:
Je verwacht het niet he?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef Stickertje het volgende:
heeft 4chan zitten klote met stemmen?
Gras is groen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef Stickertje het volgende:
Of van Oekels Discohoek.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef Specularium het volgende:
Vroeger had je DJ Harry voor al uw discohits.
Marcod3j weet dit ook nog.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Dan ga ik toch liever naar kraftwerkgeen laptop gezien
Die hebben VI ook de televizierring bezorgd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef Stickertje het volgende:
Dat ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:19 schreef Stickertje het volgende:
leuke lucky.. of misschien lijkt lucky leuker na deze matige uitzending
Is het ookquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ik vind dat soort conceptmuziek altijd een beetje te overdreven.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:19 schreef cobain1994 het volgende:
Ik ben Paul van vliet en ik steun zwarte piet?
Die namen die ik noemde kan ik - met uitzondering van Sunn - wel waarderen. Voornamelijk Electric Wizard wel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is het ookmaar het was gewoon mijn reactie op de dance scene hard vinden... maarja sylvana houd voornamelijk van glijerige soul natuurlijk.
Ik ook wel maar ik zou ze niet bij hard schalen.. maarja de hardheidschaal is nogal flexibel en ondefiniëerbaar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die namen die ik noemde kan ik - met uitzondering van Sunn - wel waarderen. Voornamelijk Electric Wizard wel.
Het is wat mij betreft harder dan de dance scene.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ook wel maar ik zou ze niet bij hard schalen.. maarja de hardheidschaal is nogal flexibel en ondefiniëerbaar.
Vooral isis en electric wizard niet echt die spelen gewoon blues geinspireerde rock... sunn is een iets ander verhaal.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft harder dan de dance scene.
Achja, tis maar wat je 'gewoon' noemt, ik denk dat 95% van dit topic het niet kan waarderen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vooral isis en electric wizard niet echt die spelen gewoon blues geinspireerde rock... sunn is een iets ander verhaal.
Wat zijn wosquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achja, tis maar wat je 'gewoon' noemt, ik denk dat 95% van dit topic het niet kan waarderen.
Het zijn geen echte drones/wos natuurlijk, daarvoor moet je andere muziek hebben.
wall of soundsquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat zijn wos![]()
ik denk trouwens dat mensen in dit topic eerder eletric wizard waarderen dan nile ofzo...
Ik vind nile live een beetje hetzelfde verhaal als sunn... je kunt er gewoon niets van makenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wall of sounds
en Black Masses is wel toegankelijk op sommige momenten voor zover je daarvan kunt spreken
maar Dopethrone is wel een ander verhaalTevens: Nile
Met Nile kan ik op plaat wel iets, dat kan ik met Sunn ook niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vind nile live een beetje hetzelfde verhaal als sunn... je kunt er gewoon niets van makenleuk om een paar keer te zien maar ik hoef er niet persee nog een keer heen
Black one is best een prettig plaatje en dat trompet nummer op monoliths (geloof ik) is ook wel fijn, niet voor altijd maar voor af en toequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Nile kan ik op plaat wel iets, dat kan ik met Sunn ook niet.
Dan ben je in de minderheidquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Leuk voor die jongen, maar ik vind het allemaal niks die dj's
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:15 schreef Pedroso het volgende:
Een paar lokale debielen optrommelen en net doen of ie wereldberoemd is.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:15 schreef Arcee het volgende:
Gast.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:21 schreef daniel5 het volgende:
nog zo'n wereldvreemde fokker.
Ga lekker je metal luisteren paupertje.
Ze mag overal hangen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:17 schreef MrSweets het volgende:
Anders ga je gewoon niet op de linkerbaan blijven hangen ?
En ook nog eens te hard rijden ehmmmm hallooo
Er zullen best wat kindertjes en pubertjes luisteren maar in o.a. Amerika stelt een DJ weinig voor.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:20 schreef daniel5 het volgende:
[..]zo wereldvreemd zijn dat je niet inziet dat deze jongen voor 100.000 man staat te draaien in o.a. Amerika.
Daar weten ze niet wie Pelé en Maradona zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er zullen best wat kindertjes en pubertjes luisteren maar in o.a. Amerika stelt een DJ weinig voor.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er zullen best wat kindertjes en pubertjes luisteren maar in o.a. Amerika stelt een DJ weinig voor.
ik ben 31 en de meeste vrienden geven zeker weten ook geen neuk om Hardwell, maar wel leuk voor hem hoor, verder prima.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef daniel5 het volgende:
[..]
Dan ben je in de minderheidtenzij je 40+ bent.
Dat kan, maar dat zegt misschien meer over jou en je vriendenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik ben 31 en de meeste vrienden geven zeker weten ook geen neuk om Hardwell
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:47 schreef Karina het volgende:
Ik zit alleen even het stukje over plastische chirurgie terug te kijken en ik moest lachen: BASTA!
Een meerderheid van de mensen onder de 40 houdt van DJ-muziek? Zou kunnen, ik betwijfel het echter.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef daniel5 het volgende:
[..]
Dan ben je in de minderheidtenzij je 40+ bent.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon tijdens de TV draait door wat VI momentjes laten zien en dan gelijk de camera richten op Louis in de studio.
Maak er onder de 30 van. 30-40 is net die generatie die niet echt met elektronische muziek opgroeide.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een meerderheid van de mensen onder de 40 houdt van DJ-muziek? Zou kunnen, ik betwijfel het echter.
Ah verrek had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:09 schreef BobW het volgende:
Sinterklaas is toch niet in Nederland?
Ze konden beter dan een live verbinding met Spanje doen
quote:De zwarte pieten discussie is inmiddels grensoverschrijdend. Professor Verene Shepherd, hoofd van de werkgroep van de Verenigde Naties die onderzoek doet naar Zwarte Piet, heeft aangegeven van mening te zijn dat het Hollandse Sinterklaasfeest inderdaad een racistisch inslag heeft en vraagt zich af of waarom het feest überhaupt nog gevierd wordt. Vanavond geeft de goedheiligman zelf bij ons aan tafel zijn ongezouten mening.
Ze gaan niet met Sinterklaas praten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:09 schreef BobW het volgende:
Sinterklaas is toch niet in Nederland?
Ze konden beter dan een live verbinding met Spanje doen
Vanavond geeft de goedheiligman zelf bij ons aan tafel zijn ongezouten mening.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze gaan niet met Sinterklaas praten.
Ik dacht dat ze Professor Verene Shepherd bedoelden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanavond geeft de goedheiligman zelf bij ons aan tafel zijn ongezouten mening.
Wat betekent dit dan?
Sinterklaas, vermomt als Kees Flodder, komt melden dat ze allemaal het schijt kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanavond geeft de goedheiligman zelf bij ons aan tafel zijn ongezouten mening.
Wat betekent dit dan?
En jij kunt het weten als voormalige baas van de voormalige hoofdpietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sinterklaas, vermomt als Kees Flodder, komt melden dat ze allemaal het schijt kunnen krijgen.
Preciesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij kunt het weten als voormalige baas van de voormalige hoofdpiet
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:54 schreef Stickertje het volgende:
Dat godverdommese tering wijf heeft al een mening klaar voordat het onderzoek is afgelopen.. Ze mag voor mij in een 100m diepe strontput vallen, en dan ben ik nog aardig.. mijn woede op dit moment is 10/10![]()
en dan ook nog een keer zeggen dat 2 kerstmannen niet nodig zijn..
Die horen om 19:30 in bed te liggenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah verrek had ik nog niet eens aan gedachtNu denken alle kindertjes dat hij al in het land is!
Prem heeft ze al van de illusie dat sinterklaas bestaat afgeholpenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die horen om 19:30 in bed te liggen
Nee man, ik hoop op een 'ben jij nou zo dom opmerking'quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Gelukkig Louis op het einde, mooi op tijd wegzappen
Met Zwarte Hans.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:27 schreef OProg het volgende:
Over 100 jaar vieren we in plaats van het Sinterklaasfeest het Louis van Gaalfeest.
Morgen naar de winkel?quote:
Allemaal gehandicapte kinderen die je dak op proberen te klimmen, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:27 schreef OProg het volgende:
Over 100 jaar vieren we in plaats van het Sinterklaasfeest het Louis van Gaalfeest.
'50 tinten grijs'-Pietenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:30 schreef marcodej het volgende:
Sinterklaas gaat pleiten voor minder-Zwarte Pieten. Let maar op.
Ambrosius vindt het weer leuk.quote:
Ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:30 schreef marcodej het volgende:
Sinterklaas gaat pleiten voor minder-Zwarte Pieten. Let maar op.
VARA hèquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:32 schreef Stickertje het volgende:
hij heeft geen christelijk kruis op de mijter
Qua leeftijd zou Jan M. in real life Sinterklaas kunnen zijnquote:
Vuile ketter. Laat het marcod3j maar niet zien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:32 schreef Stickertje het volgende:
hij heeft geen christelijk kruis op de mijter
Ik zag het al.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Vuile ketter. Laat het marcod3j maar niet zien.
Ik als 'native speaker' nog meer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
TjinkoZo zeg je het helemaal niet.
johannes_vermeer en ik zijn teleurgesteld.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:33 schreef TLC het volgende:
Huh, wat een commentaar over Jan Mulder allemaal, hij is er toch niet ?
Ja, maar dat is dus niet: 'dit is de laatste keer etc.'quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
We hebben Santa Claus al dus Sinterklaas is overbodig.
Dus als je dit gewoon niet grappig kan vinden ben je ineens een Mulder hater?quote:
Deze postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |