Is jouw lul ook als een roomsoes? Dat als je er in knijpt er wit spul uitkomtquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
duur
en cachie vind een lolly fijner dan een leverworst
neequote:Op maandag 21 oktober 2013 15:13 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Is jouw lul ook als een roomsoes? Dat als je er in knijpt er wit spul uitkomt
quote:
justin bieberquote:
Luister niet want jb is aidsquote:
Pas maar op wat je zegt ... voor je het weet probeerd heel fok je te hosselenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:12 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
OpschepperHahaha..
Roken was voor mij geen optie meer, drinken is smerig en seks.. Tsjah..
KOM MAARRRR!! Hahaha..![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:15 schreef Tjacka het volgende:
jongens inso is een keer in het verkeerde gaatje geweest
hahha
Godverquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:15 schreef Tjacka het volgende:
hahha
hahha
Oh je hebt gelijk..quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt ... voor je het weet probeerd heel fok je te hosselen
hahha
hahha
zie dmquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:12 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
OpschepperHahaha..
Roken was voor mij geen optie meer, drinken is smerig en seks.. Tsjah..
KOM MAARRRR!! Hahaha..![]()
Slotje er opquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oh je hebt gelijk..
Ik heb mijn kuisheids-gordel al om gedaan..
quote:
mm, ja ik wou eerst de reacties afwachten.quote:
waarom nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je zo met tjacka omgaat
Eenschquote:
quote:
Ghehequote:Op maandag 21 oktober 2013 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik er even een uur tussenuit was?
zou best willen maar kan niet tochquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:19 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Tjacka wil hem er dieper insteken.
doeiquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:20 schreef Fok-it het volgende:
Half 4 alAlleen nog maar deze zaadtopics vervuild.
Toedels
Zie het niet goed op die gifquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
zal ik macklemore kapsel nemen cachie
Zoquote:
Opzich wel leuk ja. Maar je moet dan vaak naar de kapper omdat de zijkant anders te lang wordt.quote:
Tondeuse kan ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opzich wel leuk ja. Maar je moet dan vaak naar de kapper omdat de zijkant anders te lang wordt.
maar wel veel anders dan ik nu hebquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opzich wel leuk ja. Maar je moet dan vaak naar de kapper omdat de zijkant anders te lang wordt.
Hoe heb je het nu dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar wel veel anders dan ik nu heb
quote:
Doeiquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:25 schreef Dearest het volgende:
Neger:
Maar masturberen meiden eigenlijk vaak?
Hoe vaak doe jij het?
Kom je vaak klaar tijdens seks?
Of moet je daarvoor flink gebeft worden?
Ik:
Oke kunnen we even ergens anders over praten, weet je hoe irritant
Neger:
Hoe gaat het op school?Man man man. Even blokkeren deze
Pareltjequote:Op maandag 21 oktober 2013 15:25 schreef Dearest het volgende:
Neger:
Hoe vaak doe jij het?
Ik:
Neger:
Ik vond het eerst nog wel geinig maar hij praat echt aan 1 stuk doorquote:
Broerquote:
paar jaar jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:27 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Leuke foto.
Nog even door laten groeien dan
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:28 schreef richolio het volgende:
Oeeh LB luisterde R U Mine![]()
Arctic Monkeys
Hoe is het?quote:
Ik denk half langquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wil je weten hoe ik mn haar heb.
doe gok
Goed hoor en bij jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
jij weet niet eens hoe die UI eruit zagquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:32 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Ik zou dan voor dat nieuwe kapsel gaan.
Dacht dat het om de UI ging die je nu hebtquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij weet niet eens hoe die UI eruit zag
nee , want dan was ik een vrouw.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:32 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Dacht dat het om de UI ging die je nu hebt
wie is het?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee , want dan was ik een vrouw.
wel een knappe vrouw
hahahahaha, ik nam net een slok van mijn thee debielquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:32 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Dacht dat het om de UI ging die je nu hebt
Ja, maar het ging ff om de lengte van het haar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee , want dan was ik een vrouw.
wel een knappe vrouw
tinder?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:25 schreef Dearest het volgende:
Neger:
Hoe vaak doe jij het?
Ik:
Neger:
Tot uw dienst.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahahahaha, ik nam net een slok van mijn thee debiel
Piercings, die kunnen nog wel eens van pas komenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:35 schreef xcachet het volgende:
Oh er is hier nu een meid op visite met een piercing in d'r nek
zoiets?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:35 schreef xcachet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zoiets?
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je hebt potientie om bij mijn favo users te komen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:35 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Piercings, die kunnen nog wel eens van pas komen
Heb even die post in mijn fobo gezet.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zoiets?
NSFWplaatje doet het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:35 schreef xcachet het volgende:
kom jij even goed wegquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
je hebt potientie om bij mijn favo users te komen.
[..]
plaatje doet het niet?
Plaatje wil je niet zienquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
je hebt potientie om bij mijn favo users te komen.
[..]
plaatje doet het niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:38 schreef xcachet het volgende:
dafuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
oh datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
In dat geval neem ik mijn uitspraak over piercings terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Dit plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Maar normaal zie je dat toch niet?quote:
misschien heeft ze wel zo'n kort pittig kapselquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar normaal zie je dat toch niet?
Ik kan me alleen deze situatie voorstellen![]()
Stel je zou haar van achteren nemen, je pakt haar haar in een staart, en dan zie je ineens dat![]()
Ze heeft een kort pittig kapsel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stel je zou haar van achteren nemen, je pakt haar haar in een staart, en dan zie je ineens dat![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien heeft ze wel zo'n kort pittig kapsel
quote:
[..]
quote:
Geen pamfluit voor mevrouw piercing.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
*proestquote:
True that.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:45 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Mag ook wel ff na dat stormloop topic.
Ik ben sip.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:45 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Mag ook wel ff na dat stormloop topic.
neequote:Op maandag 21 oktober 2013 15:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee durf ik niet
Jij bent out of my league
quote:
Dat meisje blijft logeren. In mijn bed want ik ben weg vanavondquote:
waar ga je heenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Dat meisje blijft logeren. In mijn bed want ik ben weg vanavond
Maar dacht dat het een ander nichtje was. Deze is stom
Nieuw bed kopen in Amsterdam dan maar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Dat meisje blijft logeren. In mijn bed want ik ben weg vanavond
Maar dacht dat het een ander nichtje was. Deze is stom
Nou inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:49 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Nieuw bed kopen in Amsterdam dan maar.
boskampquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:50 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Wie zijn de tafelgasten vandaag?
Snap niet altijd waar ze het over hebben.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:49 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Wie weet wat zij in jouw bed gaat uitspoken.
Heb ik ook maar net gedaan hahahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:49 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Mijne ook.. Zal hem even aan de lader leggen..
hahahaha xd xdquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Heb ik ook maar net gedaan hahaha
Ik wil wel in jou bed slapen..quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:51 schreef xcachet het volgende:
Je zou maar in het bed van cachie mogen slapen
DE cachie
Onweerstaanbaar lekker.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:51 schreef xcachet het volgende:
Je zou maar in het bed van cachie mogen slapen
DE cachie
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik neem mijn bed wel mee naar m'n opa en oma
Krijg je die vrouw er bijquote:
Ik ben niet zo goed in schrijven hoor.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:01 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Soms zitten er wel wat pareltjes tussen. Verwacht straks ook een pareltje van jou
Spreek het verhaal in op vocaroo en dump die link.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in schrijven hoor.
Hou het kort en krachtig. Doe ik onder de lakens ook altijdquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in schrijven hoor.
Kort ja?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:02 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Hou het kort en krachtig. Doe ik onder de lakens ook altijd
hahaha, ik heb zo'n zwoele stemquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
Spreek het verhaal in op vocaroo en dump die link.
Subtielquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:02 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Hou het kort en krachtig. Doe ik onder de lakens ook altijd
quote:
Pwndquote:
ik nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dan doe ik het ook en ik heb een boerenaccent
Lol valt wel mee toch ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee ik durf amper ene voice berichtje voor Tjacka achter te laten op Whatsapp.quote:
Ik niet. Ik heb helemaal geen accent.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Als Tjacka zegt dat jij een zwoele stem hebt geloof ik datquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ik durf amper ene voice berichtje voor Tjacka achter te laten op Whatsapp.
[..]
Ik niet. Ik heb helemaal geen accent.
Tjacka vindt mijn stem lief en schattig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Als Tjacka zegt dat jij een zwoele stem hebt geloof ik dat
Bij elke normaal functionerende vrouw geloof ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:06 schreef xcachet het volgende:
Jongens met leuke stem en blauwe ogen hebben +100 bij mij
stuur vocaroo naar mij in dmquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tjacka vindt mijn stem lief en schattig.
Jaloersquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tjacka vindt mijn stem lief en schattig.
Vind echt niet alle mannen met blauwe ogen en een bepaalde stem aantrekkelijk hahaha.. Zou niet best wezen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
Bij elke normaal functionerende vrouw geloof ik
jammerquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb visite en durf dat nieeeeet
En je durft wel aan tjackies lolly te likken?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb visite en durf dat nieeeeet
Nee niet alle, maar als een jongen leuke ogen heeft (niet per se blauw) en je dan zo zwoel aankijkt en dan een sexy stem heeftquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:08 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Vind echt niet alle mannen met blauwe ogen en een bepaalde stem aantrekkelijk hahaha.. Zou niet best wezen.
neequote:Op maandag 21 oktober 2013 16:09 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
En je durft wel aan tjackies lolly te likken?
Nee ik ben speciaalquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
Bij elke normaal functionerende vrouw geloof ik
Dacht al hahahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee niet alle, maar als een jongen leuke ogen heeft (niet per se blauw) en je dan zo zwoel aankijkt en dan een sexy stem heeft
Wat is het onderwerp?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:10 schreef xcachet het volgende:
Ik weet mijn god niet wat ik in dat topic moet zetten.
quote:
Naar huis eindelijkquote:
Kut ap kan maar 1 jaar terugquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:15 schreef xcachet het volgende:
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
Wat zijn nou typische fok grapjes?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
kunnen we FOK! grapjes maken terwijl we in slaap vallen xD
even denkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat zijn nou typische fok grapjes?
Ik zou wat anders doen met een vrouw onder de lakens, maar ieder zo zijn ding.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
kunnen we FOK! grapjes maken terwijl we in slaap vallen xD
cachie is lief en onschuldig tochquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:29 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Ik zou wat anders doen met een vrouw onder de lakens, maar ieder zo zijn ding.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
cachie is lief en onschuldig toch
Dat weet ik niet. Ik post hier net een paar uurtjes.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
cachie is lief en onschuldig toch
Toen ik dat terug las schaamde ik mij ook diep hoor.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:31 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik post hier net een paar uurtjes.
Toen ze in KLB zat was ze anders stout bezig
En daar is FOK! voorquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toen ik dat terug las schaamde ik mij ook diep hoor.
Jongedame is perfect.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe zou jij het dan het liefst hebben?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:36 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Tjacka is te oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |