Dacht al hahahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee niet alle, maar als een jongen leuke ogen heeft (niet per se blauw) en je dan zo zwoel aankijkt en dan een sexy stem heeft
Wat is het onderwerp?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:10 schreef xcachet het volgende:
Ik weet mijn god niet wat ik in dat topic moet zetten.
quote:
Naar huis eindelijkquote:
Kut ap kan maar 1 jaar terugquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:15 schreef xcachet het volgende:
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
Wat zijn nou typische fok grapjes?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
kunnen we FOK! grapjes maken terwijl we in slaap vallen xD
even denkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat zijn nou typische fok grapjes?
Ik zou wat anders doen met een vrouw onder de lakens, maar ieder zo zijn ding.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
kunnen we FOK! grapjes maken terwijl we in slaap vallen xD
cachie is lief en onschuldig tochquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:29 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Ik zou wat anders doen met een vrouw onder de lakens, maar ieder zo zijn ding.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
cachie is lief en onschuldig toch
Dat weet ik niet. Ik post hier net een paar uurtjes.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
cachie is lief en onschuldig toch
Toen ik dat terug las schaamde ik mij ook diep hoor.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:31 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik post hier net een paar uurtjes.
Toen ze in KLB zat was ze anders stout bezig
En daar is FOK! voorquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toen ik dat terug las schaamde ik mij ook diep hoor.
Jongedame is perfect.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe zou jij het dan het liefst hebben?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:36 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Tjacka is te oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |