ik nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dan doe ik het ook en ik heb een boerenaccent
Lol valt wel mee toch ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee ik durf amper ene voice berichtje voor Tjacka achter te laten op Whatsapp.quote:
Ik niet. Ik heb helemaal geen accent.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Als Tjacka zegt dat jij een zwoele stem hebt geloof ik datquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ik durf amper ene voice berichtje voor Tjacka achter te laten op Whatsapp.
[..]
Ik niet. Ik heb helemaal geen accent.
Tjacka vindt mijn stem lief en schattig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Als Tjacka zegt dat jij een zwoele stem hebt geloof ik dat
Bij elke normaal functionerende vrouw geloof ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:06 schreef xcachet het volgende:
Jongens met leuke stem en blauwe ogen hebben +100 bij mij
stuur vocaroo naar mij in dmquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tjacka vindt mijn stem lief en schattig.
Jaloersquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tjacka vindt mijn stem lief en schattig.
Vind echt niet alle mannen met blauwe ogen en een bepaalde stem aantrekkelijk hahaha.. Zou niet best wezen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
Bij elke normaal functionerende vrouw geloof ik
jammerquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb visite en durf dat nieeeeet
En je durft wel aan tjackies lolly te likken?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb visite en durf dat nieeeeet
Nee niet alle, maar als een jongen leuke ogen heeft (niet per se blauw) en je dan zo zwoel aankijkt en dan een sexy stem heeftquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:08 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Vind echt niet alle mannen met blauwe ogen en een bepaalde stem aantrekkelijk hahaha.. Zou niet best wezen.
neequote:Op maandag 21 oktober 2013 16:09 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
En je durft wel aan tjackies lolly te likken?
Nee ik ben speciaalquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
Bij elke normaal functionerende vrouw geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |