paar jaar jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:27 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Leuke foto.
Nog even door laten groeien dan
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:28 schreef richolio het volgende:
Oeeh LB luisterde R U Mine![]()
Arctic Monkeys
Hoe is het?quote:
Ik denk half langquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wil je weten hoe ik mn haar heb.
doe gok
Goed hoor en bij jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
jij weet niet eens hoe die UI eruit zagquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:32 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Ik zou dan voor dat nieuwe kapsel gaan.
Dacht dat het om de UI ging die je nu hebtquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij weet niet eens hoe die UI eruit zag
nee , want dan was ik een vrouw.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:32 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Dacht dat het om de UI ging die je nu hebt
wie is het?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee , want dan was ik een vrouw.
wel een knappe vrouw
hahahahaha, ik nam net een slok van mijn thee debielquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:32 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Dacht dat het om de UI ging die je nu hebt
Ja, maar het ging ff om de lengte van het haar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee , want dan was ik een vrouw.
wel een knappe vrouw
tinder?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:25 schreef Dearest het volgende:
Neger:
Maar masturberen meiden eigenlijk vaak?
Hoe vaak doe jij het?
Kom je vaak klaar tijdens seks?
Of moet je daarvoor flink gebeft worden?
Ik:
Oke kunnen we even ergens anders over praten, weet je hoe irritant
Neger:
Hoe gaat het op school?Man man man. Even blokkeren deze
Tot uw dienst.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahahahaha, ik nam net een slok van mijn thee debiel
Piercings, die kunnen nog wel eens van pas komenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:35 schreef xcachet het volgende:
Oh er is hier nu een meid op visite met een piercing in d'r nek
zoiets?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:35 schreef xcachet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zoiets?
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je hebt potientie om bij mijn favo users te komen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:35 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Piercings, die kunnen nog wel eens van pas komen
Heb even die post in mijn fobo gezet.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zoiets?
NSFWplaatje doet het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:35 schreef xcachet het volgende:
kom jij even goed wegquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
je hebt potientie om bij mijn favo users te komen.
[..]
plaatje doet het niet?
Plaatje wil je niet zienquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
je hebt potientie om bij mijn favo users te komen.
[..]
plaatje doet het niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:38 schreef xcachet het volgende:
dafuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
oh datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
In dat geval neem ik mijn uitspraak over piercings terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Dit plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Maar normaal zie je dat toch niet?quote:
misschien heeft ze wel zo'n kort pittig kapselquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar normaal zie je dat toch niet?
Ik kan me alleen deze situatie voorstellen![]()
Stel je zou haar van achteren nemen, je pakt haar haar in een staart, en dan zie je ineens dat![]()
Ze heeft een kort pittig kapsel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar normaal zie je dat toch niet?
Ik kan me alleen deze situatie voorstellen![]()
Stel je zou haar van achteren nemen, je pakt haar haar in een staart, en dan zie je ineens dat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |