SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Fok x360 Crew Memberlist
XBOX (Forum nick- Gamertag - Socialclub naam:
Shadeauw - The Vital - xTheVital
Sjonnie1990 - Mentioneddcmj - Mentioneddcmj
YepssNL - YepssDotNL - yepssdotnl
Mr_Eenoog - Mr Eenoog - Mr_Eenoog
Abed - Pepe Pinzon - Pepe_Pinzon
Thieske - Thieskeb - Thieskeb
Anus_Cocainus - ir0x0ryourb0x0r - Lordcocainus
OMG - Hairdo 2000 AD - Hairdo_2000_AD
Kamikaas - KamikazeKid33 - KamikazeKid
Rickk_ - tEELzor - Teelzor
Lamabal - Sniperbooyaa- RndRAWR
robvr - RobvR - RobvR11
Mandamo - Mandamo - Mandamo
MarkoAlmelo - MarkoAlmelo MarkoAlmelo
Wiebeldak - Drrrrrrugsbunny ferrybb
Swindler - Paterminator Paterminator
Mani89 - Straighton89 - Straighton89
house_is_a_feeling - lipinsky - lipinsky
Tassendief - NL Bale I 11 I - hallon53658
Mothzor - Anormius - Anormius
hiddit - hiddit - hiddit
spunznl - spunznl - Spunz12
Badeendt - MJayNL - vuurstje
liveevil - liveevil - DosiNL
Vendris - volturnus - volturnus86
Koopsie - R Tootall - RTootall
HostiHawaii - Sternae86takumi - HostiHawaii
Phaelanx_NL - SirJudge - SirJudge
Fok-now - Waggishbeef45 - mrdutchman
Waarom altijd ik?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:07 schreef Lamabal het volgende:
Damn yepss, je mag ook wel een nieuwe openen
Omdat je lapo had dippiequote:Op maandag 21 oktober 2013 12:12 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Waarom altijd ik?
En de vorige was ik niet
Je had last postquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:12 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Waarom altijd ik?
En de vorige was ik niet
jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:26 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ja en?
Staat het ergens dat het moet?
lol hoe wou je een topic jatten wat niet kanquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen idee, weet wel dat je bans krijgt voor het jatten van topics, dus het is vast een regel.
Hey ik verzin deze shit niet, spreek uit ervaringquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:29 schreef YepssNL het volgende:
[..]
lol hoe wou je een topic jatten wat niet kan
Grappen makerquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey ik verzin deze shit niet, spreek uit ervaring
Topic openen terwijl iemand lapo had kan je een ban opleveren
Dat sowieso, maar dat ligt meer aan m'n huisgenoten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:31 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Grappen maker
en je weet niet eens waar het staat als de laaste een bericht heeft gemaakt en daarna gesloten is, dan ben je zeker de leukste thuis
Het is een ongeschreven regel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:31 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Grappen maker
en je weet niet eens waar het staat als de laaste een bericht heeft gemaakt en daarna gesloten is, dan ben je zeker de leukste thuis
Dan is het niet verplichtquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het is een ongeschreven regel.
Het is gewoon zo. Als je een topic sluit maak dan ook een nieuwe ^^quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:31 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Grappen maker
Zie het als een hand geven. Niet verplicht, maar wel erg onbehoorlijk als je het weigert.quote:
Beetje ruzie maken voor de laaste post en de laaste poster die moet dan een nieuwe openenquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zie het als een hand geven. Niet verplicht, maar wel erg onbehoorlijk als je het weigert.
Dan is het weg, dan poep je toch niet nog een keer gelijk?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:50 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Kom kom, na het poepen veeg je toch ook je reet af, hoort er gewoon bij
LAPO = Nieuwe openen. Common rule.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:54 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dan is het weg, dan poep je toch niet nog een keer gelijk?
Je wordt zeker opgehaald met een busje om naar school te gaanquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:10 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dat mag ik zelf weten of ik een nieuwe open, ik ben niks verplicht
Nee man, jij zeker welquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Je wordt zeker opgehaald met een busje om naar school te gaan?
Damn. Accepteer het gewoon en continue. Niet zo moeilijk doen!quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:10 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ik ben ook niet verplicht netjes dankjewel, goedenmiddag/morgen/avond, alstublieft e.d te zeggen maar ik doe het wel omdat het wel zo netjes is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:10 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Laat maar even weten als je hem wilt, dan kan ik die van mij wel even van stal halenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:45 schreef Shadeauw het volgende:
Boooh. Echte leven roept weer... Moet een verjaardagscadeau halen
Zoektocht zal straks verder moeten
Same here, laat mij maar lekker rijden.... ga vaak toch als eerste dood in een vuurgevecht.... blijf wel lkkr op afstand snipertje spelenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:12 schreef HostiHawaii het volgende:
Tering, wat droevig dit.
Ik wacht wel op bericht dat er een nieuwe is.
Overigens wil ik best wel de designated getaway driver zijn hoor.
Request gedaan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:16 schreef Kamikaas het volgende:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_x360_crew
Crew is not availablequote:Op maandag 21 oktober 2013 14:16 schreef Kamikaas het volgende:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_x360_crew
Mee eens, gaat inderdaad nergens over dat dat niet mag. Als zij op mij beginnen te schieten moet het gewoon kunnen vind ik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:24 schreef rival het volgende:
Waarom mag ik iemands persoonlijke voertuig niet slopen? belachelijk!
Heb ik een bounty op mijn hoofd dan komen ze mij natuurlijk achtervolgen.
Ik doe hier hetzelfde met achtervolgers als in gta4.
Ik drop granaten of sticky bombs. en dan gaan ze dood
Maar krijg dan in de helft van de gevallen de waarschuwing dat ik iemands persoonlijke voertuig heb gesloopt,... JA HALLO, zij gebruiken die toch zelf om achter mij aan te gaan?
Dat vind ik stom.
Ja dat dus. zodra iemand zijn voertuig gebruikt om een ander aan te vallen dan mag je dat ding gewoon slopenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:26 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Mee eens, gaat inderdaad nergens over dat dat niet mag. Als zij op mij beginnen te schieten moet het gewoon kunnen vind ik.
Ik zie nu pas dat die oude crew nog 2 leden heeftquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:26 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Crew is not available
That crew could not be found.
Wat is deze, waarom is die oude crew verwijdert dan?
Heel vreemd, maar op een of andere manier denkt mijn browser dat de crew niet bestaat ofzo...quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:35 schreef Kamikaas het volgende:
Ik heb de nieuwe crew aangemaakt (zelfde naam als de vorige) en iedereen uit de OP een invite gestuurd.
EDIT: en Yepss een dm gestuurd, maar geen reactie.
Nou, ik wacht wel een invite af. Of ik stuur alvast een request.quote:October 21, 2013
Crew Kicked You have been kicked from the crew FOK X360 CREW - about an hour ago
Gaat niet gebeuren hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:39 schreef OMG het volgende:
Ik kijk net onder notifications;
[..]
Nou, ik wacht wel een invite af. Of ik stuur alvast een request.
Edit: Al geaccepteerd. Nou niet weer de crew kwijtraken, alsjeblieft.
Request gestuurdquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:26 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Mee eens, gaat inderdaad nergens over dat dat niet mag. Als zij op mij beginnen te schieten moet het gewoon kunnen vind ik.
Heb net op het rockstar forum gezien dat veel mensen hierover beginnen... zal dus wel iets aan gedaan worden....quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:27 schreef Vaas3 het volgende:
stel iedereen koopt straks een buzzard of een tank als personal vehicle,dan loop iedereen binnen de kortste keren toch in de bad pool![]()
![]()
Lees ff terug zou ik zeggenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:47 schreef Vendris het volgende:
Lol wat is deze!?
Heeft er nog iemand een crew gemaakt?
2 members, founded 21-10.
[ afbeelding ]
Even topic lezenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:47 schreef Vendris het volgende:
Lol wat is deze!?
Heeft er nog iemand een crew gemaakt?
2 members, founded 21-10.
[ afbeelding ]
Ja mn tel was nog niet ge-F5't sinds gister, vandaar.. Waarom de oude crew verwijderen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:50 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Even topic lezen
Onze leider heeft de crew verwijderd, dus is er een nieuwe gemaakt.
EDIT: Hoe maak je een goed emblem? Ik snap er geen ene kut van.
Dit ligt dus alleen maar aan 1 persoon. Er is hier nooit drama of ruzie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:52 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ja mn tel was nog niet ge-F5't sinds gister, vandaar.. Waarom de oude crew verwijderen?
Waarom moet alles zo moeilijk hier?
Is iedereen hier 10 ofzo dat zoiets simpels als een fatsoenlijke crew runnen niet lukt?
Dit is de 3e keer dat ik nu de crew uit ben en mn crew rank kwijt ben, hier heb ik geen behoefte meer aan.
Ben voor nu maar weer gejoined, maar voorlopig hou ik de crew actief waarvan ik weet dat ik er niet weer uitgetrapt word..
Vorige keer vond iemand een opsplitsing nodig tussen PS3 en 360, nu is er iemand op zijn teentjes getrapt en heeft de oude 360 crew opgedoekt om niks.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:52 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ja mn tel was nog niet ge-F5't sinds gister, vandaar.. Waarom de oude crew verwijderen?
Waarom moet alles zo moeilijk hier?
Is iedereen hier 10 ofzo dat zoiets simpels als een fatsoenlijke crew runnen niet lukt?
Dit is de 3e keer dat ik nu de crew uit ben en mn crew rank kwijt ben, hier heb ik geen behoefte meer aan.
Ben voor nu maar weer gejoined, maar voorlopig hou ik de crew actief waarvan ik weet dat ik er niet weer uitgetrapt word..
Shit...quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:57 schreef Vendris het volgende:
Nou dan Yepps, bedankt dat je het toonbeeld bent van volwassenheid en hiermee iedereen naait, ook mensen die niets met een eventuele ruzie te maken hebben.
Lekker weer.
Vraagje: Kamikaas, ben je ouder dan 11 jaar? Anders quit ik gelijk weer...
Daar komt het kennelijk op neer inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:57 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Vorige keer vond iemand een opsplitsing nodig tussen PS3 en 360, nu is er iemand op zijn teentjes getrapt en heeft de oude 360 crew opgedoekt om niks.
Dus er is nu weer een 360 crew aangemaakt. Savvi?
Dit dus. Zo zie je maar hoe snel mensen zich laten kennen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef Vendris het volgende:
[..]
Daar komt het kennelijk op neer inderdaad.
Als je problemen met iemand hebt, los het onderling op via PM op 't forum, blokkeer elkaar in-game of get over it.
Als je als crewleider problemen met iemand hebt, wees dan volwassen genoeg hier boven te staan en negeer elkaar lekker, maar ga niet iedereen lopen naaien door de crew te disbanden.
Ik denk het wel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:15 schreef HostiHawaii het volgende:
Spreek ik namens iedereen als ik post:
He Yepps!
[ afbeelding ]
Baaaaaaaaaaaasquote:
Jezus Christus zeg dat iemand om zoiets kleins zich zo hard op zijn pik getrapt kan voelen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Haha, yepzz heeft mij verwijderd. Had hem alleen gevraagd waarom...
Staat een stukkie terugquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:58 schreef tralalala het volgende:
Iemand linkje naar de nieuwe crew op Social Club?
Crew is not availablequote:Op maandag 21 oktober 2013 16:02 schreef Kamikaas het volgende:
Nieuwe crew heeft zelfde naam (en dus link) als de oude crew
Is dat ook je socialclub naam?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:58 schreef Kale het volgende:
Here we go again!
Hoe heet nu de nieuwe crew?
Gaarne mij uitnodigen XBox Live ID JostiNSD
Dat werkt! Request gestuurd. (pinjow88)quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:04 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Had ik zonet ook. Je moet even je cache en cookies legen, dan is het weer goed
Ik krijg een error als ik je wil inviten...quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat werkt! Request gestuurd. (pinjow88)
Wat issie mooi hequote:Op maandag 21 oktober 2013 16:19 schreef Kamikaas het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een foto van gisterenavond.
Ik zit erin.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:13 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Ik krijg een error als ik je wil inviten...
Niet hatenquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:24 schreef Roces18 het volgende:
hahaha het gaat hier wel goed hé.
nou groetjes uit het ps3 topique (master race)
[ afbeelding ]
har har har
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:25 schreef tralalala het volgende:
GTA V speelt echt zoveel fijner op de X360.
??quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:40 schreef LeoKrupps het volgende:
Ik heb een idee:
Iedereen maakt zijn eigen crew,
iedereen invite iedereen,
mogen 2 mensen elkaar niet kicken ze elkaar uit hun eigen crew,
iedereen blijft bij elkaar in de crew,
er zal altijd 1 crew zijn waar de normale mensen inzitten
Kom op kom op kom op nou!
Ik zeg DOEN!
Weet je wat jij moet doen? etc....
3 maal is scheepsrecht, ja tis kut dat crewranks weg zijn,,, meer reden om veel te spelen, Nee schat ik hoef niet te tanken, autos hier hebben oneindig benzine.
Klaar...
En dan laadt je eigen garage weer en zie je dat de auto in die slot dus weg is.. goed plan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:47 schreef sjonnie1990 het volgende:
Wauw, ik loop net mijn garage in. Staan compleet andere auto's, pak er een. Verkoop hem door voor 70k haha
Stond een izzyquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:54 schreef Vendris het volgende:
[..]
En dan laadt je eigen garage weer en zie je dat de auto in die slot dus weg is.. goed plan.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:59 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb mij nog 1 keer bij de crew aangesloten. Als ie weer verdwijnt kom ik echt niet meer terug.
Ik zit nog bij 3 andere cews met volwassene en geen kinderen. Dat speelt een stuk fijner zonder gezeik.quote:
Dat je gta serieus speelt. Ik speel alleen om plezier te hebben. Fuck mij die crew ranks en weet ik het nouquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik zit nog bij 3 andere cews met volwassene en geen kinderen. Dat speelt een stuk fijner zonder gezeik.
BTW een Akuma gekocht en volledig opgevoerd. Dat ding is af en toe niet te handen zo snel gaat het. Telkens ram ik wel ergens tegen aan.
Ik heb er net ook een gevonden. Er reden er meteen ontzettend veel ;p. Als ik vanavond online ben, moet je maar meerijden. Dan spawnen er eel wat.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:01 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ja kut
Vanavond online? Ik MOET dat ding hebben
Graagquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:04 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Ik heb er net ook een gevonden. Er reden er meteen ontzettend veel ;p. Als ik vanavond online ben, moet je maar meerijden. Dan spawnen er eel wat.
Ik speel het ook absoluut niet serieus maar telkens weer alles vrij spelen word ik wel zat nu. Ik stond volgens mij 3e in de crew met punten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat je gta serieus speelt. Ik speel alleen om plezier te hebben. Fuck mij die crew ranks en weet ik het nou
Zou heel goed kunnen, maar waarom reageert die dan niet?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:06 schreef sjonnie1990 het volgende:
Misschien is yepss wel gebanned door rockstar en is ie automatisch die crew kwijt. Hij had iets van 32 mil op de bank
hoezo dingen vrijspelen? wapens enz? dat gaat toch aan de hand van je eigen punten?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:05 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik speel het ook absoluut niet serieus maar telkens weer alles vrij spelen word ik wel zat nu. Ik stond volgens mij 3e in de crew met punten.
Denk dat ik er vanavond wel ben, weet nog niet precies wanneer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:01 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ja kut
Vanavond online? Ik MOET dat ding hebben
Dan zou hij toch wel gewoon reageren op berichten lijkt mij...quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:06 schreef sjonnie1990 het volgende:
Misschien is yepss wel gebanned door rockstar en is ie automatisch die crew kwijt. Hij had iets van 32 mil op de bank
Met de iFruit app op je iPhone (als je die hebt). Kijk wel uit want toen ik het deed raakte ik een auto kwijt. Geen idee of het door die app kwam, of dat het aan de server lag ofzo, maar als je die plaat ordert, doe het dan eerst bij een goedkope auto. Je kan die plaat daarna op elke auto zetten ingame.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Kan je iets op je nummerbord zetten? Hoe dan?
Gele wielen passen alleen bij hot pink.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:32 schreef Shadeauw het volgende:
Hij moet helaas toch plaats maken voor iets anders:
[ afbeelding ]
Is een hele mooie auto, maar wat een lompe tank
Wat Shadeuw zei, maar onthoud, je kan slechts 1 maal je text kiezen, dan zit je er aan vast. Niet 1 maal per auto, maar 1 maal totaal.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Kan je iets op je nummerbord zetten? Hoe dan?
Welnee gekquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gele wielen passen alleen bij hot pink.
Inderdaad. Mijn Ocelot, die nog steeds dezelfde kleur heeft als waarin ik 'em gevonden heb (donker grijs of iets in die geest), heeft ook gele velgen.quote:
Crew ranks worden overgenomen naar jouw andere crews dus het boeit al helemaal niet. Ik heb de FOK crew ook verlaten (PS3) maar ik had in de nieuwe crew gewoon lvl 68.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat je gta serieus speelt. Ik speel alleen om plezier te hebben. Fuck mij die crew ranks en weet ik het nou
Ik ben nu even online, moet je even bij me intappen? Zoeken we die auto even op.quote:
Dat is toch zo'n Übermacht ding? Die horen bij de beste wagens in het spel. 4-persoons, snel, stevig, voorspelbaar...quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:32 schreef Shadeauw het volgende:
Is een hele mooie auto, maar wat een lompe tank
Crew rank of online rank?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:46 schreef Lisker het volgende:
[..]
Crew ranks worden overgenomen naar jouw andere crews dus het boeit al helemaal niet. Ik heb de FOK crew ook verlaten (PS3) maar ik had in de nieuwe crew gewoon lvl 68.
Yes. Warm eten is wel met 5 min klaar, dus ben half afwezigquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:51 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Ik ben nu even online, moet je even bij me intappen? Zoeken we die auto even op.
Voorspelbaar? Fuck no. Had 'm redelijk dik getuned met turbo en alles, was redelijk snel. Stevig sowieso, maar dat ding wou de bocht echt niet omquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n Übermacht ding? Die horen bij de beste wagens in het spel. 4-persoons, snel, stevig, voorspelbaar...
Hier ook, ik eet nu. Haha rijdt maar rond in mn auto. Wie weet...quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:06 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Yes. Warm eten is wel met 5 min klaar, dus ben half afwezig
[..]
Voorspelbaar? Fuck no. Had 'm redelijk dik getuned met turbo en alles, was redelijk snel. Stevig sowieso, maar dat ding wou de bocht echt niet om
Haha ok, zal even kijken. Thanks!quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:09 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Hier ook, ik eet nu. Haha rijdt maar rond in mn auto. Wie weet...
Doe maar inderdaadquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:11 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Haha ok, zal even kijken. Thanks!
Oh en trouwens, zal vanavond ff kijken of ik nog ergens een mic kan vinden.
Ik heb die van mij volgens mij daar bij de golfclub gevonden, iets zuidelijker daarvan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:25 schreef Shadeauw het volgende:
Godver. Spawnen alleen maar Issi's en van die Jaguar look-alikes
Haha, snel die auto zeker gesteldquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:41 schreef Abed het volgende:
Oeps sorry Vital...Zijn er meer uit de crew gekicked? Kan het nu lastig onderscheiden
Nee we hadden genoeg van je, zoek maar een andere crew.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:41 schreef Abed het volgende:
Oeps sorry Vital...Zijn er meer uit de crew gekicked? Kan het nu lastig onderscheiden
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee we hadden genoeg van je, zoek maar een andere crew.
Niet echt nee haha. Wel een vette bak!quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:55 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ja echt he
Wat een kut ding, komt nergens voor
Weet ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:57 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Niet echt nee haha. Wel een vette bak!
Ik laat je nu wel ff een rondjequote:Op maandag 21 oktober 2013 19:24 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Weet ik
Ik wou de pijn voor mezelf wat verzachten
Haha, had t zelfde hierquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:47 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Hahaha ja, vage shit. Zag op een gegeven moment jou niet eens meer.
Wacht op t geld van rockstar en wachten totdat de vila's beschikbaar komenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef Vendris het volgende:
Sta op het punt 3 alta st. apt 57 te kopen als 1e woning / garage, tenzij er een beter apartement is in deze prijsklasse? Meningen zijn welkom
Wat is je prijsklasse?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef Vendris het volgende:
Sta op het punt 3 alta st. apt 57 te kopen als 1e woning / garage, tenzij er een beter apartement is in deze prijsklasse? Meningen zijn welkom
Die heb ik gisteravond gekocht. Eigenlijk alleen omdat 'ie precies middenin de stad ligt. Lekker makkelijk. En geen zin om voor die van $400,000 te gaan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef Vendris het volgende:
3. Alta Street Apartment 57 = $223,000.quote:
Del pierro heights van 205k. Ook lekker. In de buurt bij alles en 10-car garage.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef Vendris het volgende:
Ik heb die Weazel 101. Ben ik zwaar tevreden over. Super garage en mooi uitzicht. Heeft 2 ingangen dus ideaal als je voor de politie (of andere spelers) wil vluchten. Die is 3xxk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:21 schreef OMG het volgende:
[..]
3. Alta Street Apartment 57 = $223,000.
En het uitzicht is ook best tof, vind ik dan.
Dat appartement op 3. Alta Street kijkt aan 1 kant wel uit op die construction site down town. Maar je kijkt eroverheen, dus dat boeit niet. En ik vind het wel leuk eigenlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:23 schreef Vaas3 het volgende:
heb zelf dat appartement tegenover simeon. met uitzicht op het reuzerad![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook zo'n idee jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:34 schreef Kamikaas het volgende:
Volgens mij bestaat die auto niet meer...
Snap ik. Blijkbaar heb ik een zeldzame autoquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:35 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n idee ja
Mooi kut... Anders zoek ik morgen nog wel even ofzo... Ben er wel even klaar mee
Klinkt goed. Ik heb sowieso vernomen dat die van 400k minder is dan de 1 na duurste ivm. uitzicht.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:19 schreef OMG het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond gekocht. Eigenlijk alleen omdat 'ie precies middenin de stad ligt. Lekker makkelijk. En geen zin om voor die van $400,000 te gaan.
Nog meer dat vrijkomt? Damn, weet niet of ik wel ga wachten, 2 ton heb je opzich vrij snel, ben pas level 14 online, en eigenlijk al mn geld verdient met autos verkopen en stores overvallen. Een base hebben met wat meer plaats dan 2 autos is altijd wel handig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wacht op t geld van rockstar en wachten totdat de vila's beschikbaar komen
Waar is je rode haar, bassie?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:47 schreef Lamabal het volgende:
We rijden in een filmbus. DIKKE PARTY.
Ik ben zo sexy he.
[ afbeelding ]
Join me maar, SniperBooyaaquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef Bartcoah het volgende:
Hey heren,
Ik heb nu eindelijk live op mijn xbox, dus zeg het maar is er iemand online?
(ben verhuisd vandaar), mic ligt ook nog thuis praten gaat hem ook niet worden...
Iemand die mij kan toevoegen?
Bartcoah - Bartcoah (xboxlive user ID)
Er zitten ook nog Xboxers in jullie crewquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef delano.888 het volgende:
PS3 GTA5 crew: 232 mensen
360 GTA5 crew: 23 mensen
WTF?
Zitten nog lui van Xbox tussen die crew. Heeft een beetje semi-selectief lopen verwijderen alles..quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef delano.888 het volgende:
PS3 GTA5 crew: 232 mensen
360 GTA5 crew: 23 mensen
WTF?
Hoe heet je op socialclub?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:29 schreef ProblemExcel het volgende:
Ik heb een request gestuurd voor de crew (Honingraam) jup vreemde xbox live naam maarja
Ietsjes te duurquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:22 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb die Weazel 101. Ben ik zwaar tevreden over. Super garage en mooi uitzicht. Heeft 2 ingangen dus ideaal als je voor de politie (of andere spelers) wil vluchten. Die is 3xxk.
Rockstar moneyquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:40 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ietsjes te duur![]()
Zat te denken aan max 250k, beetje jammer dat je het uitzicht niet van te voren kan previewen!
Sowieso niet, 250k is mn limiet, dan hou ik tenminste iets over voor wat andere dingen als die rockstar cash binnenkomtquote:
Die race ken ik niet. Waar is dat ergens op de map.quote:
Uh, okquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:49 schreef bobbernaut het volgende:
Hoi.
Grgr Bobbernaut Masterrace PS3, lid van de FOKF crew, met 230+ leden.
Stoereboiquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:49 schreef bobbernaut het volgende:
Hoi.
Grgr Bobbernaut Masterrace PS3, lid van de FOKF crew, met 230+ leden.
5:36 min voor een rondjequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:01 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren op dit tempo
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:49 schreef OMG het volgende:
[..]
Die race ken ik niet. Waar is dat ergens op de map..
Invited.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb een request gedaan voor de FOK x360 crew.
Kunnen mensen mij ook toevoegen op xboxlive?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Invited.
Ben je nu online? Dan kun in de party.
Ja heb hem geaccepteerdquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Invited.
Ben je nu online? Dan kun in de party.
Even opgezocht. Die van 3 Alta St Apt 57 kloppen. Die ander kan je denk ik zelf ongeveer bevestigen, want ik weet niet precies waar dat gebouw staat.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef Vendris het volgende:
4 Integrity Way, APT 35 of 3 Alta St. APT 57... Ik twijfel nog, al lijkt me 3 alta st. een mooier uitzicht hebben.
Bedankt!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:51 schreef OMG het volgende:
[..]
Even opgezocht. Die van 3 Alta St Apt 57 kloppen. Die ander kan je denk ik zelf ongeveer bevestigen, want ik weet niet precies waar dat gebouw staat.
Views van 3 Alta St, Apt 57 :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 Integrity Way, APT 35:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach zo, maar je kan toch zelf ook een server opzetten waar je met ze allen op kan zitten, die kan je dan ook beveiligen met een wachtwoord? In ieder geval dat was één van de geruchten die toen rond zijn gegaan. Geen idee of dat nog steeds kan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:59 schreef Vendris het volgende:
[..]
Je joined automatisch sessions waar crewmembers in zitten als er plaats is.
Je kunt een closed crew session starten, of een session waarin alleen crewmembers kunnen joinenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:01 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ach zo, maar je kan toch zelf ook een server opzetten waar je met ze allen op kan zitten, die kan je dan ook beveiligen met een wachtwoord? In ieder geval dat was één van de geruchten die toen rond zijn gegaan. Geen idee of dat nog steeds kan.
Word dit ook gedaan door onze crew?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:03 schreef Vendris het volgende:
[..]
Je kunt een closed crew session starten, of een session waarin alleen crewmembers kunnen joinen
Voor zover mij bekend speelt iedereen gewoon op random sessions, ik kom genoeg fokkers tegen, in ieder geval, tot Yepps de crew sloopte.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:03 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Word dit ook gedaan door onze crew?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:25 schreef Shadeauw het volgende:
Hahahahah godverdomme. Hele fucking dag op zoek naar die Schwartzer. Ben ik er klaar mee. Zijn we klaar met die crew sessie (heb me dood gelachen trouwens) rij ik terug naar m'n appartement. Raad eens wat daar staat?
Niet 1, niet 2, maar 3 fucking Schwartzers
[ afbeelding ]
Met als hoogtepunt toch wel de helicopter gta race, wat een chaosquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zo, tis mooi geweest. Wat een avond
Haha iddquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:26 schreef Kamikaas het volgende:
[..]![]()
Veel plezier ermee
[..]
Met als hoogtepunt toch wel de helicopter gta race, wat een chaos
Verdomme, we hebben bijna een uur rondjes gereden voor dat krengquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:25 schreef Shadeauw het volgende:
Hahahahah godverdomme. Hele fucking dag op zoek naar die Schwartzer. Ben ik er klaar mee. Zijn we klaar met die crew sessie (heb me dood gelachen trouwens) rij ik terug naar m'n appartement. Raad eens wat daar staat?
Niet 1, niet 2, maar 3 fucking Schwartzers
[ afbeelding ]
Hmm, job failed to download?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef ProblemExcel het volgende:
ik krijg heletijd job failed to download gedoe :/
Holy hell, hoe verdien je zoveel op dat lvl in een uur?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef Mothzor het volgende:
Al 1,5 uur 1 lap down the drain races aan het doen.
Toch van lvl 16 naar 22 en 125k erbij
Reken er maar niet op dan...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:14 schreef Shadeauw het volgende:
Meh.. Xbox loopt vast. Hopelijk heeft die de boel nog wel opgeslagen
Anders ben ik straks weer van alles kwijt.
We zien het morgen wel, ik houd het voor vandaag voor gezien
Ah zat je bij mij? Ik ben godverdomme 20 keer achter elkaar van de baan gebeukt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef Mothzor het volgende:
Al 1,5 uur 1 lap down the drain races aan het doen.
Toch van lvl 16 naar 22 en 125k erbij
4 man, klein kutrondje. 13k 7k 5k en 3k zijn de payouts.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:56 schreef Vendris het volgende:
[..]
Holy hell, hoe verdien je zoveel op dat lvl in een uur?
Hmm nee dat niet naar wat moet ik die veranderen dan ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm, job failed to download?
DNS al aangepast?
DNS instellingen van je xbox wijzigen in 8.8.8.8 & 8.8.4.4quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:40 schreef ProblemExcel het volgende:
[..]
Hmm nee dat niet naar wat moet ik die veranderen dan ?
Ik zet het in m'n agenda.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:33 schreef HostiHawaii het volgende:
Zondagavond heb ik vanaf 20:00 wel tijd voor wat online geklooi.
Ik sta in de OP
Crew ranks. Ik was in de fok crew level 68, en toen ik een nieuwe crew had gevonden was ik daar ook direct level 68.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:03 schreef Vendris het volgende:
[..]
Crew rank of online rank?
Crews hebben namelijk ook hun eigen ranks, en deze zijn per-crew basis, en ze hebben er iig geen 68.
Yep....Anormius...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah zat je bij mij? Ik ben godverdomme 20 keer achter elkaar van de baan gebeukt.
Wel weer aardig wat knaken verdiend ja.
Geen van beide voorlopig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:30 schreef Shadeauw het volgende:
Even een hele random vraag tussendoor trouwens.
Als ware Xbox fanaten () gaan jullie ook de Xbox One halen? Of de PS4? Er van uitgaande dat GTA ook op de nieuwe consoles komen.
Zoiets overkwam mij ook, toen stond hij bij de impound.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:41 schreef Shadeauw het volgende:
Oh fucking geweldig. Gister liep m'n Xbox vast, en ben dus nu m'n Schwartzer kwijt + 100k aan mods godverdomme.
Fucking lang gezocht om dat kutding, heb ik 'm eindelijk, gebeurt dit.. Tievushoerenkut.
Kan je weer lekker glitchenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:41 schreef Shadeauw het volgende:
Oh fucking geweldig. Gister liep m'n Xbox vast, en ben dus nu m'n Schwartzer kwijt + 100k aan mods godverdomme.
Fucking lang gezocht om dat kutding, heb ik 'm eindelijk, gebeurt dit.. Tievushoerenkut.
Alles al gebeld, Mors, Mechanic alles. Is me ook gebeurd met een dure Grotti, Was toen ook helemaal weg. Kwam omdat die kk cloud servers niet opslaan. En als je Xbox dan vastloopt ben je fucked. Godverdomme man, kk Rockstar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:42 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Zoiets overkwam mij ook, toen stond hij bij de impound.
Ik moet stiekem toch wel een beetje lachen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:44 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Reken maar
Maar dan moet ik alsnog tievus lang zoeken weer voor zon kut Schwartzer godverdomme
Ik ben inmiddels al een paar auto's kwijtgeraakt. Meeste waren niet bijzonder (gewoon stock en simpel) maar m'n Grotti en Schwartzer wordt ik wel een beetje heel erg boos omquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:02 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Ik moet stiekem toch wel een beetje lachen.
Maar wel kut, ik ben blij dat ik nog nergens last van heb gehad. Ik speel al vanaf dag 1 zonder problemen.
Ik heb een fully modded Schwartzer en het is echt een kutauto. Beter neem je een andere, dat ding rijdt voor geen meter (komt geen enkele bocht goed door, accelereren is een drama)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:44 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Reken maar
Maar dan moet ik alsnog tievus lang zoeken weer voor zon kut Schwartzer godverdomme
Maar hij is zo mooiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik heb een fully modded Schwartzer en het is echt een kutauto. Beter neem je een andere, dat ding rijdt voor geen meter (komt geen enkele bocht goed door, accelereren is een drama)
Maar ook gewoon rijden door de stad ermee is kutquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:49 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Maar hij is zo mooi
En ik heb andere auto's voor het racen
Vat een Futoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:49 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Maar hij is zo mooi
En ik heb andere auto's voor het racen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |