quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:25 schreef Shadeauw het volgende:
Hahahahah godverdomme. Hele fucking dag op zoek naar die Schwartzer. Ben ik er klaar mee. Zijn we klaar met die crew sessie (heb me dood gelachen trouwens) rij ik terug naar m'n appartement. Raad eens wat daar staat?
Niet 1, niet 2, maar 3 fucking Schwartzers
[ afbeelding ]
Met als hoogtepunt toch wel de helicopter gta race, wat een chaosquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zo, tis mooi geweest. Wat een avond
Haha iddquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:26 schreef Kamikaas het volgende:
[..]![]()
Veel plezier ermee
[..]
Met als hoogtepunt toch wel de helicopter gta race, wat een chaos
Verdomme, we hebben bijna een uur rondjes gereden voor dat krengquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:25 schreef Shadeauw het volgende:
Hahahahah godverdomme. Hele fucking dag op zoek naar die Schwartzer. Ben ik er klaar mee. Zijn we klaar met die crew sessie (heb me dood gelachen trouwens) rij ik terug naar m'n appartement. Raad eens wat daar staat?
Niet 1, niet 2, maar 3 fucking Schwartzers
[ afbeelding ]
Hmm, job failed to download?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef ProblemExcel het volgende:
ik krijg heletijd job failed to download gedoe :/
Holy hell, hoe verdien je zoveel op dat lvl in een uur?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef Mothzor het volgende:
Al 1,5 uur 1 lap down the drain races aan het doen.
Toch van lvl 16 naar 22 en 125k erbij
Reken er maar niet op dan...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:14 schreef Shadeauw het volgende:
Meh.. Xbox loopt vast. Hopelijk heeft die de boel nog wel opgeslagen
Anders ben ik straks weer van alles kwijt.
We zien het morgen wel, ik houd het voor vandaag voor gezien
Ah zat je bij mij? Ik ben godverdomme 20 keer achter elkaar van de baan gebeukt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef Mothzor het volgende:
Al 1,5 uur 1 lap down the drain races aan het doen.
Toch van lvl 16 naar 22 en 125k erbij
4 man, klein kutrondje. 13k 7k 5k en 3k zijn de payouts.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:56 schreef Vendris het volgende:
[..]
Holy hell, hoe verdien je zoveel op dat lvl in een uur?
Hmm nee dat niet naar wat moet ik die veranderen dan ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm, job failed to download?
DNS al aangepast?
DNS instellingen van je xbox wijzigen in 8.8.8.8 & 8.8.4.4quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:40 schreef ProblemExcel het volgende:
[..]
Hmm nee dat niet naar wat moet ik die veranderen dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |