Hier ook, ik eet nu. Haha rijdt maar rond in mn auto. Wie weet...quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:06 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Yes. Warm eten is wel met 5 min klaar, dus ben half afwezig
[..]
Voorspelbaar? Fuck no. Had 'm redelijk dik getuned met turbo en alles, was redelijk snel. Stevig sowieso, maar dat ding wou de bocht echt niet om
Haha ok, zal even kijken. Thanks!quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:09 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Hier ook, ik eet nu. Haha rijdt maar rond in mn auto. Wie weet...
Doe maar inderdaadquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:11 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Haha ok, zal even kijken. Thanks!
Oh en trouwens, zal vanavond ff kijken of ik nog ergens een mic kan vinden.
Ik heb die van mij volgens mij daar bij de golfclub gevonden, iets zuidelijker daarvan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:25 schreef Shadeauw het volgende:
Godver. Spawnen alleen maar Issi's en van die Jaguar look-alikes
Haha, snel die auto zeker gesteldquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:41 schreef Abed het volgende:
Oeps sorry Vital...Zijn er meer uit de crew gekicked? Kan het nu lastig onderscheiden
Nee we hadden genoeg van je, zoek maar een andere crew.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:41 schreef Abed het volgende:
Oeps sorry Vital...Zijn er meer uit de crew gekicked? Kan het nu lastig onderscheiden
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee we hadden genoeg van je, zoek maar een andere crew.
Niet echt nee haha. Wel een vette bak!quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:55 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ja echt he
Wat een kut ding, komt nergens voor
Weet ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:57 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Niet echt nee haha. Wel een vette bak!
Ik laat je nu wel ff een rondjequote:Op maandag 21 oktober 2013 19:24 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Weet ik
Ik wou de pijn voor mezelf wat verzachten
Haha, had t zelfde hierquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:47 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Hahaha ja, vage shit. Zag op een gegeven moment jou niet eens meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |