Ik was me niet bewust van een probleemquote:Op woensdag 6 november 2013 16:50 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, je stelt een vraag en geeft zelf meteen het antwoord. Probleem opgelost.
He was Just in Beaver...quote:Op zondag 3 november 2013 17:06 schreef bloempje-moi het volgende:
Bieber gewikkeld in een laken van een bordeel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wees dan ook zo stoer om gewoon het pand uit te wandelen met die meisjes aan je arm.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Lady Gaga
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)eid-via-kleding.html
Komt waarschijnlijk door de spf.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:39 schreef Moonah het volgende:
En die make-up kleurt voor geen meter bij haar huid.
Door de zonnebrand?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:30 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door de spf.
Ranzig gewoonquote:Op maandag 25 november 2013 21:11 schreef Mylene het volgende:
Tara Reid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet lelijk nee, maar ook nooit echt kapot van geweest.quote:
Ze had toch een mislukte buikwandcorrectie ofzo gehad?quote:Op maandag 25 november 2013 21:11 schreef Mylene het volgende:
Tara Reid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spf kan licht weerkaatsen, zit ook in de meeste foundations/dagcremes.quote:
niet alleen hier, ze is de laatste jaren altijd zo wit. Lijkr me eerder een bewuste keuze dan weerkaatsing.quote:Op maandag 25 november 2013 23:25 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Spf kan licht weerkaatsen, zit ook in de meeste foundations/dagcremes.
Daardoor lijkt haar foundation hier bijna wit.
Ja, zou dat nou echt niet meer te herstellen zijn? Ze heeft echt de buik van een 80-jarige nu, zo zonde. En wat een rare beentjes (brugkut) en twee ongelijke tieten. Wat zal die spijt hebben dat ze ooit aan zichzelf heeft laten sleutelen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ze had toch een mislukte buikwandcorrectie ofzo gehad?
Het spijt me zeer maar ik vind dat zo'n belachelijk wijfquote:
Ja, vind ik ook, aandachtshoerquote:Op woensdag 27 november 2013 19:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar ik vind dat zo'n belachelijk wijf
Ze is gewoon veel te mager.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, zou dat nou echt niet meer te herstellen zijn? Ze heeft echt de buik van een 80-jarige nu, zo zonde. En wat een rare beentjes (brugkut) en twee ongelijke tieten. Wat zal die spijt hebben dat ze ooit aan zichzelf heeft laten sleutelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |