He was Just in Beaver...quote:Op zondag 3 november 2013 17:06 schreef bloempje-moi het volgende:
Bieber gewikkeld in een laken van een bordeel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wees dan ook zo stoer om gewoon het pand uit te wandelen met die meisjes aan je arm.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Lady Gaga
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)eid-via-kleding.html
Komt waarschijnlijk door de spf.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:39 schreef Moonah het volgende:
En die make-up kleurt voor geen meter bij haar huid.
Door de zonnebrand?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:30 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door de spf.
Ranzig gewoonquote:Op maandag 25 november 2013 21:11 schreef Mylene het volgende:
Tara Reid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet lelijk nee, maar ook nooit echt kapot van geweest.quote:
Ze had toch een mislukte buikwandcorrectie ofzo gehad?quote:Op maandag 25 november 2013 21:11 schreef Mylene het volgende:
Tara Reid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spf kan licht weerkaatsen, zit ook in de meeste foundations/dagcremes.quote:
niet alleen hier, ze is de laatste jaren altijd zo wit. Lijkr me eerder een bewuste keuze dan weerkaatsing.quote:Op maandag 25 november 2013 23:25 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Spf kan licht weerkaatsen, zit ook in de meeste foundations/dagcremes.
Daardoor lijkt haar foundation hier bijna wit.
Ja, zou dat nou echt niet meer te herstellen zijn? Ze heeft echt de buik van een 80-jarige nu, zo zonde. En wat een rare beentjes (brugkut) en twee ongelijke tieten. Wat zal die spijt hebben dat ze ooit aan zichzelf heeft laten sleutelen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ze had toch een mislukte buikwandcorrectie ofzo gehad?
Het spijt me zeer maar ik vind dat zo'n belachelijk wijfquote:
Ja, vind ik ook, aandachtshoerquote:Op woensdag 27 november 2013 19:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar ik vind dat zo'n belachelijk wijf
Ze is gewoon veel te mager.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, zou dat nou echt niet meer te herstellen zijn? Ze heeft echt de buik van een 80-jarige nu, zo zonde. En wat een rare beentjes (brugkut) en twee ongelijke tieten. Wat zal die spijt hebben dat ze ooit aan zichzelf heeft laten sleutelen.
Eerste wat ik dacht: Marjolein Keuning!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:09 schreef Radegast het volgende:
Zo he. Zit z'n stropdas te strak?
Z'n vrouw lijkt in deze foto nogal op Marjolein Keuning btw. Is een Nederlandse toch?
Hendrik VIII (Henry) van Engeland?quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:19 schreef Natalie het volgende:
Hendrik VIII (Henry) van Engeland?
Het zal niet zijn uiterlijk zijn geweest die 6 vrouwen wist te winnen...
quote:
Heb je de foto's van van de week van hem gezien? Die passen hier ook heel goed (ik ga bijna denken dat ie met zijn neus weer in de poedertjes hangt...)quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net The Tudors gezien en ben dus een beetje into Hendrik.
Gelukkig was hij in de serie wel een smakelijk hapje.
[ afbeelding ]
Hij had toch vooral een alcoholprobleem?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:40 schreef kvd het volgende:
Heb je de foto's van van de week van hem gezien? Die passen hier ook heel goed (ik ga bijna denken dat ie met zijn neus weer in de poedertjes hangt...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee wat zijn grootste probleem is, ik weet dat ie voor een verslaving is opgenomen en daarna een fijne terugval heeft gehad met oa een overdosis aan drugs. En met al die foto's met die te grote ogen en te wijde pupillen lijkt het mij dat drugs ook een verslaving van hem is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij had toch vooral een alcoholprobleem?
Maar ik zou 'm nog steeds niet uit mijn bed kicken.
Ik zou alles uit de kast trekken om hem in mijn bed te houdenquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
hij heeft echt een homo kopquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:40 schreef kvd het volgende:
[..]
Heb je de foto's van van de week van hem gezien? Die passen hier ook heel goed (ik ga bijna denken dat ie met zijn neus weer in de poedertjes hangt...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 2 december 2013 21:46 schreef Prego het volgende:
[..]
En jij een platvloerse onflatteuze username, en nu?
Eens, maar dat ligt toch echt aan Lieke en niet aan de fotograaf.quote:
Er is niks mis met deze foto hoor, voor Lieke haar doen ziet ze er juist flatteus uit. Smaak is persoonlijk, maar om nu deze foto hier te posten omdat je haar niet mooi vindtquote:
Lieke kan er beter uitzien dan dit, vooral mbt haarkleur. Derhalve onflatteus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Er is niks mis met deze foto hoor, voor Lieke haar doen ziet ze er juist flatteus uit. Smaak is persoonlijk, maar om nu deze foto hier te posten omdat je haar niet mooi vindt
Ohja, d'r haarkleur. Als het nou neonroze was, nee het is egaal bruin. Ze ziet er inderdaad uit als een platgereden suikerbroodquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:36 schreef FoXje het volgende:
[..]
Lieke kan er beter uitzien dan dit, vooral mbt haarkleur. Derhalve onflatteus.
Is voor zijn rol in Dracula denk ik, aangezien hij daarin dat baardje ook heeft, tevens die rode ogen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:59 schreef Silmarwen het volgende:
Nee, dat gore vlasbaardje. Scheer je dan gewoon man.
Deze rode ogen.hebben niks te maken met de opnames van die seriequote:Op dinsdag 3 december 2013 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Is voor zijn rol in Dracula denk ik, aangezien hij daarin dat baardje ook heeft, tevens die rode ogen.
Wat is er zo raar aan Liekes hoofd? Ik zie het echt nietquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:39 schreef Mylene het volgende:
Niet zozeer onflatteus, eerder triest als je je poes moet laten zien als je carrière in een dip zit. Lady Gaga is de naam van deze vrouw. Gefotografeerd door Steven Klein, bekend van Madonna.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door hugecooll op 04-12-2013 03:16:10 ]
Over een paar jaar is iedereen Lady Gaga vergetenquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:39 schreef Mylene het volgende:
Niet zozeer onflatteus, eerder triest als je je poes moet laten zien als je carrière in een dip zit. Lady Gaga is de naam van deze vrouw. Gefotografeerd door Steven Klein, bekend van Madonna.
[ afbeelding ]
Je weet het niet, wie weet komt hij van de set afquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:09 schreef kvd het volgende:
[..]
Deze rode ogen.hebben niks te maken met de opnames van die serie
ik heb de foto's geplaatst en het bijbehorende artikel gelezen...hij was vrij en was op stapquote:Op woensdag 4 december 2013 06:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Je weet het niet, wie weet komt hij van de set af
Oke, ik geloof het meteen hoor daar niet van, zijn ogen zijn alleen erg gelijk met zijn ogen uit de seriequote:Op woensdag 4 december 2013 08:09 schreef kvd het volgende:
[..]
ik heb de foto's geplaatst en het bijbehorende artikel gelezen...hij was vrij en was op stap![]()
http://www.dailymail.co.u(...)aving-nightclub.html
Zow, die laat er geen gras over groeien, wat een bos, bleh!quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:39 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Drugs ogenquote:Op woensdag 4 december 2013 08:09 schreef kvd het volgende:
[..]
ik heb de foto's geplaatst en het bijbehorende artikel gelezen...hij was vrij en was op stap![]()
http://www.dailymail.co.u(...)aving-nightclub.html
quote:
Platte caviaquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:39 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk eerder een eerbetoon aan Picasso....quote:
Hij draait zich om in zijn graf.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk eerder een eerbetoon aan Picasso....
Meest opvallende qua moment blijft nog wel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:29 schreef MarkBroflovski het volgende:
Echt om moe van te worden dat mens kan ze niet overdosis nemen haar aandachttrekkerij beginnen echt sneu te worden
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zie wat hier onflatteus aan isquote:
Ik vind Lieke doorgaans niet bepaald knap om te zien, maar dit vind ik nou juist echt een hele leuke/mooie foto van haar.quote:
Toffe foto, inclusief (mooi) schaamhaarquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:39 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die oogmake-up vreselijk en haar (onder)benen wat dik (lijken). Voor de rest vind ik dat ze er wel leuk op staat.quote:Op zondag 8 december 2013 14:22 schreef CrashO het volgende:
Je vindt dat hoofd flatteus? Lijkt wel snooki zo
Dat mag, maar ik heb betere gezien ..quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:27 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind Lieke doorgaans niet bepaald knap om te zien, maar dit vind ik nou juist echt een hele leuke/mooie foto van haar.
Hmm, haar haar is wat warrig en zou op zich wel een kleurtje kunnen gebruiken, maar dan wordt het ook meteen weer zo'n meer "gestylde" foto, terwijl ik zelf doorgaans liever naar een wat "natuurlijker" uiterlijk kijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:42 schreef FoXje het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik heb betere gezien ..
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe Michelle Obama kijkt, als blikken konden doden...
Had 'm gezien op Twitter. Met dit bijschrift:quote:
Ik vind haar er knapper/leuker uitzien op die andere foto. Niet dat dit een lelijke foto is, maar ze ziet er hier "meer gestyled" en minder "cute" uit. Bovendien heeft Lieke een lelijke neus (vind ik!) en dat/die zie je op deze foto ook veel nadrukkelijker...quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:42 schreef FoXje het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik heb betere gezien ..
Bv deze
[ afbeelding ]
Edit: was al gepost.quote:
Die onderste komt volgens mij nog uit het Gulden-tijdperk.quote:Op zondag 15 december 2013 20:50 schreef miieejj het volgende:
hebben we deze al gezien ??
jason london ..acteur ..
Zou 'ie dat voetbalteam van Keira Knightley en dat Hindoestaanse grietje nog coachen? Deed 'ie altijd leuk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |