SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Tering coeliakie , mag alleen maar schuimgebakquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Weekplanning en boodschappenlijst maken.is woensdag jarig en wil appeltaart.
van sporten KRIJG je energie..quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind de energie niet om te sporten.
Oh fuck, da's waar. Ik moet ook nog voor de hele week boodschappen doen. Kut.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Weekplanning en boodschappenlijst maken.is woensdag jarig en wil appeltaart.
Ik weet hoe het werkt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
van sporten KRIJG je energie..
als ik na een lange dag werken kapot ben denk ik ook : "ik wil niet!!"maar na het sporten zit ik nog 2 uur op de bank omdat ik zoveel energie heb gekregen van het sporten!
Sorry dat ik je hielp herinneren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh fuck, da's waar. Ik moet ook nog voor de hele week boodschappen doen. Kut.
En misschien naar de kapper. Ik zit in de 'zal ik mijn pony wel of niet houden' fase. En ik moet er natuurlijk op mijn best uitzien op de meet.
Het enige wat ik na sporten nog doe is douchen, wat eten/drinken en slapenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
van sporten KRIJG je energie..
als ik na een lange dag werken kapot ben denk ik ook : "ik wil niet!!"maar na het sporten zit ik nog 2 uur op de bank omdat ik zoveel energie heb gekregen van het sporten!
Kwark met fruit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:41 schreef smitjew het volgende:
Heeft iemand een goed graanloos ontbijt in de aanbieding ben eieren en rijstecracker zat en dat gluten vrije brood is nasty
http://www.liekeisvrij.nl/quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:41 schreef smitjew het volgende:
Heeft iemand een goed graanloos ontbijt in de aanbieding ben eieren en rijstecracker zat en dat gluten vrije brood is nasty
Masterchef.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
En nu stop ik met zeiken en ga ik aan de slag. Hoe eerder ik in actie kom, hoe groter de kans dat ik onder het eten nog een uurtje tv kan kijken straks.
quote:
Leukquote:
Ik ben momenteel verslaafd aan de combinatie ei en gerookte zalm. Misschien voor jou in roerei-vorm?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:41 schreef smitjew het volgende:
Dat moet ik ook eens proberen. Hoe eet jij het?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben momenteel verslaafd aan de combinatie ei en gerookte zalm. Misschien voor jou in roerei-vorm?
Ik eet het nu meestal op volkoren brood zonder boter, zalm erop en dan een zachtgekookte eitje eroverheen. Je kunt ook prima ei bakken en er zalmsnippers doorheen doen. Als ik bosui had, deed ik die nog eroverheen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat moet ik ook eens proberen. Hoe eet jij het?
Vloeibaar eigeel over zalm klinkt awesomequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik eet het nu meestal op volkoren brood zonder boter, zalm erop en dan een zachtgekookte eitje eroverheen. Je kunt ook prima ei bakken en er zalmsnippers doorheen doen.
Heb net een heerlijke plak gluten- en lactosevrije citroencake opquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef smitjew het volgende:
[..]
Tering coeliakie , mag alleen maar schuimgebak
Oh ja, ik heb wel eens zalm met ei op. Bij de asperges natuurlijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:26 schreef Lonaa het volgende:
Gerookte zalm, ei, asperges. Prima avondeten.
http://www.ah.nl/allerhan(...)q=courgette+stamppotquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb weekboodschappen gedaan. Tenminste, een beetje. Ik moet nog een beetje en ik heb nog van alles in huis.
Ik ga zo courgettes en paprika's halen (want in de aanbieding voor goedkoop)
Er was een courgette stamppot (Zeester?) die hier wel eens langskwam. En gevulde paprika's?
Receptjes? Iemand misschien nog andere ideeen?
Verder nog deze week:
Paddenstoelenrisotto.
Iets anders met paddenstoelen (suggesties?)
Geroosterde aardappel met pompoen en kippenvleugels
Stamppot klikjes
Hachee, aardappelpuree, boontjes
Pizza
Curry met koolvis
De enige hit die ik krijg geeft een foto van hellofresh-logachtig iets, daar lijkt het die van GoodBite. Hema en C1000, geloof ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:36 schreef miss_sly het volgende:
Oo, wij hadden bij de HelloFresh box een tijdje terug een notenburger en die vond ik zo ongelofelijk lekker! Weet iemand waar je zoiets koopt?
Wat doe jij in je courgettesoep?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
Van courgette ga je natuurlijk soep maken. Makkelijk en ontzettend lekker (want zoet).
Deze staan hier nog op het probeer-lijstje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:38 schreef Claudia_x het volgende:
Sly, ik heb geloof ik wel eens hamburgers met pistachenoten gemaakt en die waren erg lekker (zoiets).
Vrijwel niets. Als je ui en courgette in een pan doet en er daarna bouillon bij doet, dan is je soep al hartstikke lekker. In de meeste standaardrecepten wordt er nog wat melk bij gedaan, maar dat vind ik niet nodig. Je kunt een klein beetje doen om het romig te maken, maar het aardige is juist dat de soep al door de courgette zelf soort van romig wordt. Soms wordt er ook aardappel bij gedaan, maar dat vind ik ook niet nodig.quote:
Aah, zoiets wil ik ook wel eens proberen!quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:38 schreef Claudia_x het volgende:
Sly, ik heb geloof ik wel eens hamburgers met pistachenoten gemaakt en die waren erg lekker (zoiets).
Oh, ik ging automatisch uit van hamburgervlees met noten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Deze staan hier nog op het probeer-lijstje.
O, zal eens kijken daar dan!quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De enige hit die ik krijg geeft een foto van hellofresh-logachtig iets, daar lijkt het die van GoodBite. Hema en C1000, geloof ik.
Ik heb net trouwens mn favoriete spijkerbroeken weer even gepast in de winkel; in een maat kleiner. Het past. Model Valerie in een W28 en Jonquil in W29
Maar ik ga pas nieuwe kopen als ik een W27 - W28 combi kan doen, heb ik besloten
Jij carnivoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, ik ging automatisch uit van hamburgervlees met noten.
Ik zal donderdag ook wel even voor je kijken bij de Ekoplaza, maar volgens mij werkt hello fresh met een aantal merken. Maar mijn linkje wat ik heb gepost is vega en zelfmaak-notenburgerquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, zal eens kijken daar dan!
Wat goed dat je weer een maat kleiner past
Ik ben een heel slechte vegetariër, ja.quote:
Die link ziet er ook goed uit, die ga ik thuis even opslaan!quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zal donderdag ook wel even voor je kijken bij de Ekoplaza, maar volgens mij werkt hello fresh met een aantal merken. Maar mijn linkje wat ik heb gepost is vega en zelfmaak-notenburger
Ik kan je daar niet echt mee helpen, vrees ik, maar is wokken niet zonde van je biefstuk?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:50 schreef Zeester het volgende:
Ik wil vandaag graag iets wokken met biefstuk en peultjes en dan noodles of rijst erbij. Rijst is natuurlijk gezonder. Maar hoe maak je dat lekker op smaak, ik ben zo niet thuis in dit soort recepten.
Ik vind vegetarisch eten een paar keer per week meer dan prima, als er maar lekkere smaken in mijn eten zitten. Ik mis het vaak helemaal niet, omdat alles goed bij elkaar past. Ik hou op zich niet van vleesvervangers, maar ik vond die notenburger dus echt zalig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben een heel slechte vegetariër, ja.We hebben gister de Shepherd's pie uit het kookboek gemaakt dat ik van je geleend heb en die vind ik zó lekker. Dat vlees.
De kindjes vinden dat ook een waanzinnig lekker gerecht. Maf dat er zo weinig kcal in zitten trouwens.
Hoeft ook niet persé biefstuk te zijn. Maar was meer dat ik dacht biefstuk omdat ik dan 1 biefstukje kan kopen, en daar heel veel groente bij kan doen, en dan delen met m'n roomie. Ik heb wel genoeg aan een halve portie biefstuk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan je daar niet echt mee helpen, vrees ik, maar is wokken niet zonde van je biefstuk?
Wat sojasaus en knoflook, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:50 schreef Zeester het volgende:
Ik wil vandaag graag iets wokken met biefstuk en peultjes en dan noodles of rijst erbij. Rijst is natuurlijk gezonder. Maar hoe maak je dat lekker op smaak, ik ben zo niet thuis in dit soort recepten.
Ik heb laatst voor het eerst ook linzen/bonenburgers gemaakt, dat is ook heel erg lekker en voedzaamquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind vegetarisch eten een paar keer per week meer dan prima, als er maar lekkere smaken in mijn eten zitten. Ik mis het vaak helemaal niet, omdat alles goed bij elkaar past. Ik hou op zich niet van vleesvervangers, maar ik vond die notenburger dus echt zalig.
ui, knof, paprika, (gekookte) peultjes, biefstukje in stukjes in de pan. Peper, zout, beetje ketjap, beetje vissaus, klein beetje room/melk, chillisaus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:50 schreef Zeester het volgende:
Wok jij biefstuk wel eens? Wordt die niet taai? Ik doe het nooit, maar het lijkt me dus echt zonde. Als je biefstuk bakt, komt het al zo nauw. Hoe kan het dan lekker zijn in een wokgerecht? Of maak ik een denkfout?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ui, knof, paprika, (gekookte) peultjes, biefstukje in stukjes in de pan. Peper, zout, beetje ketjap, beetje vissaus, klein beetje room/melk, chillisaus.
Kan zeker wel, maar je moet er wel voorzichtig mee zijn. Even aanbakken, dan uit de pan, de rest wokken/bakken en dan als laatste weer terug in de pan om op te warmen. En dan moet je juist wel echt goede biefstuk hebben, dan is het wel lekker.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wok jij biefstuk wel eens? Wordt die niet taai? Ik doe het nooit, maar het lijkt me dus echt zonde. Als je biefstuk bakt, komt het al zo nauw. Hoe kan het dan lekker zijn in een wokgerecht? Of maak ik een denkfout?
Als ik dit doe, doe ik het met bieflapjes.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wok jij biefstuk wel eens? Wordt die niet taai? Ik doe het nooit, maar het lijkt me dus echt zonde. Als je biefstuk bakt, komt het al zo nauw. Hoe kan het dan lekker zijn in een wokgerecht? Of maak ik een denkfout?
Nou nee, ik zou er niet zoveel bijgooien als Loona post. Ik zou het houden op een beetje sojasaus en knoflook, wat peper en verder niets.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:58 schreef Claudia_x het volgende:
En dan goede biefstuk aanvullen met een hoop kruiden en sausjes? That makes me a sad panda.
Dat wat ik erin zou gooien was met bieflapjes, geen biefstuk. Biefstuk doe je gewoon wat peper en zout op en bak je even op hoog vuur kort aan beide kante en eet je met champignons.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou nee, ik zou er niet zoveel bijgooien als Loona post. Ik zou het houden op een beetje sojasaus en knoflook, wat peper en verder niets.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat wat ik erin zou gooien was met bieflapjes, geen biefstuk. Biefstuk doe je gewoon wat peper en zout op en bak je even op hoog vuur kort aan beide kante en eet je met champignons.
Je kunt er ook rosbief bijdoen, in plaats van biefstuk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:02 schreef Zeester het volgende:
Dan doe ik gewoon ui in grove stukken (want lekker), paprika, champignons, peultjes, knoflook, beetje sambal, beetje ketjap (ik schreef eerst ketchup, wisten jullie dat die 2 woorden van dezelfde bron komen, en allebei oorspronkelijk gewoon 'saus' betekenen) en tartaartjes, met rijst. Ofzo.
Rosbief is nog duurder (en stiekem vind ik het nog lekkerder) dan biefstuk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt er ook rosbief bijdoen, in plaats van biefstuk.
Of insmeren met wat mosterd en dan bakken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat wat ik erin zou gooien was met bieflapjes, geen biefstuk. Biefstuk doe je gewoon wat peper en zout op en bak je even op hoog vuur kort aan beide kante en eet je met champignons.
Nee hoor, rosbief is niet duurder dan echte goede biefstuk. Wel duurder dan bieflapjes, maar die zijn meer geschikt voor langer bakken dan voor wokken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:05 schreef Zeester het volgende:
[..]
Rosbief is nog duurder (en stiekem vind ik het nog lekkerder) dan biefstuk.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nu pas deel 2 op van mijn lunch omdat dat zoveel was. En 40 ipv 30 minuten gewandeld. Zou het dan een dagje gaan lukken?
Ik heb besloten voor mijn verjaardag (over 2 weken) iets met chocola te maken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:12 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb net toegegeven aan mn chocoladecraving. Nu kan ik de hele wereld weer aan
ik heb net een stukje tony's melk met noga op. De rest blijft ver weg in de kast.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb besloten voor mijn verjaardag (over 2 weken) iets met chocola te maken.
Kun je dan niet iets eten waar je honger van over gaat en wat niet zo slecht is? Komkommer, wortel, paprika? cracker met pindakaas, makreel?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Dit is mijn derde dag van schreeuwende honger. En ik geef nog steeds niet toe, maar ik word er wel een beetje gek van.
Brownies van Nigella.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb besloten voor mijn verjaardag (over 2 weken) iets met chocola te maken.
Dat deed ik de week ervoor en daar kreeg ik alleen maar nog meer honger van! Ik ben nu dus maar gewoon aan het afkicken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kun je dan niet iets eten waar je honger van over gaat en wat niet zo slecht is? Komkommer, wortel, paprika? cracker met pindakaas, makreel?
O ja, dat was een dom voorstel, hahaha.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat deed ik de week ervoor en daar kreeg ik alleen maar nog meer honger van! Ik ben nu dus maar gewoon aan het afkicken.
Komkommer, je kent me toch langer dan vandaag!
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:32 schreef douche-eendje het volgende:
En kreeg dit net via ons bootcampgroepje doorgestuurd, ik moest lachen:
Ik ken datquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:18 schreef douche-eendje het volgende:
Ik had gisteravond zo'n schreeuwende honger/craving inderdaad... heb 500g magere kwark gegeten. Nou ja, in ieder geval eens een keer een redelijke hoeveelheid eiwitten binnen gekregen
Ik heb dat heel erg op mijn sportdagen, dat mijn lijf na het sporten (dus op de dag zelf als ik overdag sport, de dag erna bij 's avonds sporten) echt de hele tijd aan het mekkeren is om voeding. En dan kan ik echt heel veel gezonde spullen in mn hoofd proppenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken datDat je gewoon moet eten en dan dus maar allerlei gezonde dingen naar binnen werkt, zoals mandarijntjes en kwark
Tofquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Whoehoe, ik heb een bestelling geplaatst op TopVintage en niét 126 dingen besteld, voor de verandering.
Wel dees.
Haha, ik heb nét een post daar geplaatst! Vreemd genoeg vind ik het best spannend, want ik heb al best vaak FOK-meets gedaan, maar toen was ik 20 kg lichterquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tof. Kom jij ook nog naar de meet bij Tink zaterdag, btw?
Leukquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Haha, ik heb nét een post daar geplaatst! Vreemd genoeg vind ik het best spannend, want ik heb al best vaak FOK-meets gedaan, maar toen was ik 20 kg lichter.
ohhquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Whoehoe, ik heb een bestelling geplaatst op TopVintage en niét 126 dingen besteld, voor de verandering.
Wel dees.
Je bent live erg tof, dus ik zou me nergens zorgen over makenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Haha, ik heb nét een post daar geplaatst! Vreemd genoeg vind ik het best spannend, want ik heb al best vaak FOK-meets gedaan, maar toen was ik 20 kg lichter.
Ik kan helaas echt niet deze zaterdag... jammer want jullie zou ik wel durven ontmoeten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:57 schreef Tink89 het volgende:
Oh btw, zaterdag is de meet! Dus als er nog mensen zijn die zich last-minute willen aanmelden, dan kan datCheck even 'het meeten bij Tink89 topic' of stuur me een dm. Pm kan ik op mijn werk niet lezen.
Ja, doe maar even.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
BE, moet ik mn strenge blik doen ofzo..?
ga jezelf dan weer eens lief vinden!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, doe maar even.
Maar dan vooral voor 'ga eens even goed voor jezelf zorgen', dan komt het met dat eten ook wel goed.
Zondagavond in Berlijn keurig om 23.00 de ogen dicht en geslapen tot 07.30 en dan gisterenavond thuis lame tot 00.00 op de bank blijven zitten terwijl de wekker om 06.15 gaat.
En dan ook nog om 05.45 wakker worden van een mug.![]()
Ik vind 1000 kcals verschil wel veel eigenlijk. Wat heb je gegeten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:41 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren 1400kcal gegeten en volgens FatSecret 2400kcal verbrand, maar volgens mij rekent hij dat altijd te hoog uit.
Dus ben wel tevreden.
Fatsecret rekent sowieso al 2000 kcals als je in je bed blijft liggen, qua verbrandingquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind 1000 kcals verschil wel veel eigenlijk. Wat heb je gegeten?
Hij staat hier standaard op 2100quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fatsecret rekent sowieso al 2000 kcals als je in je bed blijft liggen, qua verbranding
Dat dusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fatsecret rekent sowieso al 2000 kcals als je in je bed blijft liggen, qua verbranding
Oh, dat is de tweede keer dat ik iets boodschappengerelateerd zeg waar jij je niet lekker van gaat voelen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jah. En dat ben ik dus vergeten net in de supermarkt. Boew.
Ja echt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, dat is de tweede keer dat ik iets boodschappengerelateerd zeg waar jij je niet lekker van gaat voelen.
Gisteren. Je was heel druk. je moest dit, je moest dat.quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gisteren. Je was heel druk. je moest dit, je moest dat.
Toen poste ik dat ik boodschappen ging doen en toen reageerde je met KAK DAT MOET IK OOK NOG!!!!!111EINZZ.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Dat moet ik dus nog steeds. Ik heb gisteren wat uit de kast geplukt en doe dat vanavond ook. Ja, kak einz enzo, ik ben vergeten vlees uit de vriezer te halen voor mijn liefje. Goffer. Dombo.
Ik ben net wel even in een winkel geweest maar heb daar wat aanbiedingen gekocht, moest er mystery shoppen maar had niet de puf voor een echte boodschappenlijst. Dom eigenlijk.
Ik moet dat ook nog doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zie net dat ik nog voor 440 euro aan mijn gebit mag laten verspijkeren dit jaar. Eens kijken of de tandarts nog iets leuks weet voor me. Dan kan ik volgend jaar in verzekering naar beneden.
Ik heb al een afspraak voor volgende week gelukkig dus ik ga maar eens overleggen. Misschien een berg vullingen vernieuwen ofzo. Ik heb voorlopig geen kronen en wortelkanaalbehandelingen meer nodig voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet dat ook nog doenWil eigenlijk een andere tandarts, maar dan moet ik denk ik wel snel zijn als ik dat dit jaar allemaal nog wil.
Tja, zo werkt het nou eenmaal hoor. De calculerende burger noemt men dat. En verzekeringsmaatschappijen gaan daar tegenwoordig ook wel vanuit, in ieder geval voor extra verzekeringen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
En bedankt voor mijn hoge zorg premie dames!
Bij myfitnesspal moest ik aangeven hoe actief ik over het algemeen ben, dus daar is ie op ingesteld. Als ik inderdaad een keer niet werk en sport klopt er sowieso niks meer van :pquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij myfitnesspall heb ik aangegeven dat ik de meest luie persoon ooit ben. Ik doe zittend werk, ik slaap een eeuwigheid en voor de rest kijk ik alleen tvquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:02 schreef BananaPancake het volgende:
Bij myfitnesspal moest ik aangeven hoe actief ik over het algemeen ben, dus daar is ie op ingesteld. Als ik inderdaad een keer niet werk en sport klopt er sowieso niks meer van :p
Tot nu toe betaal ik nog steeds meer aan premie dan de tandarts heeft gedaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
En bedankt voor mijn hoge zorg premie dames!
De laatste jaren red ik het gelukkig ook niet meer om mijn potje op te maken. Ik heb wel jaren van wortelkanaalbehandelingen en kronen achter de rug dus ik heb me voor veel geld verzekerd. Ik ga het nu nog een keer goed laten nakijken en dan verzeker ik me volgend jaar voor een lager bedrag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot nu toe betaal ik nog steeds meer aan premie dan de tandarts heeft gedaanDus ik zit er over te denken de tandartsverzekering helemaal af te schaffen en de controles gewoon zelf te betalen.
Heb overigens een probleempje dat al 2 jaar bestaat, maar ik heb het lef nog niet gehad om het te laten fixen door de tandartsBij één van mijn tanden is de hele achterkant afgebroken.... je ziet er niets van, want de voorkant staat er gewoon nog, maar is net als een decor in een film: alleen de voorkant
De kosten voor die reparatieklus liggen alleen ver boven wat de verzekering zal vergoeden en dus stel ik het maar steeds uit
Oh ja, daar moet je ook maar bij stilstaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, zorgverzekering, eens kijken waar ik een leukegezinspolis
kan scoren
Als het om zo'n Malm kast gaat heb ik diep respect voor je, want dat lukte mijn vader en ik niet eens samen naar 1 hoog. Toegegeven, ik woon wel bovenaan zo'n hele stijle typisch Amsterdamse trap. Maar dus getild in losse planken!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Protip: ikeapakketten met een grote ladekast erin niet in je eentje naar drie hoog proberen te tillen.
Burgerlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, zorgverzekering, eens kijken waar ik een leukegezinspolis
kan scoren
Nee ietsje kleiner wel, maar alsnog 35 kilo, en ik heb ook zo'n walgelijk stijle trap met een scherpe draai erin. Ben dan ook niet verder gekomen dan de eerste verdiepingquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:36 schreef Zeester het volgende:
[..]
Als het om zo'n Malm kast gaat heb ik diep respect voor je, want dat lukte mijn vader en ik niet eens samen naar 1 hoog. Toegegeven, ik woon wel bovenaan zo'n hele stijle typisch Amsterdamse trap. Maar dus getild in losse planken!
Ik ben momenteel verzekerd zonder max bedrag, maar betaal altijd 20% van de rekening zelf.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar als jouw tand nog maar half is, is de kans natuurlijk wel groot dat hij afbreekt he. En dan heb je echt een groot probleem. Je kunt je trouwens voor 500 euro per jaar verzekeren, ik betaal daar 26 euro per maand voor.
Wabedoeljijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
ja, bijna eng.
Ik zal het vast wel jinxen zo
Denk jij wat ik denkquote:
Dat ik dan waarschijnlijk gewoon nooit zwanger raak.quote:
Ik wed helemaal niks, ik hoop voor jou dat het de volgende keer wel allemaal goed verlooptquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ik dan waarschijnlijk gewoon nooit zwanger raak.
Dus de weddenschappen kunnen weer van tafel dames
Sorry sq! Misinterpretatie!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*briefje van tien weer in beurs propt...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bloederig laken voor de deur hangen, a la Turkse traditie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
geeft niks, geeft niks. Ben al blij dat ik geen foto van mijn bloederige doos hoef te posten als bewijs
Ik had de lijnzaad er de vorige keer ook al savonds bij gedaan, ging heel goed!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef Zeester het volgende:
Aangezien niemand reageert heb ik het maar gewoon klaargemaakt. Heb de lijnzaad er al ingedaan, en ook een beetje diepvriesfruit zodat hopelijk lekker ontdooid is morgen. Het zag er heerlijk uit, dus ik ben heel benieuwd!
hoeveel lijnzaad en chiazaad gebruik jij?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:53 schreef douche-eendje het volgende:
Lijnzaad doe ik ook 's avonds erdoor, ook chiazaadEn dan in de ochtend het fruit erdoor. Heb vorige week diepvriesbosbessen gekocht, minder lekker dan de gewone maarja.
10g van beide. En dan 50g havervlokken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
hoeveel lijnzaad en chiazaad gebruik jij?
Vers fruit doe ik er smorgens bij. Diepvriesfruit savonds.
Calliequote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
I will have you all know dat ik net een Callie Torres ondergoed dansje voor de spiegel heb gedaan. Hoera voor het weerstaan van al die middernachtelijke (en andere) cravings
Klinkt goed!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:14 schreef kwakz0r het volgende:
Goeiemorgen! Ik lig nog een beetje na te glimlachen van het gave concert van John Mayer gisteravond.
Moeten we je schoppen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben nog steeds niet op de weegschaal gaan staan. En ik kan nog steeds niet echt normaal doen. Kutzooi.
Doe maar. collectief.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Doe maar. collectief.
De weegschaal ga ik voorlopig nog niet doen. Maar normaal doen, daar wil ik wel voor geschopt worden. Collectief.
Dat ik niet normaal kan doen? Ik weet het niet. Soms weet ik mezelf niet te overtuigen het niet te doen zeg maar. "Ach, kan het voor kwaad, tis maar 1 keer" en dat soort onzin.quote:
Mja, dan lieg ik waarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Misschien een idee om dagelijks je eetlijstje hier te plaatsen? Als stok achter de deur?
Ja maar hoe kan die knop om? (en hoe kunnen wij daar bij helpen?)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, dan lieg ik waarschijnlijk.
Er moet gewoon een knop om.
Ja, das al een paar weken zo. De enige dag(en) gaat het beter dan de ander. Ik weet niet hoe de knop om moet, ik ga het nu gewoon doen. Klaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan die knop om? (en hoe kunnen wij daar bij helpen?)
Want dit is nu al een paar weken zo, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, das al een paar weken zo. De enige dag(en) gaat het beter dan de ander. Ik weet niet hoe de knop om moet, ik ga het nu gewoon doen. Klaar.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:10 schreef Sarabi het volgende:
Oja nog terugkomend op een oud onderwerpals je solliciteert schrijf je toch al een sollicitatiebrief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zijn de tijden veranderd?
disclaimer
De vacature was nog niet officieel online dus dacht ik vraag eerst bij wil ik nu precies moet wezen en stuur alvast mijn CVquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je solliciteert schrijf je toch al een sollicitatiebrief?
Of zijn de tijden veranderd?
Mijn lijstjes in mijn kutperiode omvatten meer dan alleen eten. Ook wat ik moest doen om niet de hele dag te lamlenden zeg maar. Hielp me bij het ritme dat ik nodig had om me beter te gaan voelen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, das al een paar weken zo. De enige dag(en) gaat het beter dan de ander. Ik weet niet hoe de knop om moet, ik ga het nu gewoon doen. Klaar.
Ik heb inderdaad wel to-do-lijstjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mijn lijstjes in mijn kutperiode omvatten meer dan alleen eten. Ook wat ik moest doen om niet de hele dag te lamlenden zeg maar. Hielp me bij het ritme dat ik nodig had om me beter te gaan voelen.
Truequote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mijn lijstjes in mijn kutperiode omvatten meer dan alleen eten. Ook wat ik moest doen om niet de hele dag te lamlenden zeg maar. Hielp me bij het ritme dat ik nodig had om me beter te gaan voelen.
Kijk, van dit soort postings word ik vrolijk!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
I will have you all know dat ik net een Callie Torres ondergoed dansje voor de spiegel heb gedaan. Hoera voor het weerstaan van al die middernachtelijke (en andere) cravings
^^quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kijk, van dit soort postings word ik vrolijk!
Je bent lekker bezig.
Komt dat?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh die jas van Top Vintage is echt heel heel erg mooi.
Verder kan ik me helemaal nergens toe zetten en leef op brood met hazelnootpasta (pindakaas maar dan met hazelnoten). Ben nu een boodschappenlijstje aan het maken, maar het zou me niets verbazen als ik het laat bezorgen door de appie. Bluh.
Nadat ik 2 keer de UI van Ticootje tegenkwam, sloot ik het topic. Ik zie nu hele tijd groen vlekken voor m'n linkeroog.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand in dieetclub die hier eens een licht over kan schijnen?
LIF / Plus size herenkleding, waarom bestaat dat niet?
ja he, jij kreeg er ook aids van?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nadat ik 2 keer de UI van Ticootje tegenkwam, sloot ik het topic. Ik zie nu hele tijd groen vlekken voor m'n linkeroog.
Ja. Mijn oog is nu aan het etteren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja he, jij kreeg er ook aids van?
Ermahgerd is het een hype?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Mijn oog is nu aan het etteren.![]()
Ik vind het een slechte hype, die OMFGZOMFG!!EINZEINZINYOURFUCKINGEYE!!!KRIJGEENEPILEPTISCHEAANVAL!!!111EINZ-UI's.
Ik lig schuimbekkend op de vloer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oogaidswaarschuwing:
ONZ / Users gezocht met een snel usericon (nieuwe stijl) #3
Ik had je gewaarschuwd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik lig schuimbekkend op de vloer.
almachtige heerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oogaidswaarschuwing:
ONZ / Users gezocht met een snel usericon (nieuwe stijl) #3
ja, bedankt he.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je vraag hiermee beantwoord is?
Yw.quote:
Ik geef Marktplaats altijd heel snel op. Er staat zó veel rommel op.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Yw.![]()
Ik probeer een eettafel te kopen op MP. Das moeilijker dan gedacht.
Voor alleen de tafel?quote:
Dus dit is niks?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Voor alleen de tafel?
Zo weinig mogelijk, sowieso. Voor een tafel die ik echt leuk vind, 100. En hij mag maar 120 of 140 lang zijn. En het zou tof zijn als ie uitschuifbaar zou zijn. Een nieuwe vind ik te duur. 2e hands vind ik stiekem ook wel leuker.![]()
Heb wel op 2 tafels gereageerd. 1 uitschuifbaar, 1 niet. Next: stoelen.
Ik had m gezien, maar ik vind m niet leuk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus dit is niks?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50116809/
Ja die had ik ook nadat ik mijn glazen eettafelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:42 schreef Zeester het volgende:
Ik heb een hele cheap-ass tafel door los poten en een blad te kopen van Ikea. Volgens mij waren de poten 6 euro per stuk en het blad 20 ofzo.
Mijn makeup tafel is de bovenkant van een 4-laden malm. Werkt prima!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja die had ik ook nadat ik mijn glazen eettafelkapot liet vallen
![]()
Ding functioneert nog steeds prima als make-up tafel nowadays
Daar kun je geen stoel onder schuiven.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:52 schreef Zeester het volgende:
[..]
Mijn makeup tafel is de bovenkant van een 4-laden malm. Werkt prima!
Klopt, maar ik heb weer niet de ruimte om een tafel zonder opbergmogelijkheid extra neer te pleuren in huis.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar kun je geen stoel onder schuiven.
En ik heb de ruimte, dus ik gun mezelf de decadentie van een 150x75 make-up tafel
Dat is evilquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:23 schreef douche-eendje het volgende:
Cadeautje van mn manager omdat ik een validatie heb afgerond. ... doos leonidas bonbons. Hmpf.
Ik wilde laatst een collega een klein presentje geven, maar ik wist dat hij op dieet was. Ik vond het echt rete moeilijk om iets te bedenken wat niet eten of drank was.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:23 schreef douche-eendje het volgende:
Cadeautje van mn manager omdat ik een validatie heb afgerond. ... doos leonidas bonbons. Hmpf.
Vodka. Zitten niet zoveel Kcal en carbs in enzo toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wilde laatst een collega een klein presentje geven, maar ik wist dat hij op dieet was. Ik vond het echt rete moeilijk om iets te bedenken wat niet eten of drank was.![]()
Hij is meer van de whiskey, normaal gesproken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vodka. Zitten niet zoveel Kcal en carbs in enzo toch?
Hij is al weer gestopt met z'n dieet, dus volgende keer geen probleem.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ah joh, ook sterk, ander kleurtje.![]()
Het is hier ook meestal voer, vooral rond kerstdagen al die attenties. Bwuh.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wilde laatst een collega een klein presentje geven, maar ik wist dat hij op dieet was. Ik vond het echt rete moeilijk om iets te bedenken wat niet eten of drank was.![]()
dit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:22 schreef Lonaa het volgende:
Met hulp van God was ik nooit dik geworden.
Truequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:22 schreef Lonaa het volgende:
Met hulp van God was ik nooit dik geworden.
Op die manier is ene kaasschaaf toch ook een manier om af te vallen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
True.
Ik zit nu te kijken naar foto's van wereldkampioenschappen saunazitten (studiegerelateerd), óók een manier om af te vallen. Alleen jammer van de derdegraadswonden.
Oh, dat laatste inderdaad! Echt 60% van mijn collega's neemt de lift naar de eerste verdieping.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is hier ook meestal voer, vooral rond kerstdagen al die attenties. Bwuh.
Maar collega's zien nu ook hoeveel ik al kwijt ben, ik voel mij goed en kan dit prima volhouden. Alleen die bonbons moeten morgen WEG.![]()
En ja, ik heb er ook zo een die 6kg nu kwijt is door shakes. Niet dat je het ziet, iedereen wil dat ook ineens doen terwijl ik alleen maar kan denken: let op je leef&eet-patroon en beweeg voldoende. Neem eens de trap ipv de lift
zo herkenbaar ditquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat laatste inderdaad! Echt 60% van mijn collega's neemt de lift naar de eerste verdieping.En als ik dan de trap pak is het "zozo, sportief hoor!"
Oh, tell me about it. Collega's die ik elkaar tips hoor geven waar ik gewoon een beetje van moet huilen. Die overleven een hele werkdag op komkommers, tomaatjes, wortels en bouillon.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe mag ik dan ook heel even klagen over mijn (slanke!) collega die wekenlang liep te klagen over haar zelf opgelegde dieet van praktisch alleen groente, zo 5 kilo kwijtraakte, om vervolgens te vertellen dat dat dankzij haar vertrouwen en geloof in God gebeurd is? En nu staat facebook weer vol met taartjes en chocola die ze naar binnen werkt want 'wintervacht kweken'.
Pff.
ja geen idee, misschien plempt ze elke avond een carto-tap wijn naar binnen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat lijkt me godsonmogelijk? Je moet echt heel erg je best doen om meer dan 1500 caloos aan groenten binnen te krijgen...
Was ik maar haar...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja geen idee, misschien plempt ze elke avond een carto-tap wijn naar binnen?
Beren die zich voorbereiden op de winterslaap eten alleen maar plantaardig op het eind, waardoor ze een soort natuurlijke buttplug ontwikkelen die poepen in hun slaap tegengaat. Misschien heeft je collega al maanden niet gekakt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een collega die alleen maar rauwe groente eet en klaagt dat ze niet afvalt
Ik heb haar in 2,5 jaar nog nooit een boterham of iets zien eten...
HAHAHAHA, ik gierde hardop, dank jequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beren die zich voorbereiden op de winterslaap eten alleen maar plantaardig op het eind, waardoor ze een soort natuurlijke buttplug ontwikkelen die poepen in hun slaap tegengaat. Misschien heeft je collega al maanden niet gekakt.
Proestquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beren die zich voorbereiden op de winterslaap eten alleen maar plantaardig op het eind, waardoor ze een soort natuurlijke buttplug ontwikkelen die poepen in hun slaap tegengaat. Misschien heeft je collega al maanden niet gekakt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goede keuze. Dan droom ik over tijgernootjes!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga lekker vankroketten
dromen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:45 schreef Vanyel het volgende:
Avond. Yoghurt of kwark met granen, noten en of fruit mixen. Koelkast.
Ochtend, eten.
Mij klinkt het altijd extreem goor in de oren, maar dat terzijde.
Ik kom er wel.quote:
's ochtends of 's avonds?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
O dat denk ik ook altijd tussen half 7 en 10
's ochtends.quote:
Je had het tegen mij?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niet zo doen darling. Schiet je geen reet mee op. Echt niet.
Juh. Jeej!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je had het tegen mij?
Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik liever nog een uurtje of 2 geslapen had, en dat dat ook prima gekund had.
Voordeel van vroeg wakker zijn is dat mijn dag nu 2 uur langer is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Juh. Jeej!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]Dan las ik het verkeerd! Skoezie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Geen probleem.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan las ik het verkeerd! Skoezie!
Mogge van een werkloze!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:31 schreef Stormqueen het volgende:
Studenten die half acht te vroeg vinden om überhaupt wakker te zijn
Mogge!
Jaaa!! Net als gisteren!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of werklozen![]()
Ach, nu kun je de zonsopgang bewonderen!
Ik kan nu wel met de honden lopen voordat al die kutkinders buiten zijn. Kuthefstvakantie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:36 schreef Stormqueen het volgende:
Jonge, ik ben van het #positivethinking, je weet zelf!
Ja, ik heb een baan. Met een badge en een laptop. En bammetjes-collega's.
Je bent wel vrolijk vandaagquote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan nu wel met de honden lopen voordat al die kutkinders buiten zijn. Kuthefstvakantie.
Ik heb echt een ontzettend zeikochtendhumeur.quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb echt een ontzettend zeikochtendhumeur.Eigenlijk altijd. Gaat zo wel over. Sorry.
![]()
Maar ik voel me best oke hoor!
Om kwart voor 8 naar de kapper?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gelukkig
Nou dan ga ik maar naar de kapper, anders lag ik ook nog in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |