abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132386365
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_132386400
Weekplanning en boodschappenlijst maken.

O+ is woensdag jarig en wil appeltaart.
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:39:45 #3
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_132386477
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:36 schreef Lonaa het volgende:

Tering coeliakie , mag alleen maar schuimgebak :(
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:39:46 #4
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_132386478
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind de energie niet om te sporten.
van sporten KRIJG je energie..
als ik na een lange dag werken kapot ben denk ik ook : "ik wil niet!! :o "maar na het sporten zit ik nog 2 uur op de bank omdat ik zoveel energie heb gekregen van het sporten! :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_132386498
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:36 schreef Lonaa het volgende:

Oh fuck, da's waar. Ik moet ook nog voor de hele week boodschappen doen. Kut.

En misschien naar de kapper. Ik zit in de 'zal ik mijn pony wel of niet houden' fase. En ik moet er natuurlijk op mijn best uitzien op de meet.
Spoilers!
pi_132386510
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]

als ik na een lange dag werken kapot ben denk ik ook : "ik wil niet!! :o "maar na het sporten zit ik nog 2 uur op de bank omdat ik zoveel energie heb gekregen van het sporten! :P
Ik weet hoe het werkt. :) Mijn energieniveau is al wel weer iets hoger. Spring-in-t-veld kan al weer even alleen blijven, dus ik schop mezelf binnenkort gewoon weer naar de sportschool.
pi_132386525
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh fuck, da's waar. Ik moet ook nog voor de hele week boodschappen doen. Kut.

En misschien naar de kapper. Ik zit in de 'zal ik mijn pony wel of niet houden' fase. En ik moet er natuurlijk op mijn best uitzien op de meet.
Sorry dat ik je hielp herinneren. ;(

Ben de komende tijd ook insane druk. De komende 2 dagen nog even stilte voor de storm. Daarna hangt het aan elkaar van afspraken, verjaardagen en werk.
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:41:51 #8
370366 smitjew
pi_132386533
Heeft iemand een goed graanloos ontbijt in de aanbieding ben eieren en rijstecracker zat en dat gluten vrije brood is nasty
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_132386535
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Het enige wat ik na sporten nog doe is douchen, wat eten/drinken en slapen :@
pi_132386543
En nu stop ik met zeiken en ga ik aan de slag. Hoe eerder ik in actie kom, hoe groter de kans dat ik onder het eten nog een uurtje tv kan kijken straks.
Spoilers!
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 10:44:35 #11
5428 crew  miss_sly
pi_132386582
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:41 schreef smitjew het volgende:
Heeft iemand een goed graanloos ontbijt in de aanbieding ben eieren en rijstecracker zat en dat gluten vrije brood is nasty
Kwark met fruit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_132386585
quote:
http://www.liekeisvrij.nl/
Heeft ook aardig wat ontbijtspul :Y
pi_132386694
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
En nu stop ik met zeiken en ga ik aan de slag. Hoe eerder ik in actie kom, hoe groter de kans dat ik onder het eten nog een uurtje tv kan kijken straks.
Masterchef. :Y
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:51:52 #14
370366 smitjew
pi_132386745
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Kwark met fruit.
:D
Doe ik af en toe.

Goed plan om dat vaker te gebruiken :)
0906-090SEX
pi_132387455
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Masterchef. :Y
Leuk O+

Maar niet met ondertiteling, reclame en een Nederlandse voice-over. Ik ga straks lekker Amazing Race ofzo kijken denk ik.

Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt, muesli, lijnzaad
T: banaan, 2 crackers met kaas
L: salade van bbq mais, linzen, witte kaas, olijven, rucola, paprika en komkommer
B: half uurtje wandelen
T: Appel, 2 crackers met selleriesalade, 1/4 komkommer
A: tagliatelle, kaassaus, paprika, champignons, rauwe ham, rucola, cherrytomaatjes
Spoilers!
pi_132388207
Mn kontspieren doen pijn. Whehehe.
pi_132391544
quote:
Ik ben momenteel verslaafd aan de combinatie ei en gerookte zalm. Misschien voor jou in roerei-vorm?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_132391840
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben momenteel verslaafd aan de combinatie ei en gerookte zalm. Misschien voor jou in roerei-vorm?
Dat moet ik ook eens proberen. Hoe eet jij het?
Spoilers!
pi_132391991
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat moet ik ook eens proberen. Hoe eet jij het?
Ik eet het nu meestal op volkoren brood zonder boter, zalm erop en dan een zachtgekookte eitje eroverheen. Je kunt ook prima ei bakken en er zalmsnippers doorheen doen. Als ik bosui had, deed ik die nog eroverheen.
pi_132392062
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik eet het nu meestal op volkoren brood zonder boter, zalm erop en dan een zachtgekookte eitje eroverheen. Je kunt ook prima ei bakken en er zalmsnippers doorheen doen.
Vloeibaar eigeel over zalm klinkt awesome :9

Ik bedenk net dat ik nog een paar hardgekookte eitjes in de koelkast heb liggen, die ben ik vergeten vanochtend.
Spoilers!
pi_132392111
Voor mensen die niet van vloeibaar eigeel houden is het vreselijk, maar ik vind die combinatie dus ook zalig! Een geroosterd broodje eronder is ook lekker, maar je moet het dan wel meteen opeten in verband met klefheid.
  maandag 21 oktober 2013 @ 13:55:38 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132392115
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef smitjew het volgende:

[..]

Tering coeliakie , mag alleen maar schuimgebak :(
Heb net een heerlijke plak gluten- en lactosevrije citroencake op :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_132393390
Gerookte zalm, ei, asperges. Prima avondeten. :9
pi_132393446
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:26 schreef Lonaa het volgende:
Gerookte zalm, ei, asperges. Prima avondeten. :9
Oh ja, ik heb wel eens zalm met ei op. Bij de asperges natuurlijk :9
Spoilers!
pi_132393506
Ik heb weekboodschappen gedaan. Tenminste, een beetje. Ik moet nog een beetje en ik heb nog van alles in huis.

Ik ga zo courgettes en paprika's halen (want in de aanbieding voor goedkoop)

Er was een courgette stamppot (Zeester?) die hier wel eens langskwam. En gevulde paprika's?
Receptjes? Iemand misschien nog andere ideeen?

Verder nog deze week:
Paddenstoelenrisotto.
Iets anders met paddenstoelen (suggesties?)
Geroosterde aardappel met pompoen en kippenvleugels
Stamppot klikjes
Hachee, aardappelpuree, boontjes
Pizza
Curry met koolvis
pi_132396025
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb weekboodschappen gedaan. Tenminste, een beetje. Ik moet nog een beetje en ik heb nog van alles in huis.

Ik ga zo courgettes en paprika's halen (want in de aanbieding voor goedkoop)

Er was een courgette stamppot (Zeester?) die hier wel eens langskwam. En gevulde paprika's?
Receptjes? Iemand misschien nog andere ideeen?

Verder nog deze week:
Paddenstoelenrisotto.
Iets anders met paddenstoelen (suggesties?)
Geroosterde aardappel met pompoen en kippenvleugels
Stamppot klikjes
Hachee, aardappelpuree, boontjes
Pizza
Curry met koolvis
http://www.ah.nl/allerhan(...)q=courgette+stamppot
En die tivall-burgers erbij hoor, anders vond ik het echt te weinig. Of wat vlezigs voor de vleeseters :P

Ik eet 2 dagen hetzelfde, uit kosten/gemaks-overweging en voorkomen dat ik veel weg moet gooien :+ Dus ik ben t/m vrijdag ook weer voorzien.
Voor vanavond heb ik nog burrito's, di/woe deze quinoasalade waar de prei die nog in huis is vast ook nog wel doorheen kan. Do/vrij een risotto met rucola en raapstelen en voor het weekend (iig zondag dan :P) iets met een oosters tintje en tempeh/kliswortel die ik in huis heb.
In mn vitatas zitten ook nog raapjes, snijbonen en andijvie dus daar nog wat mee verzinnen en voor de tivallactie voor de 24e nog een voorgerecht verzinnen, maar ik heb wel al een idee :+
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 15:36:05 #27
5428 crew  miss_sly
pi_132396116
Oo, wij hadden bij de HelloFresh box een tijdje terug een notenburger en die vond ik zo ongelofelijk lekker! Weet iemand waar je zoiets koopt?
pi_132396117
Van courgette ga je natuurlijk soep maken. Makkelijk en ontzettend lekker (want zoet).
pi_132396202
Sly, ik heb geloof ik wel eens hamburgers met pistachenoten gemaakt en die waren erg lekker (zoiets).
pi_132396336
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:36 schreef miss_sly het volgende:
Oo, wij hadden bij de HelloFresh box een tijdje terug een notenburger en die vond ik zo ongelofelijk lekker! Weet iemand waar je zoiets koopt?
De enige hit die ik krijg geeft een foto van hellofresh-logachtig iets, daar lijkt het die van GoodBite. Hema en C1000, geloof ik :@.

Ik heb net trouwens mn favoriete spijkerbroeken weer even gepast in de winkel; in een maat kleiner. Het past *O*. Model Valerie in een W28 en Jonquil in W29 O+ Maar ik ga pas nieuwe kopen als ik een W27 - W28 combi kan doen, heb ik besloten :@
pi_132396353
quote:
3s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
Van courgette ga je natuurlijk soep maken. Makkelijk en ontzettend lekker (want zoet).
Wat doe jij in je courgettesoep?
pi_132396469
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:38 schreef Claudia_x het volgende:
Sly, ik heb geloof ik wel eens hamburgers met pistachenoten gemaakt en die waren erg lekker (zoiets).
Deze staan hier nog op het probeer-lijstje.
pi_132396479
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat doe jij in je courgettesoep?
Vrijwel niets. Als je ui en courgette in een pan doet en er daarna bouillon bij doet, dan is je soep al hartstikke lekker. In de meeste standaardrecepten wordt er nog wat melk bij gedaan, maar dat vind ik niet nodig. Je kunt een klein beetje doen om het romig te maken, maar het aardige is juist dat de soep al door de courgette zelf soort van romig wordt. Soms wordt er ook aardappel bij gedaan, maar dat vind ik ook niet nodig.
pi_132396486
Courgette soep heeft echt heel weinig nodig, is al lekker met beetje ui, knoflook en een bouillonblokje!
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 15:46:30 #35
5428 crew  miss_sly
pi_132396511
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:38 schreef Claudia_x het volgende:
Aah, zoiets wil ik ook wel eens proberen!
maar deze notenburger die ik bedoel, was vegetarisch en zo lekker! Ik vond het echt heel naar dat we met drieën twee burgers moesten delen :P
pi_132396534
quote:
17s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:45 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Deze staan hier nog op het probeer-lijstje.
Oh, ik ging automatisch uit van hamburgervlees met noten. :@
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 15:47:38 #37
5428 crew  miss_sly
pi_132396555
quote:
17s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:41 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

De enige hit die ik krijg geeft een foto van hellofresh-logachtig iets, daar lijkt het die van GoodBite. Hema en C1000, geloof ik :@.

Ik heb net trouwens mn favoriete spijkerbroeken weer even gepast in de winkel; in een maat kleiner. Het past *O*. Model Valerie in een W28 en Jonquil in W29 O+ Maar ik ga pas nieuwe kopen als ik een W27 - W28 combi kan doen, heb ik besloten :@
O, zal eens kijken daar dan!

Wat goed dat je weer een maat kleiner past *O*
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 15:47:50 #38
5428 crew  miss_sly
pi_132396565
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, ik ging automatisch uit van hamburgervlees met noten. :@
Jij carnivoor :D
pi_132396581
Dank Claudia en Zeester. :)
pi_132396625
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

O, zal eens kijken daar dan!

Wat goed dat je weer een maat kleiner past *O*
Ik zal donderdag ook wel even voor je kijken bij de Ekoplaza, maar volgens mij werkt hello fresh met een aantal merken. Maar mijn linkje wat ik heb gepost is vega en zelfmaak-notenburger ;)
pi_132396647
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij carnivoor :D
Ik ben een heel slechte vegetariër, ja. :Y) We hebben gister de Shepherd's pie uit het kookboek gemaakt dat ik van je geleend heb en die vind ik zó lekker. Dat vlees. :9~ De kindjes vinden dat ook een waanzinnig lekker gerecht. Maf dat er zo weinig kcal in zitten trouwens.
pi_132396669
Ik wil vandaag graag iets wokken met biefstuk en peultjes en dan noodles of rijst erbij. Rijst is natuurlijk gezonder. Maar hoe maak je dat lekker op smaak, ik ben zo niet thuis in dit soort recepten.
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 15:51:52 #43
5428 crew  miss_sly
pi_132396724
quote:
17s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:49 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik zal donderdag ook wel even voor je kijken bij de Ekoplaza, maar volgens mij werkt hello fresh met een aantal merken. Maar mijn linkje wat ik heb gepost is vega en zelfmaak-notenburger ;)
Die link ziet er ook goed uit, die ga ik thuis even opslaan!
pi_132396729
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:50 schreef Zeester het volgende:
Ik wil vandaag graag iets wokken met biefstuk en peultjes en dan noodles of rijst erbij. Rijst is natuurlijk gezonder. Maar hoe maak je dat lekker op smaak, ik ben zo niet thuis in dit soort recepten.
Ik kan je daar niet echt mee helpen, vrees ik, maar is wokken niet zonde van je biefstuk?

Oh wacht, heb je hoisinsaus?
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 15:52:40 #45
5428 crew  miss_sly
pi_132396758
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben een heel slechte vegetariër, ja. :Y) We hebben gister de Shepherd's pie uit het kookboek gemaakt dat ik van je geleend heb en die vind ik zó lekker. Dat vlees. :9~ De kindjes vinden dat ook een waanzinnig lekker gerecht. Maf dat er zo weinig kcal in zitten trouwens.
Ik vind vegetarisch eten een paar keer per week meer dan prima, als er maar lekkere smaken in mijn eten zitten. Ik mis het vaak helemaal niet, omdat alles goed bij elkaar past. Ik hou op zich niet van vleesvervangers, maar ik vond die notenburger dus echt zalig.
pi_132396768
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik kan je daar niet echt mee helpen, vrees ik, maar is wokken niet zonde van je biefstuk?
Hoeft ook niet persé biefstuk te zijn. Maar was meer dat ik dacht biefstuk omdat ik dan 1 biefstukje kan kopen, en daar heel veel groente bij kan doen, en dan delen met m'n roomie. Ik heb wel genoeg aan een halve portie biefstuk.
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 15:53:10 #47
5428 crew  miss_sly
pi_132396774
quote:
Wat sojasaus en knoflook, bijvoorbeeld.
pi_132396797
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind vegetarisch eten een paar keer per week meer dan prima, als er maar lekkere smaken in mijn eten zitten. Ik mis het vaak helemaal niet, omdat alles goed bij elkaar past. Ik hou op zich niet van vleesvervangers, maar ik vond die notenburger dus echt zalig.
Ik heb laatst voor het eerst ook linzen/bonenburgers gemaakt, dat is ook heel erg lekker en voedzaam :)
pi_132396841
En nu heb ik zin in hutspot!

Met draadjesvlees.
pi_132396849
quote:
ui, knof, paprika, (gekookte) peultjes, biefstukje in stukjes in de pan. Peper, zout, beetje ketjap, beetje vissaus, klein beetje room/melk, chillisaus.
pi_132396881
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ui, knof, paprika, (gekookte) peultjes, biefstukje in stukjes in de pan. Peper, zout, beetje ketjap, beetje vissaus, klein beetje room/melk, chillisaus.
Wok jij biefstuk wel eens? Wordt die niet taai? Ik doe het nooit, maar het lijkt me dus echt zonde. Als je biefstuk bakt, komt het al zo nauw. Hoe kan het dan lekker zijn in een wokgerecht? Of maak ik een denkfout? :Y)
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 15:57:22 #52
5428 crew  miss_sly
pi_132396918
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wok jij biefstuk wel eens? Wordt die niet taai? Ik doe het nooit, maar het lijkt me dus echt zonde. Als je biefstuk bakt, komt het al zo nauw. Hoe kan het dan lekker zijn in een wokgerecht? Of maak ik een denkfout? :Y)
Kan zeker wel, maar je moet er wel voorzichtig mee zijn. Even aanbakken, dan uit de pan, de rest wokken/bakken en dan als laatste weer terug in de pan om op te warmen. En dan moet je juist wel echt goede biefstuk hebben, dan is het wel lekker.
pi_132396953
En dan goede biefstuk aanvullen met een hoop kruiden en sausjes? That makes me a sad panda.
pi_132396972
En als ik dan wél rundvlees wil (dus geen kip), wat voor vlees kan ik dan beter mee wokken?
pi_132396982
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als ik dit doe, doe ik het met bieflapjes. ;)
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 15:58:53 #56
5428 crew  miss_sly
pi_132396985
quote:
9s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:58 schreef Claudia_x het volgende:
En dan goede biefstuk aanvullen met een hoop kruiden en sausjes? That makes me a sad panda.
Nou nee, ik zou er niet zoveel bijgooien als Loona post. Ik zou het houden op een beetje sojasaus en knoflook, wat peper en verder niets.
pi_132397014
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou nee, ik zou er niet zoveel bijgooien als Loona post. Ik zou het houden op een beetje sojasaus en knoflook, wat peper en verder niets.
Dat wat ik erin zou gooien was met bieflapjes, geen biefstuk. Biefstuk doe je gewoon wat peper en zout op en bak je even op hoog vuur kort aan beide kante en eet je met champignons.
pi_132397032
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat wat ik erin zou gooien was met bieflapjes, geen biefstuk. Biefstuk doe je gewoon wat peper en zout op en bak je even op hoog vuur kort aan beide kante en eet je met champignons.
pi_132397042
Ik maak er wel wat moois van denk ik. Anders koop ik gewoon weer tartaartjes want die waren met ketjap zo'n succes vorige week!
pi_132397101
Dan doe ik gewoon ui in grove stukken (want lekker), paprika, champignons, peultjes, knoflook, beetje sambal, beetje ketjap (ik schreef eerst ketchup, wisten jullie dat die 2 woorden van dezelfde bron komen, en allebei oorspronkelijk gewoon 'saus' betekenen ;)) en tartaartjes, met rijst. Ofzo.
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 16:04:13 #61
5428 crew  miss_sly
pi_132397181
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:02 schreef Zeester het volgende:
Dan doe ik gewoon ui in grove stukken (want lekker), paprika, champignons, peultjes, knoflook, beetje sambal, beetje ketjap (ik schreef eerst ketchup, wisten jullie dat die 2 woorden van dezelfde bron komen, en allebei oorspronkelijk gewoon 'saus' betekenen ;)) en tartaartjes, met rijst. Ofzo.
Je kunt er ook rosbief bijdoen, in plaats van biefstuk.
pi_132397204
Aan mij heb je sowieso een slechte, Zeester, want ik ben niet zo van de oosterse keuken. En als ik dan noedels of iets dergelijks eet, dan doe ik dat liever met garnaaltjes, ei of kip (met cashewnoten!).
pi_132397225
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je kunt er ook rosbief bijdoen, in plaats van biefstuk.
Rosbief is nog duurder (en stiekem vind ik het nog lekkerder) dan biefstuk.
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 16:06:03 #64
5428 crew  miss_sly
pi_132397258
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Of insmeren met wat mosterd en dan bakken.

Op zich is het helemaal niet zonde om goede biefstuk voor een oosters gerecht te gebruiken, hoor, als je het maar goed bereidt.
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 16:06:38 #65
5428 crew  miss_sly
pi_132397284
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:05 schreef Zeester het volgende:

[..]

Rosbief is nog duurder (en stiekem vind ik het nog lekkerder) dan biefstuk.
Nee hoor, rosbief is niet duurder dan echte goede biefstuk. Wel duurder dan bieflapjes, maar die zijn meer geschikt voor langer bakken dan voor wokken.
pi_132397379
Oh, ik vind het volgende (vegetarische!) recept van Hello Fresh trouwens wel aardig: mie met paksoi, rode peper, knoflook, roerbakreepjes en gedroogde abrikozen! Dat wordt dan op smaak gebracht door zoete sojasaus of ketjap manis, cayennepeper, peper en zout.
pi_132397405
Ik heb nu pas deel 2 op van mijn lunch omdat dat zoveel was. En 40 ipv 30 minuten gewandeld. Zou het dan een dagje gaan lukken?
Spoilers!
pi_132397439
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nu pas deel 2 op van mijn lunch omdat dat zoveel was. En 40 ipv 30 minuten gewandeld. Zou het dan een dagje gaan lukken?
^O^

Dit is mijn derde dag van schreeuwende honger. En ik geef nog steeds niet toe, maar ik word er wel een beetje gek van.
pi_132397547
Ik heb net toegegeven aan mn chocoladecraving. Nu kan ik de hele wereld weer aan O+
pi_132397566
quote:
17s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:12 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb net toegegeven aan mn chocoladecraving. Nu kan ik de hele wereld weer aan O+
Ik heb besloten voor mijn verjaardag (over 2 weken) iets met chocola te maken.
pi_132397633
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ik heb net een stukje tony's melk met noga op. De rest blijft ver weg in de kast.
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 16:15:20 #72
5428 crew  miss_sly
pi_132397650
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

^O^

Dit is mijn derde dag van schreeuwende honger. En ik geef nog steeds niet toe, maar ik word er wel een beetje gek van.
Kun je dan niet iets eten waar je honger van over gaat en wat niet zo slecht is? Komkommer, wortel, paprika? cracker met pindakaas, makreel?
pi_132397656
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Brownies van Nigella.
pi_132397674
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Kun je dan niet iets eten waar je honger van over gaat en wat niet zo slecht is? Komkommer, wortel, paprika? cracker met pindakaas, makreel?
Dat deed ik de week ervoor en daar kreeg ik alleen maar nog meer honger van! Ik ben nu dus maar gewoon aan het afkicken.

Komkommer, je kent me toch langer dan vandaag!
pi_132397708
quote:
17s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Brownies van Nigella.
Ook een goed idee.
Ik vond deze:
http://princessinthekitch(...)conut-milk-brownies/

:9
pi_132397757
Ik had gisteravond zo'n schreeuwende honger/craving inderdaad... heb 500g magere kwark gegeten. Nou ja, in ieder geval eens een keer een redelijke hoeveelheid eiwitten binnen gekregen :+
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 16:18:18 #77
5428 crew  miss_sly
pi_132397761
quote:
17s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Brownies van Nigella.
:9~ :9~
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 16:18:47 #78
5428 crew  miss_sly
pi_132397776
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat deed ik de week ervoor en daar kreeg ik alleen maar nog meer honger van! Ik ben nu dus maar gewoon aan het afkicken.

Komkommer, je kent me toch langer dan vandaag!
O ja, dat was een dom voorstel, hahaha.

Succes met afkicken!
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:28:32 #79
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132398105
Ik heb het helemaal gehad met werken, maar ben urentechnisch echt nog lang niet klaar... Strakjes wel m'n eerste echte vioolles. Ben benieuwd hoe het gaat :)

Lijstje btw:
O: 2 volkoren. 1 gehakt, 1 vlokken. 250 ml yoghurt, twee lepels kersen op siroop.
T: Niks, overleg.
L: 4 volkoren. 2 vlokken, 2 runderrookvlees.
T: Plak zelfgebakken gluten- en lactosevrije citroencake van collegaatje. Superjum!
T2: Pakje crackertjes. Net op, had echt een naar leeg gevoel.
D: Bami met 1 stokje saté en veel groente OF een visje/filetlapje met gebakken aardappeltjes en komkommer/maïskolf.
T: Niks meer, heb twee middag-t's op en heb wrs zenuwen voor vioolles.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_132398239
Spannend tink, veel plezier! Ik heb vandaag mn harples al gehad, mag nu aan de slag met Beautiful Dreamer van Stephen Foster. Zo gaaf O+ En nog een vrij simpel stuk ook, als ik er zo even voor ga zitten :)

O: 3 volkoren, 2 met zuivelspread, 1 pindakaas
T: banaan
L: 2 volkoren, vegapate
T: stukje chocolade
D: burrito's
T: fruit. Appeltje denk ik :)

En kreeg dit net via ons bootcampgroepje doorgestuurd, ik moest lachen:

[ Bericht 24% gewijzigd door douche-eendje op 21-10-2013 18:31:09 ]
pi_132403707
quote:
17s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:32 schreef douche-eendje het volgende:

En kreeg dit net via ons bootcampgroepje doorgestuurd, ik moest lachen:
:D :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132404144
quote:
17s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:18 schreef douche-eendje het volgende:
Ik had gisteravond zo'n schreeuwende honger/craving inderdaad... heb 500g magere kwark gegeten. Nou ja, in ieder geval eens een keer een redelijke hoeveelheid eiwitten binnen gekregen :+
Ik ken dat :D Dat je gewoon moet eten en dan dus maar allerlei gezonde dingen naar binnen werkt, zoals mandarijntjes en kwark :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132404312
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ken dat :D Dat je gewoon moet eten en dan dus maar allerlei gezonde dingen naar binnen werkt, zoals mandarijntjes en kwark :+
Ik heb dat heel erg op mijn sportdagen, dat mijn lijf na het sporten (dus op de dag zelf als ik overdag sport, de dag erna bij 's avonds sporten) echt de hele tijd aan het mekkeren is om voeding. En dan kan ik echt heel veel gezonde spullen in mn hoofd proppen :Y
pi_132405409
Na een week herfstvakantie vanavond weer danstraining *O*
Ben benieuwd hoe het gaat, mijn schouder zal na 2 dagen plafonds witten wel niet echt mee willen werken.
pi_132408057
Whoehoe, ik heb een bestelling geplaatst op TopVintage en niét 126 dingen besteld, voor de verandering.

Wel dees O+.
pi_132408139
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Whoehoe, ik heb een bestelling geplaatst op TopVintage en niét 126 dingen besteld, voor de verandering.

Wel dees O+.
Tof *O*. Kom jij ook nog naar de meet bij Tink zaterdag, btw?
pi_132408251
quote:
17s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:48 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Tof *O*. Kom jij ook nog naar de meet bij Tink zaterdag, btw?
Haha, ik heb nét een post daar geplaatst! Vreemd genoeg vind ik het best spannend, want ik heb al best vaak FOK-meets gedaan, maar toen was ik 20 kg lichter :').
pi_132410145
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Haha, ik heb nét een post daar geplaatst! Vreemd genoeg vind ik het best spannend, want ik heb al best vaak FOK-meets gedaan, maar toen was ik 20 kg lichter :').
Leuk *O*. En zie het positief, de volgende meet als je 20 kg lichter bent, kunnen wij de hele dag voor je *O* - en omdat je er zo goed uitziet!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:06:12 #89
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132419025
Gierende honger... Ik ga maar naar bed.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 07:42:03 #90
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_132422592
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:

Wel dees O+.
ohh O+ !!
ik moest geloof ik ook nog een trenchcoat ( maar dan wel in het knalrood! :P )
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:01:02 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_132422692
Die hebben ze ook :7

Tevens: hoeren aidsweegschaal. Gisteren keurig gegeten, 10k gewandeld, resultaat +6 ons, dat vind ik stom.
disclaimer
pi_132422934
Dag één van m'n "je zorgt maar voor een normaal ritme"-plan is in ieder geval qua opstaan een succes. :+

Qua broodbeleg is het hier wat magertjes (of eigenlijk juist niet, hihaho), maar ik geloof dat ik vanavond moet koken, dus over de dag genomen zou het mee moeten vallen. En thuis veel fruit. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_132422979
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:

Je bent live erg tof, dus ik zou me nergens zorgen over maken :P
En die kilo's die zou ik eng vinden op een andere FOKmeet, niet op een dieetclubfokmeet O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:43:28 #94
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132423081
Aargh, ik moet die koeken die over zijn van de verhuizing gewoon echt weg flikkeren... Gisterenavond stopte ik er twee in mijn mond, gewoon omdat ze in de kast lagen. Soms snap ik mezelf echt niet. Ben de afgelopen week dus ook helemaal niks afgevallen. Ook niet bijgekomen, maar ik denk dan de hele tijd 'als ik dat nou niet gedaan had, was ik wel afgevallen... }:| '

Lijstje voor vandaag:
O: 2 volkoren. 1 gehakt, 1 runderrookvlees. 300 ml yoghurt, twee lepels kersen op siroop.
T: Crackertjes of een appel.
L: 4 volkoren. 2 runderrookvlees, 2 gehakt.
T: zoals T1.
D: Bami met veel groente en 1 stokje saté.
T: Nog wat yoghurt met kersen ofzo.

S: De gordijnen ophalen en ophangen en veel viool oefenen. Had er gisteren serieuze spierpijn van.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:57:49 #95
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132423268
Oh btw, zaterdag is de meet! Dus als er nog mensen zijn die zich last-minute willen aanmelden, dan kan dat :) Check even 'het meeten bij Tink89 topic' of stuur me een dm. Pm kan ik op mijn werk niet lezen.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:57:26 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132424397
Lijstje van vandaag:

O: Brinta
T: Banaan
L: 2 boterhammen m ossenworst, 1 m appelstroop, 1 kiwi, 1 mandarijn
T: kwark met bessen
D: broccoli stamppot (V)

Doel: aan het lijstje houden :')
pi_132424560
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:57 schreef Tink89 het volgende:
Oh btw, zaterdag is de meet! Dus als er nog mensen zijn die zich last-minute willen aanmelden, dan kan dat :) Check even 'het meeten bij Tink89 topic' of stuur me een dm. Pm kan ik op mijn werk niet lezen.
Ik kan helaas echt niet deze zaterdag... jammer want jullie zou ik wel durven ontmoeten.
Kwak
pi_132424941
BE, moet ik mn strenge blik doen ofzo..?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_132424942
122.6, baalochtend ook, naast het gewicht dat te hoog is moest ik voor bloedprikken naar een prikpost. Vergeet ik een formulier mee te nemen dat per se nodig is. Mag ik morgen om acht uur weer zonder koffie en/of ontbijt de deur uit. Zucht.
pi_132425120
Teveel lijnzaad in mn overnight oats gedaan. .. :X
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:35:27 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132425271
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
BE, moet ik mn strenge blik doen ofzo..?
Ja, doe maar even.
Maar dan vooral voor 'ga eens even goed voor jezelf zorgen', dan komt het met dat eten ook wel goed. :Y
Zondagavond in Berlijn keurig om 23.00 de ogen dicht en geslapen tot 07.30 en dan gisterenavond thuis lame tot 00.00 op de bank blijven zitten terwijl de wekker om 06.15 gaat.
En dan ook nog om 05.45 wakker worden van een mug. -O- :O
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:40:03 #102
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_132425379
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, doe maar even.
Maar dan vooral voor 'ga eens even goed voor jezelf zorgen', dan komt het met dat eten ook wel goed. :Y
Zondagavond in Berlijn keurig om 23.00 de ogen dicht en geslapen tot 07.30 en dan gisterenavond thuis lame tot 00.00 op de bank blijven zitten terwijl de wekker om 06.15 gaat.
En dan ook nog om 05.45 wakker worden van een mug. -O- :O
ga jezelf dan weer eens lief vinden!
een avondje poedelen ( bad/douche, rust pakken, heerlijk insmeren met bodylotion en een boek...) laat manlief de rest maar even regelen ;)
pi_132425397
Gisteren 1400kcal gegeten en volgens FatSecret 2400kcal verbrand, maar volgens mij rekent hij dat altijd te hoog uit.
Dus ben wel tevreden.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:12:27 #104
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132426073
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:41 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren 1400kcal gegeten en volgens FatSecret 2400kcal verbrand, maar volgens mij rekent hij dat altijd te hoog uit.
Dus ben wel tevreden.
Ik vind 1000 kcals verschil wel veel eigenlijk. Wat heb je gegeten?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:14:50 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_132426139
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:12 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik vind 1000 kcals verschil wel veel eigenlijk. Wat heb je gegeten?
Fatsecret rekent sowieso al 2000 kcals als je in je bed blijft liggen, qua verbranding _O-
disclaimer
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:20:14 #106
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132426298
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Fatsecret rekent sowieso al 2000 kcals als je in je bed blijft liggen, qua verbranding _O-
Hij staat hier standaard op 2100 :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132426338
Ik heb gisteren dus gewokt. Heb grof gesneden ui, champignons, peultjes, gele paprika en zo'n blikje mini maiskolfjes gebruikt. En 2 tartaartjes. Als smaakmakers sambal, knoflook en ketjap. En lekker dat het was! Alleen de minimaisjes waren beetje overheersend, volgende x taugé ipv maiskolfjes. Maar wokken met tartaar is dus echt een prima succes! Huisgenootje vond het ook heerlijk.
pi_132426451
quote:

[..]

Dat dus :Y
pi_132426521
Karnemelk. :9
pi_132427902
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:26 schreef Lonaa het volgende:
Karnemelk. :9
Jah. En dat ben ik dus vergeten net in de supermarkt. Boew.
Spoilers!
pi_132428079
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jah. En dat ben ik dus vergeten net in de supermarkt. Boew.
Oh, dat is de tweede keer dat ik iets boodschappengerelateerd zeg waar jij je niet lekker van gaat voelen. ;(
pi_132428167
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh, dat is de tweede keer dat ik iets boodschappengerelateerd zeg waar jij je niet lekker van gaat voelen. ;(
Ja echt? _O-
Spoilers!
pi_132428341
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja echt? _O-
Gisteren. Je was heel druk. je moest dit, je moest dat.

Toen poste ik dat ik boodschappen ging doen en toen reageerde je met KAK DAT MOET IK OOK NOG!!!!!111EINZZ.
pi_132428458
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Gisteren. Je was heel druk. je moest dit, je moest dat.

Toen poste ik dat ik boodschappen ging doen en toen reageerde je met KAK DAT MOET IK OOK NOG!!!!!111EINZZ.
Oh ja :D

Dat moet ik dus nog steeds. Ik heb gisteren wat uit de kast geplukt en doe dat vanavond ook. Ja, kak einz enzo, ik ben vergeten vlees uit de vriezer te halen voor mijn liefje. Goffer. Dombo.

Ik ben net wel even in een winkel geweest maar heb daar wat aanbiedingen gekocht, moest er mystery shoppen maar had niet de puf voor een echte boodschappenlijst. Dom eigenlijk.
Spoilers!
pi_132428494
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh ja :D

Dat moet ik dus nog steeds. Ik heb gisteren wat uit de kast geplukt en doe dat vanavond ook. Ja, kak einz enzo, ik ben vergeten vlees uit de vriezer te halen voor mijn liefje. Goffer. Dombo.

Ik ben net wel even in een winkel geweest maar heb daar wat aanbiedingen gekocht, moest er mystery shoppen maar had niet de puf voor een echte boodschappenlijst. Dom eigenlijk.
:*
pi_132428507
Ik zie net dat ik nog voor 440 euro aan mijn gebit mag laten verspijkeren dit jaar. Eens kijken of de tandarts nog iets leuks weet voor me. Dan kan ik volgend jaar in verzekering naar beneden.
Spoilers!
pi_132429018
Meh. Financieen. ;(
pi_132429107
Ik ga vandaag denk ik iets met pesto maken, heb ik zin in. Iemand een leuk idee om een pesto pasta een beetje gezond op te leuken met lekker veel groente enzo?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:03:15 #119
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_132429260
Ik eet altijd pasta, pesto, broccoli en kip.
pi_132429362
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zie net dat ik nog voor 440 euro aan mijn gebit mag laten verspijkeren dit jaar. Eens kijken of de tandarts nog iets leuks weet voor me. Dan kan ik volgend jaar in verzekering naar beneden.
Ik moet dat ook nog doen _O- Wil eigenlijk een andere tandarts, maar dan moet ik denk ik wel snel zijn als ik dat dit jaar allemaal nog wil.
pi_132430240
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet dat ook nog doen _O- Wil eigenlijk een andere tandarts, maar dan moet ik denk ik wel snel zijn als ik dat dit jaar allemaal nog wil.
Ik heb al een afspraak voor volgende week gelukkig dus ik ga maar eens overleggen. Misschien een berg vullingen vernieuwen ofzo. Ik heb voorlopig geen kronen en wortelkanaalbehandelingen meer nodig voor zover ik weet.
Spoilers!
pi_132431169
En bedankt voor mijn hoge zorg premie dames!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_132431515
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tja, zo werkt het nou eenmaal hoor. De calculerende burger noemt men dat. En verzekeringsmaatschappijen gaan daar tegenwoordig ook wel vanuit, in ieder geval voor extra verzekeringen.
Ik betaal ook 1200 euro per jaar voor de basisverzekering terwijl ik daar 50 van gebruik. Alle medicatie die ik krijg is om en nabij het eigen risico.

Ik ga trouwens ook de volledige 500 euro voor de tandarts denk ik ook niet opmaken. Ik laat natuurlijk alleen dingen uitvoeren die nodig zijn.
Spoilers!
pi_132437970
quote:

[..]

Bij myfitnesspal moest ik aangeven hoe actief ik over het algemeen ben, dus daar is ie op ingesteld. Als ik inderdaad een keer niet werk en sport klopt er sowieso niks meer van :p
My salvation lies in your love..
pi_132438037
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:02 schreef BananaPancake het volgende:

Bij myfitnesspal moest ik aangeven hoe actief ik over het algemeen ben, dus daar is ie op ingesteld. Als ik inderdaad een keer niet werk en sport klopt er sowieso niks meer van :p
Bij myfitnesspall heb ik aangegeven dat ik de meest luie persoon ooit ben. Ik doe zittend werk, ik slaap een eeuwigheid en voor de rest kijk ik alleen tv 8-) Ik heb dat expres gedaan, zodat als ik sport/beweging invoer ik ook rustig alles kan invoeren omdat ik volgens myfitnesspall toch niets uitvreet.
pi_132438157
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tot nu toe betaal ik nog steeds meer aan premie dan de tandarts heeft gedaan :') Dus ik zit er over te denken de tandartsverzekering helemaal af te schaffen en de controles gewoon zelf te betalen.

Heb overigens een probleempje dat al 2 jaar bestaat, maar ik heb het lef nog niet gehad om het te laten fixen door de tandarts :@ Bij één van mijn tanden is de hele achterkant afgebroken.... je ziet er niets van, want de voorkant staat er gewoon nog, maar is net als een decor in een film: alleen de voorkant :+ De kosten voor die reparatieklus liggen alleen ver boven wat de verzekering zal vergoeden en dus stel ik het maar steeds uit :{
pi_132438335
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tot nu toe betaal ik nog steeds meer aan premie dan de tandarts heeft gedaan :') Dus ik zit er over te denken de tandartsverzekering helemaal af te schaffen en de controles gewoon zelf te betalen.

Heb overigens een probleempje dat al 2 jaar bestaat, maar ik heb het lef nog niet gehad om het te laten fixen door de tandarts :@ Bij één van mijn tanden is de hele achterkant afgebroken.... je ziet er niets van, want de voorkant staat er gewoon nog, maar is net als een decor in een film: alleen de voorkant :+ De kosten voor die reparatieklus liggen alleen ver boven wat de verzekering zal vergoeden en dus stel ik het maar steeds uit :{
De laatste jaren red ik het gelukkig ook niet meer om mijn potje op te maken. Ik heb wel jaren van wortelkanaalbehandelingen en kronen achter de rug dus ik heb me voor veel geld verzekerd. Ik ga het nu nog een keer goed laten nakijken en dan verzeker ik me volgend jaar voor een lager bedrag.

Maar als jouw tand nog maar half is, is de kans natuurlijk wel groot dat hij afbreekt he. En dan heb je echt een groot probleem. Je kunt je trouwens voor 500 euro per jaar verzekeren, ik betaal daar 26 euro per maand voor.
Spoilers!
pi_132438758
Protip: ikeapakketten met een grote ladekast erin niet in je eentje naar drie hoog proberen te tillen.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:22:38 #129
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132438762
Ik betaal echt veel minder voor m'n tandartsverzekering bij fbto...

On topic: ik heb honger en vriendlief is nog lang niet thuis :(
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:33:25 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_132439102
ohja, zorgverzekering, eens kijken waar ik een leuke :') gezinspolis :') kan scoren :')
disclaimer
pi_132439198
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, zorgverzekering, eens kijken waar ik een leuke :') gezinspolis :') kan scoren :')
Oh ja, daar moet je ook maar bij stilstaan.
Spoilers!
pi_132439203
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Protip: ikeapakketten met een grote ladekast erin niet in je eentje naar drie hoog proberen te tillen.
Als het om zo'n Malm kast gaat heb ik diep respect voor je, want dat lukte mijn vader en ik niet eens samen naar 1 hoog. Toegegeven, ik woon wel bovenaan zo'n hele stijle typisch Amsterdamse trap. Maar dus getild in losse planken!
pi_132439236
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
Burgerlijk O+.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:39:40 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_132439316
ja, bijna eng.
Ik zal het vast wel jinxen zo O+
disclaimer
pi_132439343
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:36 schreef Zeester het volgende:

[..]

Als het om zo'n Malm kast gaat heb ik diep respect voor je, want dat lukte mijn vader en ik niet eens samen naar 1 hoog. Toegegeven, ik woon wel bovenaan zo'n hele stijle typisch Amsterdamse trap. Maar dus getild in losse planken!
Nee ietsje kleiner wel, maar alsnog 35 kilo, en ik heb ook zo'n walgelijk stijle trap met een scherpe draai erin. Ben dan ook niet verder gekomen dan de eerste verdieping :'). Telt als sport, vinnik B-).
pi_132440331
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar als jouw tand nog maar half is, is de kans natuurlijk wel groot dat hij afbreekt he. En dan heb je echt een groot probleem. Je kunt je trouwens voor 500 euro per jaar verzekeren, ik betaal daar 26 euro per maand voor.
Ik ben momenteel verzekerd zonder max bedrag, maar betaal altijd 20% van de rekening zelf.

Ik stelde de tandreparatie steeds uit omdat ik anders zoveel zelf moest betalen en dus had ik expres deze verzekering genomen. Bijna een jaar geleden dus :')
pi_132440372
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
ja, bijna eng.
Ik zal het vast wel jinxen zo O+
Wabedoeljij :o
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:14:11 #138
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132440399
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Denk jij wat ik denk :D
pi_132440449
Zo, mezelf aangemeld voor de komende 4 bootcamptrainingen :s) Straks weer lekker een uurtje aan de slag O+
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:19:14 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_132440534
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat ik dan waarschijnlijk gewoon nooit zwanger raak.
Dus de weddenschappen kunnen weer van tafel dames :')
disclaimer
pi_132440758
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 18:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik wed helemaal niks, ik hoop voor jou dat het de volgende keer wel allemaal goed verloopt :*
pi_132441024
quote:

[..]

Sorry sq! Misinterpretatie! :*
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:43:53 #143
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132441221
quote:

[..]

*briefje van tien weer in beurs propt...

:*
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:51:20 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_132441450
geeft niks, geeft niks. Ben al blij dat ik geen foto van mijn bloederige doos hoef te posten als bewijs :')
disclaimer
pi_132441558
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
geeft niks, geeft niks. Ben al blij dat ik geen foto van mijn bloederige doos hoef te posten als bewijs :')
Bloederig laken voor de deur hangen, a la Turkse traditie.
pi_132444280
Ik wil een kroket. Of 2. 3 mag ook. Als het dan perse moet ofzo.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:53:34 #147
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132444421
Iew...

Onze gordijnen zijn er eindelijk :) Dag nieuwsgierige buren, hallo privacy!
pi_132446700
Mensen, ik heb toch lekker gegeten! Witlofstamp met ei, oude kaas en piccalilly: http://www.jumbosupermark(...)rige-witlofstamppot/
Spoilers!
pi_132447194
O: overnight oats met blauwe bessen
L: 3 volkoren vegapate, 5 cherrytomaten en een stuk komkommer
T: appel, rijstwafel
D: quinoasalade
S: Uurtje 5 kwartier bootcamp
T: Magere kwark met muesli, stukje chocolade.

Zo, nu even mn kwark regelen :9 Honger! Was wel weer heerlijk sportweer buiten O+
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:16:50 #150
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132454269
Hier wat minder sportweer... Heb net de auto even langs de kant moeten zetten op weg terug naar huis van Zumba. Het regende zo hard dat ik de weg niet meer kon zien :')
pi_132455805
Lekker 2x zeiknat geregend met hockeyen en naar huis fietsen :( maar die warme douche daarna he O+
My salvation lies in your love..
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:01:38 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132457211
I'm doing it! I'm doing it! *O*

Of nou ja, had geen tijd voor een tussendoortje vanmiddag en heb mijn avondeten (ietwat waterige broccoli-stamppot) aangevuld met twee biscuitjes om er zeker van te zijn dat ik mijn 2,5 uur mindfulness training door zou komen zonder van mijn graatje te gaan. ;)
En nu ga ik, zonder avondsnaaisels (hompen kaas, snoepjes, beschuitjes m chocopasta) naar bed! *O*
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:04:52 #153
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132457396
Super *O*
pi_132457511
Even voor de overnight oats experts, moet de lijnzaad er al 's avonds bij of beter 's ochtends pas erbij doen? Of maakt het geen flikker uit ;)? Heb vandaag speciaal nieuwe havermout (want volgens mij was de mijne slof, het smaakte me iig niet meer) en nieuwe lijnzaad gekocht, in de hoop dat dit dé oplossing voor mijn kleine ontbijtcrisis gaat zijn!
pi_132459681
Aangezien niemand reageert heb ik het maar gewoon klaargemaakt. Heb de lijnzaad er al ingedaan, en ook een beetje diepvriesfruit zodat hopelijk lekker ontdooid is morgen. Het zag er heerlijk uit, dus ik ben heel benieuwd!
pi_132463721
I will have you all know dat ik net een Callie Torres ondergoed dansje voor de spiegel heb gedaan. Hoera voor het weerstaan van al die middernachtelijke (en andere) cravings *O*
  woensdag 23 oktober 2013 @ 07:47:11 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132463791
Good for you!
pi_132463795
*O* kom *O* er *O* bij *O* BE *O* Babe *O*!
pi_132463802
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef Zeester het volgende:
Aangezien niemand reageert heb ik het maar gewoon klaargemaakt. Heb de lijnzaad er al ingedaan, en ook een beetje diepvriesfruit zodat hopelijk lekker ontdooid is morgen. Het zag er heerlijk uit, dus ik ben heel benieuwd!
Ik had de lijnzaad er de vorige keer ook al savonds bij gedaan, ging heel goed!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_132463822
Lijnzaad doe ik ook 's avonds erdoor, ook chiazaad :Y En dan in de ochtend het fruit erdoor. Heb vorige week diepvriesbosbessen gekocht, minder lekker dan de gewone maarja.
pi_132463858
quote:
17s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 07:53 schreef douche-eendje het volgende:
Lijnzaad doe ik ook 's avonds erdoor, ook chiazaad :Y En dan in de ochtend het fruit erdoor. Heb vorige week diepvriesbosbessen gekocht, minder lekker dan de gewone maarja.
hoeveel lijnzaad en chiazaad gebruik jij?

Vers fruit doe ik er smorgens bij. Diepvriesfruit savonds.
pi_132463933
Goeiemorgen! Ik lig nog een beetje na te glimlachen van het gave concert van John Mayer gisteravond. O+
Kwak
  woensdag 23 oktober 2013 @ 08:14:25 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132463935
10 dagen kop in het zand en niet wegen en toch 3,5 ons lichter zijn. Dat valt (goddank) niet tegen. :s)

Nu maar weer eens een doel gesteld, anders is het ook zo saai he. Ik moet op 6 jan naar Kaapstad en dan wil ik 6,3 kilo lichter wegen dan nu. *O*
Daar heb ik 10,5 week voor. Moet te doen zijn toch?
pi_132464210
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 07:59 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

hoeveel lijnzaad en chiazaad gebruik jij?

Vers fruit doe ik er smorgens bij. Diepvriesfruit savonds.
10g van beide. En dan 50g havervlokken.
pi_132464853
Hier gelijk gebleven na een weekje vakantie en niet zo gezond eten/drinken, dus ik ben tevreden *O*
Nu weer verder.
pi_132464984
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 07:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
I will have you all know dat ik net een Callie Torres ondergoed dansje voor de spiegel heb gedaan. Hoera voor het weerstaan van al die middernachtelijke (en andere) cravings *O*
Callie O+.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:37:05 #167
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132464987
Hier een atl :D Wel van 100 gram, maar toch... Ik kom niet aan, ondanks best wel stress op het werk enzo. Ik ben tevreden!

En jompels voor alle lieverds die zo goed gaan deze week *O* *O*

Edit: en m'n ticker liep achter, dus mocht hem 400 gram naar beneden bijstellen.
pi_132465052
Ik ben nog steeds niet op de weegschaal gaan staan. En ik kan nog steeds niet echt normaal doen. Kutzooi.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:46:48 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_132465194
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 08:14 schreef kwakz0r het volgende:
Goeiemorgen! Ik lig nog een beetje na te glimlachen van het gave concert van John Mayer gisteravond. O+
Klinkt goed!

Hier nog een beetje chagrijnig door de weegschaal, ook al weet ik dat het mijn maandelijkse anderhalve kilo is, toch frustreert het me. Ik had het dit keer niet ingecalculeerd :')
disclaimer
pi_132465400
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben nog steeds niet op de weegschaal gaan staan. En ik kan nog steeds niet echt normaal doen. Kutzooi.
Moeten we je schoppen?
pi_132465439
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Moeten we je schoppen?
Doe maar. collectief.

De weegschaal ga ik voorlopig nog niet doen. Maar normaal doen, daar wil ik wel voor geschopt worden. Collectief.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:58:26 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_132465456
Waar komt het door Loona?
disclaimer
pi_132465521
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Doe maar. collectief.

De weegschaal ga ik voorlopig nog niet doen. Maar normaal doen, daar wil ik wel voor geschopt worden. Collectief.
o|O

Misschien een idee om dagelijks je eetlijstje hier te plaatsen? Als stok achter de deur?
pi_132465534
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Waar komt het door Loona?
Dat ik niet normaal kan doen? Ik weet het niet. Soms weet ik mezelf niet te overtuigen het niet te doen zeg maar. "Ach, kan het voor kwaad, tis maar 1 keer" en dat soort onzin.

Soms eet ik uren niks omdat k geen honger heb. Ben mezelf gewoon een beetje kwijt ofzo.
pi_132465543
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

o|O

Misschien een idee om dagelijks je eetlijstje hier te plaatsen? Als stok achter de deur?
Mja, dan lieg ik waarschijnlijk. :')

Er moet gewoon een knop om.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 10:03:53 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_132465566
precies, lijstjes schmijstjes, het moet in je hoofd goed zitten.
Hopelijk vind je snel de flow weer terug hon! :*
disclaimer
pi_132465643
Lonaa. Fake it till you make it. Als het niet uit jezelf komt dan maar besluiten wat goed is. Dat opschrijven en als een debieltje uitvoeren wat op je lijstje staat.
pi_132465684
Fine. Vandaag moet het dit worden:

O: 2 spelt met light kaasspread en gerookte zalm.
L: 2 spelt met smeerkaas.
T: Peer.
D: Paddestoelrisotto.
T: ministukje appeltaart want O+ is jarig.
pi_132465688
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mja, dan lieg ik waarschijnlijk. :')

Er moet gewoon een knop om.
Ja maar hoe kan die knop om? (en hoe kunnen wij daar bij helpen?)
Want dit is nu al een paar weken zo, toch?
pi_132465706
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja maar hoe kan die knop om? (en hoe kunnen wij daar bij helpen?)
Want dit is nu al een paar weken zo, toch?
Ja, das al een paar weken zo. De enige dag(en) gaat het beter dan de ander. Ik weet niet hoe de knop om moet, ik ga het nu gewoon doen. Klaar.
pi_132465721
Oja nog terugkomend op een oud onderwerp

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132465729
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, das al een paar weken zo. De enige dag(en) gaat het beter dan de ander. Ik weet niet hoe de knop om moet, ik ga het nu gewoon doen. Klaar.
*O* you can do it!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 10:19:16 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_132465904
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:10 schreef Sarabi het volgende:
Oja nog terugkomend op een oud onderwerp

SPOILER
als je solliciteert schrijf je toch al een sollicitatiebrief?
Of zijn de tijden veranderd? :D
disclaimer
pi_132465999
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

als je solliciteert schrijf je toch al een sollicitatiebrief?
Of zijn de tijden veranderd? :D
De vacature was nog niet officieel online dus dacht ik vraag eerst bij wil ik nu precies moet wezen en stuur alvast mijn CV :)
Maar bij een paar andere moest ik sowieso alleen een CV sturen.
pi_132466108
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mijn lijstjes in mijn kutperiode omvatten meer dan alleen eten. Ook wat ik moest doen om niet de hele dag te lamlenden zeg maar. Hielp me bij het ritme dat ik nodig had om me beter te gaan voelen.
pi_132466664
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mijn lijstjes in mijn kutperiode omvatten meer dan alleen eten. Ook wat ik moest doen om niet de hele dag te lamlenden zeg maar. Hielp me bij het ritme dat ik nodig had om me beter te gaan voelen.
Ik heb inderdaad wel to-do-lijstjes.

Vandaag gaat alles kut. De honden gedragen zich ruk. T zal wel gaan stormen.
pi_132466772
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

True :Y
Ik moet nu ook echt lijstjes maken. In de ochtend bijvoorbeeld het huishouden, in de middag werken of solliciteren en in de avond sporten.
Anders blijf ik maar op de bankhangen.
pi_132466838
wtf was dat voor negatief bericht van mezelf. :{

Anyways, ik ga vandaag hard huishouden, straks lekker douchen en m'n nageltjes doen. :)
pi_132466857
En natuurlijk gezond eten. *O*
  woensdag 23 oktober 2013 @ 11:00:41 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_132466910
go Loona!
disclaimer
pi_132470173
Zo, dat is echt wel lekker die overnight oats. Dit ga ik vaker doen!
pi_132471917
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 07:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kijk, van dit soort postings word ik vrolijk!

Je bent lekker bezig. ^O^
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:31:51 #194
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132473998
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Kijk, van dit soort postings word ik vrolijk!

Je bent lekker bezig. ^O^
^^ :*
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:33:04 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_132474049
ik weet helemaal niet of Phoebe lekker is want ze post nooit plaatjes ;(
disclaimer
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:57:47 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_132474897
Iemand in dieetclub die hier eens een licht over kan schijnen? :D

LIF / Plus size herenkleding, waarom bestaat dat niet?
disclaimer
pi_132475297
Oh die jas van Top Vintage is echt heel heel erg mooi O+.

Verder kan ik me helemaal nergens toe zetten en leef op brood met hazelnootpasta (pindakaas maar dan met hazelnoten). Ben nu een boodschappenlijstje aan het maken, maar het zou me niets verbazen als ik het laat bezorgen door de appie. Bluh.
pi_132475373
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh die jas van Top Vintage is echt heel heel erg mooi O+.

Verder kan ik me helemaal nergens toe zetten en leef op brood met hazelnootpasta (pindakaas maar dan met hazelnoten). Ben nu een boodschappenlijstje aan het maken, maar het zou me niets verbazen als ik het laat bezorgen door de appie. Bluh.
Komt dat?
pi_132475451
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand in dieetclub die hier eens een licht over kan schijnen? :D

LIF / Plus size herenkleding, waarom bestaat dat niet?
Nadat ik 2 keer de UI van Ticootje tegenkwam, sloot ik het topic. Ik zie nu hele tijd groen vlekken voor m'n linkeroog.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:14:18 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_132475478
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nadat ik 2 keer de UI van Ticootje tegenkwam, sloot ik het topic. Ik zie nu hele tijd groen vlekken voor m'n linkeroog.
ja he, jij kreeg er ook aids van? :')
disclaimer
pi_132475531
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja he, jij kreeg er ook aids van? :')
Ja. Mijn oog is nu aan het etteren. ;( :')
Ik vind het een slechte hype, die OMFGZOMFG!!EINZEINZINYOURFUCKINGEYE!!!KRIJGEENEPILEPTISCHEAANVAL!!!111EINZ-UI's.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:16:51 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_132475567
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. Mijn oog is nu aan het etteren. ;( :')
Ik vind het een slechte hype, die OMFGZOMFG!!EINZEINZINYOURFUCKINGEYE!!!KRIJGEENEPILEPTISCHEAANVAL!!!111EINZ-UI's.
Ermahgerd is het een hype?
disclaimer
pi_132475623
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Komt dat?
Slechte zelfdiscipline.
pi_132475670
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ermahgerd is het een hype?
Oogaidswaarschuwing:
ONZ / Users gezocht met een snel usericon (nieuwe stijl) #3
pi_132475677
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Slechte zelfdiscipline.
;(

Nou, hup dan, het huis uit. :*
pi_132475692
quote:
Ik lig schuimbekkend op de vloer.
pi_132475712
quote:
11s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik lig schuimbekkend op de vloer.
Ik had je gewaarschuwd.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:22:02 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_132475769
quote:
almachtige heer :')
disclaimer
pi_132475814
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

almachtige heer :')
Ik neem aan dat je vraag hiermee beantwoord is?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:23:47 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_132475852
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je vraag hiermee beantwoord is?
ja, bedankt he.
disclaimer
pi_132475884
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, bedankt he.
Yw. O-)

Ik probeer een eettafel te kopen op MP. Das moeilijker dan gedacht.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:26:58 #212
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132475978
Ik klikte op die link. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132476191
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Yw. O-)

Ik probeer een eettafel te kopen op MP. Das moeilijker dan gedacht.
Ik geef Marktplaats altijd heel snel op. Er staat zó veel rommel op.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:34:15 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_132476233
Wat is je budget Lonaa?
disclaimer
pi_132476304
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is je budget Lonaa?
Voor alleen de tafel?
Zo weinig mogelijk, sowieso. Voor een tafel die ik echt leuk vind, 100. En hij mag maar 120 of 140 lang zijn. En het zou tof zijn als ie uitschuifbaar zou zijn. Een nieuwe vind ik te duur. 2e hands vind ik stiekem ook wel leuker. :@

Heb wel op 2 tafels gereageerd. 1 uitschuifbaar, 1 niet. Next: stoelen.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:38:08 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_132476353
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Voor alleen de tafel?
Zo weinig mogelijk, sowieso. Voor een tafel die ik echt leuk vind, 100. En hij mag maar 120 of 140 lang zijn. En het zou tof zijn als ie uitschuifbaar zou zijn. Een nieuwe vind ik te duur. 2e hands vind ik stiekem ook wel leuker. :@

Heb wel op 2 tafels gereageerd. 1 uitschuifbaar, 1 niet. Next: stoelen.
Dus dit is niks?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50116809/
disclaimer
pi_132476379
quote:
Ik had m gezien, maar ik vind m niet leuk. :')
*zeikwijf
pi_132476493
Ik heb een hele cheap-ass tafel door los poten en een blad te kopen van Ikea. Volgens mij waren de poten 6 euro per stuk en het blad 20 ofzo.
pi_132476587
Ontopic: Ik ga even wat eten. Mijn lijstje gaat prima tot nu toe. *O*
pi_132476625
Ik heb net een halve grapefruit op, en wat zijn die dingen toch lekker!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:49:52 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_132476775
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:42 schreef Zeester het volgende:
Ik heb een hele cheap-ass tafel door los poten en een blad te kopen van Ikea. Volgens mij waren de poten 6 euro per stuk en het blad 20 ofzo.
Ja die had ik ook nadat ik mijn glazen eettafel :') kapot liet vallen :')
Ding functioneert nog steeds prima als make-up tafel nowadays :Y)
disclaimer
pi_132476862
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja die had ik ook nadat ik mijn glazen eettafel :') kapot liet vallen :')
Ding functioneert nog steeds prima als make-up tafel nowadays :Y)
Mijn makeup tafel is de bovenkant van een 4-laden malm. Werkt prima!
pi_132476906
Mijn make-uptafel is de wasbak.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:53:39 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_132476916
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:52 schreef Zeester het volgende:

[..]

Mijn makeup tafel is de bovenkant van een 4-laden malm. Werkt prima!
Daar kun je geen stoel onder schuiven.
En ik heb de ruimte, dus ik gun mezelf de decadentie van een 150x75 make-up tafel :+
disclaimer
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:54:04 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_132476936
inclusief ladenkastje waar de make-up in zit uiteraard.
disclaimer
pi_132476965
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Daar kun je geen stoel onder schuiven.
En ik heb de ruimte, dus ik gun mezelf de decadentie van een 150x75 make-up tafel :+
Klopt, maar ik heb weer niet de ruimte om een tafel zonder opbergmogelijkheid extra neer te pleuren in huis.

Dancing Phoebe komt wel zo langs vermoed ik om ons te vermanen ontopic te blijven ;)!
pi_132476991
I tried...
pi_132478200
Cadeautje van mn manager omdat ik een validatie heb afgerond. ... doos leonidas bonbons. Hmpf.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 16:33:50 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_132478654
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:23 schreef douche-eendje het volgende:
Cadeautje van mn manager omdat ik een validatie heb afgerond. ... doos leonidas bonbons. Hmpf.
Dat is evil ;(
disclaimer
pi_132481200
Ja. Schade is beperkt, 2 bonbons. Mn collega's mogen de rest opeten :s)
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 oktober 2013 @ 18:18:00 #231
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132482087
Zo... Diner was kom verse kippensoep en een restje mousaka. Dadelijk richting sporthal nummer twee vandaag, heb net dochter afgezet in sporthal nummer een voor haar volleybaltraining. Ik heb zo wedstrijd :D
pi_132482188
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:23 schreef douche-eendje het volgende:
Ik wilde laatst een collega een klein presentje geven, maar ik wist dat hij op dieet was. Ik vond het echt rete moeilijk om iets te bedenken wat niet eten of drank was. :') :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132482227
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik wilde laatst een collega een klein presentje geven, maar ik wist dat hij op dieet was. Ik vond het echt rete moeilijk om iets te bedenken wat niet eten of drank was. :') :D
Vodka. Zitten niet zoveel Kcal en carbs in enzo toch?
Ja doei.
pi_132482482
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Vodka. Zitten niet zoveel Kcal en carbs in enzo toch?
Hij is meer van de whiskey, normaal gesproken. :P
pi_132482488
Ah joh, ook sterk, ander kleurtje. :{w :+
Ja doei.
pi_132482575
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ah joh, ook sterk, ander kleurtje. :{w :+
Hij is al weer gestopt met z'n dieet, dus volgende keer geen probleem. B-)

Aan de shakes en dan 8 kilo afvallen. Nou ik zag er niks van, behalve z'n bleke gelaat. :')
pi_132483000
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het is hier ook meestal voer, vooral rond kerstdagen al die attenties. Bwuh.

Maar collega's zien nu ook hoeveel ik al kwijt ben, ik voel mij goed en kan dit prima volhouden. Alleen die bonbons moeten morgen WEG. :P

En ja, ik heb er ook zo een die 6kg nu kwijt is door shakes. Niet dat je het ziet, iedereen wil dat ook ineens doen terwijl ik alleen maar kan denken: let op je leef&eet-patroon en beweeg voldoende. Neem eens de trap ipv de lift :')
pi_132483601
Oe mag ik dan ook heel even klagen over mijn (slanke!) collega die wekenlang liep te klagen over haar zelf opgelegde dieet van praktisch alleen groente, zo 5 kilo kwijtraakte, om vervolgens te vertellen dat dat dankzij haar vertrouwen en geloof in God gebeurd is? En nu staat facebook weer vol met taartjes en chocola die ze naar binnen werkt want 'wintervacht kweken'.

Pff.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:14:10 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_132484200
Als ik alleen groente eet val ik 5 kilo af in een week :6
disclaimer
pi_132484536
Met of zonder hulp van god?
pi_132484574
Met hulp van God was ik nooit dik geworden. :{w
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:22:58 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_132484598
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:22 schreef Lonaa het volgende:
dit.
disclaimer
pi_132484884
Godverdomme wat stom :')
Ja doei.
pi_132485097
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:22 schreef Lonaa het volgende:
True :').

Ik zit nu te kijken naar foto's van wereldkampioenschappen saunazitten (studiegerelateerd), óók een manier om af te vallen. Alleen jammer van de derdegraadswonden.
pi_132485139
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

True :').

Ik zit nu te kijken naar foto's van wereldkampioenschappen saunazitten (studiegerelateerd), óók een manier om af te vallen. Alleen jammer van de derdegraadswonden.
Op die manier is ene kaasschaaf toch ook een manier om af te vallen?
pi_132485451
quote:
17s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:42 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Het is hier ook meestal voer, vooral rond kerstdagen al die attenties. Bwuh.

Maar collega's zien nu ook hoeveel ik al kwijt ben, ik voel mij goed en kan dit prima volhouden. Alleen die bonbons moeten morgen WEG. :P

En ja, ik heb er ook zo een die 6kg nu kwijt is door shakes. Niet dat je het ziet, iedereen wil dat ook ineens doen terwijl ik alleen maar kan denken: let op je leef&eet-patroon en beweeg voldoende. Neem eens de trap ipv de lift :')
Oh, dat laatste inderdaad! Echt 60% van mijn collega's neemt de lift naar de eerste verdieping. :') En als ik dan de trap pak is het "zozo, sportief hoor!" _O-
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:40:31 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_132485483
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, dat laatste inderdaad! Echt 60% van mijn collega's neemt de lift naar de eerste verdieping. :') En als ik dan de trap pak is het "zozo, sportief hoor!" _O-
zo herkenbaar dit :')
disclaimer
pi_132485519
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe mag ik dan ook heel even klagen over mijn (slanke!) collega die wekenlang liep te klagen over haar zelf opgelegde dieet van praktisch alleen groente, zo 5 kilo kwijtraakte, om vervolgens te vertellen dat dat dankzij haar vertrouwen en geloof in God gebeurd is? En nu staat facebook weer vol met taartjes en chocola die ze naar binnen werkt want 'wintervacht kweken'.

Pff.
Oh, tell me about it. Collega's die ik elkaar tips hoor geven waar ik gewoon een beetje van moet huilen. Die overleven een hele werkdag op komkommers, tomaatjes, wortels en bouillon.
pi_132485569
Vandaag was ook echt weer een mijnenveld hier. ALLES GENEGEERD *O*
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:42:31 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_132485576
Ik heb een collega die alleen maar rauwe groente eet en klaagt dat ze niet afvalt ;(
Ik heb haar in 2,5 jaar nog nooit een boterham of iets zien eten...
disclaimer
pi_132485619
Dat lijkt me godsonmogelijk? Je moet echt heel erg je best doen om meer dan 1500 caloos aan groenten binnen te krijgen...
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:44:39 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_132485677
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat lijkt me godsonmogelijk? Je moet echt heel erg je best doen om meer dan 1500 caloos aan groenten binnen te krijgen...
ja geen idee, misschien plempt ze elke avond een carto-tap wijn naar binnen?
disclaimer
pi_132485730
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja geen idee, misschien plempt ze elke avond een carto-tap wijn naar binnen?
Was ik maar haar... O+
pi_132485785
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een collega die alleen maar rauwe groente eet en klaagt dat ze niet afvalt ;(
Ik heb haar in 2,5 jaar nog nooit een boterham of iets zien eten...
Beren die zich voorbereiden op de winterslaap eten alleen maar plantaardig op het eind, waardoor ze een soort natuurlijke buttplug ontwikkelen die poepen in hun slaap tegengaat. Misschien heeft je collega al maanden niet gekakt.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:46:49 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_132485786
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Was ik maar haar... O+
ze is ook 83 gok ik.
disclaimer
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:47:17 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_132485820
quote:
11s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Beren die zich voorbereiden op de winterslaap eten alleen maar plantaardig op het eind, waardoor ze een soort natuurlijke buttplug ontwikkelen die poepen in hun slaap tegengaat. Misschien heeft je collega al maanden niet gekakt.
HAHAHAHA, ik gierde hardop, dank je _O-
disclaimer
pi_132486329
quote:

[..]

Proest
Spoilers!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:18:17 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132490877
:D

Zo lijstje van vandaag werd:

O: Brinta en 2 stukjes boterham met vlokken
T: 3 koekjes-die-bij-de-thee-zaten
L: meergranenbol m geitenkaas, honing en walnoten (warm! :9 )
T: mandarijntje, 2 biscuitjes, 2 mini-zakjes snoepjes
D: Dahlsoep
T: yoghurt met peer en een klein beetje muesli/cruesli

Niet ontevreden op de snoepjes na.
pi_132491236
Ik kwam vandaag tot een ontdekking. Borrelnootjes. Gewoon 555!!! kcal per 100 gram. En er zat 300 gram in een zak.

Die at ik eerder gewoon helemaal op. :o Dan heb je je dag kcal al gehad gewoon!
Ik wist natuurlijk wel dat het niet goed was (net als chips) maar zo veel. :o

Ik neem nu heel soms weer een bakje chips maar dan wel van die kinder chips (nibbit enzo) want die zijn lekker licht maar het zijn er wel veel (dus snel je bakje vol). En ik mag maar 1 bakje dus dan valt de schade nog weer mee.

Ohja.. ik heb nu een plateau waar ik op blijf hangen. Ik hang nu een aantal weken rond de 88 kilo en het wil maar niet naar beneden. Slechte dag? 88 kilo. Goede dag? 88 kilo. Op zich natuurlijk niet erg, maar het mag wel weer wat naar beneden gaan!

[ Bericht 19% gewijzigd door Patoshik op 23-10-2013 21:33:12 ]
pi_132491753
Hier was er weer 4 ons af. Het gaat langzaam, maar gestaag. Ooit word ik slank /mantra.

Heb alleen nu onwijs zin in wat lekkers. Maar heb nog banaan/peer of kiwi dus daar moet ik het maar mee doen.

En borrelnootjes waren ook 1 van mijn grote valkuilen. Wat een boel calorieen.
pi_132491982
quote:

[..]

:D :'( :D
pi_132492590
Ik ga lekker van O+ kroketten O+ dromen :O
pi_132492894
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga lekker van O+ kroketten O+ dromen :O
Goede keuze. Dan droom ik over tijgernootjes!
  Moderator woensdag 23 oktober 2013 @ 22:01:38 #264
5428 crew  miss_sly
pi_132493555
Oe, ik ga over chocolade dromen. Veel heerlijke chocolade <3
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 oktober 2013 @ 22:29:21 #265
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132495328
4-0 gewonnen *O*
  Moderator woensdag 23 oktober 2013 @ 22:36:47 #266
5428 crew  miss_sly
pi_132495763
*O*
pi_132496202
Lijstje vandaag:
O: 2 volkoren pindakaas
L: 3 volkoren; 2 vegapate 1 met ei. 10 cherrytomaatjes, stuk komkommer.
T: appel, rijstwafel, 2 bonbons }:|
D: Leftover quinoasalade van gister.
T: stukje roggebrood met zuivelspread.

Planning morgen:
O: overnight oats
T: peer
L: 3 volkoren met beleg. Wat groenvoer erbij.
T: druiven, amandelen
D: Risotto met raapstelen.
S: bootcamp
T: magere kwark met muesli.
pi_132498507
Kan een van jullie me even heel simpel die overnight oats uitleggen? :@
pi_132499361
Avond. Yoghurt of kwark met granen, noten en of fruit mixen. Koelkast.
Ochtend, eten.

Mij klinkt het altijd extreem goor in de oren, maar dat terzijde.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_132500494
Vandaag mijn spagettisaus geperfectioneerd :)

5 uien in ringen gesneden en in 2 eetlepels olie gefruit,
tijdens het fruiten van de uien 8 tomaten geschild en door de keukenmachine gejast,
na te hebben gecontroleerd dat de uien goed waren, de tomaten erbij, aan de kook gebracht,
wortels grof gesneden en erbij gegooid,
3 ons sperziebonen (even voorgekookt in de magnetron) en ook erbij,
op niet te hoog vuur in laten koken,
op het einde een flinke eetlepel pesto genovese en een handvol verse basilicum er doorheen.

Inclusief macaroni 550 calorieen of zo, en lekker, ik realiseerde me achteraf pas dat ik vergeten was er zout in te doen :)

Gewicht niet gemeten vanochtend.
pi_132503051
he hallo dessert,hoofdgerecht en voorgerecht...
in DIE volgorde..
om dit tijdstip..
bwuh.. de groenten voldeden niet als top-plug...

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_132503198
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:45 schreef Vanyel het volgende:
Avond. Yoghurt of kwark met granen, noten en of fruit mixen. Koelkast.
Ochtend, eten.

Mij klinkt het altijd extreem goor in de oren, maar dat terzijde.
O+
pi_132503525
Buh, nachtmerrie.

Overnights oats klinken mij ook vies in de oren. Als ik vroeger muesli at, at ik die shit heel snel omdat anders alles zacht werd. :r :r

Gisteren best netjes aan mijn lijstje gehouden, behalve dan een korte, doch heftige, nomnoms
s avonds laat. Dat doen we vandaag dus niet.
pi_132503558
Goed zo Lonaa. Babysteps *O*
pi_132503572
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goed zo Lonaa. Babysteps *O*
Ik kom er wel. 8-)

En zo een positieve reactie is fijn, gezien k toch eigenljk de neiging heb om te denken dat mijn dag toch verpest is.
pi_132503573
O dat denk ik ook altijd tussen half 7 en 10 :')
pi_132503589
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
O dat denk ik ook altijd tussen half 7 en 10 :')
's ochtends of 's avonds?
pi_132503592
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

's ochtends of 's avonds?
's ochtends.
pi_132503598
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

's ochtends.
maar jij hebt vast een goede reden om wakker te zijn, nu.
Ik niet. ;(
pi_132503606
Nu wakker zijn. :')

Oh well, in ieder geval goed ontbeten vandaag. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132503609
Niet zo doen darling. Schiet je geen reet mee op. Echt niet.
pi_132503619
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niet zo doen darling. Schiet je geen reet mee op. Echt niet.
Je had het tegen mij?

Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik liever nog een uurtje of 2 geslapen had, en dat dat ook prima gekund had.

Voordeel van vroeg wakker zijn is dat mijn dag nu 2 uur langer is. :7
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 oktober 2013 @ 07:23:11 #283
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132503624
Nu wakker zijn is logisch voor mij, maar nog niet leuk :')
pi_132503630
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Je had het tegen mij?

Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik liever nog een uurtje of 2 geslapen had, en dat dat ook prima gekund had.

Voordeel van vroeg wakker zijn is dat mijn dag nu 2 uur langer is. :7
Juh. Jeej!

SPOILER
pi_132503641
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Juh. Jeej!

SPOILER
*O*

SPOILER
pi_132503648
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

*O*

SPOILER
Dan las ik het verkeerd! Skoezie!
pi_132503661
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dan las ik het verkeerd! Skoezie!
Geen probleem.

Ik had gepland vandaag lekker te slapen omdat ik gisteren tering druk was en zo een dag had waarop ALLES uit je klauwen valt en daar wordt je dag zo lang van. :')

Vandaag hoef ik bijna niks, wat ook wel eens lekker is, dus ik dacht: "JIPPIE TOT 9 UUR SLAPEN EINZ!!" en dan word je om half 7 wakker omdat nachtmerrie. Fuck.

Ik ga ontbijten. En nieuwe koffie zetten. En marktplaats afstruinen. *O*
pi_132503669
;( De tafel die ik van MP wilde hebben gisteren is al verkocht.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 07:31:54 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_132503676
Studenten die half acht te vroeg vinden om überhaupt wakker te zijn ;(

Mogge!
disclaimer
pi_132503677
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:31 schreef Stormqueen het volgende:
Studenten die half acht te vroeg vinden om überhaupt wakker te zijn ;(

Mogge!
Mogge van een werkloze! :W
pi_132503678
Vanmorgen onder de 84 :D
hij liet zelfs even 82.5 zien
  donderdag 24 oktober 2013 @ 07:33:38 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_132503683
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mogge van een werkloze! :W
of werklozen ;( :P
Ach, nu kun je de zonsopgang bewonderen! :D
disclaimer
pi_132503686
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

of werklozen ;( :P
Ach, nu kun je de zonsopgang bewonderen! :D
Jaaa!! Net als gisteren! :')

Jij hebt een baan, toch?
  donderdag 24 oktober 2013 @ 07:36:50 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_132503696
Jonge, ik ben van het #positivethinking, je weet zelf!
Ja, ik heb een baan. Met een badge en een laptop. En bammetjes-collega's.
disclaimer
pi_132503711
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:36 schreef Stormqueen het volgende:
Jonge, ik ben van het #positivethinking, je weet zelf!
Ja, ik heb een baan. Met een badge en een laptop. En bammetjes-collega's.
Ik kan nu wel met de honden lopen voordat al die kutkinders buiten zijn. Kuthefstvakantie.
pi_132503719
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik kan nu wel met de honden lopen voordat al die kutkinders buiten zijn. Kuthefstvakantie.
Je bent wel vrolijk vandaag :D
pi_132503723
Ik heb maar een klein beetje spierpijn na de beulsessie van gisteren. Wat een schema. En schema 2 moet ik nog uitgelegd krijgen dat beloofd wat!

Kan amper zitten of staan haha. Maar wel een voldaan gevoel in ieder geval!
pi_132503731
quote:
12s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je bent wel vrolijk vandaag :D
Ik heb echt een ontzettend zeikochtendhumeur. :D Eigenlijk altijd. Gaat zo wel over. Sorry. :@
Maar ik voel me best oke hoor! :)
pi_132503738
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb echt een ontzettend zeikochtendhumeur. :D Eigenlijk altijd. Gaat zo wel over. Sorry. :@
Maar ik voel me best oke hoor! :)
Gelukkig :)
Nou dan ga ik maar naar de kapper, anders lag ik ook nog in bed :W
pi_132503740
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gelukkig :)
Nou dan ga ik maar naar de kapper, anders lag ik ook nog in bed :W
Om kwart voor 8 naar de kapper? :o
Veel plezier iig. Ik hou van kappers O+