SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Tering coeliakie , mag alleen maar schuimgebakquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Weekplanning en boodschappenlijst maken.is woensdag jarig en wil appeltaart.
van sporten KRIJG je energie..quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind de energie niet om te sporten.
Oh fuck, da's waar. Ik moet ook nog voor de hele week boodschappen doen. Kut.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Weekplanning en boodschappenlijst maken.is woensdag jarig en wil appeltaart.
Ik weet hoe het werkt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
van sporten KRIJG je energie..
als ik na een lange dag werken kapot ben denk ik ook : "ik wil niet!!"maar na het sporten zit ik nog 2 uur op de bank omdat ik zoveel energie heb gekregen van het sporten!
Sorry dat ik je hielp herinneren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh fuck, da's waar. Ik moet ook nog voor de hele week boodschappen doen. Kut.
En misschien naar de kapper. Ik zit in de 'zal ik mijn pony wel of niet houden' fase. En ik moet er natuurlijk op mijn best uitzien op de meet.
Het enige wat ik na sporten nog doe is douchen, wat eten/drinken en slapenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
van sporten KRIJG je energie..
als ik na een lange dag werken kapot ben denk ik ook : "ik wil niet!!"maar na het sporten zit ik nog 2 uur op de bank omdat ik zoveel energie heb gekregen van het sporten!
Kwark met fruit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:41 schreef smitjew het volgende:
Heeft iemand een goed graanloos ontbijt in de aanbieding ben eieren en rijstecracker zat en dat gluten vrije brood is nasty
http://www.liekeisvrij.nl/quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:41 schreef smitjew het volgende:
Heeft iemand een goed graanloos ontbijt in de aanbieding ben eieren en rijstecracker zat en dat gluten vrije brood is nasty
Masterchef.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
En nu stop ik met zeiken en ga ik aan de slag. Hoe eerder ik in actie kom, hoe groter de kans dat ik onder het eten nog een uurtje tv kan kijken straks.
quote:
Leukquote:
Ik ben momenteel verslaafd aan de combinatie ei en gerookte zalm. Misschien voor jou in roerei-vorm?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:41 schreef smitjew het volgende:
Dat moet ik ook eens proberen. Hoe eet jij het?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben momenteel verslaafd aan de combinatie ei en gerookte zalm. Misschien voor jou in roerei-vorm?
Ik eet het nu meestal op volkoren brood zonder boter, zalm erop en dan een zachtgekookte eitje eroverheen. Je kunt ook prima ei bakken en er zalmsnippers doorheen doen. Als ik bosui had, deed ik die nog eroverheen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat moet ik ook eens proberen. Hoe eet jij het?
Vloeibaar eigeel over zalm klinkt awesomequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik eet het nu meestal op volkoren brood zonder boter, zalm erop en dan een zachtgekookte eitje eroverheen. Je kunt ook prima ei bakken en er zalmsnippers doorheen doen.
Heb net een heerlijke plak gluten- en lactosevrije citroencake opquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef smitjew het volgende:
[..]
Tering coeliakie , mag alleen maar schuimgebak
Oh ja, ik heb wel eens zalm met ei op. Bij de asperges natuurlijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:26 schreef Lonaa het volgende:
Gerookte zalm, ei, asperges. Prima avondeten.
http://www.ah.nl/allerhan(...)q=courgette+stamppotquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb weekboodschappen gedaan. Tenminste, een beetje. Ik moet nog een beetje en ik heb nog van alles in huis.
Ik ga zo courgettes en paprika's halen (want in de aanbieding voor goedkoop)
Er was een courgette stamppot (Zeester?) die hier wel eens langskwam. En gevulde paprika's?
Receptjes? Iemand misschien nog andere ideeen?
Verder nog deze week:
Paddenstoelenrisotto.
Iets anders met paddenstoelen (suggesties?)
Geroosterde aardappel met pompoen en kippenvleugels
Stamppot klikjes
Hachee, aardappelpuree, boontjes
Pizza
Curry met koolvis
De enige hit die ik krijg geeft een foto van hellofresh-logachtig iets, daar lijkt het die van GoodBite. Hema en C1000, geloof ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:36 schreef miss_sly het volgende:
Oo, wij hadden bij de HelloFresh box een tijdje terug een notenburger en die vond ik zo ongelofelijk lekker! Weet iemand waar je zoiets koopt?
Wat doe jij in je courgettesoep?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
Van courgette ga je natuurlijk soep maken. Makkelijk en ontzettend lekker (want zoet).
Deze staan hier nog op het probeer-lijstje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:38 schreef Claudia_x het volgende:
Sly, ik heb geloof ik wel eens hamburgers met pistachenoten gemaakt en die waren erg lekker (zoiets).
Vrijwel niets. Als je ui en courgette in een pan doet en er daarna bouillon bij doet, dan is je soep al hartstikke lekker. In de meeste standaardrecepten wordt er nog wat melk bij gedaan, maar dat vind ik niet nodig. Je kunt een klein beetje doen om het romig te maken, maar het aardige is juist dat de soep al door de courgette zelf soort van romig wordt. Soms wordt er ook aardappel bij gedaan, maar dat vind ik ook niet nodig.quote:
Aah, zoiets wil ik ook wel eens proberen!quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:38 schreef Claudia_x het volgende:
Sly, ik heb geloof ik wel eens hamburgers met pistachenoten gemaakt en die waren erg lekker (zoiets).
Oh, ik ging automatisch uit van hamburgervlees met noten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Deze staan hier nog op het probeer-lijstje.
O, zal eens kijken daar dan!quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De enige hit die ik krijg geeft een foto van hellofresh-logachtig iets, daar lijkt het die van GoodBite. Hema en C1000, geloof ik.
Ik heb net trouwens mn favoriete spijkerbroeken weer even gepast in de winkel; in een maat kleiner. Het past. Model Valerie in een W28 en Jonquil in W29
Maar ik ga pas nieuwe kopen als ik een W27 - W28 combi kan doen, heb ik besloten
Jij carnivoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, ik ging automatisch uit van hamburgervlees met noten.
Ik zal donderdag ook wel even voor je kijken bij de Ekoplaza, maar volgens mij werkt hello fresh met een aantal merken. Maar mijn linkje wat ik heb gepost is vega en zelfmaak-notenburgerquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, zal eens kijken daar dan!
Wat goed dat je weer een maat kleiner past
Ik ben een heel slechte vegetariër, ja.quote:
Die link ziet er ook goed uit, die ga ik thuis even opslaan!quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zal donderdag ook wel even voor je kijken bij de Ekoplaza, maar volgens mij werkt hello fresh met een aantal merken. Maar mijn linkje wat ik heb gepost is vega en zelfmaak-notenburger
Ik kan je daar niet echt mee helpen, vrees ik, maar is wokken niet zonde van je biefstuk?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:50 schreef Zeester het volgende:
Ik wil vandaag graag iets wokken met biefstuk en peultjes en dan noodles of rijst erbij. Rijst is natuurlijk gezonder. Maar hoe maak je dat lekker op smaak, ik ben zo niet thuis in dit soort recepten.
Ik vind vegetarisch eten een paar keer per week meer dan prima, als er maar lekkere smaken in mijn eten zitten. Ik mis het vaak helemaal niet, omdat alles goed bij elkaar past. Ik hou op zich niet van vleesvervangers, maar ik vond die notenburger dus echt zalig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben een heel slechte vegetariër, ja.We hebben gister de Shepherd's pie uit het kookboek gemaakt dat ik van je geleend heb en die vind ik zó lekker. Dat vlees.
De kindjes vinden dat ook een waanzinnig lekker gerecht. Maf dat er zo weinig kcal in zitten trouwens.
Hoeft ook niet persé biefstuk te zijn. Maar was meer dat ik dacht biefstuk omdat ik dan 1 biefstukje kan kopen, en daar heel veel groente bij kan doen, en dan delen met m'n roomie. Ik heb wel genoeg aan een halve portie biefstuk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan je daar niet echt mee helpen, vrees ik, maar is wokken niet zonde van je biefstuk?
Wat sojasaus en knoflook, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:50 schreef Zeester het volgende:
Ik wil vandaag graag iets wokken met biefstuk en peultjes en dan noodles of rijst erbij. Rijst is natuurlijk gezonder. Maar hoe maak je dat lekker op smaak, ik ben zo niet thuis in dit soort recepten.
Ik heb laatst voor het eerst ook linzen/bonenburgers gemaakt, dat is ook heel erg lekker en voedzaamquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind vegetarisch eten een paar keer per week meer dan prima, als er maar lekkere smaken in mijn eten zitten. Ik mis het vaak helemaal niet, omdat alles goed bij elkaar past. Ik hou op zich niet van vleesvervangers, maar ik vond die notenburger dus echt zalig.
ui, knof, paprika, (gekookte) peultjes, biefstukje in stukjes in de pan. Peper, zout, beetje ketjap, beetje vissaus, klein beetje room/melk, chillisaus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:50 schreef Zeester het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |