Omdat het inderdaad onder de standaard maten valt. Misschien zou het beter zijn om ook voor heren een Plus Size afdeling te maken, misschien zorgt de schaamte van het moeten winkelen op zo'n afdeling ervoor dat ze proberen af te vallen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Kortom, waarom bestaan er geen Plus Size afdelingen bij de herenkleding
Dank je.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik kreeg aids van je usericon, Tico.
Ik probeerde het voor de verandering eens op een on-Fokse manier te brengenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:59 schreef Nobu het volgende:
Een plus size jongen? Dat heet gewoon een vetklep.
Maar waarom is XXXXXXXXL bij heren een standaard maat en moet je als vrouw met een XL al naar een aparte winkel / afdeling? Da's toch raar?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:00 schreef Pvoesss het volgende:
Er zijn wel speciale plussize mannenwinkels maar online inderdaad niet.
Verder moet je wel extreem dik zijn om niet in de xxxxxl te passen die sommige winkels aanbieden.
Ik kwam 1 winkel tegenhttp://www.feestshopper.nl/Plus-Size.html
Omdat mannen wel dik mogen zijn en vrouwen niet. Discriminatie!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar waarom is XXXXXXXXL bij heren een standaard maat en moet je als vrouw met een XL al naar een aparte winkel / afdeling? Da's toch raar?
meeste kledingwinkels mag je toch al van geluk spreken als je xxl vindt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar waarom is XXXXXXXXL bij heren een standaard maat en moet je als vrouw met een XL al naar een aparte winkel / afdeling? Da's toch raar?
Maar waar koop je dan je kleding?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meeste kledingwinkels mag je toch al van geluk spreken als je xxl vindt.
ja ik spreek uit ervaring
bij winkels waarvan ik weet dat ze het wel hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar waar koop je dan je kleding?
Daar hebben mannen dan weer hele speciale winkels voor, zoals high and mighty.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij de tenten winkel. EINZ!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In vrouwentermen: maat 42 vadsig of maat 50 vadsig?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:04 schreef Pvoesss het volgende:
Grappig mijn vriend zegt juist wel Jack & jones en die was ook vadsig
Mannen of vrouwen maat?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In vrouwentermen: maat 42 vadsig of maat 50 vadsig?
Ja daar kan zelfs Joene zn spul kopen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:06 schreef Pvoesss het volgende:
Oh en ik weet dat C&A zeker mbt broeken en truien hele grote maten heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |