Lijkt me beter ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Een edit, wil er niet over doorzeiken.
Ow. Tja, dan maar over de PVV. Na Hero, Louis?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Een edit, wil er niet over doorzeiken.
van Gaal?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ow. Tja, dan maar over de PVV. Na Hero, Louis?
De Volkskrant ziet de bui ook al hangen: Wacht PVV'er Louis Bontes hetzelfde lot als Hero Brinkman?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ow. Tja, dan maar over de PVV. Na Hero, Louis?
Dat ziet elke mongool.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:30 schreef remlof het volgende:
[..]
De Volkskrant ziet de bui ook al hangen: Wacht PVV'er Louis Bontes hetzelfde lot als Hero Brinkman?
Down met Geertje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mongolen stemmen toch juist PVV?
Grote kans dat Louis deze week nog de fractie uitvliegt. Hero kon zich nog beroepen op voorkeurstemmen maar die heeft de heer Bontes nauwelijks.quote:
Stoerder dan als activist met 3 behaarde feministen en 2 gasten met dreadlocks in een Russische gevangenis zitten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:45 schreef Tem het volgende:
Dit heeft toch wel iets stoers op de één of andere manier.
[ afbeelding ]
Beetje in de categorie Deadliest catch.
quote:Vals filmproject lokte piratenkoning naar ons land
Piratenkoning Mohamed Abdi Hassan en diens kompaan Mohamed M.A. werden zaterdag op de luchthaven Brussels Airport opgepakt dankzij een undercoveroperatie van de Belgische federale politie. De Brusselse federale gerechtelijke politie (FGP) en de CGSU, de speciale eenheden van de federale politie, konden het tweetal naar België lokken met een vals filmproject over het piratenleven. Dat meldde federaal procureur Johan Delmulle tijdens een persconferentie.
Bron: De Morgen
Godse werk voor mietjes.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:45 schreef Tem het volgende:
Dit heeft toch wel iets stoers op de één of andere manier.
[ afbeelding ]
Beetje in de categorie Deadliest catch.
Kans is erg groot.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Grote kans dat Louis deze week nog de fractie uitvliegt. Hero kon zich nog beroepen op voorkeurstemmen maar die heeft de heer Bontes nauwelijks.
Op de een of andere manier registreren ze ook niet meer dat ik mobiel internet gebruik. Volgens de teller in hun app zit ik op 0 mb deze maand, dat klopt zeker niet. En ook vorige maand zou ik onder de 100 zijn gebleven, ook dat geloof ik niet helemaalquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:23 schreef Tem het volgende:
Mongolen bij KPN kunnen niet omgaan met Chrome of Safari
Ik moet mijn verhuizing doorgeven maar die site is echt zo crappy als wat. Nu zeggen ze ongeldige postcodequote:Op maandag 21 oktober 2013 12:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier registreren ze ook niet meer dat ik mobiel internet gebruik. Volgens de teller in hun app zit ik op 0 mb deze maand, dat klopt zeker niet. En ook vorige maand zou ik onder de 100 zijn gebleven, ook dat geloof ik niet helemaal
quote:Bij GeenStijl is dat percentage 28 procent. Omdat GeenStijl bijna een derde van de berichten baseert op een verhaal in een krant, noemen de onderzoekers de website wel "duider van dode bomen”. Die afhankelijkheid is opvallend, omdat de site graag afgeeft op papieren media: "de dode bomenbrigade”. Hun grootste leveranciers zijn De Telegraaf (“Televaag” genoemd, of “TelePaniek”) en de Volkskrant (ook wel “de Azijnbode”).
GeenStijl produceert zelf zelden nieuws waarvan anderen melding maken. Gemiddeld twee artikelen per maand, verdeeld over zes kranten. Ofwel: 0,33 artikelen per maand per krant. Dat is aanzienlijk lager dan alle kranten. NRC Handelsblad levert het vaakst nieuws waar anderen naar verwijzen: 493 keer. Eigen nieuws van De Volkskrant haalt 434 keer een andere krant met naamsvermelding. Voor De Telegraaf is dat 427 keer.
Bron
Nou ja, zeg.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:23 schreef Tem het volgende:
Mongolen bij KPN kunnen niet omgaan met Chrome of Safari
Die site is wel een drama inderdaadquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik moet mijn verhuizing doorgeven maar die site is echt zo crappy als wat. Nu zeggen ze ongeldige postcodeen het moet via IE of Firefox...
Inb4 gruwelijke diarree.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb een broodje kebab voor in de magnetron gehaald als lunch. Ben benieuwd.
Ja maar dan gaat Koos er met z'n klauwen aanzitten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, de meeste bacteriën sterven wel met opwarmen in de magnetron
Lekker aan de brown rain Koos?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
Oke, dat broodje kebab is geen aanrader.
Kap dan ook met die junk-food.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
Oke, dat broodje kebab is geen aanrader.
Ik zie de Harderwijker Herald er niet tussen staan.quote:
De superieure dienstverlening van Netflix noopt hen daar overduidelijk toe.quote:
Plaagkopquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De superieure dienstverlening van Netflix noopt hen daar overduidelijk toe.
NETFLIX.
Een krantquote:De Groene Amsterdammer is een krant specifiek gericht op Amsterdam en voor de lokale bevolking hier dus niet zo interessant. Daarnaast werd deze krant erg weinig gelezen. Wij kunnen ook uw gift niet accepteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |