abonnement Unibet Coolblue
pi_133545940
Vanavond tegen Cambuur. Wat zijn de verwachtingen?
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 23 november 2013 @ 15:57:17 #202
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_133546715
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:22 schreef BasNijmegen het volgende:
Vanavond tegen Cambuur. Wat zijn de verwachtingen?
Veel doelpunten.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_133556541
.... Sprakeloos
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 23 november 2013 @ 21:37:59 #204
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_133556634
Wanneer iemand nu nog aan komt waggelen met de gifbeker die helemaal leeg moet :').
Die wissel trouwens :r.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_133556755
De gifbeker moet gewoon even helemaal leeg :D
pi_133557067
Afgelopen en klaar 17e plek is het hoogst haalbare en zelfs dat zie ik met dit zooitje ongeregeld niet gebeuren. Schandalig slecht weer :r
Niks geen gifbeker maar gewoon geen kwaliteit.
pi_133558792
Mede NEC'ers, wat gaat er fout bij NEC. Qua kwaliteit doen we echt niet onder voor een groot gedeelte van het rechterrijtje....
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_133559226
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:40 schreef deBibliotheek het volgende:
Mede NEC'ers, wat gaat er fout bij NEC. Qua kwaliteit doen we echt niet onder voor een groot gedeelte van het rechterrijtje....
Dat denk ik toch wel. Het is een chronisch gebrek aan kwaliteit als je na 14 wedstrijden onderaan staat en het gewoon iedere wedstrijd ruk is. Dat we voldoende kwaliteit hebben is een hersenspinsel. Tot die conclusie heb ik inmiddels wel moeten komen..
  zondag 24 november 2013 @ 00:01:54 #209
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_133561453
Te weinig voetballend vermogen.
De echte ballers zijn Koolwijk, Foor, Ali en Roorda.
Probeer daar dan maar eens wat van te bakken.
Wie dit leest is gek
  zondag 24 november 2013 @ 00:28:43 #210
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_133562283
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:40 schreef deBibliotheek het volgende:
Mede NEC'ers, wat gaat er fout bij NEC. Qua kwaliteit doen we echt niet onder voor een groot gedeelte van het rechterrijtje....
Qua strijd daarentegen..
Zelden een apathischer team gezien.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 24 november 2013 @ 13:55:49 #211
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_133572071
Het wordt heel lastig
En ik snap nog steeds niet wat er wezenlijk anders is dan tot een jaar geleden.
Of het zou het vertrek van Lasse Schöne moeten zijn die in mijn ogen bij het huidige Ajax goed mee kan komen en blijkbaar dus iets meer in zijn mars heeft dan de gemiddelde clubvoetballer.

[ Bericht 45% gewijzigd door Nieuwschierig op 24-11-2013 14:06:14 ]
Wie dit leest is gek
  Redactie Sport zondag 24 november 2013 @ 14:31:36 #212
274204 crew  Mexicanobakker
pi_133573415
Ik zie het niet meer gebeuren. Volgend jaar tegen Almere City. :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_133573473
Allemaal lekker voorbarig hier :') Alsof ze nu al kansloos zijn :')

Ik zie het nog wel goedkomen. In ieder geval geen laatste plaats.
  Redactie Sport zondag 24 november 2013 @ 15:10:10 #214
274204 crew  Mexicanobakker
pi_133574743
quote:
17s.gif Op zondag 24 november 2013 14:33 schreef debeterebob het volgende:
Allemaal lekker voorbarig hier :') Alsof ze nu al kansloos zijn :')

Ik zie het nog wel goedkomen. In ieder geval geen laatste plaats.
Cambuur is te goed, zelfs RKC lijkt beter.

De enige die ook laatste kunnen worden zijn ADO, en, gek genoeg, Heracles.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_133580148
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Cambuur is te goed, zelfs RKC lijkt beter.

De enige die ook laatste kunnen worden zijn ADO, en, gek genoeg, Heracles.
Iedereen is te goed. Als je bij vlagen wordt weg getikt door Cambuur en na 14 speelronden laatste staat mag je dat gerust concluderen. Het is alleen wederom balen dat Feyenoord dit jaar zo enorm ruk is want nu loopt RKC drie punten op ons uit.
  Redactie Sport zondag 24 november 2013 @ 17:57:23 #216
274204 crew  Mexicanobakker
pi_133580165
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 17:56 schreef larry91 het volgende:

[..]

Iedereen is te goed. Als je bij vlagen wordt weg getikt door Cambuur en na 14 speelronden laatste staat mag je dat gerust concluderen. Het is alleen wederom balen dat Feyenoord dit jaar zo enorm ruk is want nu loopt RKC drie punten op ons uit.
ADO en Heracles zijn heel matig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_133588634
Als je 2x op rij wint, kan het er allemaal heel anders uit zien. Als er chemie in dit team komt geloof ik nog op het ontlopen van degradatie. Chemie zal moeten komen met vertrouwen, en daarvoor moet er gewonnen worden. Gek genoeg heb ik vertrouwen in een overwinning op AZ volgende week. Maar ja is misschien meer hoop dat wijsheid.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_133593639
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef BasNijmegen het volgende:
Als je 2x op rij wint, kan het er allemaal heel anders uit zien. Als er chemie in dit team komt geloof ik nog op het ontlopen van degradatie. Chemie zal moeten komen met vertrouwen, en daarvoor moet er gewonnen worden. Gek genoeg heb ik vertrouwen in een overwinning op AZ volgende week. Maar ja is misschien meer hoop dat wijsheid.
Als, als en als. Helaas zie ik dat allemaal niet gebeuren. Ik hoop het heel erg en zal tot aan wedstrijd 34 het land door blijven reizen om ze te supporten. Maar eerlijk gezegd is na wat ik gisteren heb gezien de hoop een heel eind weg..
pi_133593707
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

ADO en Heracles zijn heel matig.
Wij ook. En helaas pakt de rest wel punten en wij lijken maar steeds weer de pech aan onze kant te hebben. Dan wordt het wel een heel moeilijk verhaal.
  Redactie Sport zondag 24 november 2013 @ 22:46:54 #220
274204 crew  Mexicanobakker
pi_133593877
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef BasNijmegen het volgende:
Als je 2x op rij wint, kan het er allemaal heel anders uit zien. Als er chemie in dit team komt geloof ik nog op het ontlopen van degradatie. Chemie zal moeten komen met vertrouwen, en daarvoor moet er gewonnen worden. Gek genoeg heb ik vertrouwen in een overwinning op AZ volgende week. Maar ja is misschien meer hoop dat wijsheid.
NEC is degradatiekandidaat nummer 1.
Helaas.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 november 2013 @ 23:06:04 #221
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_133594722
Degradatiekandidaat nummer 1 zijn we vrees ik inderdaad. Hoop is er echter ook, als er een aanvallendere opstelling komt. Alireza, Higdon, Hemlein. Op 10 Jantscher en voor de rest op het middenveld Mulder/Pálsson en Stefanik/Koolwijk. Verdediging moet hetzelfde blijven, maar natuurlijk met Van Eijden, als 'ie weer beter is. Lijkt me een logische opstelling, maar helaas vindt niet iedereen dat...
  Redactie Sport zondag 24 november 2013 @ 23:23:21 #222
274204 crew  Mexicanobakker
pi_133595489
Is Rieks zo dramatisch?

Foor lijkt wel echt te zwak voor de eredivisie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_133611979
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:06 schreef Gijscoman het volgende:
Degradatiekandidaat nummer 1 zijn we vrees ik inderdaad. Hoop is er echter ook, als er een aanvallendere opstelling komt. Alireza, Higdon, Hemlein. Op 10 Jantscher en voor de rest op het middenveld Mulder/Pálsson en Stefanik/Koolwijk. Verdediging moet hetzelfde blijven, maar natuurlijk met Van Eijden, als 'ie weer beter is. Lijkt me een logische opstelling, maar helaas vindt niet iedereen dat...
Ik snap ook niet waarom Higdon niet speelde, hij kan een bal vasthouden en alireza in stelling brengen met zijn snelheid. Heb de samenvatting echt met verbazing aangezien. Ondanks dat hij pas 1 wedstrijd heeft gespeeld..wat moeten we met die mulder?

We hebben toch meer dan genoeg middenvelders? Diarra, roorda, loen etc?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 november 2013 @ 19:20:30 #224
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_133618269
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:09 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom Higdon niet speelde, hij kan een bal vasthouden en alireza in stelling brengen met zijn snelheid. Heb de samenvatting echt met verbazing aangezien. Ondanks dat hij pas 1 wedstrijd heeft gespeeld..wat moeten we met die mulder?

We hebben toch meer dan genoeg middenvelders? Diarra, roorda, loen etc?
Mulder vond ik op zich best goed. Diarra en Loen zijn voor later. Roorda heeft bijzonder matig gepresteerd, al lijkt hij langzaam beter te worden. Of hij echter al goed genoeg is voor het eerste betwijfel ik. Hoewel het met zoveel middenvelders nogal vreemd is om nog een middenvelder te halen, vind ik niet dat Mulder bij voorbaat afgekeurd moet worden door de fans. Vooral tegen Cambuur behoorde hij tot de betere spelers van het elftal.
  User die overal opduikt 2022 maandag 25 november 2013 @ 20:00:43 #225
186611 Haags
pi_133619881
Ik denk niet dat jullie degradatie kandidaat nummer 1 zijn eerlijk gezegd. Denk dat jullie alsnog wel op safe gaan spelen dit seizoen.

Vrees meer voor Rkc, Cambuur en me eigen club :(!
Zonder wrijving geen glans
pi_133620845
Ik studeer in Nijmegen en moet per 1 mei m'n kamer uit. Heeft iemand tips hoe je t beste aan een vaste kamer kan komen toevallig?

Verder denk ik niet dat NEC rechtstreeks rechtstreeks zal degraderen: Cambuur of GAE of ADO gaat er echt nog wel onder eindigen..
pi_133626272
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:20 schreef bamibij het volgende:
Ik studeer in Nijmegen en moet per 1 mei m'n kamer uit. Heeft iemand tips hoe je t beste aan een vaste kamer kan komen toevallig?

Verder denk ik niet dat NEC rechtstreeks rechtstreeks zal degraderen: Cambuur of GAE of ADO gaat er echt nog wel onder eindigen..
Ik zelf heb me gewoon ingeschreven bij kamernet en al die zooi. Uiteindelijk heb ik een goede kamer gekregen in het centrum van de stad, maar daar is wel 1,5 jaar overheen gegaan. (ik ben geboren en getogen in Nijmegen, dus ik had relatief hoge eisen...) Ook kun je tegen al je vrienden zeggen dat je op zoek bent naar een kamer, misschien dat je vrienden nog een goed adres hebben. ;) Als dit allemaal niet lukt en je wilt perse een kamer, kun je het ook nog gaan proberen bij de SSHN. Dan krijg je echter vaak wel een kamer op een kut locatie.
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_133626713
Ja, ik zit dus tot in 1 mei in zo een ding van sshn, maar dat wordt gesloopt o.i.d. (Griftdijk Noord).

Ben ook lid van een studentenvereniging en denk mezelf wel binnen te kunnen lullen via een kijkavond maar dacht misschien heeft iemand hier de gouden tip.;-)
pi_133627171
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:29 schreef bamibij het volgende:
Ja, ik zit dus tot in 1 mei in zo een ding van sshn, maar dat wordt gesloopt o.i.d. (Griftdijk Noord).

Ben ook lid van een studentenvereniging en denk mezelf wel binnen te kunnen lullen via een kijkavond maar dacht misschien heeft iemand hier de gouden tip.;-)
Helemaal in Lent? Pfff... Zit je op de HAN of op de RU?
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_133627409
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:42 schreef deBibliotheek het volgende:

[..]

Helemaal in Lent? Pfff... Zit je op de HAN of op de RU?
edit: nvm, studievereniging zegt wat mij betreft genoeg ;)

Heb je nog voorkeur voor een locatie? Binnenstad of weer zoiets als Lent??
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_133627635
StudENTENvereniging eh, geen studievereniging;p Ja zit op de RU, binnenstad zou ideaal, zoiets als Lent neem ik ook prima genoegen mee.;-)
pi_133629013
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:52 schreef bamibij het volgende:
StudENTENvereniging eh, geen studievereniging;p Ja zit op de RU, binnenstad zou ideaal, zoiets als Lent neem ik ook prima genoegen mee.;-)
Verkeer gelezen, sorry! Hopelijk krijg je een kamer in de binnenstad, is naar mijn mening veel beter dan ver weg. Het voordeel van SSHN-huisvesting is wel dat het goedkoper is dan de binnenstad, maar ik heb het er wel voor over ;)
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_133629127
Ja, dat sowieso. Fack die extra 30/40 euro in de maand voor een zoveel chillere locatie..
pi_133630626
Over kamer zoeken gesproken.. Ik zal voortaan de verliespartijtjes van NEC via een streampje moeten kijken. Ik verhuis overmorgen naar Dublin (vandaar het 'kamer zoeken'). Dit doe ik uiteraard om de ommekeer bij NEC te bewerkstelligen. Irish Lucky Charm enzo.
I don't really come from outer space || Last.fm
  dinsdag 26 november 2013 @ 00:25:04 #235
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_133631045
Geluk dwing je af door een bezoek aan het standbeeld van Phil Lynott in Harry Street ;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_133633413
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:20 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Mulder vond ik op zich best goed. Diarra en Loen zijn voor later. Roorda heeft bijzonder matig gepresteerd, al lijkt hij langzaam beter te worden. Of hij echter al goed genoeg is voor het eerste betwijfel ik. Hoewel het met zoveel middenvelders nogal vreemd is om nog een middenvelder te halen, vind ik niet dat Mulder bij voorbaat afgekeurd moet worden door de fans. Vooral tegen Cambuur behoorde hij tot de betere spelers van het elftal.
Vooraf afschrijven is ook onzin, maar waarom nog een middenvelder? Liever een goede CV of een aanvallende impuls.
pi_133633436
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk niet dat jullie degradatie kandidaat nummer 1 zijn eerlijk gezegd. Denk dat jullie alsnog wel op safe gaan spelen dit seizoen.

Vrees meer voor Rkc, Cambuur en me eigen club :(!
Ik denk het eerlijk gezegd niet, er staat geen team en er is geen leider bij onze club. De trainer is nog te onervaren om in deze situatie te werken.
pi_133640549
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 07:50 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Vooraf afschrijven is ook onzin, maar waarom nog een middenvelder? Liever een goede CV of een aanvallende impuls.
Hans Mulder was transfervrij, en waarschijnlijk dacht NEC dat ze deze kans niet konden laten schieten. Op zich hebben we twee goede CV's, namelijk Rens en Tobias. Tobias was eindelijk weer inzetbaar, krijgt Rens een keelinfectie. :') Een aanvallend impuls kan inderdaad geen kwaad, misschien dat Boekhoorn nog iets uit zijn hoed tovert maar dat denk ik helaas niet.
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
  dinsdag 26 november 2013 @ 13:28:10 #239
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_133640634
Reis is beschikbaar :')
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_133645684
We hebben nog geen enkele wedstrijd met een fit elftal gestaan. In begin mis je Koolwijk nu van Eijden.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_133648141
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:28 schreef BasNijmegen het volgende:
We hebben nog geen enkele wedstrijd met een fit elftal gestaan. In begin mis je Koolwijk nu van Eijden.
Maar als je kijkt hoe hij speelde tijdens Cambuur, kun je niet echt spreken van een 'gemis'. :')
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_133660829
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 17:58 schreef deBibliotheek het volgende:

[..]

Maar als je kijkt hoe hij speelde tijdens Cambuur, kun je niet echt spreken van een 'gemis'. :')
Koolwijk is leider op middenveld en Van Eijden de leider in achterhoede. Toen Koolwijk wegviel, kreeg Rens veel meer werk, en andersom geldt hetzelfde nu voor Koolwijk.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_133664507
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:47 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Koolwijk is leider op middenveld en Van Eijden de leider in achterhoede. Toen Koolwijk wegviel, kreeg Rens veel meer werk, en andersom geldt hetzelfde nu voor Koolwijk.
Ik snapte je hoor, doelde meer op zijn zeer slechte wedstrijd van zaterdag. ;)
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_133668594
Ja maar die slechte wedstrijd werd mede veroorzaakt (in mijn ogen) dat hij teveel verdedigend werk moest opknappen, omdat Rens er niet was. Met Rens erbij heeft Koolwijk een aanvallendere rol, wat hem veel beter af gaat.

Maar neemt idd niet weg dat het gehele team onder zijn niveau speelde. Enige uitzondering was Kalle die ons van een veel grotere nederlaag behoede.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_133745090
Vermoedelijke opstelling NEC:
Leiwakabessy-Van Eijden-Haitz-Vermijl
Stefanik-Koolwijk-Palsson
Jahanbaksh-Higdon-Jantscher

Sterkste opstelling waar we tot nu toe mee hebben gespeeld!
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_133746651
Nvm, heb te vroeg gejuicht... Had te maken met 'de Opstelling'...

De Gelderlander zegt:
Vermoedelijke opstelling NEC Johnsson; Vermijl, Van Eijden, Pálsson, Leiwakabessy; Mulder, Koolwijk; Jahanbakhsh, Rieks, Conboy; Higdon.

Jantscher eruit... :') Krijgt NEC ook nog een keer een vaste basiself of gaan we de rest van het seizoen de hele tijd experimenteren...
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_133747934
Waar is Haitz?
pi_133748000
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 17:43 schreef larry91 het volgende:
Waar is Haitz?
Goed punt, zet ook mijn vraagtekens bij deze vermoedelijke 'opstelling'. Toch heeft het verleden uitgewezen dat de Gelderlander er niet vaak naast zit..
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_133748131
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 17:45 schreef deBibliotheek het volgende:

[..]

Goed punt, zet ook mijn vraagtekens bij deze vermoedelijke 'opstelling'. Toch heeft het verleden uitgewezen dat de Gelderlander er niet vaak naast zit..
Inderdaad.. Dit is wel een vreselijke beton opstelling. 4-5-1 met Higdon. Wij komen maximaal 2x over de middellijn.
pi_133749221
4-5-1 of 4-3-3 scheelt in de praktijk 2x 4 meter maximaal. Dat zegt niet zoveel.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_133758892
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 18:35 schreef -J-D- het volgende:
4-5-1 of 4-3-3 scheelt in de praktijk 2x 4 meter maximaal. Dat zegt niet zoveel.
Wat dat betreft niet maar qua intentie wel. Het is een opstelling die veel terughoudender is dan 4-3-3. En van die extra zekerheid houdt onze trainer wel :')
pi_133768709
Geloof ik niet in. Maar goed, daarover mogen we van mening verschillen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_133768823
Op een gegeven moment gaat het alleen nog maar om de punten.
Dan wordt het idee dat het team nog aan het voetballen te krijgen is en met een goede serie de bovenste helft van het rechterrijtje bereikbaar is verlaten.
Dat punt komt steeds dichterbij.
Wie dit leest is gek
pi_133774475
In Groningen hebben we vorig jaar ook gemerkt dat de ''4-5-1'' opstelling die men op tv altijd afschilerd als 4-3-3 niet altijd goed werkt. Ik vind 4-4-2 de beste formatie
Wat zal onze eenmansjury de bromsnor hier van vinden?
pi_133799337
Match day!!
Wat denken jullie? Zelf ga ik voor een 2-0 overwinning! :)
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_133809542
Vermijl _O_
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 17:57:32 #257
274204 crew  Mexicanobakker
pi_133811847
Bas zal tevreden zijn over Alireza.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_133811945
Gaat lekker in Nijmegen.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
  zondag 1 december 2013 @ 18:03:17 #259
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_133812085
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bas zal tevreden zijn over Alireza.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 18:05:47 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_133812170
3-2, tijd om het te verneuken :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_133812672
Keurig gedaan.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
pi_133813070
Binnuh!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_133815523
Ali, Ali, Ali!!!
Lekker hoor :)
  zondag 1 december 2013 @ 19:34:43 #264
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_133815600
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:25 schreef Mark het volgende:
Geluk dwing je af door een bezoek aan het standbeeld van Phil Lynott in Harry Street ;)
Gelukt *O*
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_133818723
Aanknopingspunten voor een goed vervolg
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zondag 1 december 2013 @ 22:09:23 #266
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_133823771
Er is weer hoop :)

Koolwijk moet wel oppassen met z'n levensgevaarlijke balverlies steeds af en toe
Wie dit leest is gek
  maandag 2 december 2013 @ 10:28:25 #267
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_133835355
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Gelukt *O*
:D
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_133849563
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bas zal tevreden zijn over Alireza.
Jazeker. Speelde (wederom) heerlijk.
Deze wedstrijd gaf vertrouwen.

Rens + Koolwijk is meer aanvallend vermogen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_133849867
Netjes, Gefeliciteerd allemaal!
Wat zal onze eenmansjury de bromsnor hier van vinden?
pi_133851992
Ik was ook blij om te zien dat Rieks op 10 speelde, dat deed ie goed!
pi_133868030
Is Kalle alleen mij in positieve zin opgevallen?

Ondanks dat hij schuldig was aan de 1e goal van az, heeft hij daarna met prachtige reddingen toch NEC op de been gehouden.
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:02:01 #272
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_133880348
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:05 schreef Kruitdampje het volgende:
Is Kalle alleen mij in positieve zin opgevallen?

Ondanks dat hij schuldig was aan de 1e goal van az, heeft hij daarna met prachtige reddingen toch NEC op de been gehouden.
Klopt. Maar hij kwam van ver natuurlijk. Het was een grabbelaar van formaat.
Wie dit leest is gek
pi_133886280
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:05 schreef Kruitdampje het volgende:
Is Kalle alleen mij in positieve zin opgevallen?

Ondanks dat hij schuldig was aan de 1e goal van az, heeft hij daarna met prachtige reddingen toch NEC op de been gehouden.
Tegen Cambuur behoedde hij ons ook tegen een monsterscore voor Cambuur.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_133886955
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:04 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Tegen Cambuur behoedde hij ons ook tegen een monsterscore voor Cambuur.
En tegen Heerenveen hield ie ons, met enig geluk, ook staande. Gewoon een uitstekende keeper voor ons.
pi_133902768
Vrijdag tegen FC Utrecht. Wat verwachten we ervan?
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 4 december 2013 @ 11:37:44 #276
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_133903326
Utrecht is wisselvallig, kan 2 kanten op. Belangrijk om Toornstra uit de wedstrijd te houden. Misschien wat voor Palsson?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_133971947
Uber saaie pot maar uiteindelijk op z'n duits winnen met 0-1 in de laatste minuut.
pi_133998978
Pfff wat een drama
Website: Sneaker-forum.nl
pi_134003545
Wat een stel geestelijk beperkte lopen er ook rond in ons elftal.... Koolwijk met zijn debiele overtreding, Ali die een belachelijke gele kaart pakt en daardoor geschorst is (volgens mij), Vermijl met een belachelijke overtreding waar ie gelukkig geen rood voor krijgt, Conboy die met het idee rondloopt dat je een slap balletje breed kunt geven met maar twee verdedigers in je rug (2-0). Janssen die met 1-0 achter niet wisselt en pas na de 2-0 (veel te laat) Hemlein wisselt en dan verdomme nog 1 op 1 met Higdon. En dan nog Higdon zelf die denkt dat ie als een oud wijf een balletje kan inschieten... Waarom neem ik toch iedere week de moeite om vanuit Amsterdam te komen en naar dit NEC te kijken? Terugval in de tweede helft was beschamend!
Beton Janssen zal volgende week wel met 10 verdedigende middenvelders gaan spelen..
pi_134003763
deksel op de neus gekregen
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_134054090
Wat een kutuitslagen....
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_134054845
Ellendig voetbalweekend inderdaad.. We moeten ons richten/hopen op de nacompetitie. RKC is onze enige echte concurrent.
pi_134086995
HKN heeft de training op zondag verstoord...

Bron
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 9 december 2013 @ 18:09:07 #284
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_134087571
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 17:51 schreef deBibliotheek het volgende:
HKN heeft de training op zondag verstoord...

Bron
Waarom nou weer. Ik snap dat echt niet. :N

Deden ze bij de Graafschap ook. Weten allemaal wat daar mee gebeurd is..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_134100683
quote:
15s.gif Op maandag 9 december 2013 18:09 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Waarom nou weer. Ik snap dat echt niet. :N

Deden ze bij de Graafschap ook. Weten allemaal wat daar mee gebeurd is..
Ze uiten gewoon hun zorgen en zijn bang voor het voortbestaan van de club. Op deze manier het gesprek met de spelers aangaan zorgt er in ieder geval voor dat de spelers een groter besef hebben wat een voetbalclub voor sommige mensen kan betekenen.

Al vind ik niet dat je het de spelers kwalijk kunt nemen op basis van de laatste 2 wedstrijden, inzet hebben ze getoond. Alleen de spaarzame momenten dat je een kans krijgt (penalty) moet je wel scoren en niet als een oud wijf de pingel nemen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 december 2013 @ 07:21:40 #286
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_134107465
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:45 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Ze uiten gewoon hun zorgen en zijn bang voor het voortbestaan van de club. Op deze manier het gesprek met de spelers aangaan zorgt er in ieder geval voor dat de spelers een groter besef hebben wat een voetbalclub voor sommige mensen kan betekenen.

Al vind ik niet dat je het de spelers kwalijk kunt nemen op basis van de laatste 2 wedstrijden, inzet hebben ze getoond. Alleen de spaarzame momenten dat je een kans krijgt (penalty) moet je wel scoren en niet als een oud wijf de pingel nemen.
Als je zo'n training wil verstoren en gaat klagen over inzet, waren daar heel wat goede momenten voor. Nu is het echter dom. Je wint van AZ en verdient te winnen tegen Utrecht, maar krijgt een gemakkelijke tweede gele kaart, terwijl een speler als Bulthuis dan al 5 keer rood had moeten hebben. Inzet is eindelijk goed en er is eindelijk perspectief op verbetering. Dan ga je niet zoiets doen, want dat is slecht voor 't vertrouwen van spelers en kan de rust, die er eindelijk in 't team lijkt te zijn, wegnemen.
pi_134189849
Mooie actie van NEC, spelers en sponsers..

Helaas kan ik allebei de wedstrijden niet :'(
pi_134198245
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:55 schreef Kruitdampje het volgende:
Mooie actie van NEC, spelers en sponsers..

Helaas kan ik allebei de wedstrijden niet :'(
Inderdaad een goede actie, kan wel alleen die in de competitie meepakken helaas. :(
Weet iemand trouwens wat die Loge 10 is? Is dat Boekhoorn & friends of'?
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_134198697
Nee, is niet van Boekhoorn. Weet alleen niet aan wie die box dit jaar verhuurd is, maar Boekhoorn zit iets verder op.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_134246153
Belangrijke pot morgen tegen een directe concurrent. En eindelijk weer eens een thuiswedstrijd tegen zo'n team. Ben benieuwd hoe het gaat zonder Koolwijk en Ali. Maar ik heb er vertrouwen in! Ik zeg 3-1
pi_134255769
Cmovs uit de selectie gegooid na een akkefietje op de training. Komt pas na winterstop terug.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_134258465
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 10:56 schreef -J-D- het volgende:
Cmovs uit de selectie gegooid na een akkefietje op de training. Komt pas na winterstop terug.
Hopen dat er nu niks gebeurt met Rens, anders zit je met de gebakken peren.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_134263274
Wat gaan we vanavond doen tegen Roda?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_134263493
2-2 voorspel ik, helaas.
14x de inzet
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_134266165
Pffff wat een Kut begin
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Redactie Sport zaterdag 14 december 2013 @ 18:57:40 #296
274204 crew  Mexicanobakker
pi_134266205
Witte zakdoekjes.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 14 december 2013 @ 20:09:24 #297
274204 crew  Mexicanobakker
pi_134268342
2e helft is stukken beter *O*
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_134268365
Ff volhouden nou :)
  zaterdag 14 december 2013 @ 20:57:57 #299
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_134270207
Wedstrijden mogen wel wat minder spannend. Maar de drie punten zijn meer dan welkom!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_134270248
Eindelijk drie punten. Heerlijk!
Wat n kansen
Website: Sneaker-forum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')