Ik zelf heb me gewoon ingeschreven bij kamernet en al die zooi. Uiteindelijk heb ik een goede kamer gekregen in het centrum van de stad, maar daar is wel 1,5 jaar overheen gegaan. (ik ben geboren en getogen in Nijmegen, dus ik had relatief hoge eisen...) Ook kun je tegen al je vrienden zeggen dat je op zoek bent naar een kamer, misschien dat je vrienden nog een goed adres hebben.quote:Op maandag 25 november 2013 20:20 schreef bamibij het volgende:
Ik studeer in Nijmegen en moet per 1 mei m'n kamer uit. Heeft iemand tips hoe je t beste aan een vaste kamer kan komen toevallig?
Verder denk ik niet dat NEC rechtstreeks rechtstreeks zal degraderen: Cambuur of GAE of ADO gaat er echt nog wel onder eindigen..
Helemaal in Lent? Pfff... Zit je op de HAN of op de RU?quote:Op maandag 25 november 2013 22:29 schreef bamibij het volgende:
Ja, ik zit dus tot in 1 mei in zo een ding van sshn, maar dat wordt gesloopt o.i.d. (Griftdijk Noord).
Ben ook lid van een studentenvereniging en denk mezelf wel binnen te kunnen lullen via een kijkavond maar dacht misschien heeft iemand hier de gouden tip.;-)
edit: nvm, studievereniging zegt wat mij betreft genoegquote:Op maandag 25 november 2013 22:42 schreef deBibliotheek het volgende:
[..]
Helemaal in Lent? Pfff... Zit je op de HAN of op de RU?
Verkeer gelezen, sorry! Hopelijk krijg je een kamer in de binnenstad, is naar mijn mening veel beter dan ver weg. Het voordeel van SSHN-huisvesting is wel dat het goedkoper is dan de binnenstad, maar ik heb het er wel voor overquote:Op maandag 25 november 2013 22:52 schreef bamibij het volgende:
StudENTENvereniging eh, geen studievereniging;p Ja zit op de RU, binnenstad zou ideaal, zoiets als Lent neem ik ook prima genoegen mee.;-)
Vooraf afschrijven is ook onzin, maar waarom nog een middenvelder? Liever een goede CV of een aanvallende impuls.quote:Op maandag 25 november 2013 19:20 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Mulder vond ik op zich best goed. Diarra en Loen zijn voor later. Roorda heeft bijzonder matig gepresteerd, al lijkt hij langzaam beter te worden. Of hij echter al goed genoeg is voor het eerste betwijfel ik. Hoewel het met zoveel middenvelders nogal vreemd is om nog een middenvelder te halen, vind ik niet dat Mulder bij voorbaat afgekeurd moet worden door de fans. Vooral tegen Cambuur behoorde hij tot de betere spelers van het elftal.
Ik denk het eerlijk gezegd niet, er staat geen team en er is geen leider bij onze club. De trainer is nog te onervaren om in deze situatie te werken.quote:Op maandag 25 november 2013 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk niet dat jullie degradatie kandidaat nummer 1 zijn eerlijk gezegd. Denk dat jullie alsnog wel op safe gaan spelen dit seizoen.
Vrees meer voor Rkc, Cambuur en me eigen club!
Hans Mulder was transfervrij, en waarschijnlijk dacht NEC dat ze deze kans niet konden laten schieten. Op zich hebben we twee goede CV's, namelijk Rens en Tobias. Tobias was eindelijk weer inzetbaar, krijgt Rens een keelinfectie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:50 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Vooraf afschrijven is ook onzin, maar waarom nog een middenvelder? Liever een goede CV of een aanvallende impuls.
Maar als je kijkt hoe hij speelde tijdens Cambuur, kun je niet echt spreken van een 'gemis'.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:28 schreef BasNijmegen het volgende:
We hebben nog geen enkele wedstrijd met een fit elftal gestaan. In begin mis je Koolwijk nu van Eijden.
Koolwijk is leider op middenveld en Van Eijden de leider in achterhoede. Toen Koolwijk wegviel, kreeg Rens veel meer werk, en andersom geldt hetzelfde nu voor Koolwijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:58 schreef deBibliotheek het volgende:
[..]
Maar als je kijkt hoe hij speelde tijdens Cambuur, kun je niet echt spreken van een 'gemis'.
Ik snapte je hoor, doelde meer op zijn zeer slechte wedstrijd van zaterdag.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:47 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Koolwijk is leider op middenveld en Van Eijden de leider in achterhoede. Toen Koolwijk wegviel, kreeg Rens veel meer werk, en andersom geldt hetzelfde nu voor Koolwijk.
Goed punt, zet ook mijn vraagtekens bij deze vermoedelijke 'opstelling'. Toch heeft het verleden uitgewezen dat de Gelderlander er niet vaak naast zit..quote:
Inderdaad.. Dit is wel een vreselijke beton opstelling. 4-5-1 met Higdon. Wij komen maximaal 2x over de middellijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:45 schreef deBibliotheek het volgende:
[..]
Goed punt, zet ook mijn vraagtekens bij deze vermoedelijke 'opstelling'. Toch heeft het verleden uitgewezen dat de Gelderlander er niet vaak naast zit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |