Dat 50 euro buiten proportie is, tevens fietste ik op een keurig verlicht fietspadquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:25 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet dat je deze klacht terecht vindt.
Jij bent zeker die agent van net?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:25 schreef Confetti het volgende:
Wat een mongool is de TS toch. Dikverdiende boete.
Je bent een gevaar voor andere fietsers en weggebruikers.
Ga je nu ineens wél goed vervoegen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ga maar naar bed knul want dit wordt 'm niet
Het is maar net hoe het uitkomtquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:27 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Ga je nu ineens wél goed vervoegen?
DIe had je waarschijnlijk niet gekregen als jij je niet zo dom gedragen had.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:56 schreef datismijnmening het volgende:
Oh ja en ook nog bijna een bekeuring omdat ik mn paspoort etc. Niet bij me had
Niet volgens de wet, dan mag hij dokken.quote:
Anders lees je die zin nog een keerquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:29 schreef WJMW het volgende:
[..]
DIe had je waarschijnlijk niet gekregen als jij je niet zo dom gedragen had.
Ow, mazzelaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Anders lees je die zin nog een keer
JAAA MAAAAR DIE OVERSTEKENDEN KINDEREN!111quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat 50 euro buiten proportie is, tevens fietste ik op een keurig verlicht fietspad
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Koop gewoon een licht, pauper. Ik moet altijd opletten 's nachts met die kutfietsers zonder licht overal.
Als het op een verlicht (afgezonderd) fietspad is zonder ander wegverkeer dan is het sowieso achterlijk dat ze je daar gaan beboeten. Dan ben je namelijk gewoon prima zichtbaar en geen gevaar voor anderen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat 50 euro buiten proportie is, tevens fietste ik op een keurig verlicht fietspad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |