Godverdomme
Ik ging dus bij een vriendin een rondje pilsen, (dit werden uiteindelijk tequila shots

) dus ik was voorbereid ik met de fiets. Alles gezellig. Wordt ik op de terugweg aan de kant gezet door meneer en mevrouw fietspolitie

Waarom ik zonder licht fiets.
Ik zo van ja die is kapot getrapt(is echt gebeurd trouwens)
Die korte pittig kapsel pot zo van: ja dat wordt dan 50 euro boete.
Ik zo van:

ga godverdomme boeven vangen man, ga straatcriminaliteit aanpakken in plaats van de hardwerkende burger aan te spreken op een lullig fietslampje.
Begon ze over voor eigen veiligheid en die van ander weggebruikers.
Ik: Welke andere weggebruikers het is zondag avond half 1 's nachts, weet je wat goed is voor mijn veiligheid, ga straatmarokkanen aanpakken.
Die vent: Als we dat zien doen we dat ook.
Ik: Als jullie het zien fietsen jullie snel de andere kant uit met angstzweet tussen je bilnaad, stelletje lafaards
Hij zo van: ja je moet wel een beetje inbinden anders moet ik je ook nog belediging van ambtenaar in functie geven, ik snap dat het vervelend is van je zuurverdiende centjes maar het is niet anders.
Ik met een echte fok reactie: Denken dat het mij om het geld gaat

ik zet in een dag om wat jij in een jaar verdiend. Het gaat om het principe vriend
Hij: Ik ben niet je vriend en nu even op je worden passen.
Ik: Ik dacht dat de polizei mijn beste vriend was? Mag ik uw fietshelm even op en dat uw collega een foto maakt?
Mocht niet, dus ik heb verder rustig de boete afgewacht en ben veder gegaan, FIETSEND als u dit leest mevrouw de fietspolitiepot
Klacht: Boetes die buiten proportie zijn, uitgedeeld worden voor de meest lullige redenen, door de meest sufkuttige mensjes van de politie
[ Bericht 0% gewijzigd door datismijnmening op 21-10-2013 01:01:29 ]