Nee dat is eigen risicoquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:58 schreef JochemSjakie het volgende:
Onterechte klacht. Als iemand jou half invalide rijdt, omdat jij zo nodig zonder licht moest rijden, dan is het zeker de fout van die bestuurder?
Zeg je dat ook even tegen die bestuurder die de rest van zijn leven een trauma heeft?quote:
Idd.. en dan óók nog denken dat ze king of the road zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Koop gewoon een licht, pauper. Ik moet altijd opletten 's nachts met die kutfietsers zonder licht overal.
Dus afschaffen die handel hoeven ze ook geen verkeers boetes van 50 euro uit te schrijven voor een lullig lichtjequote:Op maandag 21 oktober 2013 01:02 schreef Jellereppe het volgende:
Geen idee in welke wereld jij leeft, maar de zware criminelen worden niet opgespoord door lichtgewicht agentjes en helemaal niet door fietspolitie.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik stopte met lezen bij "Wordt ik…".
#Bitterlemon
Ik heb het gelezenquote:
Tja. De schatkist moet ergens van gevuld worden, hey. Verkeersboetes leveren op jaarbasis honderden miljoenen euro's op.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus afschaffen die handel hoeven ze ook geen verkeers boetes van 50 euro uit te schrijven voor een lullig lichtje
Daarom om doen het ook, dat weet ik ook wel. Maar dat de overheid een potje van de financiën maakt wil niet zegen dat je dat maar op de burgers moet verhalen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tja. De schatkist moet ergens van gevuld worden, hey. Verkeersboetes leveren op jaarbasis honderden miljoenen euro's op.
Want hard werkende mensen zuipen nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:08 schreef regiliopeace het volgende:
Uitgaande van het feit dat dit een verzonnen klacht is; waarom zou die boete niet proportioneel zijn
Verder beweer je een hardwerkende burger te zijn, hetgeen je in retrospectief in je eerste zin al onderuit haalt. Je was immers aan het "zuipen".
De rest van je epistel is het lezen niet waard.
Verzonnen klacht ongegrond.
Wat is dat harde werk dan waar je het over hebt? In ieder geval niet iets dat taalvaardigheid vereist.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want hard werkende mensen zuipen niet
60-80 uur per week eigen bedijf runnen + een studie volgen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:11 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Wat is dat harde werk dan waar je het over hebt? In ieder geval niet iets dat taalvaardigheid vereist.
Het helpt paupers als jou zonder licht van de straat te houden zodat andere mensen ze niet op hun bumper krijgenquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom om doen het ook, dat weet ik ook wel. Maar dat de overheid een potje van de financiën maakt wil niet zegen dat je dat maar op de burgers moet verhalen.
En hoezo is dat een argument om de beheersing van je moedertaal te laten verslonzen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:13 schreef datismijnmening het volgende:
Tevens doe ik mijn werk in het Engels
quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
60-80 uur per week eigen bedijf runnen + een studie volgen.
Zo druk zul je het niet hebben.quote:aantal posts: 12.426 (gemiddeld 32 per dag)
Omdat mijn moedertaal grammaticaal nergens opslaatquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoezo is dat een argument om de beheersing van je moedertaal te laten verslonzen?
Ik kan multitaskenquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Zo druk zul je het niet hebben.
Nee, dat is inderdaad een prima excuus om geen verlichting te voeren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier was ik zonder klacht mee akkoord gegaan, maar 50 euro is gewoon te hoog voor zo iets lulligsquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:18 schreef Yi-Long het volgende:
... en ipv een boete van 50 euro, zie ik dan liever dat ze je verplichten een fietslichtje(s-set) van hun ter plekke te kopen, voor 15 euro ofzo (duurder dan in de winkel, dus gedeeltelijk boete, gedeeltelijk direct oplossing van het veiligheidsprobleem). Maar goed, dit gaat puur en alleen even om het spekken van de staatskas.
Jij vraagt wat mijn harde werken is kneusjequote:Op maandag 21 oktober 2013 01:19 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad een prima excuus om geen verlichting te voeren.
Natuurlijk mocht dat wel. Niet liegen TS. Bewijs:quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:55 schreef datismijnmening het volgende:
Mag ik uw fietshelm even op en dat uw collega een foto maakt?
Mocht niet, dus ik heb verder rustig de boete afgewacht en ben veder gegaan, FIETSEND als u dit leest mevrouw de fietspolitiepot![]()
Hjb hardwerkende burgerquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij vraagt wat mijn harde werken is kneusje
En dan nog weet je niet dat je niet zonder licht moet rijden?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik rij autoquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:21 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Totdat je straks zelf autorijdt, dan besef je pas wat voor mongolen zonder licht fietsen..
Je FOK! personage een eigen bedrijf noemen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga auteursrecht op mijn post aanvragenquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:24 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je FOK! personage een eigen bedrijf noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |