In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Die verkiezing sloeg echt nergens op. Lambiekquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met Jan van Halst op nummer 1 zou ik mij niet druk maken
beste analist ooitquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die verkiezing sloeg echt nergens op. Lambiek
Ga vannacht hele topiek vol spammen en open wel een nieuwe....quote:
Succes...quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ga vannacht hele topiek vol spammen en open wel een nieuwe....
TT is nu een tautologie voor studio voetbal
Een tijdje terug tegen Italië speelde Japan echt goed, dat was echt een topwedstrijd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef Magere_Gein het volgende:
Ik denk dat de oefenwedstrijden tegen Japan en Colombia heel nuttig gaan zijn, die gaan ons een harde maar nodige les opleveren. Dat niveau is wel even wat anders dan de wk-kwali tegenstanders.
Ja, was erg onder de indruk van Japan op de confederations cup. (ondanks de 0 punten toch twee puike wedstrijden tegen Italië (3-4) en Mexico (1-2) en het 3-0 verlies tegen Brazilië was ook een beetje een vertekende uitslag).quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een tijdje terug tegen Italië speelde Japan echt goed, dat was echt een topwedstrijd.
Bedankt voor de tip, ik heb hem voor de zekerheid alvast maar ergens anders op gezet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Blijf allemaal hangen, Raymann zometeen!
Aan een touw ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Blijf allemaal hangen, Raymann zometeen!
Van Hooijdonk was een uitzondering wat betreft vrije trappen. Weinig spelers die dat op die manier kunnen. Bij Van Hooijdonk vraag ik me af of dat ie het kon zonder muur.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar zonder muur kan de keeper de bal gewoon zien aankomen .
Pierre van Hooijdonk vond het heerlijk als er iemand in de muur zat die groot was
Je bent zelf een flopshowquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Succes...
Verander de volgende TT gewoon weer in 'Flopshow'.
Nou..poehpoehquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack had wel een cool story over Schrijvers. Die heeft echt dingen meegemaakt die Jack.
Gewoon zappen als dat laatste item begint, gaat toch nergens over. Ben je ook zeker op tijd.quote:
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik heb hem voor de zekerheid alvast maar ergens anders op gezet.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:16 schreef Cavaliers het volgende:
Net zitten kijken. Ongelooflijk dat dit zooitje daar mag zitten van onze belastingcenten.
Gun die Zwarte Pieten ook eens wat joh! Stelletje gierige ....quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:16 schreef Cavaliers het volgende:
Net zitten kijken. Ongelooflijk dat dit zooitje daar mag zitten van onze belastingcenten.
Alleen R. de Boer kan mij bekoren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:16 schreef Cavaliers het volgende:
Je bent wel erg snel van je geloof afgevallen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:05 schreef Syntix het volgende:
NOS flopshow:
- Mulder die begint met zijn kansloze analyse/betoog
- Sjek die teveel zijn mening wilt ventileren
- Alleen maar focussen op de Eredivisie, Oranje of de CL (als ze beelden hebben)Want nergens anders ter wereld wordt er natuurlijk gevoetbald
- 3 minuten van je toch al korte aflevering afhalen, omdat je beelden wilt laten zien van WK's in tijden dat minstens de helft van je kijkers nog niet eens geboren was
- Sowieso dat gekut van de NOS met hun archiefbeelden etc.
Dat zeg je als Ajax supporter neem ik aan? Hij praat alles wat Ajax en zijn broer doen goed. Hij kijkt nog door een grotere Ajaxbril dan Jack.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alleen R. de Boer kan mij bekoren.
Je weet dat ik behoorlijk anti-NOS ben?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:08 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je bent wel erg snel van je geloof afgevallen.
Ronald de Boer is ook gewoon kritisch richting Ajax hoor en geeft tenminste nog wat weerwoord als ze onzin praten over Ajax (niet goed ingevoerd zijn over de jeugd of zo bijvoorbeeld).quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat zeg je als Ajax supporter neem ik aan? Hij praat alles wat Ajax en zijn broer doen goed. Hij kijkt nog door een grotere Ajaxbril dan Jack.
Nee, ik dacht dat je juist een van de weinigen hier was die Studio Voetbal prefereerde boven VI.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je weet dat ik behoorlijk anti-NOS ben?
[..]
Ronald de Boer is ook gewoon kritisch richting Ajax hoor en geeft tenminste nog wat weerwoord als ze onzin praten over Ajax (niet goed ingevoerd zijn over de jeugd of zo bijvoorbeeld).
Ik prefereer geen van beide. Op beide kan ik wel kritisch zijn, want Genee vind ik ook gewoon een kneus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je juist een van de weinigen hier was die Studio Voetbal prefereerde boven VI.
Als zo iemand elke week op de publieke zender zijn mening mag verkondigen, waarom dan niet kijkers uitnodigen in het programma om wat tegenstand te bieden aan die andere kneuzen aan tafel?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:39 schreef habitue het volgende:
Ik ben allang blij dat deze irritante kop niet meer aan tafel zit:
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen, meld je aan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als zo iemand elke week op de publieke zender zijn mening mag verkondigen, waarom dan niet kijkers uitnodigen in het programma om wat tegenstand te bieden aan die andere kneuzen aan tafel?
Ajax is dan ook de enige interessante club om over te praten. Logisch dus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:25 schreef Vasion het volgende:
Bespreken de topper Twente ajax.
35 minuten over ajax hebben.
Maarja, wat verwacht je ook als je die namen hoort.
Janmaat kan er gewoon niks van, matige speler en hoort niet in oranjequote:Op maandag 21 oktober 2013 14:43 schreef Vasion het volgende:
Co zegt dat Janmaat overklast werd door die speler van Kuban.![]()
Is ook zo, maar dan vergeet hij dat Daryl net terug komt van een blessure en eigenlijk niet fit was.
Ik vond Ronald de Boer weer erg vermakelijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:25 schreef Vasion het volgende:
Bespreken de topper Twente ajax.
35 minuten over ajax hebben.
Maarja, wat verwacht je ook als je die namen hoort.
Sowieso is het erg voorspelbaar natuurlijk, 4 ajacieden en een PSV'er aan een tafel neerzetten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Ronald de Boer weer erg vermakelijk.Die durft echt 0 kritiek te hebben op zijn broer.
Logisch hoor, maar nodig hem dan gewoon niet uit.
Kennelijk is dat de bedoeling. Anders zou je niet iemand uitnodigen die in dienst is van Ajax.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:08 schreef Caland het volgende:
Ze zijn tweeling en werken bij dezelfde club, het lijkt me logischer dat ze gewoon dezelfde mening/visie onafhankelijk van elkaar ontwikkeld hebben en dat RdB simpelweg geen oprechte kritiek heeft.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Ronald de Boer weer erg vermakelijk.Die durft echt 0 kritiek te hebben op zijn broer.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
22.15-23.10 uur,Ned.1: STUDIO VOETBAL
wekelijks opiniërend
praatprogramma met Jack
van Gelder,die deze week
aan tafel zit met Ron Jans,
Pierre van Hooijdonk,Arno
Vermeulen en Jan Mulder.
Ron Jans versus Arno, PEC - AZ.
Zeg het maar.
Wat mij betreft mag Ron Jans dit doen tegen Arno:
[ afbeelding ]
Die tafelquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ron Jans,
Vermeulen en Jan Mulder.
Pi-Air en Waterreus, gouden koppel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:32 schreef remcoP het volgende:
[..]
Kan erger, Als Jans vervangen was door Waterreus bijv.
Ik sla maar weer eens een weekje over.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
22.15-23.10 uur,Ned.1: STUDIO VOETBAL
wekelijks opiniërend
praatprogramma met Jack
van Gelder,die deze week
aan tafel zit met Ron Jans,
Vermeulen en Jan Mulder.
Ron Jans versus Arno, PEC - AZ.
Zeg het maar.
Wat mij betreft mag Ron Jans dit doen tegen Arno:
[ afbeelding ]
twitter:televoetbal twitterde op zondag 27-10-2013 om 21:46:02Knotsgekke stand eredivisie http://t.co/neqsQgpBBA reageer retweet
Zolang Ajax maar domineert komen die doelpunten vanzelf wel weer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maher en Tyton.
Pelle.
Ajax kan niet scoren. Maar domineert wel.
lachequote:Op zondag 27 oktober 2013 22:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zolang Ajax maar domineert komen die doelpunten vanzelf wel weer.
Er is een klassieke twitter tekst over de bobbel in de broek van Jack.quote:
zijn melkert-baantje werd ff afgepiktquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:18 schreef Gramulanion het volgende:
Die persvoorlichter was ook echt boos.
Als je in je meeste wedstrijden domineert doe je het gewoon goed. Goals komen echt vanzelf wel weer hoorquote:
Ok.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als je in je meeste wedstrijden domineert doe je het gewoon goed. Goals komen echt vanzelf wel weer hoor
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 27-10-2013 om 16:27:11Eerder vandaag vier uitslagen voor vanmiddag voorspeld. Als geintje. Voorlopig drie van de vier goed . #NOS reageer retweet
Wat een zienerquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 27-10-2013 om 16:27:11Eerder vandaag vier uitslagen voor vanmiddag voorspeld. Als geintje. Voorlopig drie van de vier goed . #NOS reageer retweet
In de meeste gevallen heb je er dan geen verstand vanquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
Engelaar voor Matavz pakte anders heel goed uit ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
De hand van Advocaat? Hij wisselde weer een spits voor een middenvelder ja?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:25 schreef Grifte het volgende:
Fris & fruitig kan van de 'Eredivisie-bingo 2013/2014'
Fenomeenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:27 schreef Grifte het volgende:
Misschien moeten we inderdaad maar een nieuwe bingo maken voor tijdens FOX/NOS uitzendingen.
- Knotsgek
- Fris en fruitig
- "..." heeft gedomineerd
aanvullingen?
en de goalquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:27 schreef Grifte het volgende:
Misschien moeten we inderdaad maar een nieuwe bingo maken voor tijdens FOX/NOS uitzendingen.
- Knotsgek
- Fris en fruitig
aanvullingen?
Super Sundayquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:27 schreef Grifte het volgende:
- Knotsgek
- Fris en fruitig
aanvullingen?
Voetbal spelenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:27 schreef Grifte het volgende:
- Knotsgek
- Fris en fruitig
aanvullingen?
quote:
twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 18-10-2013 om 14:34:17Vraag over Candy Crush. Heb al twee keer zelfde level succesvol afgesloten maar moet weer zelfde level spelen. Hoe los ik dit op ? reageer retweet
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 18-10-2013 om 14:34:17Vraag over Candy Crush. Heb al twee keer zelfde level succesvol afgesloten maar moet weer zelfde level spelen. Hoe los ik dit op ? reageer retweet
De Chef Sport is een debiel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom programmeert de Chef Sport Arno Vermeulen in?
Is al beoordeeld door de scheidsrechter.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ja, 4 wedstrijden.. ASJEBLIEFT.. DOE HET
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Frank de Farmer zag het weer goed.![]()
²
van wie? zit niet te kijkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:32 schreef Grifte het volgende:
Dit is een rode kaart. De rode kaarten die normaal worden gegeven voor elleboogstoten zijn vaak gewoon springduels waar een aanvaller de verdediger niet eens ziet, en je niet kan springen zonder je armen op te heffen.
Pellè was niet scherp voor de kool.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo'n rode kaart. Dat hakt er in hoor.
Tja, dat doe je om je breed te maken en jezelf te beschermen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Alleen pelle zijn arm die de tegenstander raakt gaat de lucht in als hij springt. De ander blijft keurig laag.
Tot zover de rare argumentatie dat je met springen je armen zo debiel de lucht in moet gooien.
Wat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
Triest altijd dit.. in de kroeg ga je ook niet zo liggen..
Nu komt Pelle er waarschijnlijk goed mee weg omdat jij als een mietje een swalbe maakt
Het is idd normaal al erg, maar vandaag is het nog erger.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:39 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom moet die gek altijd zo schreeuwen. Wat een mafkees
dit programma mag alleen over de ED gaan dat staat in het contract wat ze hebben afgeslotenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:39 schreef Syntix het volgende:
NOSalleen maar over NL competitie hebben terwijl Zlatan een held was deze week, Chelsea - Man City gespeeld werd, Barca - Real en Suarez weer ff een hattrick maakt
Blijkbaar niet, want hij springt ook vaak genoeg zonder zijn armen te zwaaien in een duel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, dat doe je om je breed te maken en jezelf te beschermen.
Jack geeft anders ook altijd nieuwtjes over Barcelona en de WK finale van 2010.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dit programma mag alleen over de ED gaan dat staat in het contract wat ze hebben afgesloten
hehequote:Op zondag 27 oktober 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arno heeft deze informatie vergaard door MKrabby te volgen op twitter.
Studio Arbitragequote:Op zondag 27 oktober 2013 22:40 schreef _NZT_ het volgende:
Godverdomme, kunnen ze studio voetbal niet in de 'Is het een rode kaart show?!' veranderen?
quote:
quote:
Ready, steady... Cook!quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan ze nou nog eens koken of wat. Ainsley doe er wat aan.
Dat is hetzelfde als je Roel van Velzen aanvoerder maakt.quote:
Straks gaan ze Piet Velthuizen nog zwart maken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het wordt november en Sinterclasie wordt aanvoerder.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bakkal is de afgelopen weken op een HAK dieet gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |