Iedereen gewoon in de goal staan en keeper er voorquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat geen muur beter is dan wel een muur.
Als je een muur hebt heeft de vrije-trapnemer een richtpunt en soms kan de keeper de bal niet zien aankomen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:54 schreef Evertjan het volgende:
Hans van Breukelen zetten al een muur neer bij de aftrap
sjek kan niet rekenen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
meer dan 50%?
Hoe bedoelt Sjek dat?
Geen club heeft meer dan 50% van z'n duels gewonnenquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
meer dan 50%?
Hoe bedoelt Sjek dat?
In de tijd dat je nog 2 punten kreeg klopt z'n verhaal jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
meer dan 50%?
Hoe bedoelt Sjek dat?
Goede conclusiequote:
Meer dan 50% van de gespeelde wedstrijden gewonnen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
meer dan 50%?
Hoe bedoelt Sjek dat?
Jeroen Verhoeven kopen, telt voor 3 .quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Iedereen gewoon in de goal staan en keeper er voor
Het was weer genieten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:55 schreef Typisch het volgende:
zo, het stukje feyenoord is weer geweest
tijd om te zappen
Geen club heeft 6 potjes gewonnen dus? Ok, klinkt aannemelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Geen club heeft meer dan 50% van z'n duels gewonnen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:55 schreef Typisch het volgende:
zo, het stukje feyenoord is weer geweest
tijd om te zappen
Sjaak Swart denkt dat hij Ajax kampioen kan maken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:56 schreef Evertjan het volgende:
Sjaak Swart denkt dat Ajax kampioen word
Sjaakie die denkt dat ie nog steeds mee kan in Ajax 1quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sjaak Swart denkt dat hij Ajax kampioen kan maken.
Ligt aan de vrije trap nemer en de afstand van de bal tot doel.. Maar weinig spelers die de kwaliteit hebben om de bal zo bewust te trappen dat de bal met de juiste snelheid over de muur gaat en niet over het doel. En als de bal heel dicht buiten de 16 ligt moet je niet een speler hebben die hard en nauwkeurig kan schietenquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat geen muur beter is dan wel een muur.
Als je een muur hebt heeft de vrije-trapnemer een richtpunt en soms kan de keeper de bal niet zien aankomen
Sory vor dese fautquote:
met Jan van Halst op nummer 1 zou ik mij niet druk makenquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
Zou het Waterkneus geraakt hebben dat hij is uitgeroepen tot slechtste analist van de televisie?
Ja triest inddquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met Jan van Halst op nummer 1 zou ik mij niet druk maken
Neequote:
Maar zonder muur kan de keeper de bal gewoon zien aankomen .quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:58 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ligt aan de vrije trap nemer en de afstand van de bal tot doel.. Maar weinig spelers die de kwaliteit hebben om de bal zo bewust te trappen dat de bal met de juiste snelheid over de muur gaat en niet over het doel. En als de bal heel dicht buiten de 16 ligt moet je niet een speler hebben die hard en nauwkeurig kan schieten
Hij neemt volgens mij altijd zijn voetbalschoenen nog mee voor het geval hij door de coach geroepen wordt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sjaak Swart denkt dat hij Ajax kampioen kan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |