In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Die verkiezing sloeg echt nergens op. Lambiekquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met Jan van Halst op nummer 1 zou ik mij niet druk maken
beste analist ooitquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die verkiezing sloeg echt nergens op. Lambiek
Ga vannacht hele topiek vol spammen en open wel een nieuwe....quote:
Succes...quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ga vannacht hele topiek vol spammen en open wel een nieuwe....
TT is nu een tautologie voor studio voetbal
Een tijdje terug tegen Italië speelde Japan echt goed, dat was echt een topwedstrijd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef Magere_Gein het volgende:
Ik denk dat de oefenwedstrijden tegen Japan en Colombia heel nuttig gaan zijn, die gaan ons een harde maar nodige les opleveren. Dat niveau is wel even wat anders dan de wk-kwali tegenstanders.
Ja, was erg onder de indruk van Japan op de confederations cup. (ondanks de 0 punten toch twee puike wedstrijden tegen Italië (3-4) en Mexico (1-2) en het 3-0 verlies tegen Brazilië was ook een beetje een vertekende uitslag).quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een tijdje terug tegen Italië speelde Japan echt goed, dat was echt een topwedstrijd.
Bedankt voor de tip, ik heb hem voor de zekerheid alvast maar ergens anders op gezet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Blijf allemaal hangen, Raymann zometeen!
Aan een touw ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Blijf allemaal hangen, Raymann zometeen!
Van Hooijdonk was een uitzondering wat betreft vrije trappen. Weinig spelers die dat op die manier kunnen. Bij Van Hooijdonk vraag ik me af of dat ie het kon zonder muur.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar zonder muur kan de keeper de bal gewoon zien aankomen .
Pierre van Hooijdonk vond het heerlijk als er iemand in de muur zat die groot was
Je bent zelf een flopshowquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Succes...
Verander de volgende TT gewoon weer in 'Flopshow'.
Nou..poehpoehquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack had wel een cool story over Schrijvers. Die heeft echt dingen meegemaakt die Jack.
Gewoon zappen als dat laatste item begint, gaat toch nergens over. Ben je ook zeker op tijd.quote:
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik heb hem voor de zekerheid alvast maar ergens anders op gezet.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:16 schreef Cavaliers het volgende:
Net zitten kijken. Ongelooflijk dat dit zooitje daar mag zitten van onze belastingcenten.
Gun die Zwarte Pieten ook eens wat joh! Stelletje gierige ....quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:16 schreef Cavaliers het volgende:
Net zitten kijken. Ongelooflijk dat dit zooitje daar mag zitten van onze belastingcenten.
Alleen R. de Boer kan mij bekoren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:16 schreef Cavaliers het volgende:
Je bent wel erg snel van je geloof afgevallen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:05 schreef Syntix het volgende:
NOS flopshow:
- Mulder die begint met zijn kansloze analyse/betoog
- Sjek die teveel zijn mening wilt ventileren
- Alleen maar focussen op de Eredivisie, Oranje of de CL (als ze beelden hebben)Want nergens anders ter wereld wordt er natuurlijk gevoetbald
- 3 minuten van je toch al korte aflevering afhalen, omdat je beelden wilt laten zien van WK's in tijden dat minstens de helft van je kijkers nog niet eens geboren was
- Sowieso dat gekut van de NOS met hun archiefbeelden etc.
Dat zeg je als Ajax supporter neem ik aan? Hij praat alles wat Ajax en zijn broer doen goed. Hij kijkt nog door een grotere Ajaxbril dan Jack.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alleen R. de Boer kan mij bekoren.
Je weet dat ik behoorlijk anti-NOS ben?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:08 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je bent wel erg snel van je geloof afgevallen.
Ronald de Boer is ook gewoon kritisch richting Ajax hoor en geeft tenminste nog wat weerwoord als ze onzin praten over Ajax (niet goed ingevoerd zijn over de jeugd of zo bijvoorbeeld).quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat zeg je als Ajax supporter neem ik aan? Hij praat alles wat Ajax en zijn broer doen goed. Hij kijkt nog door een grotere Ajaxbril dan Jack.
Nee, ik dacht dat je juist een van de weinigen hier was die Studio Voetbal prefereerde boven VI.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je weet dat ik behoorlijk anti-NOS ben?
[..]
Ronald de Boer is ook gewoon kritisch richting Ajax hoor en geeft tenminste nog wat weerwoord als ze onzin praten over Ajax (niet goed ingevoerd zijn over de jeugd of zo bijvoorbeeld).
Ik prefereer geen van beide. Op beide kan ik wel kritisch zijn, want Genee vind ik ook gewoon een kneus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je juist een van de weinigen hier was die Studio Voetbal prefereerde boven VI.
Als zo iemand elke week op de publieke zender zijn mening mag verkondigen, waarom dan niet kijkers uitnodigen in het programma om wat tegenstand te bieden aan die andere kneuzen aan tafel?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:39 schreef habitue het volgende:
Ik ben allang blij dat deze irritante kop niet meer aan tafel zit:
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen, meld je aan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als zo iemand elke week op de publieke zender zijn mening mag verkondigen, waarom dan niet kijkers uitnodigen in het programma om wat tegenstand te bieden aan die andere kneuzen aan tafel?
Ajax is dan ook de enige interessante club om over te praten. Logisch dus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:25 schreef Vasion het volgende:
Bespreken de topper Twente ajax.
35 minuten over ajax hebben.
Maarja, wat verwacht je ook als je die namen hoort.
Janmaat kan er gewoon niks van, matige speler en hoort niet in oranjequote:Op maandag 21 oktober 2013 14:43 schreef Vasion het volgende:
Co zegt dat Janmaat overklast werd door die speler van Kuban.![]()
Is ook zo, maar dan vergeet hij dat Daryl net terug komt van een blessure en eigenlijk niet fit was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |