abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:24:49 #1
104871 remlof
Europees federalist
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:27:20 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_132374059
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:55 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik had de hoop na de 2-0 nog niet opgegeven, terecht gelukkig. Ik was blij zeg *O*

Maar even iets anders, onze streekgenoot hebben zojuist hun twintigste wedstrijd op rij niet gewonnen. Nu men daar voor een zware reeks komt te staan tegen onder andere Heerenveen,Twente, Ajax en AZ komt nacompetitie of zelfs directe degradatie wel heel dichtbij. Ik vraag me eigenlijk af hoe er hier tegenaan wordt gekeken. Ik vind het van de ene kant wel grappig, een rivaal weg. Van de andere kant zou ik het stiekem toch wel jammer vinden. Geen derby meer. Bovendien is NEC toch wel een volksclub die het verdient in de eredivisie te spelen imo. Zou ook niet goed zijn voor Gelders voetbal.

NEC inruilen voor De Graafschap zou ik dan wel weer meteen doen :9
Ik zou het wel jammer vinden als NEC zou degraderen. Als we daar De Graafschap voor in de plaats zouden krijgen zou dat een schrale troost zijn, maar ik zou de rivaliteit met die ODW'ers wel missen. Met de boeren speelt dat toch een stuk minder.

Het liefst zie ik natuurlijk alle Gelderse clubs in de Eredivisie.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 21 oktober 2013 @ 00:12:55 #3
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_132381405
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik zou het wel jammer vinden als NEC zou degraderen. Als we daar De Graafschap voor in de plaats zouden krijgen zou dat een schrale troost zijn, maar ik zou de rivaliteit met die ODW'ers wel missen. Met de boeren speelt dat toch een stuk minder.

Het liefst zie ik natuurlijk alle Gelderse clubs in de Eredivisie.
Ben ik met je eens. Ik vind NEC natuurlijk niet een geweldige club. 'tis wel een Gelderse club en ik durf eerlijk waar te zeggen dat de rivaliteit tussen de 2 niet onder doet voor die tussen Feyenoord en Ajax, al zij het wat minder intensief. Heerlijk die derby's.

Die boeren hebben over het algemeen wel een ''hekel'' aan Vitesse, andersom speelt dat niet of nauwelijks. Da's meer omdat de Graafschap zo klein is denk ik.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_132383638
Weg met NEC. Laat ze maar een jaartje in de Jupilar league spelen.

Graafschap is geen derby, zooitje boeren trienen bij elkaar.
Anonieme tievesclown
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:03:29 #5
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_132385704
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2013 00:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Die boeren hebben over het algemeen wel een ''hekel'' aan Vitesse, andersom speelt dat niet of nauwelijks. Da's meer omdat de Graafschap zo klein is denk ik.
Kwa grootte valt wel mee. Het enige verschil is dat NEC langer in de Eredivisie speelt en nog een paar keer Europa in is geweest.
Kwa supporters zijn er denk ik meer Superboeren en de Goffert en Vijverberg zijn even groot. Al is Vitesse - NEC en Vitesse - de Graafschap natuurlijk heel iets anders.

quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2013 02:49 schreef Crimyclown het volgende:
Weg met NEC. Laat ze maar een jaartje in de Jupilar league spelen.

Graafschap is geen derby, zooitje boeren trienen bij elkaar.
Heel Gelderland en het oosten zijn boeren. Denk je dat mensen uit het westen verschil horen tussen Achterhoeks en Ernems?

[ Bericht 40% gewijzigd door dikkedaniel op 21-10-2013 10:09:02 ]
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:04:22 #6
386792 Dressers
Luctor et ejaculator
pi_132385726
De derby is natuurlijk wel een erg gemis als dit volgend jaar zou wegvallen. Al zou ik ook best smakelijk kunnen lachen als ze degraderen, maken we daar toch nog even een kleine fuif van op de Korenmarkt.
  Forum Admin maandag 21 oktober 2013 @ 10:12:15 #7
35723 crew  GGMM
pi_132385856
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2013 00:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Ben ik met je eens. Ik vind NEC natuurlijk niet een geweldige club. 'tis wel een Gelderse club en ik durf eerlijk waar te zeggen dat de rivaliteit tussen de 2 niet onder doet voor die tussen Feyenoord en Ajax,
_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:57:43 #8
104871 remlof
Europees federalist
pi_132386874
Een jaartje Jupiler League voor Nek zou wel grappig zijn, moeten ze daarna wel weer promoveren, kunnen ze aan de Waal ook weer eens een feestje vieren.
  Forum Admin maandag 21 oktober 2013 @ 11:06:11 #9
35723 crew  GGMM
pi_132387073
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:57 schreef remlof het volgende:
Een jaartje Jupiler League voor Nek zou wel grappig zijn, moeten ze daarna wel weer promoveren, kunnen ze aan de Waal ook weer eens een feestje vieren.
Hoezo 'ook eens' ? Zo veel valt er voor Vitesse ook niet te vieren toch?

Verder zou het gewoon zonde zijn als NEC degradeert, maar dat geheel terzijde.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_132387576
Dat moment dat ze degraderen is prachtig, veel mooier dan een wedstrijdje tegen die gasten.
Maar genoeg hierover, zondag Groningen pakken.
pi_132388447
Verschrikkelijke topictitel..
Mag dat veranderd worden?

Er is maar 1 club waar we ons druk om moeten maken in dit topic en dat is Vitesse..

"Ook zonder Theo kan Vitesse winnen"
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:39:22 #12
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_132393895
Inderdaad PT. Overigens mag nek van mij vandaag nog failliet/degraderen. Zal ze geen seconde missen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_132430971
Jordania zegt toedeledokie :W
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:11:58 #14
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_132431647
Hier het bericht erbij:

Jordania verkoopt aandelen Vitesse aan financiële partner

Vitesse heeft een nieuwe clubeigenaar gekregen. De Arnhemse vereniging was sinds augustus 2010 in handen van Merab Jordania, maar die heeft zijn aandelenpakket verkocht. Dat meldt Vitesse op de website van de club. Alexander Chigirinskiy is nu de grootaandeelhouder van Vitesse. Het prioriteitsaandeel, waaraan bijzondere zeggenschapsrechten zijn verbonden om de continuïteit en onafhankelijkheid van Vitesse te waarborgen, blijft in handen van de club zelf.

Chigirinskiy is al een tijdje een financiële partner van Jordania, die nu dus een stapje terugdoet. "Toen ik de aandelen van Vitesse verkreeg, heb ik reeds aangegeven dat Alexander mij ondersteunde in mijn plannen met de club", vertelt Jordania. "Nu Vitesse de noodzakelijke stappen heeft gezet voor een nog succesvollere toekomst, voel ik dat dit het juiste moment is om de club aan hem over te dragen. Ik blijf altijd beschikbaar om Vitesse en Alexander in de toekomst te adviseren."

Joost de Wit, algemeen directeur van Vitesse, zegt uit te kijken naar de samenwerking met Chigirinskiy. Volgens De Wit komen de ambities van de nieuwe clubeigenaar overeen met die van 'alle betrokkenen bij de club'. "De directie concentreert zich op de lange termijn doelstellingen van de club. Dit betekent dat we ons blijven richten op het bereiken van de top van Nederland en internationale uitstraling nastreven", zegt De Wit.

Chigirinskiy is geen Georgiër, zoals Jordania, maar een Rus. De miljardair werd na een voltooide artsenopleiding in Moskou actief op het gebied van olie en vastgoed en verdiende daar zijn geld. Jordania had al eerder toegegeven dat Chigirinskiy hem wanneer nodig financieel bijstond. Nu krijgt de Rus Vitesse dus in handen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:22:04 #15
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_132431970
HAHAHAH WATT
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_132432144
Het zinkende schip verlaten heet dat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:27:54 #17
104871 remlof
Europees federalist
pi_132432164
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Het zinkende schip verlaten heet dat.
Het schip is echter niet zinkende.
pi_132432182
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Het zinkende schip verlaten heet dat.
Niks zinkend. Er ligt juist een fundament voor de toekomst met de nieuwe jeugd en bijbehorend trainingscomplex.
pi_132432210
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:27 schreef remlof het volgende:

[..]

Het schip is echter niet zinkende.
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:28 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Niks zinkend. Er ligt juist een fundament voor de toekomst met de nieuwe jeugd en bijbehorend trainingscomplex.
Een club die vorig seizoen nog 22 miljoen euro tekort kwam op de begroting zinkt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:31:17 #20
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_132432280
Deze Chigirinsky (ofzo) was altijd al de (grootste) geldschieter alleen had hij geen zin om zelf fulltime in Arnhem te gaan zitten.
Waarom Merab Jordania nu ineens aftreed (voor de buitenwereld) als eigenaar snap ik dan ook niet helemaal. Vooral omdat Merab gister in VI Jan Boskamp feliciteerde en hem uitnodigde langs te komen op Papendal, nu is Merab ineens weg? :?
Misschien wil Alexander Chigirinsky nu zelf de zaak besturen, of misschien had Merab er geen zin meer in... wie weet.

quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]


[..]

Een club die vorig seizoen nog 22 miljoen euro tekort kwam op de begroting zinkt.


Ja inderdaad een tekort van 20 miljoen over de afgelopen 2 jaar. Maar met de verkoop (en besparing aan salaris) van Bony en van Ginkel ben je weer quitte. Bovendien heeft Vitesse voor dit seizoen geen cent uitgegeven aan spelers en enkel gehuurd.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_132432981
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:31 schreef dikkedaniel het volgende:
Ja inderdaad een tekort van 20 miljoen over de afgelopen 2 jaar. Maar met de verkoop (en besparing aan salaris) van Bony en van Ginkel ben je weer quitte. Bovendien heeft Vitesse voor dit seizoen geen cent uitgegeven aan spelers en enkel gehuurd.
Zijn de jaarcijfers eigenlijk al openbaar? :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132433218


Geen idee of dit helemaal klopt trouwens.
pi_132436071
Tja klinkt logisch na alle verhalen dat meneertje Jordania geen miljarden heeft. Nu nog de link tussen onze Rus en die van Chelsea en alles is duidelijk. Nu hopen dat ze het een leuk speeltje blijven vinden :')..
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:27:02 #24
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_132438882
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zijn de jaarcijfers eigenlijk al openbaar? :)
Ja.

quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]

Geen idee of dit helemaal klopt trouwens.
Zit wel een kern van waarheid in, maar het gedeelte van een bedrag X inleggen en de FFP omzeilen is onzin. Dat werkt (helaas) niet zo.

Dat ze bij Vitesse betrokken waren is al sinds de overname bekend.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:34:13 #25
186611 Haags
pi_132439130
Ik snap er echt geen reet meer van!
Wat gaat dit nu voor Vitesse betekenen dan?
Zonder wrijving geen glans
pi_132439501
Voor Vitesse weinig. Jordania was naar voren geschoven mannetje en handelde o.a. met het vermogen van deze man. Nu gaat deze man dat zelf doen.

De ingeslagen weg zal dus hetzelfde blijven, of er inhoudelijk qua bestuur en beleid nog wat veranderd zal worden waar nodig zullen we zien.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:48:24 #27
186611 Haags
pi_132439602
Maar er gaat niet meer geld ingepompt worden ofzo?
Zonder wrijving geen glans
pi_132439719
Dat zien we wel weer.
okeokeoke
pi_132439749
Elke club heeft zich aan fair play regels te houden.
Zo snel geen idee of er met een overname extra geld geinvesteerd mag worden en de verdere regelgeving daarin. Maar dan is dat weer eenmalig.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:50:00 #30
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_132444239
De OP in trouwens wel aan herziening toe.
Een selectie foto, namen van de spelers/staff etc etc
Help me eraan herinneren als deze bijna vol is.
Xoxox
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 oktober 2013 @ 23:24:12 #31
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_132498458
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]

Geen idee of dit helemaal klopt trouwens.
dat hij en zijn broer een gezamenlijk vermogen van zoveel miljard hebben is volgens mij niet zo relevant aangezien ze niet meer samen in zaken zitten na een ruzie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_132505895
quote:
Peter en de wolf
Gepubliceerd: 24 oktober 2013 09:03 | Laatst gewijzigd: 24 oktober 2013 09:14

Door Menno Pot
Bekijk alle columns van Menno Pot
Met de komst van de Russische miljardair Alexander Tsjigirinski als nieuwe eigenaar is Vitesse het eerste echte tsarenrijk van de eredivisie geworden, compleet met audiënties.

De eerste Russische oliemiljardair is neergestreken in de eredivisie. We hadden Merab Jordania natuurlijk al, maar dat was een Georgiër. Nu heeft Tsjigirinski Vitesse gekocht.

Wie had dat kunnen denken? Ik niet, in elk geval. Ik dacht altijd dat Russische miljardairs de Nederlandse eredivisie volstrekt oninteressant zouden vinden. Wat dat betreft is het, in zekere zin, goed voor ons afkalvende nationale voetbalego.

Na twee nachten prakkiseren ben ik er nog altijd niet uit hoe we de overname van Jordania's Vitesse-aandelen door Tsjigirinski nou precies moeten interpreteren in dit Nederland-Ruslandjaar van ergernis en diplomaatje meppen?

Is Tsjigirinski's aankoop een uitgestoken hand? Iets als 'Rus ontfermt zich over Nederlandse voetbalclub en pompt geld in eredivisie'? Of is dit juist het begin van een machtsovername? Is 22 oktober 2013 het nieuwe 10 mei 1940 en zullen de Russen niet rusten tot ze heel Nederland geannexeerd hebben, te beginnen met de voetbalcompetitie?

Ik twijfel nog (ook de mogelijkheid dat het allemaal een klein beetje onbelangrijker is dan dat sluit ik niet geheel uit), maar het houdt me in elk geval bezig, zeker sinds ik in mijn koortsige zoektocht naar een antwoord op een prikkelend weetje stuitte in een artikel in de Volkskrant: "Peter Bosz ontkent dat hij 'Chelsea 3' leidt, maar hij moest wel op audiëntie in Londen, zoals ook zijn voorgangers ervoeren dat Vitesse geen baas in eigen huis meer is."

'Audiëntie in Londen', ik neem aan bij Chelsea-eigenaar Roman Abramovitsj, goede vriend en zakenrelatie van Jordania, die nu dus zijn aandelen heeft overgedragen aan Tsjigirinski. Bosz zal binnenkort ook wel bij de nieuwe tsaar 'op audiëntie' moeten.

Je kunt je daar van alles bij voorstellen.

Peter! Kameraad! Kom binnen! Ga zitten!
"Dank u. Aangenaam kennis te maken, meneer Tsjigirinski."

Alex. Voor mijn vrienden ben ik Alex. Ik ben fan van je, Peter. Natuurlijk ook van de club, kom, help eens, hoe heet hij ook weer…
"Vitesse, Alex."

Natuurlijk: Fritesse Alex. Ik ben al jaren supporter. Maar ik ben vooral fan van jou, Peter. Ik noem je Peter de Grote. Ik heb eindeloos vertrouwen in je vakmanschap, Peter. Ik heb hoge verwachtingen. Dat snap je toch, hè?
"Natuurlijk. Ik zal prob…"

En je snapt dus ook dat ik heel erg teleurgesteld zou zijn als het allemaal tegenvalt?
"Dat begrijp ik. Natuurlijk. Maar…"

Goed. Jij gaat Fritesse Alex heel groot maken, Peter. Heb je geld nodig? Spelers? Zeg het me, kameraad, en je krijgt het.
"Nou, ik…"

Je wilt niet veeleisend zijn. Grote veldheren vragen niet om versterkingen; die winnen de slag met wat ze hebben. Dat siert je, Peter. Maar weet je wat? Ik zal er binnenkort nog een paar voor je vragen, bij Chelsea. Mijn vriend Roman weet precies wat we zoeken. Geld speelt geen rol. Komt goed.
"Weet je, Alex, even over die Chelsea-spelers hè: de mensen hier in Arnhem…"

Geen dank, het is niets. En weet je, Peter: je moet me maar vergeven als ik me af en toe een beetje met je werk bemoei. Ik wil gewoon heel graag dat we winnen, dat is alles, begrijp je?
"Alex, misschien moeten we daar…"

Ja? Problemen mee, Peter?
"Natuurlijk niet, Alex. Natuurlijk niet."

Ik wist dat je het zou snappen. Alles goed met vrouw en kinderen? Ik neem ze een keer mee naar een wedstrijd van Chelsea, wat dacht je daar van?
"Ha, nou, dat zal ik eerst even…"

Jouw gezin is mijn gezin, Peter. Fritesse Alex is één grote familie. Zo zie ik dat. Ik moet je alleen voor één ding waarschuwen: ik raak snel verveeld. Als we niet winnen, heb ik het daar moeilijk mee. En als ik het ergens moeilijk mee heb, word ik soms onredelijk. Begrijp je?
"Ik snap het."

De wereld is een gevaarlijke plek, Peter. Als je mensen teleurstelt, kunnen er gekke dingen gebeuren. Wij Russen zijn hartstochtelijke jongens.
"…"

Maar goed, dat spreekt allemaal voor zich. Ik ben blij dat Fritesse Alex een man uit één stuk als trainer heeft, Peter. Zet 'm op.

Door: NUsport/Menno Pot

Beeld: ANP
God wat kan ik mij altijd ergeren aan die waardeloze columns. Deze overname vergelijken met de Duitse inval in de 2e WO, briljante vergelijking... Niet dat ik vies ben van een goede oorlog grap maar doe het dan goed :').
pi_132631981
Het is nu weer wat gezakt, maar wat een frustrerende wedstrijd. Wauw. Ik werd helemaal gek toen die 2-1 en 2-2 gescoord werden.

Wat nu toch wel opvalt de laatste wedstrijden: Vitesse speelt heel lekker. Vooral vandaag ging het combineren echt prima. Het grootste gedeelte van de wedstrijd zijn we meestal wel de bovenliggende partij, alleen het afmaken van de kansen moet écht verbeterd worden.

Havenaar is gewoon niet goed genoeg als afmaker. Ook is hij technisch een stuk minder dan de rest van de spelers, enkel z'n lengte heeft hij mee.
  zondag 27 oktober 2013 @ 21:30:23 #34
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_132635447
quote:
9s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:39 schreef CaptainCookie het volgende:
Het is nu weer wat gezakt, maar wat een frustrerende wedstrijd. Wauw. Ik werd helemaal gek toen die 2-1 en 2-2 gescoord werden.

Wat nu toch wel opvalt de laatste wedstrijden: Vitesse speelt heel lekker. Vooral vandaag ging het combineren echt prima. Het grootste gedeelte van de wedstrijd zijn we meestal wel de bovenliggende partij, alleen het afmaken van de kansen moet écht verbeterd worden.

Havenaar is gewoon niet goed genoeg als afmaker. Ook is hij technisch een stuk minder dan de rest van de spelers, enkel z'n lengte heeft hij mee.
Havenaar is inderdaad niet echt technisch. Vaak heb ik het idee dat hij struikelt over zijn eigen schoenveters. Reis in de spits was ook niet 'je van het' en Pedersen is dus weer verhuurd.
Verder kun je deze partij niet enkel op hem afschuiven want er zijn ook andere spelers die kunnen scoren en binnen 3-4 minuten 2 goals weggeven nadat je 2-0 voorstaat is echt te slecht voor woorden.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_132636398
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:30 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Havenaar is inderdaad niet echt technisch. Vaak heb ik het idee dat hij struikelt over zijn eigen schoenveters. Reis in de spits was ook niet 'je van het' en Pedersen is dus weer verhuurd.
Nooit begrepen ook waarom ze Pedersen verhuurd hebben.
quote:
Verder kun je deze partij niet enkel op hem afschuiven want er zijn ook andere spelers die kunnen scoren
Klopt, de rest maakt ook niet goed af, maar hij zou wel de echte spits moeten zijn. Als Havenaar een bal aangespeeld krijgt in de 16 kan hij hem vaak nog niet eens fatsoenlijk aannemen maar stuitert 'ie zo een meter van z'n borst af.
quote:
en binnen 3-4 minuten 2 goals weggeven nadat je 2-0 voorstaat is echt te slecht voor woorden.
.. :'(
pi_132761639
oei ajax - vitesse en ik woon in ouderkerk (naast amsterdam), ik ben natuurlijk voor vitesse
  zaterdag 2 november 2013 @ 20:44:47 #37
104871 remlof
Europees federalist
pi_132834294
Toch effe leuk:



Ajax _O-
pi_132835160
Gefeliciteerd, terechte overwinning.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  zondag 3 november 2013 @ 00:16:15 #39
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_132842605
Lekker cum sprayen over Joden neuzen!!!
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_132842768
Ik zeg het niet graag maar van harte Vitesse,verdiend gewonnen.

Volgens keer een wat voller uit-vak want dit leek nergens op. ;)
  zondag 3 november 2013 @ 00:41:08 #41
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_132843131
quote:
15s.gif Op zondag 3 november 2013 00:21 schreef Iwanius het volgende:
Ik zeg het niet graag maar van harte Vitesse,verdiend gewonnen.

Volgens keer een wat voller uit-vak want dit leek nergens op. ;)
Zeiken op het uitvak :')
Kansloze manier om alsnog het winnende team af te zeiken.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  zondag 3 november 2013 @ 08:40:42 #42
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_132845903
quote:
15s.gif Op zondag 3 november 2013 00:21 schreef Iwanius het volgende:
Ik zeg het niet graag maar van harte Vitesse,verdiend gewonnen.

Volgens keer een wat voller uit-vak want dit leek nergens op. ;)
Zo'n verplichte treincombi waar je een halve dag aan kwijt bent zeker? Kan me best voorstellen dat niet iedereen daar trek in heeft.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_132846014
quote:
15s.gif Op zondag 3 november 2013 00:21 schreef Iwanius het volgende:
Ik zeg het niet graag maar van harte Vitesse,verdiend gewonnen.

Volgens keer een wat voller uit-vak want dit leek nergens op. ;)
Ik zou je mond maar dichthouden over het thuisvak, want dat was al helemaal niet gevuld.
  zondag 3 november 2013 @ 11:40:11 #44
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_132848049
Makkie.
Anonieme tievesclown
pi_132848196
Kampioenen!
pi_132848233
Lekker weer!! Ik vond het overigens wel vreemd dat we gewoon tussen het ajaxpubliek zo'n 500 meter moesten lopen naar het uitvak, hadden zo een biertje in het supportershome kunnen doen. :')
okeokeoke
pi_132852635
Vraag me af hoe Vitesse het zou doen dit seizoen als ze Bony en van Ginkel nog hadden
pi_132860922
_O_

Verdiend ook.
Incelfrikandel
  zondag 3 november 2013 @ 18:24:29 #49
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_132861176
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:36 schreef Bryann het volgende:
Vraag me af hoe Vitesse het zou doen dit seizoen als ze Bony en van Ginkel nog hadden
Dit. Vooral Bony voor die hopeloze Havenaar...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_132861434
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 11:49 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Lekker weer!! Ik vond het overigens wel vreemd dat we gewoon tussen het ajaxpubliek zo'n 500 meter moesten lopen naar het uitvak, hadden zo een biertje in het supportershome kunnen doen. :')
Vreemd? Dat zou toch gewoon moeten kunnen...
#12 is not for sale!
pi_132883502
quote:
7s.gif Op zondag 3 november 2013 18:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Dit. Vooral Bony voor die hopeloze Havenaar...
Dan stonden we nu al 10 punten los en konden we de Korenmarkt vast afhuren voor rond begin mei.
  maandag 4 november 2013 @ 13:10:21 #52
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_132886376
Ik zou Atsu wel eens in de spits willen zien.
Want van horen zeggen kan Atsu echt wel wat maar op het middenveld past hij totaal niet.
Je ziet zo dat het totaal geen middenvelder is maar een aanvaller, hij verdedigt niet mee, bouw nauwelijks op en hangt voornamelijk voorin.

Dat voetje op de doellijn van Ajax die een Vitesse goal voorkwam was ook niet echt slim.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_132886835
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik zou je mond maar dichthouden over het thuisvak, want dat was al helemaal niet gevuld.
Dan moet je eens een kaartje kopen met je grote bek.
Gino ♥
pi_132895390
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 18:33 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Vreemd? Dat zou toch gewoon moeten kunnen...
Volledig mee eens, alleen is het in de werkelijkheid wel eens anders gebleken. ;)
okeokeoke
  maandag 4 november 2013 @ 19:00:32 #55
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_132897915
Bij 024-uit lijkt het me bijvoorbeeld geen lolletje nee :').

Uitwedstrijden waar je gewoon op je gemakje naar het stadion kon wandelen waren wel altijd het leukst eigenlijk. Sparta, RKC, ging dat eigenlijk altijd zonder gezeik. En zo hoort het ook.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zaterdag 9 november 2013 @ 23:13:59 #56
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_133094379
Zo, die 3-1 was er een voor de jaaroverzichten.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zaterdag 9 november 2013 @ 23:24:37 #57
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_133094728
Vandaag voor de verandering eens op de veldring gezeten. Wat een kutplaatsen zijn dat zeg! Veel te dicht op het veld waardoor de hele zijlijn niet zichtbaar is en de rolstoelers blokkeren ook nog eens een deel van het zicht. Ondanks de beroerde plaatsen uiteraard wel genoten van de wedstrijd, hoewel ik wel echt schrok van die vuurwerkbom...
  zaterdag 9 november 2013 @ 23:25:33 #58
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_133094753
Zijn dat die stoeltjes die toen voor het EK zijn bijgeplaatst?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zaterdag 9 november 2013 @ 23:29:18 #59
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_133094875
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2013 23:25 schreef JDude het volgende:
Zijn dat die stoeltjes die toen voor het EK zijn bijgeplaatst?
Het zijn die stoeltjes onderaan Oost. Ze zitten wel heerlijk zacht overigens. Normaal zit ik op één van de eerste rijen op Oost, misschien dat de bovenste rij van de veldtribune nog eens het proberen waard is.
pi_133094906
Maar toch weer belachelijk veel kansen nodig per doelpunt, en dat is niet alleen Havenaar.
  zaterdag 9 november 2013 @ 23:33:56 #61
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_133095014
Ah, dan hebben we het over dezelfde. Ik vond de voorste rijen van zuid altijd al te laag, kan me voorstellen dat het daar nog erger is ja.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_133095746
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 23:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag voor de verandering eens op de veldring gezeten. Wat een kutplaatsen zijn dat zeg! Veel te dicht op het veld waardoor de hele zijlijn niet zichtbaar is en de rolstoelers blokkeren ook nog eens een deel van het zicht. Ondanks de beroerde plaatsen uiteraard wel genoten van de wedstrijd, hoewel ik wel echt schrok van die vuurwerkbom...
Heb het idee dat ik in de buurt zat... Welk vak, rij en stoelnummer?
pi_133101550
Pröpper Boem...
Nu maar kijken wat de res doe vandaag. Luxe :)
pi_133101923
Mooi voetbal hoor :Y. Bosz ^O^.
  zondag 10 november 2013 @ 10:25:56 #65
104871 remlof
Europees federalist
pi_133102613
Ik heb alleen de samenvatting kunnen zien, maar het zag er goed uit.
Nu hopen dat we die eerste plek nog even kunnen vasthouden.
  zondag 10 november 2013 @ 11:25:58 #66
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_133103657
Vitesse was met name in de eerste helft wel beter dan Utrecht. Na rust vond ik Utrecht beter en zakte Vitesse te ver terug. Gelukkig nog een sterke slotfase van Vitesse dus toch winst. Verder geen bijzonder leuke wedstrijd wat je kunt zien aan de score (2 goals uit penaltys). De slotfase was wel mooi natuurlijk. Vitesse moet ook echt beter met de kansen omgaan.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  zondag 10 november 2013 @ 19:26:27 #67
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_133119065
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 23:52 schreef Vak113 het volgende:

[..]

Heb het idee dat ik in de buurt zat... Welk vak, rij en stoelnummer?
Waar baseer je dat op? Ik zat in het midden onderaan (vlakbij de KWF-donateurs), waar zat jij?
  zondag 10 november 2013 @ 19:33:37 #68
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_133119338
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2013 10:25 schreef remlof het volgende:

Nu hopen dat we die eerste plek nog even kunnen vasthouden.
Weekje of twee moet lukken.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_133139532
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Ik zat in het midden onderaan (vlakbij de KWF-donateurs), waar zat jij?
Rechts onderaan, tussen de KWF- collecteurs. Maar jouw beschrijving van het zicht kwam nogal overeen.
  maandag 11 november 2013 @ 14:52:38 #70
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_133147818
Toch nog steeds een spitsen probleem bij Vitesse hoor.

Reis zal voorlopig niet meer bij het eerste komen en Havenaar heeft nog steeds 6 kansen nodig voor 1 goal. Vitesse kan in de winter nog steeds geen geld uitgeven en bij Chelsea 2 lopen geen spitsen rond die Vitesse kan lenen.

Mij lijkt dan toch de enige optie om Marcus Pedersen terug te halen. Pedersen kan trouwens in de winter al van FC Barnsley worden teruggehaald, zou Vitesse dit willen.

Pedersen doet het in de English Championship wel aardig. Ondanks hij nog niet veel heeft gescoord en Barnsley niet al te best speelt, speelt hij zowat elke wedstrijd. Het niveau daar is te vergelijken met de Eredivisie alleen dan fysieker. Pedersen is geen hele technische voetballer maar wel een hardwerkende goede afmaker.

Korte impressie van Pedersen bij Barnsley:


[ Bericht 0% gewijzigd door dikkedaniel op 11-11-2013 15:04:22 ]
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_133148709
Vooral blijven denken dat we een probleem hebben.

Heereneven heeft met topspits en als meest scorende ploeg 4 goals meer gescoord...
  maandag 11 november 2013 @ 15:27:12 #72
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_133148889
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:22 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vooral blijven denken dat we een probleem hebben.

Heereneven heeft met topspits en als meest scorende ploeg 4 goals meer gescoord...
Ik bedoel maar. Je ziet nu dat het team goed loopt, ervaring leert dat dit naar mate het seizoen nog wel iets zal inzakken. Verder heeft Vitesse van de kansen die er komen (en dat zijn er een hoop) een laag rendement en gelukkig komt er laatste weken dan nog een goal in de slotfase.
maar met een scorende spits was de wedstrijd tegen Utrecht al veel eerder gewonnen en was het een makkelijke winst geweest. Je kunt er niet op gaan vertrouwen dat Vitesse telkens nog een goaltje maakt in de laatste minuten vd wedstrijd.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_133149117
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:27 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Ik bedoel maar. Je ziet nu dat het team goed loopt, ervaring leert dat dit naar mate het seizoen nog wel iets zal inzakken. Verder heeft Vitesse van de kansen die er komen (en dat zijn er een hoop) een laag rendement en gelukkig komt er laatste weken dan nog een goal in de slotfase.
maar met een scorende spits was de wedstrijd tegen Utrecht al veel eerder gewonnen en was het een makkelijke winst geweest. Je kunt er niet op gaan vertrouwen dat Vitesse telkens nog een goaltje maakt in de laatste minuten vd wedstrijd.
Havenaar presteerde in vorig seizoen gewoon goed met 11 goals in veelal invalbeurten. Daarnaast is de aanvoer vanaf de flanken gewoon zwak, Ibarra kan geen fatsoenlijke bal voorgeven terwijl een Piazon graag binnendoor komt. Ik denk niet dat spitsen het grootste probleem zijn.

Neemt overigens niet weg dat Havenaar een dozijn kansen nodig heeft om te scoren, wat toch eigenaardig is vergeleken met vorig seizoen.
okeokeoke
pi_133149549
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 15:33 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:

[..]

Havenaar presteerde in vorig seizoen gewoon goed met 11 goals in veelal invalbeurten. Daarnaast is de aanvoer vanaf de flanken gewoon zwak, Ibarra kan geen fatsoenlijke bal voorgeven terwijl een Piazon graag binnendoor komt. Ik denk niet dat spitsen het grootste probleem zijn.

Neemt overigens niet weg dat Havenaar een dozijn kansen nodig heeft om te scoren, wat toch eigenaardig is vergeleken met vorig seizoen.
Mmmmmmmm vorig jaar ging alle aandacht uit naar Bony die trok per wedstrijd 2 verdedigers naar zich toe.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_133149707
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:22 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vooral blijven denken dat we een probleem hebben.

Heereneven heeft met topspits en als meest scorende ploeg 4 goals meer gescoord...
Als je naar het spel kijkt zie je dat er heel veel kansen gecreëerd worden en er maar weinig worden afgemaakt.
pi_133149732
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:27 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Ik bedoel maar. Je ziet nu dat het team goed loopt, ervaring leert dat dit naar mate het seizoen nog wel iets zal inzakken. Verder heeft Vitesse van de kansen die er komen (en dat zijn er een hoop) een laag rendement en gelukkig komt er laatste weken dan nog een goal in de slotfase.
maar met een scorende spits was de wedstrijd tegen Utrecht al veel eerder gewonnen en was het een makkelijke winst geweest. Je kunt er niet op gaan vertrouwen dat Vitesse telkens nog een goaltje maakt in de laatste minuten vd wedstrijd.
Of het inzakt valt niet te zeggen nog. Er zijn teams die beter worden gedurende het seizoen. Zie ajax de afgelopen seizoenen. en teams die zwaar door het ijs zakken. nek vorig seizoen, maar die gaan daar rustig mee verder.
Dat het rendament omhoog moet mee eens, of dat puur aan Havenaar ligt, of misschien toch ook de aanvoer kan je over discussieren. ook kan je kiezen om het defensief meer op slot te gooien, waardoor je minder goals nodig hebt om overwinningen binnen te halen. keuzes keuzes, waarbij je het elftal zo veel mogelijk stand moet houden.
  dinsdag 12 november 2013 @ 16:25:20 #77
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_133187305
Pröpper VOLKOMEN TERECHT opgenomen in het Nederlands elftal.

:P
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 14 november 2013 @ 15:44:45 #78
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_133254233
Wel een keer grappig om te zien dat Vitesse eerste staat en nek laatste :P
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:37:50 #79
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_133281087
Stiekem moest ik hier wel even om lachen :p

Chelsea-supporters op huurbasis naar Vitesse

Vitesse huurt vanaf de winterstop vierhonderd talentvolle supporters van Chelsea. De Londense club wil ze in de Eredivisie ervaring op laten doen in het aanmoedigen van het eerste elftal.

Volgens technisch directeur Mohammed Allach worden de supporters, tussen de 18 en 23 jaar oud, gehaald als directe versterking: “We staan dan wel bovenaan, maar we krijgen GelreDome maar niet vol. Die lege stoeltjes zijn ons al langer een doorn in het oog. Deze oplossing met huursupporters is daarom ideaal, voor beide teams.”

Chelsea-fan Kevin Davidson (19) heeft eigenlijk niet zo’n zin om naar Gelderland te verhuizen, maar begrijpt dat het goed is voor zijn ontwikkeling: “Op dit punt in mijn carrière moet ik gewoon wekelijks 90 minuten maken. Ik doe nu een stapje terug om er straks twee vooruit te kunnen maken. En ik heb me in Nijmegen verdiept, het is best een leuke stad.”

Allach is niet bang dat de komst van de supporters de ontwikkeling van jonge supporters uit Arnhem in de weg staat: “Die zijn er eigenlijk amper.”

Chelsea-supporters op huurbasis naar Vitesse
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:51:51 #80
104871 remlof
Europees federalist
pi_133281421
Verdiept in Nijmegen.. whehe :')
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:52:47 #82
104871 remlof
Europees federalist
pi_133281429
"En ik heb me in Nijmegen verdiept, het is best een leuke stad" :')
pi_133281654
Speld _O_
pi_133288528
:D
Incelfrikandel
pi_133575705
Never a dull mment :D
Op naar de 2e helft
  User die overal opduikt 2022 zondag 24 november 2013 @ 16:46:06 #86
186611 Haags
pi_133577824
En nog steeds op nummer 1, gefeliciteerd!
Zonder wrijving geen glans
pi_133578261
Dank dank op naar Vitesse - cambuur...

Moet nog wel een weekje lukken ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Positive_Thinking op 24-11-2013 17:27:38 ]
pi_133578378
Toch wel heerlijk, van een club winnen die zo aan zelfverheerlijking doet. In Deventer staan ze ook weer met beide beentjes op de grond. Genieten om een wedstrijd te zien zonder een verhoogde bloeddruk, aangezien ze het een keer niet in de laatste 10 minuten beslissen. :P
okeokeoke
pi_133581431
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:05 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Toch wel heerlijk, van een club winnen die zo aan zelfverheerlijking doet. In Deventer staan ze ook weer met beide beentjes op de grond.
Zelfverheerlijking ja?
  zondag 24 november 2013 @ 18:58:24 #90
104871 remlof
Europees federalist
pi_133581871
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:01 schreef Positive_Thinking het volgende:
Dank dank op naar Vitesse - cambuur...

Moet nog wel een weekje lukken ;)
Ja, volgende week tegen Cambuur ben ik er weer bij in het Gelredome en tegen NAC ook, 2 tickets voor ¤25 :P

  zondag 24 november 2013 @ 19:15:44 #91
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_133582503
Vitesse ietsje beter tot Makkelie de wedstrijd besliste. 2 penals en rood ging te ver, hoeveel ik ook Vitesse supporter ben.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  zondag 24 november 2013 @ 19:23:10 #92
104871 remlof
Europees federalist
pi_133582791
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:15 schreef dikkedaniel het volgende:
Vitesse ietsje beter tot Makkelie de wedstrijd besliste. 2 penals en rood ging te ver, hoeveel ik ook Vitesse supporter ben.
Ja dat was wel een beetje jammer. Ook jammer dat Vites het doelsaldo niet nog verder heeft opgekrikt.
pi_133584234
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 18:42 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Zelfverheerlijking ja?
Ja.
okeokeoke
  zondag 24 november 2013 @ 20:48:10 #94
3185 Adelante
To let it go now
pi_133586726
NEC eruit :+
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_133600574
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:15 schreef dikkedaniel het volgende:
Vitesse ietsje beter tot Makkelie de wedstrijd besliste. 2 penals en rood ging te ver, hoeveel ik ook Vitesse supporter ben.
2 pingels volkomen terecht, Alleen de rode kaart kan je over discussieren. De gele kaart bij de 2 pingel is een bal die op doel gaat blokkeren. Staat gewoon geel voor.

Daarnaast komt Go Ahead goed weg dat ze geen rood krijgen met die aanslag op van Aanholt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Positive_Thinking op 25-11-2013 09:24:50 ]
pi_133600724
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 09:19 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

2 pingels volkomen terecht, Alleen de rode kaart kan je over discussieren. De gele kaart bij de 2 pingel is een bal die op doel gaat blokkeren. Staat gewoon geel voor.

Daarnaast komt Go Ahead goed weg dat ze geen rood krijgen met die aanslag op van Aanholt.
De twee pingels waren inderdaad terecht, de rode kaart vond ik te zwaar gestraft hoewel ik met een rood/gele bril kijk.
Stompzinnige actie was dat van Falkenburg trouwens, ik snap dat je gefrustreerd bent maar dit was gewoon dom/raar/idioot.
pi_133600920
Wedstrijd begon overigens prima, Go ahead begon erg sterk met veel druk. Als de emoties niet te hoog oplopen daar dan speel je met twee vingers in de neus veilig met zelfs kans op linker rijtje.

Frustratie direct na een charge, foute beslissing kan ik wel begrijpen ook al is dat niet slim. Zoveel later in de wedstrijd waar de emoties toch weg leken is het gewoon idioot. Volgens mij heeft de scheids het niet gezien. Het zou me niks verbazen als knvb nog een onderzoek op start.
  maandag 25 november 2013 @ 12:50:58 #98
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_133605800
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 09:19 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

2 pingels volkomen terecht, Alleen de rode kaart kan je over discussieren. De gele kaart bij de 2 pingel is een bal die op doel gaat blokkeren. Staat gewoon geel voor.

Daarnaast komt Go Ahead goed weg dat ze geen rood krijgen met die aanslag op van Aanholt.
Eerste pingel wel terecht maar rode kaart was niet nodig. Tweede strafschop vond ik erg kinderachtig en gewoon aangeschoten bal, net als Kashia maakte bij de wedstrijd tegen Utrecht, daar kun je vrij weinig aan doen als zo´n bal tegen je aangeschoten wordt.

Toen werden de Vitesse supporters ook boos dus het is een beetje slap om, nu het de tegenstander is, te zeggen dat de penal volledig terecht was,
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_133605911
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Eerste pingel wel terecht maar rode kaart was niet nodig. Tweede strafschop vond ik erg kinderachtig en gewoon aangeschoten bal, net als Kashia maakte bij de wedstrijd tegen Utrecht, daar kun je vrij weinig aan doen als zo´n bal tegen je aangeschoten wordt.

Toen werden de Vitesse supporters ook boos dus het is een beetje slap om, nu het de tegenstander is, te zeggen dat de penal volledig terecht was,
Hij had z'n arm omhoog toen de bal er tegen aan geschoten werd. Ondanks dat het niet bewust was is dat gewoon een pingel, want je voorkomt met hands een bal op doel.
pi_133605954
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Eerste pingel wel terecht maar rode kaart was niet nodig. Tweede strafschop vond ik erg kinderachtig en gewoon aangeschoten bal, net als Kashia maakte bij de wedstrijd tegen Utrecht, daar kun je vrij weinig aan doen als zo´n bal tegen je aangeschoten wordt.

Toen werden de Vitesse supporters ook boos dus het is een beetje slap om, nu het de tegenstander is, te zeggen dat de penal volledig terecht was,
Die van Kashia was ook een terechte penalty. Ik kan me ook nog wel een penalty herinneren vorig seizoen uit bij Roda waar vd Heijden 'm ongelukkig tegen de hand kreeg en er verder geen enkele speler van Roda in de buurt liep. Vergeleken met die 2 situaties was de situatie van gisteren zeker een penalty, het schot was zeer kansrijk en ging overduidelijk richting goal.
  maandag 25 november 2013 @ 13:01:36 #101
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_133606044
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 12:55 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Hij had z'n arm omhoog toen de bal er tegen aan geschoten werd. Ondanks dat het niet bewust was is dat gewoon een pingel, want je voorkomt met hands een bal op doel.
Inderdaad, het was niet een voorzet of een bal die door de verdediging werd 'opgeruimd', maar gewoon een kansrijk schot wat geblokkeerd wordt omdat hij zo dom wegdraait. Gewoon een pingel.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 26 november 2013 @ 13:29:43 #102
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_133640685
Exit Reis

Jonathan Reis keert terug naar zijn
vaderland Brazilië.Het contract van de
24-jarige spits bij Vitesse,dat nog tot
2016 doorliep,wordt ontbonden.

Volgens technisch directeur Mohammed
Allach was er bij Vitesse voor Reis "op
sportief gebied wenig perspectief".Reis
speelde dit seizoen vier duels voor de
Arnhemmers club,maar in september werd
hij om disciplinaire redenen door coach
Peter Bosz uit de selectie gezet.

Reis,die bij Vitesse bezig was aan zijn
derde seizoen,kwam eerder uit voor PSV.
Daar kwam hij,mede door een voetbreuk
en gescheurde kniebanden,niet tot volle
wasdom.Ook wierp cocaïnegebruik een
schaduw over de loopbaan van de spits.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:14:56 #103
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_133641933
Theo Janssen herstelt voorspoedig van zijn zware knieblessure. De middenvelder van Vitesse werkte dinsdag samen met fysiotherapeut Jos Kortekaas een lichte training af, waarbij hij ook even met de bal aan gang mocht. Janssen werd 7 weken geleden aan een gescheurde kruisband in zijn rechterknie geopereerd.

De 32-jarige linkspoot richt zich ondanks zijn snelle herstel nog steeds op volgend seizoen. 'Alles wat daarvoor komt, is meegenomen', zei hij tegen Omroep Gelderland. 'Ik heb geen pijn gevoeld, ik was alleen wat stijfjes.'

Zonder Janssen heeft Vitesse zich inmiddels opgewerkt tot koploper. Hij dacht al gekscherend aan een invalbeurt in een eventuele kampioenswedstrijd. 'Als het daar aan het eind van het seizoen nog om draait, dan ga ik nog wel een procentje of 10 harder om te zorgen dat ik op tijd fit ben.'

Staat toch vrij vlot weer op het veld! Wel apart dat hij zich al richt op volgend seizoen terwijl die dus nu al op het veld staat.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:29:19 #104
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_133642335
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:14 schreef INViCTuS het volgende:
Wel apart dat hij zich al richt op volgend seizoen terwijl die dus nu al op het veld staat.
Hij begint net te revalideren, er staat niet voor niets zo'n lange periode herstel voor. Hij heeft nog een lange weg te gaan, waarbij hij realistisch is. Dan kan het altijd nog meevallen en aan het eind van het seizoen wat meepakken, maar daar moet je gewoon niet op rekenen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:44:21 #105
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_133642744
Man 't geet weur d'r up bie uns mooie Vitas. Jonanthas Rijst kun d'r weur van deur en krieg wat zakcentjes mee. Wa'n jong ist ook, bun blie da'w d'r vanaf sin. Da jung misdroeg se eigen toch altied en die kill hing altied in de Manhattan. Nu moar hopen da d'r in de winter een goed menneke bie komp om in de spits te laten speulen.
Ook meuj om te zien dat onze Theet d'r weur bovenop kump. Hopenlijk kan da jung aan 't eind vant seizoen nog paar wedstrijdjes mee speulen.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  dinsdag 26 november 2013 @ 15:02:41 #106
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_133643150
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:29 schreef Mark het volgende:

[..]

Hij begint net te revalideren, er staat niet voor niets zo'n lange periode herstel voor. Hij heeft nog een lange weg te gaan, waarbij hij realistisch is. Dan kan het altijd nog meevallen en aan het eind van het seizoen wat meepakken, maar daar moet je gewoon niet op rekenen.
Klopt, weet wel wat er meestal om en nabij de 6-9 maanden voor staat maar dit leek mij gewoon sneller te gaan. Als het voor Theo meezit dan zou hij de laatste 4 wedstrijden nog bij de selectie kunnen zitten.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_133655271
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:44 schreef dikkedaniel het volgende:
Man 't geet weur d'r up bie uns mooie Vitas. Jonanthas Rijst kun d'r weur van deur en krieg wat zakcentjes mee. Wa'n jong ist ook, bun blie da'w d'r vanaf sin. Da jung misdroeg se eigen toch altied en die kill hing altied in de Manhattan. Nu moar hopen da d'r in de winter een goed menneke bie komp om in de spits te laten speulen.
Ook meuj om te zien dat onze Theet d'r weur bovenop kump. Hopenlijk kan da jung aan 't eind vant seizoen nog paar wedstrijdjes mee speulen.
precies hoe opa en oma praten :D
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:20:04 #108
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_133659133
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:10 schreef Kriebelhoest het volgende:

[..]

precies hoe opa en oma praten :D
:D
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:18:03 #109
104871 remlof
Europees federalist
pi_133662273
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:44 schreef dikkedaniel het volgende:
Man 't geet weur d'r up bie uns mooie Vitas. Jonanthas Rijst kun d'r weur van deur en krieg wat zakcentjes mee. Wa'n jong ist ook, bun blie da'w d'r vanaf sin. Da jung misdroeg se eigen toch altied en die kill hing altied in de Manhattan. Nu moar hopen da d'r in de winter een goed menneke bie komp om in de spits te laten speulen.
Ook meuj om te zien dat onze Theet d'r weur bovenop kump. Hopenlijk kan da jung aan 't eind vant seizoen nog paar wedstrijdjes mee speulen.
_O_
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:19:05 #110
104871 remlof
Europees federalist
pi_133662311
Mijn oma kon ook zo mooi Ernems.
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:55:28 #111
104871 remlof
Europees federalist
pi_133663730
Ik vroeg me al af wat er in die blanco envelop zat:

pi_133683733
Ah ik zat al te kijken, 2 personen op 1 stoeltje, maar het is voor Cambuur en NAC. :D
okeokeoke
  zaterdag 30 november 2013 @ 15:04:56 #113
104871 remlof
Europees federalist
pi_133774659
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:12 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Ah ik zat al te kijken, 2 personen op 1 stoeltje, maar het is voor Cambuur en NAC. :D
Yep, 4 kaartjes voor 50 euro, geen geld.
  zaterdag 30 november 2013 @ 20:46:25 #114
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_133783237
Met een seizoenskaart heb je 4 kaartjes voor iets van 45 euro :D
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  zaterdag 30 november 2013 @ 20:59:22 #115
104871 remlof
Europees federalist
pi_133783726
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 20:46 schreef dikkedaniel het volgende:
Met een seizoenskaart heb je 4 kaartjes voor iets van 45 euro :D
Ja, maar ik moet vaak werken in het weekend, dus dat schiet niet op.
pi_133821740
en genoten van de wedstrijd?
  zondag 1 december 2013 @ 23:48:21 #117
104871 remlof
Europees federalist
pi_133828905
Ja, het was geen geweldige wedstrijd maar na het eerste half uur was Vites oppermachtig.

En we hebben lekker gezongen "De nummer één van Neeeeederland!!!".

Arnhem Eén!
Arnhem Eén!
Arnhem Eén!
pi_133834213
Er zat net als tegen GAE eigenlijk ook helemaal geen spanning in. Ondanks dat ze niet goed speelden wist je toch wel dat ze gingen winnen.

Laatste halfuur lieten ze gelukkig wel zien hoe goed ze kunnen voetballen.

Verder is het mooi dat ze nu onder Bosz wel tot de laatste minuut doorgaan in plaats van een 2-0 wel prima vinden.
pi_133835631
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2013 23:48 schreef remlof het volgende:
Ja, het was geen geweldige wedstrijd maar na het eerste half uur was Vites oppermachtig.

En we hebben lekker gezongen "De nummer één van Neeeeederland!!!".

Arnhem Eén!
Arnhem Eén!
Arnhem Eén!
Dikke lyrics
  maandag 2 december 2013 @ 10:40:59 #120
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_133835639
Grote "baas" met de "rechterhand" van Roman naast zich...rijke bobo's

Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_133838659
Elke week een ander koploper is even in de ijskast gezet. Eens kijken of dat na de volgende speelronde nog zo is.

PSV uit lastig maar voig seizoen kon het ook :)
  maandag 2 december 2013 @ 12:38:20 #122
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_133838798
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:40 schreef INViCTuS het volgende:
Grote "baas" met de "rechterhand" van Roman naast zich...rijke bobo's

[ afbeelding ]
Ik mag hem nu al niet.

En de vrouw naast hem Marina Granovskaia, http://weaintgotnohistory(...)-new-face-of-vitesse

[ Bericht 16% gewijzigd door dikkedaniel op 02-12-2013 12:51:35 ]
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_133913061
Wordt wel eens tijd dat ze met een shirt sponsor komen. Hoewel ik de shirts nu zo wel het mooist vind.
pi_134015300
Nou jongens wat gaat het worden vanavond? :)
Incelfrikandel
  zaterdag 7 december 2013 @ 14:03:04 #125
104871 remlof
Europees federalist
  zaterdag 7 december 2013 @ 15:12:38 #126
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_134017043
2-2
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_134018577
Vitesse wint :1-2
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:05:02 #128
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_134033165
*O*

Goed voor het doelsaldo, deze wedstrijd!

Wel jammer dat Twente in de blessuretijd toch nog 3 punten heeft weten te pakken...
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:07:23 #129
104871 remlof
Europees federalist
pi_134033248
Wat een wedstrijd! Keek thuis op de bank met een vriend maar ben toch schor :D

Fucking hell, met 6-2 van PSV winnen in Eindhoven terwijl ze pas in de tweede helft een beetje goed begonnen te voetballen.
pi_134034848
Dit is echt zo'n wedstrijd die normaal de ommekeer voor PSV had kunnen betekenen. Wat een inzet hadden die spelers ineens zeg.

Maar dan toch met 2-6 winnen _O_
  zondag 8 december 2013 @ 01:02:39 #132
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_134037498
Wat wordt alles toch prachtig voetballend opgelost. En wat een rust aan de bal bij de aanvallen. Heerlijk!
  zondag 8 december 2013 @ 01:13:44 #133
104871 remlof
Europees federalist
pi_134037843
NAC nog thuis en uit bij Heracles. ik mag toch hopen dat we ons Winterkampioen mogen noemen :P
  zondag 8 december 2013 @ 01:14:13 #134
104871 remlof
Europees federalist
pi_134037862
Bos wil echt niet verliezen van Heraaaacles :D
  zondag 8 december 2013 @ 02:38:31 #135
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_134039796
Makkie.
Anonieme tievesclown
pi_134057448
Pröpper _O_
pi_134057773
Ik vind het toch wel erg leuk wat er met Vitesse gebeurt, heb zelf nog de eerste wedstrijden in Europa van ze gezien en dat -tig jaar later Vitesse gewoon volop meedoet met het kampioenschap is zowel verbazingwekkend als erg tof ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 8 december 2013 @ 20:11:29 #138
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_134057891
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 20:07 schreef TLC het volgende:
Ik vind het toch wel erg leuk wat er met Vitesse gebeurt, heb zelf nog de eerste wedstrijden in Europa van ze gezien en dat -tig jaar later Vitesse gewoon volop meedoet met het kampioenschap is zowel verbazingwekkend als erg tof ^O^
Het is leuk dat Vitesse nu eerste staat maar daar gaan ze niet eindigen. Selectie is daarvoor gewoon niet breed genoeg ook. Grappig dat de media je nu gelijk weer als titelkandidaat bestempelt.
Anonieme tievesclown
pi_134058825
Vitesse nog inderdaad een te smalle selectie. Daarom ook belangrijk wat er gaat gebeuren tijdens de transferperiode in de winterstop.

Als er dan nog 2 spelers bijkomen, vooral een spits, dan zijn ze in mijn ogen titelkandidaat hoewel Ajax favoriet blijft.
  zondag 8 december 2013 @ 20:37:44 #140
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_134059142
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2013 20:11 schreef Crimyclown het volgende:
Grappig dat de media je nu gelijk weer als titelkandidaat bestempelt.
Ze staan eerste, in een top 3 die redelijk los begint te staan. Die volledige top 3 speelt mee voor de titel, dus zo gek is het niet dat Vitesse als titelkandidaat wordt bestempeld. Betekent natuurlijk niet dat ze er zondermeer met de titel vandoor gaan, maar kandidaat zijn ze zeker.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 8 december 2013 @ 21:23:41 #141
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_134061929
quote:
14s.gif Op zondag 8 december 2013 20:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Ze staan eerste, in een top 3 die redelijk los begint te staan. Die volledige top 3 speelt mee voor de titel, dus zo gek is het niet dat Vitesse als titelkandidaat wordt bestempeld. Betekent natuurlijk niet dat ze er zondermeer met de titel vandoor gaan, maar kandidaat zijn ze zeker.
Dit. Er zal wel een afmaker moeten komen, want anders redden we het niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 8 december 2013 @ 21:25:06 #142
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_134062012
Go go gadget Havenaar met z'n uitschuifpoten.
Anonieme tievesclown
pi_134062746
In een kampioenschap geloof ik niet. Vorig jaar was Vitesse ook bezig met een uitstekende reeks en won het tegen de topclubs, waarna het opeens inzakte. Kan nu zomaar weer gebeuren.

Doet er niks aan af natuurlijk dat die overwinning gisteren heerlijk was _O_
Incelfrikandel
pi_134063038
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 20:07 schreef TLC het volgende:
Ik vind het toch wel erg leuk wat er met Vitesse gebeurt, heb zelf nog de eerste wedstrijden in Europa van ze gezien en dat -tig jaar later Vitesse gewoon volop meedoet met het kampioenschap is zowel verbazingwekkend als erg tof ^O^
Door je te laten gebruiken als Chelsea B, nou geweldig
pi_134063060
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Door je te laten gebruiken als Chelsea B, nou geweldig
Volgend jaar komt er weer een heel nieuw elftal :')
pi_134063547
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Door je te laten gebruiken als Chelsea B, nou geweldig
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Volgend jaar komt er weer een heel nieuw elftal :')
Piep piep calimero.
  zondag 8 december 2013 @ 22:00:49 #147
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_134063680
Dankzij Vitesse, dat in de voorlaatste speelronde gelijkspeelde tegen AZ, haalde Ajax de 31e titel binnen. *O*
Desalniettemin hoop ik ook op een instorting, waarbij de KNVB kan helpen een begint te maken door Havenaar 5 wedstrijden te schorsen. :Y
Wie dit leest is gek
pi_134063682
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Door je te laten gebruiken als Chelsea B, nou geweldig
Opstelling tegen PSV:
Velthuizen eigen jeugd
Leerdam transfervrij van Feyenoord
Kashia gekocht
Van der Heijden jeugd van Ajax
Van Aanholt gehuurd, Chelsea
Pröpper eigen jeugd
Atsu gehuurd, Chelsea
Vejinovic transfervrij van Heracles
Ibarra gekocht
Havenaar gekocht
Piazon. gehuurd, Chelsea

Echt FC Chelsea ja
pi_134063879
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 21:57 schreef hafcfan het volgende:

[..]

[..]

Piep piep calimero.
Wat.
  zondag 8 december 2013 @ 22:11:57 #150
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_134064145
Jezus wat een verschrikkelijke haat tegen Vitesse hier zeg. Ga je lekker met je eigen clubje bemoeien.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_134064385
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Door je te laten gebruiken als Chelsea B, nou geweldig
naja of je kunt anders natuurlijk een geheel kleurloos seizoen voetbal spelen in de Mickey Mouse League, nou geweldig
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 8 december 2013 @ 22:16:34 #152
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_134064398
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:05 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Wat.
Ga gewoon weg joh, sneuhans.
pi_134064448
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef TLC het volgende:

[..]

naja of je kunt anders natuurlijk een geheel kleurloos seizoen voetbal spelen in de Mickey Mouse League, nou geweldig
Ik snap dat het leuk is voor de Vitesse-fans. Maar voor het Nederlandse voetbal is het niet goed
  zondag 8 december 2013 @ 22:18:55 #154
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_134064527
Bos bij studiovoetbal.
Anonieme tievesclown
pi_134064545
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:17 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Ik snap dat het leuk is voor de Vitesse-fans. Maar voor het Nederlandse voetbal is het niet goed
En waarom niet?
Incelfrikandel
  zondag 8 december 2013 @ 22:24:48 #156
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_134064862
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

En waarom niet?
Ga die discussie toch niet aan joh. Gisteren 4/6 goals van eigen spelers, 5/6 van spelers met Nederlandse ouders. Kijk eens wat er aan vreemdelingen van niveau kruik bij een Nek staan.
pi_134065047
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 22:24 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Ga die discussie toch niet aan joh. Gisteren 4/6 goals van eigen spelers, 5/6 van spelers met Nederlandse ouders. Kijk eens wat er aan vreemdelingen van niveau kruik bij een Nek staan.
plus dat spiksplinter nieuwe trainingscomplex op Papendal, ik snap zijn commentaar ook niet waarom het niet goed zou zijn voor het Nederlandse voetbal, het slaat kant noch wal
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_134066713
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 22:24 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Ga die discussie toch niet aan joh.
Tsja misschien is het een troll of weet hij simpelweg niet waar hij het over heeft.

quote:
Gisteren 4/6 goals van eigen spelers, 5/6 van spelers met Nederlandse ouders. Kijk eens wat er aan vreemdelingen van niveau kruik bij een Nek staan.
Ja precies. En ja het klopt dat veel andere eredivisieclubs zoals nec/nek veel meer vreemdelingen hebben, maar het ging mij meer om Vitesse :P
Incelfrikandel
pi_134075302
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Volgend jaar komt er weer een heel nieuw elftal :')
Ja, fijn als ze kampioen worden, liggen ze er dus meteen uit in de CL :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 9 december 2013 @ 11:09:15 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134075376
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:06 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, fijn als ze kampioen worden, liggen ze er dus meteen uit in de CL :')
Dat is de laatste jaren niet anders.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_134075421
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 11:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is de laatste jaren niet anders.
Ajax doet het nog vrij redelijk, netjes door in de EL gewoon. Ik verwacht niet dat Vitesse dat gaat lukken als ze weer een compleet nieuw team neer moeten zetten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 9 december 2013 @ 11:34:13 #162
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_134076045
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:11 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ajax doet het nog vrij redelijk, netjes door in de EL gewoon. Ik verwacht niet dat Vitesse dat gaat lukken als ze weer een compleet nieuw team neer moeten zetten.
Bij Vitesse staan, in vergelijking tot vorig seizoen, maar 2 a 3 nieuwe spelers in de basis. Dit is bij Ajax ook zo nu Alderweireld, Cuenca, Babel en Eriksen weg zijn. Een non argument dus.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_134076322
Vorig seizoen verloren jullie veel punten tijdens de Africa cup. Dat probleem is er dit jaar niet. Buiten dat spelen jullie gewoon goed, verzorgd voetbal. Dus wat mij betreft zijn jullie ook zonder aanwinsten in de winterstop nog steeds de belangrijkste concurrent van Ajax voor de titel.
BFF met GGMM
  Forum Admin maandag 9 december 2013 @ 11:45:37 #164
35723 crew  GGMM
pi_134076365
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
Ik snap dat het leuk is voor de Vitesse-fans.
Echt? Ik zou het vreselijk vinden als m'n club zo gebruikt werd. Totaal geen identiteit niets.

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:43 schreef DonRaja het volgende:
Vorig seizoen verloren jullie veel punten tijdens de Africa cup. Dat probleem is er dit jaar niet. Buiten dat spelen jullie gewoon goed, verzorgd voetbal. Dus wat mij betreft zijn jullie ook zonder aanwinsten in de winterstop nog steeds de belangrijkste concurrent van Ajax voor de titel.
Dat sowieso.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 9 december 2013 @ 12:19:26 #165
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_134077115
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_134078510
Goed gespeeld! Maar nu wel even puntjes gaan verspelen he ;)
pi_134081133
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:45 schreef GGMM het volgende:

[..]

Echt? Ik zou het vreselijk vinden als m'n club zo gebruikt werd. Totaal geen identiteit niets.

[..]

Dat sowieso.
Wat is er nu verdwenen van de identiteit dan? Daarbij gaat er in de toekomst alleen maar meer nadruk op de eigen jeugd komen.

Ze spelen nu ook al met jeugdspelers uit Arnhem. Theo is dan wel geblesseerd, anders had hij er ook nog in gestaan. Daarnaast zijn er maar twee of drie spelers gekocht en een paar spelers transfervrij overgekomen.
  Forum Admin maandag 9 december 2013 @ 14:59:37 #168
35723 crew  GGMM
pi_134081221
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 14:56 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Wat is er nu verdwenen van de identiteit dan?
Alles, je bent het speeltje van één of andere Georgiër geworden.
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 14:56 schreef CaptainCookie het volgende:
Daarbij gaat er in de toekomst alleen maar meer nadruk op de eigen jeugd komen.
Hoop je.
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 14:56 schreef CaptainCookie het volgende:
Daarnaast zijn er maar twee of drie spelers gekocht en een paar spelers transfervrij overgekomen.
Dit seizoen ja. :D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 9 december 2013 @ 15:00:22 #169
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_134081245
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 14:56 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Wat is er nu verdwenen van de identiteit dan? Daarbij gaat er in de toekomst alleen maar meer nadruk op de eigen jeugd komen.

Ze spelen nu ook al met jeugdspelers uit Arnhem. Theo is dan wel geblesseerd, anders had hij er ook nog in gestaan. Daarnaast zijn er maar twee of drie spelers gekocht en een paar spelers transfervrij overgekomen.
Je kan het ze nog 100 keer uitleggen, maar ze zullen hun ongelijk nooit toegeven. Verspilde moeite dus, kan je beter de samenvatting van de wedstrijd nog eens bekijken: http://foxsports.nl/video/176068-samenvatting-psv-vitesse.html
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  Forum Admin maandag 9 december 2013 @ 15:01:04 #170
35723 crew  GGMM
pi_134081264
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 15:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je kan het ze nog 100 keer uitleggen, maar ze zullen hun ongelijk nooit toegeven.
Draai de boel even om. :D Misschien moet je gewoon eens een andere mening leren accepteren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 9 december 2013 @ 15:05:50 #171
386792 Dressers
Luctor et ejaculator
pi_134081412
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 14:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Alles, je bent het speeltje van één of andere Georgiër geworden.

En een club als PSV die noodlijdend aan moet blijven kloppen bij de gemeente, hetzelfde geldt voor NAC. Dat heeft Vitesse ook meegemaakt. Nu is dat verholpen met hulp van onze lieve Oost-blokvrienden. Wat heb jij liever een hoop gemeentegeld er in of iemand die het wel kan financieren? Daarnaast zitten wij nog gewoon in Arnhem, hebben wij dezelfde clubkleuren behouden en is het logo onveranderd. In tegenstelling tot een paar clubs in Engeland. Hiernaast zijn wij een heel nieuw trainingscomplex rijker en wordt er vol op de eigen jeugdgericht om een stabiele basis te creëren voor de toekomst. Of is het gewoon afgunst wat jij hebt?
pi_134081536
Gefeliciteerd met het onderzoekje! Dit betekent dat Vitesse een echte grote club begint te worden. Daarom moet er natuurlijk door de NOS/KNVB/Ajax en Jack even een spaak in het wiel worden gestoken. Maar ze krijgen jullie (ook op deze manier) niet klein, dat weet ik zeker. Zet hem op! :Y
  Forum Admin maandag 9 december 2013 @ 15:11:49 #173
35723 crew  GGMM
pi_134081575
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:05 schreef Dressers het volgende:

[..]

En een club als PSV die noodlijdend aan moet blijven kloppen bij de gemeente, hetzelfde geldt voor NAC. Dat heeft Vitesse ook meegemaakt. Nu is dat verholpen met hulp van onze lieve Oost-blokvrienden. Wat heb jij liever een hoop gemeentegeld er in of iemand die het wel kan financieren? Daarnaast zitten wij nog gewoon in Arnhem, hebben wij dezelfde clubkleuren behouden en is het logo onveranderd. In tegenstelling tot een paar clubs in Engeland. Hiernaast zijn wij een heel nieuw trainingscomplex rijker en wordt er vol op de eigen jeugdgericht om een stabiele basis te creëren voor de toekomst. Of is het gewoon afgunst wat jij hebt?
Allemaal dingen die in één wegvallen als er een nieuw speeltje op z'n weg komt. Dit soort dingen moet je met goed beleid gewoon kunnen opbouwen. Al is dat er in Arnhem nooit geweest natuurlijk. :) Ik zou er persoonlijk een heel naar gevoel bij krijgen als iemand m'n club opkoopt en het voor eigen doeleinden gaat gebruiken.

En afgunst zeker niet, mijn club heeft het precies zo voor elkaar zoals het wmb moet zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_134081640
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:05 schreef Dressers het volgende:

[..]

En een club als PSV die noodlijdend aan moet blijven kloppen bij de gemeente, hetzelfde geldt voor NAC. Dat heeft Vitesse ook meegemaakt. Nu is dat verholpen met hulp van onze lieve Oost-blokvrienden. Wat heb jij liever een hoop gemeentegeld er in of iemand die het wel kan financieren? Daarnaast zitten wij nog gewoon in Arnhem, hebben wij dezelfde clubkleuren behouden en is het logo onveranderd. In tegenstelling tot een paar clubs in Engeland. Hiernaast zijn wij een heel nieuw trainingscomplex rijker en wordt er vol op de eigen jeugdgericht om een stabiele basis te creëren voor de toekomst. Of is het gewoon afgunst wat jij hebt?
AFGUNST HAHAHAHAHAHA
pi_134081647
Geen identiteit? Zo voelt het niet hoor. Genoeg spelers die doorkomen vanuit de eigen jeugd en ook nog eens uit de regio komen. Clubiconen en oud-spelers hebben tot nu toe altijd een belangrijke plek in de organisatie gehad. Het trainingscomplex is nu een van de modernste van Nederland, een prima investering voor de langere termijn in de jeugd. Leuk en aantrekkelijk voetbal wordt er gespeeld, door het bewust aantrekken van Peter Bosz. En de resultaten zijn er naar.
Nee, je kan niet zeggen dat de leiding Vitesse als een speeltje ziet.
  maandag 9 december 2013 @ 15:15:56 #176
386792 Dressers
Luctor et ejaculator
pi_134081700
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Allemaal dingen die in één wegvallen als er een nieuw speeltje op z'n weg komt. Dit soort dingen moet je met goed beleid gewoon kunnen opbouwen. Al is dat er in Arnhem nooit geweest natuurlijk. :) Ik zou er persoonlijk een heel naar gevoel bij krijgen als iemand m'n club opkoopt en het voor eigen doeleinden gaat gebruiken.

En afgunst zeker niet, mijn club heeft het precies zo voor elkaar zoals het wmb moet zijn.
Je moet toch iets als het beleid het jarenlang heeft laten afweten. Dat dit in deze situatie de oplossing was tussen helemaal weg of doorgaan op deze manier, dan moet het toch maar zo?
Ik snap dat gezeur nooit. Het is en blijft een Arnhemse club wat in mijn ogen nu erg goed doet (en niet alleen op sportief gebied) Ook zijn ze momenteel bezig met veel initiatieven in de gemeente (langs buurten voor bepaalde acties, evenementen). Na jarenlang negatief beleid te hebben gehad zie ik eindelijk verbeteringen. Maarja als je dat als buitenstaander niet weet, word ik wel eens moe van de kritiek.
  maandag 9 december 2013 @ 15:16:15 #177
386792 Dressers
Luctor et ejaculator
pi_134081712
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:13 schreef FiliusDeorum het volgende:

[..]

AFGUNST HAHAHAHAHAHA
Goed argument man! ^O^
  Forum Admin maandag 9 december 2013 @ 15:19:00 #178
35723 crew  GGMM
pi_134081804
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:15 schreef Dressers het volgende:
Je moet toch iets als het beleid het jarenlang heeft laten afweten. Dat dit in deze situatie de oplossing was tussen helemaal weg of doorgaan op deze manier, dan moet het toch maar zo?
Je geeft dus eigenlijk zelf al toe dat het een noodoplossing is? Snap het vanuit het oogpunt dit of helemaal niks ook wel ja.. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 9 december 2013 @ 15:19:44 #179
386792 Dressers
Luctor et ejaculator
pi_134081824
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je geeft dus eigenlijk zelf al toe dat het een noodoplossing is? Snap het vanuit het oogpunt dit of helemaal niks ook wel ja.. :)
Tuurlijk is het een noodoplossing. Maar dat de club daardoor zijn identiteit is verloren ben ik het absoluut niet mee eens.
pi_134087634
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:45 schreef GGMM het volgende:

[..]

Echt? Ik zou het vreselijk vinden als m'n club zo gebruikt werd. Totaal geen identiteit niets.

[..]

Dat sowieso.
Ik zou het ook niks vinden nee.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 9 december 2013 @ 18:17:49 #181
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_134087838
Leg eens uit waarom Vitesse z'n identiteit verloren is, dan. Hetzelfde stadion, hetzelfde (magere :')) publiek, dezelfde stad. Hell, er is een toestroom van eigen jeugd icm de opleidingen.

Dat zie ik liever, want da's duurzamer, dan een of andere lening/toestopping van de gemeente, want met die laatste optie laat je mensen meebetalen die niets om voetbal geven. Dan zit je aan het staatsinfuus.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 9 december 2013 @ 20:23:45 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134093206
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 18:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Leg eens uit waarom Vitesse z'n identiteit verloren is, dan. Hetzelfde stadion, hetzelfde (magere :')) publiek, dezelfde stad. Hell, er is een toestroom van eigen jeugd icm de opleidingen.

Dat zie ik liever, want da's duurzamer, dan een of andere lening/toestopping van de gemeente, want met die laatste optie laat je mensen meebetalen die niets om voetbal geven. Dan zit je aan het staatsinfuus.
De optie staatsinfuus heeft Vitesse dan ook al een keer of 40-45 gebruikt :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 9 december 2013 @ 20:54:24 #183
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_134094813
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef Caland het volgende:

[..]

De optie staatsinfuus heeft Vitesse dan ook al een keer of 40-45 gebruikt :')
En nu dus niet meer.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_134095493
Het is nog ver weg maar ik ben toch al bezig met Feijenoord uit.(31 Jan)
Laten we er weer zo'n feest van maken als vorig seizoen. Lekker met de trein, kan al niet wachten :P
HAR!!! HAR!!11!!!1
  maandag 9 december 2013 @ 21:32:37 #185
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_134096670
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:09 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Het is nog ver weg maar ik ben toch al bezig met Feijenoord uit.(31 Jan)
Laten we er weer zo'n feest van maken als vorig seizoen. Lekker met de trein, kan al niet wachten :P
Je bent op het verkeerde forum. De mensen in dit topic komen alleen maar om Vitesse af te zeiken en gaan al helemaal niet naar uitwedstrijden.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  dinsdag 10 december 2013 @ 01:12:34 #186
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_134105886
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 10 december 2013 @ 01:22:10 #187
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_134106059
quote:
Door zo'n filmpje krijg je toch juist de neiging je PSV sokken en shirts te verbranden.
Anonieme tievesclown
  dinsdag 10 december 2013 @ 01:36:06 #188
104871 remlof
Europees federalist
pi_134106334
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 december 2013 01:22 schreef Crimyclown het volgende:

[..]

Door zo'n filmpje krijg je toch juist de neiging je PSV sokken en shirts te verbranden.


_O-
pi_134107879
Waar komen al die geruchten over Guidetti eigenlijk vandaan? Weet ook niet of ik wel zo blij zou zijn met een spits die al zo lang niet speelt.
pi_134112057
Welke geruchten?
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:14:30 #191
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_134112170
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 08:25 schreef CaptainCookie het volgende:
Waar komen al die geruchten over Guidetti eigenlijk vandaan? Weet ook niet of ik wel zo blij zou zijn met een spits die al zo lang niet speelt.
Daar zijn geen geruchten van, want Luuk de Jong van Mondgengladbach komt in de winter. Dat heeft Erwin Kasakowski gemeld.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_134112251
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:14 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Daar zijn geen geruchten van, want Luuk de Jong van Mondgengladbach komt in de winter. Dat heeft Erwin Kasakowski gemeld.
Bron?

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:10 schreef Funel het volgende:
Welke geruchten?
Geen idee, je leest dat op meerdere plekken op internet.
pi_134118350
4 wedstrijden voor havenaar knjb :r
pi_134118847
Ben benieuwd wat Bosz gaat doen. Ik zou gaan voor Pröpper in de spits en Qazaishvili op het middenveld.
pi_134119024
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:51 schreef Adames het volgende:
4 wedstrijden voor havenaar knjb :r
Jullie hebben een top spits nodig. Die Havenaar kan er niet veel van.
pi_134119073
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef TLC het volgende:

[..]

plus dat spiksplinter nieuwe trainingscomplex op Papendal, ik snap zijn commentaar ook niet waarom het niet goed zou zijn voor het Nederlandse voetbal, het slaat kant noch wal
De enige die zo anti Vitesse zijn zijn de Ajax fans, omdat ze bang zijn dat Vitesse serieus mee gaat doen. _O_
  Forum Admin dinsdag 10 december 2013 @ 16:11:49 #197
35723 crew  GGMM
pi_134119092
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:51 schreef Adames het volgende:
4 wedstrijden voor havenaar knjb :r
4 wedstrijden is wel erg licht gestraft voor zo'n smerige overtreding.

[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 10-12-2013 16:21:44 ]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_134119236
Ik vind 4 juist een beetje aan de hoge kant, 3 volstaat.
pi_134119380
quote:
Update 10 december 16.16 uur - Havenaar en Vitesse niet akkoord met voorstel van vier duels
Vitesse en Mike Havenaar gaan niet akkoord met het schikkingsvoorstel dat de aanklager betaald voetbal dinsdag deed. Op basis van televisiebeelden stelde hij een schikking van vier wedstrijden voor, nadat Stijn Schaars een flinke blessure opliep. Na de wedstrijd zei trainer Peter Bosz van Vitesse al dat hij Havenaar voor onschuldig hield en daar blijft de club bij. De zaak komt nu voor de tuchtcommissie, bevestigt de KNVB.
pi_134119527
Doet tegen Heracles niet mee *O*
pi_134121043
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

4 wedstrijden is wel erg licht gestraft voor zo'n smerige overtreding.
was per ongeluk, dat zie je zelf ook wel. Het is gewoon een enorme naaiactie om net voor de winterstop de enige spits te schorsen. Weer mede mogelijk gemaakt door sjek van gelder en de telegraaf. Misselijkmakend :r
pi_134121559
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Slim, in de winterstop krijgen we toch een nieuwe spits
  dinsdag 10 december 2013 @ 18:07:21 #203
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_134122823
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef Adames het volgende:

[..]

was per ongeluk, dat zie je zelf ook wel. Het is gewoon een enorme naaiactie om net voor de winterstop de enige spits te schorsen. Weer mede mogelijk gemaakt door sjek van gelder en de telegraaf. Misselijkmakend :r
Die verdedigen gewoon hun eigen financiële belangen, beide zijn erg gebaat bij Ajax-succes voor hun omzet.
Dat zijn glazen plafonds waar Vitesse zelf door moet. Twente kon het ook.
Wie dit leest is gek
pi_134125356
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:07 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Die verdedigen gewoon hun eigen financiële belangen, beide zijn erg gebaat bij Ajax-succes voor hun omzet.
Dat zijn glazen plafonds waar Vitesse zelf door moet. Twente kon het ook.
Twente is het ook niet gelukt, die zijn na zijn hun schijnbare doorbraak alsnog erg hard aangepakt. Kleine incidenten zoals met Fer werden enorm opgeblazen om het team maar in diskrediet te brengen, niet heel toevallig stonden ze bovenaan toen dat speelde. Verder merk je in de negativiteit in de media rondom Twente ook heel erg de afgunst en de angst. Zelfs op onnozele websites als voetbalsites worden enorm veel gedaan aan anti-Twente koppen.
Nu Vitesse de weg omhoog heeft gevonden zal de geschiedenis zich weer opnieuw herhalen.
  dinsdag 10 december 2013 @ 20:44:46 #205
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_134128766
Gelukkig stoort Vitesse zich dar niet teveel aan. We gaan rustig door met bouwen en proberen de weg omhoog voort te zetten.

En voor mensen die roepen elk jaar een nieuw elftal

Spelers in de wedstrijd tegen PSV die langer dan dit seizoen bij Vitesse zitten. Tussen haakjes aantal officiele wedstrijden bi Vitesse.

Velthuizen (208), Kashia (130), Heijden (89), Aanholt (68), Pröpper (103) Ibarra (83), Havenaar(75).en invaller Kakuta (38)
.

Nee inderdaad een heel nieuw elftal ;)
  dinsdag 10 december 2013 @ 21:08:51 #207
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_134129665
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:22 schreef Adames het volgende:

[..]

Twente is het ook niet gelukt, die zijn na zijn hun schijnbare doorbraak alsnog erg hard aangepakt. Kleine incidenten zoals met Fer werden enorm opgeblazen om het team maar in diskrediet te brengen, niet heel toevallig stonden ze bovenaan toen dat speelde. Verder merk je in de negativiteit in de media rondom Twente ook heel erg de afgunst en de angst. Zelfs op onnozele websites als voetbalsites worden enorm veel gedaan aan anti-Twente koppen.
Nu Vitesse de weg omhoog heeft gevonden zal de geschiedenis zich weer opnieuw herhalen.
In het algemeen heb je aan de top weinig vrienden.
Fey, ADO, Utr, AZ, noemen allemaal ajax hun aartsvijand
In Duitsland heeft Bayern minstens 10 aartsvijanden. Schalke HSV Bremen BVB, 1860 noem maar op

Tot nu toe was het alleen NEC maar nu speel je aan andere league
Wie dit leest is gek
  zondag 15 december 2013 @ 17:11:55 #208
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_134295868
Was weer een vermakelijke pot, gelukkig met een goede uitslag. Het is wel te hopen dat er een goede spits bij gaat komen, want op deze manier weet ik niet of ze het wel volhouden tot het einde van het seizoen eigenlijk.
  zondag 15 december 2013 @ 17:46:45 #209
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_134297359
Waar hebben ze Pedersen dan gelaten?
Anonieme tievesclown
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 15 december 2013 @ 17:50:38 #210
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_134297527
Havenaar.. :X
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_134298606
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:46 schreef Crimyclown het volgende:
Waar hebben ze Pedersen dan gelaten?
Verhuurd
  zondag 15 december 2013 @ 18:27:14 #212
104871 remlof
Europees federalist
pi_134298916
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2013 17:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Was weer een vermakelijke pot, gelukkig met een goede uitslag. Het is wel te hopen dat er een goede spits bij gaat komen, want op deze manier weet ik niet of ze het wel volhouden tot het einde van het seizoen eigenlijk.
Eens, maar het was een spannende pot en de sfeer in het Gelredome was geweldig.

En 20.800 toeschouwers *O*
  zondag 15 december 2013 @ 18:49:05 #213
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_134299697
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 18:27 schreef remlof het volgende:

[..]

Eens, maar het was een spannende pot en de sfeer in het Gelredome was geweldig.

En 20.800 toeschouwers *O*
Ik heb ook absoluut genoten hoor, maar we moeten het niet van de spitsen hebben...

Overigens hoorde ik dat er voor de wedstrijd van vandaag kaartjes aan de voedselbank waren gegeven. Zou toch mooi zijn als het stadion vol raakt zonder dat soort acties!
pi_134308476
Als ze zo blijven voetballen komt dat stadion vanzelf wel vol. Het heeft echt geen zin om je daar elke week druk om te maken.

Onze spits is niet al te best, maar genoeg andere spelers die scoren. neem daarbij dat we op dit moment, samen met twente, de meest scorende ploeg van de Eredivisie zijn .

Eens kijken hoe scherp ze zijn de aankomende twee wedstrijden.
pi_134395337
Vitesse is supergoed man! Vanavond Roda uit, minder belangrijk maar toch leuk om te winnen.
  woensdag 18 december 2013 @ 10:55:41 #216
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_134397107
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 09:45 schreef Melro het volgende:
Vitesse is supergoed man! Vanavond Roda uit, minder belangrijk maar toch leuk om te winnen.
Waarom minder belangrijk? De beker wil je toch ook winnen...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 18 december 2013 @ 11:05:55 #217
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_134397362
Het beroep van Vitesse en Mike Havenaar tegen de schorsing van vier wedstrijden heeft enig effect gesorteerd, want de schorsing van de aanvaller werd teruggebracht van vier wedstrijden tot drie duels plus een voorwaardelijk.

Havenaar kreeg vorige week een strafeis van vier duels schorsing te horen, maar doordat er beroep werd aangetekend kon de Japans-Nederlandse aanvaller afgelopen weekend tegen NAC Breda (3-2 winst) gewoon in actie komen.

Door de schorsing moet Vitesse het woensdagavond in het bekerduel met Roda JC (uit) al zonder Havenaar stellen. De frontman mist ook de laatste competitiewedstrijd van dit kalenderjaar van de Arnhemmers, zaterdagavond op bezoek bij Heracles Almelo. Na de winterstop mist hij de uitduel met PEC Zwolle. In de Gelderse derby tegen NEC (thuis) mag hij weer meedoen.

Havenaar beging op zaterdag 7 december in de eerste helft van de uitwedstrijd tegen PSV (6-2 winst voor Vitesse) een zware overtreding (foto rechts) op Stijn Schaars, die daarbij een haarscheurtje in een kuitbeen opliep en daardoor ruim een maand is uitgeschakeld. Havenaars absentie komt voor Vitesse erg slecht uit, want na het vertrek van Jonathan Reis, wiens contract werd ontbonden, is hij de enige spits in de selectie van de Arnhemmers.

Nou, wie staat er in de spits? Chanturia? 3-5-2?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 18 december 2013 @ 11:08:51 #218
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_134397447
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:05 schreef INViCTuS het volgende:
Het beroep van Vitesse en Mike Havenaar tegen de schorsing van vier wedstrijden heeft enig effect gesorteerd, want de schorsing van de aanvaller werd teruggebracht van vier wedstrijden tot drie duels plus een voorwaardelijk.

Havenaar kreeg vorige week een strafeis van vier duels schorsing te horen, maar doordat er beroep werd aangetekend kon de Japans-Nederlandse aanvaller afgelopen weekend tegen NAC Breda (3-2 winst) gewoon in actie komen.

Door de schorsing moet Vitesse het woensdagavond in het bekerduel met Roda JC (uit) al zonder Havenaar stellen. De frontman mist ook de laatste competitiewedstrijd van dit kalenderjaar van de Arnhemmers, zaterdagavond op bezoek bij Heracles Almelo. Na de winterstop mist hij de uitduel met PEC Zwolle. In de Gelderse derby tegen NEC (thuis) mag hij weer meedoen.

Havenaar beging op zaterdag 7 december in de eerste helft van de uitwedstrijd tegen PSV (6-2 winst voor Vitesse) een zware overtreding (foto rechts) op Stijn Schaars, die daarbij een haarscheurtje in een kuitbeen opliep en daardoor ruim een maand is uitgeschakeld. Havenaars absentie komt voor Vitesse erg slecht uit, want na het vertrek van Jonathan Reis, wiens contract werd ontbonden, is hij de enige spits in de selectie van de Arnhemmers.

Nou, wie staat er in de spits? Chanturia? 3-5-2?
Nee gewoon 4-3-3 met Chanturia in de spits net zoals het vorige bekerduel.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_134402892
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Waarom minder belangrijk? De beker wil je toch ook winnen...
Tuurlijk, we winnen alles. Maar voor dat kampioenschap zet ik graag alles opzij.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 18 december 2013 @ 21:40:34 #220
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_134423830
Okay dan :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 18 december 2013 @ 21:41:58 #221
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_134423940
Jammer, Piet met die kutuittrap verneukt het gewoon. Lul.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  woensdag 18 december 2013 @ 21:42:03 #222
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_134423944
Chanturia hoeft van mij niet meer te komen. Roda JC was gewoon beter en had meer strijdlust. Verder werd er slecht aan vaak veel te hard in elkaars voeten gepasst. Denk dat Bosz nog wel ff mag bedenken hoe hij de spits positie dit weekend gaat invullen...
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_134424031
Zou het proberen met qazaishvili
  woensdag 18 december 2013 @ 21:45:43 #224
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_134424189
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:43 schreef Kriebelhoest het volgende:
Zou het proberen met qazaishvili
Ik met Atsu, en dan Piazon op 10 en Kakuta linksvoor.
Snap sowieso niet waarom Chanturia mocht spelen en Qazaishvili niet. Chanturia laat echt helemaal niets zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door dikkedaniel op 18-12-2013 21:55:03 ]
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  woensdag 18 december 2013 @ 22:13:59 #225
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_134426312
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef dikkedaniel het volgende:

Chanturia laat echt helemaal niets zien.
Jawel, een enorm ego.
  woensdag 18 december 2013 @ 22:35:40 #226
104871 remlof
Europees federalist
pi_134445376
Hopen dat ze zaterdag welw akker en actief zijn.
Drama pot gisteren en verdiend verloren.
  donderdag 19 december 2013 @ 13:35:15 #228
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_134447457
Toch oerdom dat een topclub in wording maar 1 spits heeft. En nu is die spits geschorst en heb je niemand.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_134448473
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:35 schreef dikkedaniel het volgende:
Toch oerdom dat een topclub in wording maar 1 spits heeft. En nu is die spits geschorst en heb je niemand.
Belachelijk inderdaad dat ze Pedersen verhuurd hebben.
  donderdag 19 december 2013 @ 16:16:26 #230
302657 Wasmachinu
cleaning your mess
pi_134453450
Waarom krijgt Darri de kans in de spits niet, of komt hij echt tekort? Dacht dat hij er al wel een poosje aan zat te komen.
pi_134470183
wat is dat trouwens voor onzin dat die piet zo graag naar voren wil.
als hij ook maar een beetje kan voetballen is het nog niet zo erg, maar dit zag er wel erg pijnlijk uit. waarschijnlijk had je er meer aan als hij niet de cultheld wilde worden en gewoon achter bleef.
  Forum Admin zaterdag 21 december 2013 @ 21:36:54 #232
35723 crew  GGMM
pi_134536804
Komen jullie even goed weg met dat punt zeg.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:44:47 #233
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_134537155
Heracles speelde lekker!
pi_134537367
Vitesse haakt nu al af voor het kampioenschap.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:52:11 #235
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_134537488
Unfortunately peanutbutter.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 21 december 2013 @ 21:52:55 #236
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_134537519
Dit is godverdomme geen niveau :r klote passes die niet aankomen. Ik heb nog liever havenaar dan deze stuntknuppel. Heracles verdiende het om te winnen, doet me zeer om het te zeggen maar sjongejonge... :(
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:43:01 #237
295615 the_ring
Klaar voor de strijd
pi_134540055
Goed nieuws voor Ajax, helaas Vitesse. Ach ja niemand gunt het jullie toch
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:43:27 #238
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_134540078
Kutwedstrijd, zelfs 1 punt is niet verdient. Wat gebeurde er de tweede helft ;( .
Anonieme tievesclown
pi_134540256
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:43 schreef Crimyclown het volgende:
Kutwedstrijd, zelfs 1 punt is niet verdient. Wat gebeurde er de tweede helft ;( .
Verdiend
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_134541385
Ik zit even te rekenen, als AJAX morgen wint staan ze op doelsaldo boven aan, tenminste, als ik het goed heb.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_134541428
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:14 schreef Buster24 het volgende:
Ik zit even te rekenen, als AJAX morgen wint staan ze op doelsaldo boven aan, tenminste, als ik het goed heb.
Zo, dat moet wel een hele rekenklus geweest zijn zeg.
pi_134544081
Julie hebben echt geluk gehad. Wat een kansen hebben we om zeep geholpen zeg. Succes verder, maar dat arrogante winterskampioensshirt kan nu de kast wel weer in.
  zondag 22 december 2013 @ 00:29:24 #243
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_134544395
Matig, matig matig.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_134549493
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:15 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Zo, dat moet wel een hele rekenklus geweest zijn zeg.
jij bent in vorm de laatste tijd
  Forum Admin zondag 22 december 2013 @ 16:24:58 #245
35723 crew  GGMM
pi_134564593


:D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 22 december 2013 @ 16:25:27 #246
104871 remlof
Europees federalist
  Forum Admin zondag 22 december 2013 @ 16:25:43 #247
35723 crew  GGMM
pi_134564631
quote:
9s.gif Op zondag 22 december 2013 16:25 schreef remlof het volgende:

[..]

Helaas.
Oerdom om zulke shirts te maken natuurlijk. Arrogant :r
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 22 december 2013 @ 16:26:00 #248
104871 remlof
Europees federalist
pi_134564641
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:43 schreef Crimyclown het volgende:
Kutwedstrijd, zelfs 1 punt is niet verdient. Wat gebeurde er de tweede helft ;( .
Ik heb Vitesse de tweede helft echt totaal niets goed zien doen.
  zondag 22 december 2013 @ 16:26:19 #249
104871 remlof
Europees federalist
pi_134564657
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oerdom om zulke shirts te maken natuurlijk. Arrogant :r
Nou ja, een tattoo was erger geweest :P
  zondag 22 december 2013 @ 16:26:43 #250
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_134564674
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

:D
Waar kan ik die bestellen? :D
  Forum Admin zondag 22 december 2013 @ 16:26:56 #251
35723 crew  GGMM
pi_134564685
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2013 16:26 schreef remlof het volgende:

[..]

Nou ja, een tattoo was erger geweest :P
Ja, een podium bouwen ook, maar dit is ook niet slim.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 22 december 2013 @ 17:08:26 #252
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_134566557
Ajax evenveel punten alleen een paar tegendoelpunten minder. Jammer dat die Ajax teletext supporters nu weer meteen de internet hooligan gaan uithangen tegen mij op Facebook. "haha lekker voor jullie" etc. Eigenlijk gelijk blokkeren die lui.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  Forum Admin zondag 22 december 2013 @ 17:09:22 #253
35723 crew  GGMM
pi_134566602
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:08 schreef dikkedaniel het volgende:
Ajax evenveel punten alleen een paar tegendoelpunten minder. Jammer dat die Ajax teletext supporters nu weer meteen de internet hooligan gaan uithangen tegen mij op Facebook. "haha lekker voor jullie" etc. Eigenlijk gelijk blokkeren die lui.
Ik zou me drukker maken om die bespottelijke shirtjes dan om wat lui op Facebook eigenlijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 27 december 2013 @ 22:40:13 #254
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134766787
Die shirtjes waren te idioot voor woorden inderdaad...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 28 december 2013 @ 04:33:35 #255
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_134776082
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:40 schreef yats het volgende:
Die shirtjes waren te idioot voor woorden inderdaad...
Ben jij Vvtv?
  zaterdag 28 december 2013 @ 11:03:48 #256
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134778412
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 04:33 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Ben jij Vvtv?
Wie is dat?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134779329
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 04:33 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Ben jij Vvtv?
Aanwezig. Ik lees hier alleen af en toe...
pi_134787232
quote:
Jordania: ‘Laat niemand denken dat het ooit om geld is gegaan’

Merab Jordania trad in de zomer van 2010 aan als voorzitter en eigenaar van Vitesse. In de eerste helft van dit seizoen deed hij zijn aandelen over aan zijn financiële partner Alexander Chigirinskiy, die daarmee grootaandeelhouder werd bij de club. Twee weken geleden maakte Vitesse bekend dat Jordania definitief vertrok: Bert Roetert werd zijn opvolger als voorzitter van de Raad van Commissarissen. Jordania blijft echter van Vitesse houden, zegt hij zaterdag.

In een groot interview met De Telegraaf zegt Jordania dat hij nog steeds naar alle thuiswedstrijden van Vitesse gaat, dat hij een rotsvast vertrouwen heeft in Peter Bosz als hoofdtrainer en dat de club hem altijd aan het hart zal blijven gaan. Toen hij begon in Arnhem hielp het om dingen in gang te zetten met geld. “Maar met alleen miljoenen red je het niet”, zegt Jordania. “Aan het eind van de rit gaat het om visie en om voetbalverstand. Daarin heb ik mijn bijdrage geleverd en die wil ik blijven leveren.”

De Georgische zakenman wil het misverstand uit de wereld helpen dat hij goed heeft geboerd met zijn handelingen in Arnhem. Hij zegt geen cent over te hebben houden aan de overdracht van zijn aandelen aan Chigirinskiy en wie dat wel beweert, weet volgens hem niet waar hij over praat. “Laat niemand denken dat het bij mij ooit om geld is gegaan, waarom ik mijn ziel en zaligheid in Vitesse heb gestoken”, waarschuwt Jordania in de ochtendkrant.

Toen Jordania in augustus 2010 arriveerde, liet hij na twee maanden Theo Bos vertrekken als trainer. Daarna kwam Albert Ferrer, die slechts het seizoen afmaakte en daarna ook kon gaan. Ter opvolging werd John van den Brom aangetrokken en hij zat gedurende het seizoen 2011/12 op de bank. Fred Rutten zat daarna ook een complete jaargang in de dug-out bij Vitesse en werd vervolgens opgevolgd door Bosz.
Interessant. Heeft iemand hier het volledige interview gelezen?
Incelfrikandel
pi_134791118
Hele interview gelezen in de Telegraaf. Komt er op neer dat Merab gewoon een geelzwart hart heeft, en zal blijven om onder andere Bosz van advies te voorzien :)
  zaterdag 28 december 2013 @ 17:44:00 #260
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_134792803
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 11:45 schreef rodie1986 het volgende:

[..]

Aanwezig. Ik lees hier alleen af en toe...
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
pi_134890020
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:09 schreef jayjay297 het volgende:
Hele interview gelezen in de Telegraaf. Komt er op neer dat Merab gewoon een geelzwart hart heeft, en zal blijven om onder andere Bosz van advies te voorzien :)
Dat is wel mooi, als je al die sceptici vlak na de overname in het achterhoofd houdt :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:50 schreef dikkedaniel het volgende:
De OP in trouwens wel aan herziening toe.
Een selectie foto, namen van de spelers/staff etc etc
Help me eraan herinneren als deze bijna vol is.
Xoxox
Maak er wat moois van ;)
Incelfrikandel
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:54:40 #262
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_134991160
Bertrand Traoré vanuit Chelsea naar Vitesse.

http://www.nu.nl/sport/36(...)ore-bij-vitesse.html
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:01:46 #263
374694 Albanus
Diepgravende debiel
pi_134991381
quote:
Vitesse heeft zich versterkt met Bertrand Traore. De achttienjarige speler komt op huurbasis over van Chelsea FC. Gaël Kakuta, die anderhalf jaar voor de Arnhemmers uitkwam, gaat de omgekeerde weg. De Fransman speelde in totaal 34 competitiewedstrijden voor Vitesse. Behalve Kakuta keert ook verdediger Sam Hutchinson terug naar Londen.

Bertrand Traore tekende op 1 januari een contract bij Chelsea FC. Afgelopen zomer was hij al op proef bij de club uit Londen en speelde hij tijdens de Asia Tour drie oefenwedstrijden voor het vlaggenschip. In 2011 debuteerde Traore, een paar dagen voor zijn zestiende verjaardag, voor Burkina Faso. Ook tijdens de Africa Cup of Nations in 2012 kwam hij uit voor zijn land.

Technisch directeur Mohammed Allach: "Bertrand Traore wordt algemeen gezien als een toptalent. Hij is een aanvallend ingestelde speler, waar wij heel enthousiast over zijn. We zijn goed bekend met zijn kwaliteiten, omdat hij vorig seizoen al bij ons op stage is geweest. De verwachting is dat hij zich het komende half jaar in Arnhem verder ontwikkelt."

Bertrand Traore reist zondag met de selectie van Peter Bosz mee naar Abu Dhabi.

http://www.vitesse.nl/vitessenl/nieuws/detail/4054
Kakuta & Hutchinson dus terug naar Londen.
Dit is het en dat krijg je.
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:48:06 #264
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_134993067
Kakuta voor Traoree. Een aanvallende middenvelder voor een aanvallende middenvelder.
En dat die Hutchinson revalideerde in Arnhem sloeg ook nergens op, dat kon hij in London ook wel doen.

Ik hoop toch nog wel op een echte versterking in de vorm van een spits en een centrale verdediger. Gewoon Pedersen teughalen die kon na een half jaar weer teruggehaald worden.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_134995099
Ook onze duur betaalde brazilliaanse tweeling terug naar Braillie..
Contract ontbonden.
  donderdag 2 januari 2014 @ 19:47:09 #266
104871 remlof
Europees federalist
  Forum Admin donderdag 2 januari 2014 @ 19:55:20 #267
35723 crew  GGMM
pi_134995755
Ach, dat is het voordeel dat 90% van je spelers een onuitspreekbare naam hebben en maar 6 maanden blijft. Dan valt het afscheid niet zo zwaar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_134999141
Namen niet uit kunen spreken zal meer aan jezelf liggen.
Verder weer lekker onzinnige uitspraken en vooroordelen.

Maar blijf rustig doorgaan. Hoe meer aandacht aan Vitesse hoe minder aandacht naar andere clubs :)
Dikke prima.

[ Bericht 0% gewijzigd door Positive_Thinking op 02-01-2014 23:23:37 ]
pi_134999624
Leuke club dit.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_135003716
De afgunst, ik geniet hier met volle teugen van! :D
okeokeoke
  vrijdag 3 januari 2014 @ 00:32:44 #271
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_135010504
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
Ach, dat is het voordeel dat 90% van je spelers een onuitspreekbare naam hebben en maar 6 maanden blijft. Dan valt het afscheid niet zo zwaar.
Als je die namen niet uit kan spreken ben je écht te dom om te poepen, chef!
  vrijdag 3 januari 2014 @ 01:04:53 #272
104871 remlof
Europees federalist
pi_135011333
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 00:32 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Als je die namen niet uit kan spreken ben je écht te dom om te poepen, chef!
Maar dat wisten we natuurlijk al.
  Forum Admin vrijdag 3 januari 2014 @ 08:36:35 #273
35723 crew  GGMM
pi_135014160
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:59 schreef Positive_Thinking het volgende:
Maar blijf rustig doorgaan. Hoe meer aandacht aan Vitesse hoe minder aandacht naar andere clubs :)
Uh ja, oke.
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 00:32 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Als je die namen niet uit kan spreken ben je écht te dom om te poepen, chef!
Probeer nou eens een keer niet alles zo letterlijk te nemen. ;)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:47:20 #274
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_135049321
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 08:36 schreef GGMM het volgende:

[..]

Uh ja, oke.

[..]

Probeer nou eens een keer niet alles zo letterlijk te nemen. ;)
Hap :')
pi_135058044
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:47 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Hap :')
Tuurlijk
  zondag 5 januari 2014 @ 07:46:48 #276
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_135094442
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 10:24 schreef FiliusDeorum het volgende:

[..]

Tuurlijk
Wow, iemand die normaal alleen in PSV/Feyenoord/Ajaxtopics reageert komt ook in ons topique zijn vriendjes dekken! We worden écht een grote club! :')
  zondag 5 januari 2014 @ 21:16:13 #277
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_135120779
Vitesse-verdediger Dan Mori is vanwege zijn Israëlische paspoort niet welkom in de Verenigde Arabische Emiraten. http://www.nusport.nl/voe(...)om-in-abu-dhabi.html

:')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_135124406
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:16 schreef Caland het volgende:
Vitesse-verdediger Dan Mori is vanwege zijn Israëlische paspoort niet welkom in de Verenigde Arabische Emiraten. http://www.nusport.nl/voe(...)om-in-abu-dhabi.html

:')
Handig.
pi_135130008
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:16 schreef Caland het volgende:
Vitesse-verdediger Dan Mori is vanwege zijn Israëlische paspoort niet welkom in de Verenigde Arabische Emiraten. http://www.nusport.nl/voe(...)om-in-abu-dhabi.html

:')
Viespeukenclub.
  maandag 6 januari 2014 @ 00:20:54 #280
104871 remlof
Europees federalist
pi_135134539
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:20 schreef remlof het volgende:
Nou en?
Prima signaal geef je hier mee af. ^O^

Misschien is het wat voor de supporters om te zorgen dat ze helemaal niet naar dat kutland gaan?
  maandag 6 januari 2014 @ 07:16:36 #282
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_135134686
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 06:43 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Prima signaal geef je hier mee af. ^O^

Misschien is het wat voor de supporters om te zorgen dat ze helemaal niet naar dat kutland gaan?
Lekker verregenen in Turkije, strak plan!
  maandag 6 januari 2014 @ 07:21:57 #283
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_135134711
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 06:43 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Prima signaal geef je hier mee af. ^O^

Misschien is het wat voor de supporters om te zorgen dat ze helemaal niet naar dat kutland gaan?
Het zal me m'n reet roesten waar ze heen gaan. Maar ben blij dat jij jezelf er druk over kan maken.
Anonieme tievesclown
  maandag 6 januari 2014 @ 07:27:36 #284
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_135134746
Nederland haalt miljoenen binnen aan handel in de VAE en een voetbalclub moet ineens een politiek statement maken? :') Waanzin.
pi_135134754
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 07:27 schreef Yozzz het volgende:
Nederland haalt miljoenen binnen aan handel in de VAE en een voetbalclub moet ineens een politiek statement maken? :') Waanzin.
Nee een speler achterlaten omdat hij het land niet in mag is normaal. _O-
  maandag 6 januari 2014 @ 09:13:04 #286
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_135135597
Als ik Dan Mori was, zou ik me aardig in de steek gelaten voelen door mijn club
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 6 januari 2014 @ 09:16:51 #287
104871 remlof
Europees federalist
pi_135135641
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 06:43 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Prima signaal geef je hier mee af. ^O^

Misschien is het wat voor de supporters om te zorgen dat ze helemaal niet naar dat kutland gaan?
Het werd pas op het laatste moment bekend dat Mori niet mee mocht. Dan is het een beetje laat om een heel nieuw trainingsprogramma op te zetten en is het enige dat je kan doen die jongen thuis laten.
  maandag 6 januari 2014 @ 09:18:14 #288
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_135135656
In de voorbereiding (visa!) merk je toch wel dat dat een probleem is?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 6 januari 2014 @ 09:19:42 #289
104871 remlof
Europees federalist
pi_135135674
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:18 schreef Mark het volgende:
In de voorbereiding (visa!) merk je toch wel dat dat een probleem is?
Nee, want Israelische sporters worden doorgaans wel toegelaten.
  maandag 6 januari 2014 @ 09:26:52 #290
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_135135783
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_135136020
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 07:29 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Nee een speler achterlaten omdat hij het land niet in mag is normaal. _O-
Mori vindt dat Vitesse moest gaan. Zijn mening is toch echt het belangrijkst hierin.
Verder is dit beleid van de VAE al veel langer bekend bij de politiek. Naar Vitesse wijzen prima, maar laat ze dan ook even hun eigen beleid aanpassen en niet gaan toeteren als er wat nieuws is.
  maandag 6 januari 2014 @ 09:46:56 #292
104871 remlof
Europees federalist
pi_135136098
"Niet gaan geen optie voor Vitesse"

Vitesse heeft niet overwogen om het trainingskamp in de Verenigde Arabische Emiraten af te zeggen omdat speler Dan Mori het land niet in mag vanwege zijn Israëlische paspoort. Veel Arabische landen erkennen Israel niet. Vitesse zegt dat thuisblijven geen optie was.

Volgens woordvoerster Ester Bal had Vitesse aanvankelijk de garantie gekregen dat Mori het land wel in mocht. "Maar een dag voor vertrek hoorden we dat dat toch niet het geval was. Als we toen besloten hadden niet te gaan, zou dat onze voorbereiding op de tweede seizoenshelft verstoren. Dat was dus geen optie."

"Natuurlijk willen wij het team compleet hebben en het is heel vervelend dat Mori er niet bij kan zijn, maar het teambelang staat voorop. Dat heeft Mori zelf ook gezegd. Als voetbalclub blijven we weg van politiek en religie."

Verplichtingen
Daarnaast wijst Bal erop dat Vitesse de trip niet zomaar kan afzeggen. "Dat is te gemakkelijk gedacht. We zijn verplichtingen aangegaan. We spelen oefenwedstrijden tegen Wolfsburg en HSV. Die rekenen op ons."
pi_135137374
Vitesse steekt gewoon haar kop in het zand door te stellen dat ze zich niet in politieke aangelegenheden wil mengen, lekker makkelijk. Als de gehele selectie niet welkom was geweest, hadden ze zich er dan nog zo gemakkelijk bij neergelegd en gekomen met het statement dat ze niets met politiek van doen wil hebben?
Het beste adres voor al uw primeurs!
  maandag 6 januari 2014 @ 11:04:36 #294
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_135137744
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vitesse steekt gewoon haar kop in het zand door te stellen dat ze zich niet in politieke aangelegenheden wil mengen, lekker makkelijk. Als de gehele selectie niet welkom was geweest, hadden ze zich er dan nog zo gemakkelijk bij neergelegd en gekomen met het statement dat ze niets met politiek van doen wil hebben?
Wat een onzinpost. We hebben onze maximale capaciteit aan uitlokkers in dit topic vorige week al bereikt.
pi_135138665
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:04 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Wat een onzinpost. We hebben onze maximale capaciteit aan uitlokkers in dit topic vorige week al bereikt.
Ik vind jouw post een onzinpost want je gaat niet inhoudelijk in op een serieus comment. Vertel mij maar eens waarom Vitesse als voetbalclub niets van doen zou hebben met politiek, religie en maatschappij?
Het beste adres voor al uw primeurs!
  maandag 6 januari 2014 @ 11:58:49 #296
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135139394
Eh, gekke opmerking misschien, maar omdat het gewoon een voetbalclub is?
Gourmetten of steengrillen?
pi_135140097
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:58 schreef Silenus het volgende:
Eh, gekke opmerking misschien, maar omdat het gewoon een voetbalclub is?
Dat is te gemakkelijk. Een bedrijf als Philips komt ook niet meer weg met het niet aannemen van een standpunt ten opzichte van grondstofuitputting etc. Vitesse is niet zomaar een amateurvoetbalclub, Het is een bedrijf, weliswaar een bedrijf met een specifiek karakter, maar wel een bedrijf dat in haar business momenteel te (op een na) beste is van Nederland. Na een nationale ramp speel je als club met rouwbanden, heeft ook weinig met voetbal te maken, maar toch doen we het. We komen op tegen racisme, heeft ook weinig met voetbal te maken. Wie nu roept: ja maar dat komt in de voetbalwereld wel voor, wil ik graag tegenwerpen: maar dat komt religieuze discriminatie dus ook.

Vitesse doet er ontzettend dom aan door de toch al niet al te snuggere Ester Bal nu uitspraken te laten doen als 'niet gaan is eigenlijk nooit een optie geweest'. Hiermee legitimeer je dit soort policies van een land als de VAE. Vitesse doet niet aan politiek, maar maakt hiermee wel een politiek statement..
Het beste adres voor al uw primeurs!
  maandag 6 januari 2014 @ 12:51:30 #298
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_135141038
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vitesse steekt gewoon haar kop in het zand door te stellen dat ze zich niet in politieke aangelegenheden wil mengen, lekker makkelijk. Als de gehele selectie niet welkom was geweest, hadden ze zich er dan nog zo gemakkelijk bij neergelegd en gekomen met het statement dat ze niets met politiek van doen wil hebben?
Ik denk dat als de gehele selectie niet welkom was geweest, ze alleen Bosz hadden gestuurd.

:')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_135141120
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vitesse steekt gewoon haar kop in het zand door te stellen dat ze zich niet in politieke aangelegenheden wil mengen, lekker makkelijk. Als de gehele selectie niet welkom was geweest, hadden ze zich er dan nog zo gemakkelijk bij neergelegd en gekomen met het statement dat ze niets met politiek van doen wil hebben?
De KNVb is net zo makkelijk.
Als de hele selectie niet welkom was, was dat niet 1 dag van tevoren bekend geweest, maar bij de visumaanvraag direct duidelijk geworden.
En als ze allemaal niet welkom waren dan kan je geen verplichtingen nakomen en rest je niets Anders dan last minut wat Anders te regelen.
  Forum Admin maandag 6 januari 2014 @ 17:27:29 #300
35723 crew  GGMM
pi_135152412
quote:
'Gedrag Vitesse strijdig met sportprincipes'

DEN HAAG -
De Israëlische ambassade in Den Haag veroordeelt voetbalclub Vitesse omdat die eraan heeft meegewerkt dat speler Dan Mori op grond van zijn Israëlische nationaliteit niet tot de Verenigde Arabische Emiraten werd toegelaten.

Het is erg jammer dat de club heeft gehandeld in strijd met de basisprincipes van de internationale sport, zoals non-discriminatie, moraliteit en sportiviteit, schrijft de ambassade in een verklaring.

De ambassade noemt de discriminatie van Mori "triest”. Juist sport zou boven politiek moeten staan, meent de Israëlische vertegenwoordiging. Zij heeft geen contact met Vitesse gehad.
Dieptriest.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135154134
en dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')