abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132350320
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_132350323
Grappige uitdrukking is dat eigenlijk, ergens een punthoofd van krijgen. Mijn moeder zei dat vroeger altjd. _O- :D
  zondag 20 oktober 2013 @ 05:30:42 #3
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_132350460
Godverdomme, wat een tyfuswedstrijd.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_132351090
Tsjah weer zo voorspelbaar. In een weekend waar je eigenlijk heel goede zaken kan doen laten wij het weer liggen. 10 gespeeld 17 goals tegen, ronduit schandalig...
#12 is not for sale!
  Moderator zondag 20 oktober 2013 @ 08:56:16 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_132351108
Feyenoord mist gewoon het vermogen om een wedstrijd snel naar 3, 4-0 te brengen wanneer de gelegenheid zich aan doet. De eerste helft waren we heer en meester. Dan moet je die wedstrijd al gewoon beslissen.

Verder wat Haringkop zegt, 17 goals tegen in 10 wedstrijden... Niet te geloven.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_132351718
Tuurlijk moet gisteren de aanval de wedstrijd beslissen. Maar die tegengoals vallen weer zo typisch. Hoe schrijnend om te zien dat niemand hem aanvalt bij de 1 1. En die vrije trap is helemaal droevig...
#12 is not for sale!
pi_132351767
Lijkt me toch tijd worden dat men het weer eens met andere verdedigers gaat proberen.
Snap sowieso niet waarom Mathijsen op de bank zit, was samen met Janmaat de beste achterin vorig seizoen.

Laat ze Kongolo en van Beek maar eens een keer proberen.
Abracadabra, tapate guarra!
  zondag 20 oktober 2013 @ 10:39:29 #8
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132352163
Kutwedstrijd. Prachtig stadion wel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_132352278
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:39 schreef Happel het volgende:
Jammer van die idioot die op zo'n verhoginkje staat. Voor de rest mooie club.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 20 oktober 2013 @ 10:50:04 #10
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132352311
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:48 schreef Muto het volgende:

[..]

Jammer van die idioot die op zo'n verhoginkje staat. Voor de rest mooie club.
Klopt, sympathieke volksclub, hoop dat ze erin blijven.

Maar alsnog een kater van gisteren, godverdomme wat zuur.
pi_132352574
Dat ze telkens zo knullig punten verspelen, is dat nou niet gewoon een teken van gebrek aan kwaliteit? Feyenoord-ploegen uit het verleden overkwam dit vaak niet.. als we op voorsprong kwamen werd die niet zo makkelijk weer weggegeven.

Ik weet niet wat het is met deze ploeg. Voel er weinig sympathie voor.. het is allemaal zo knullig en mentaal zwak.. 17 tegengoals al en om nou te zeggen dat je tegen allemaal sterke tegenstanders hebt gespeeld.. nee. :{
pi_132352591
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat ze telkens zo knullig punten verspelen, is dat nou niet gewoon een teken van gebrek aan kwaliteit? Feyenoord-ploegen uit het verleden overkwam dit vaak niet.. als we op voorsprong kwamen werd die niet zo makkelijk weer weggegeven.

Ik weet niet wat het is met deze ploeg. Voel er weinig sympathie voor.. het is allemaal zo knullig en mentaal zwak.. 17 tegengoals al en om nou te zeggen dat je tegen allemaal sterke tegenstanders hebt gespeeld.. nee. :{
Ja.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:24:42 #13
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_132352879
Als ze gewoon meer rendement halen uit die 100% kansen en eens wat meer strijd leveren, heb je gewoon een elftal dat uitstekend bovenin meedraait. Maar of die spelers dat kunnen..

Ook snap ik dat enorme contrast niet tussen uit en thuis. Het blijft 11 tegen 11 op een veld. Dan is het toch het mentale aspect wat te veel meespeelt.
pi_132352911
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:06 schreef Muto het volgende:

[..]

Ja.
Soms spelen ze een tijdje best goed.. en net als je gaat denken dat we best een goed ploegje hebben, verslappen ze weer en verprutsen het.. tegen Vitesse liep nog net goed af, maar Zwolle, NEC, GAE.. :N
pi_132352952
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:24 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Als ze gewoon meer rendement halen uit die 100% kansen en eens wat meer strijd leveren, heb je gewoon een elftal dat uitstekend bovenin meedraait. Maar of die spelers dat kunnen..

Ook snap ik dat enorme contrast niet tussen uit en thuis. Het blijft 11 tegen 11 op een veld. Dan is het toch het mentale aspect wat te veel meespeelt.
Maar dat is bij alle ploegen in de Eredivisie zo, niet alleen bij Feyenoord. Het thuisvoordeel is, vooral in de Eredivisie, van buitengewoon groot belang. Wat dat betreft is het maar goed dat we thuis tegen Hoek spelen, want anders..
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:33:06 #16
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_132353029
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:28 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Maar dat is bij alle ploegen in de Eredivisie zo, niet alleen bij Feyenoord. Het thuisvoordeel is, vooral in de Eredivisie, van buitengewoon groot belang. Wat dat betreft is het maar goed dat we thuis tegen Hoek spelen, want anders..
Ja, maar toch blijft het een raar fenomeen. Bij Feyenoord is het wel meer dan een Ajax of PSV, al is het dit seizoen allemaal erg matig moet ik zeggen.

Mja, we moeten ook niet nu wakker gaan liggen. Volgende week winst en de concurrentie laat weer wat liggen en we worden weer kampioen. Al zal je na 34 wedstrijden op nr #2 met een paar punten achter de nr #1 nog wel eens terugdenken aan NEC en GAE uit. :')
pi_132354239
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:39 schreef Happel het volgende:
Precies, heerlijk ouderwetsvoetbal stadionnetje zoals je er nog maar weinig van ziet anno 2013.
Maar 2-2 dus. En ik maar in de veronderstelling gisteravond dat Feyenoord met 1-2 had gewonnen met nog maar 4 minuten te gaan voor het einde toen ik keek.
pi_132354363
quote:
ONTEVREDENHEID OVER ONTVANGST SUPPORTERS IN DEVENTER

Feyenoord is uitermate ontevreden over de wijze waarop haar 400 supporters zaterdag in Deventer zijn begeleid en ontvangen. Feyenoord-supporters waren verplicht gebruik te maken van buscombiregeling met vertrekmogelijkheden vanuit Rotterdam en Apeldoorn. Voor en tijdens de wedstrijd liepen de emoties en frustraties bij supporters hoog op vanwege de omstandigheden die zij aantroffen.

Maandag zullen deze omstandigheden binnen de directie worden besproken en wordt bepaald op welke wijze de club het ongenoegen over de gang van zaken naar betrokken partijen kenbaar zal maken.
Iemand hier die weet wat er gister was dan?
  zondag 20 oktober 2013 @ 12:27:09 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132354416
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:24 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Iemand hier die weet wat er gister was dan?
Het uitvak is gewoon slecht.

Maar je bent gewoon een sukkel als je je gewillig in een kooi laat plaatsen.
Elite
Tegen TTIP
pi_132354436
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja oke, maar nu was het zo erg dat zelfs Feyenoord er wat van gaat zeggen, dus lijkt mij wat erger dan anders
pi_132354493
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:28 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ja oke, maar nu was het zo erg dat zelfs Feyenoord er wat van gaat zeggen, dus lijkt mij wat erger dan anders
Er is veel kritiek op Feyenoord wat betreft het organiseren van de uitwedstrijden. Ze zullen hiermee wel weer willen laten zien dat ze toch echt wel iets eraan doen.
pi_132354671
Zo voorspelbaar weer... :N
Maar goed, voorheen was de 3-2 ook nog gevallen. :{
BFF met GGMM
pi_132354786
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:38 schreef DonRaja het volgende:
Zo voorspelbaar weer... :N
Maar goed, voorheen was de 3-2 ook nog gevallen. :{
Vooruitgang ja. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_132355862
Zuurrrrrr
pi_132356571
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Ons uitval is eigenlijk een schande, maar goed van de lokale veiligheids experts moest het verplaatst worden en budget voor iets beters was er niet echt.
pi_132356583
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 08:52 schreef Haringkop het volgende:
Tsjah weer zo voorspelbaar. In een weekend waar je eigenlijk heel goede zaken kan doen laten wij het weer liggen. 10 gespeeld 17 goals tegen, ronduit schandalig...
Bizar dat we nog steeds maar 2 punten achterstaan op twente met slechts 6 (!) tegengoals.
pi_132356775
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:

Dit inderdaad. En elke week na afloop: "dit had niet mogen gebeuren..blabla"
Echt progressie wordt er niet gemaakt momenteel.
#12 is not for sale!
pi_132356869
Volgende week lijken me de 3 punten voor jullie wel zeker.

Heracles is echt slecht. Spelen al een hele helft niets klaar tegen NEC dat met 10 man staat.
pi_132356879
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:52 schreef PollosHermanos het volgende:

[..]

Bizar dat we nog steeds maar 2 punten achterstaan op twente met slechts 6 (!) tegengoals.
Tsjah ik heb nu niet precies in beeld hoeveel zwakke en sterke tegenstanders iedereen heeft gehad, maar die 4 verliespunten bij NEC en GAE gaan je concurrenten niet nadoen vrees ik..
#12 is not for sale!
pi_132357256
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:05 schreef Haringkop het volgende:
Tuurlijk moet gisteren de aanval de wedstrijd beslissen. Maar die tegengoals vallen weer zo typisch. Hoe schrijnend om te zien dat niemand hem aanvalt bij de 1 1. En die vrije trap is helemaal droevig...
Iedere week hetzelfde foutenfestival in de verdediging.
Ik vind dat Koeman hier wel wat in te verwijten valt. Hij is nota bene zelf een van de beste verdedigers geweest en heeft ook nog eens van Bronckhorst naast zich. Hun zijn gewoon niet in staat om hun kennis goed over te brengen aan de verdedigers.
Het lijkt wel of er alleen nog maar getrained wordt om fit te blijven aangezien de verdediging zich totaal niet verbeterd.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_132357317
Trouwens zou ik wel begrijpen als Vilhena eerder eruit gaat voor Bakkal dan Immers.
pi_132357407
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:28 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Lang niet alleen in de eredivisie. Kijk maar eens naar de Bundesliga of Premier League, daar is een thuisoverwinning haast een vanzelfsprekendheid.

quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:01 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Tsjah ik heb nu niet precies in beeld hoeveel zwakke en sterke tegenstanders iedereen heeft gehad, maar die 4 verliespunten bij NEC en GAE gaan je concurrenten niet nadoen vrees ik..
Ik heb ook wel het idee dat wij tov onze concurrenten tot op heden het gemakkelijkste programma hebben gehad.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_132357537
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:14 schreef Muto het volgende:
Trouwens zou ik wel begrijpen als Vilhena eerder eruit gaat voor Bakkal dan Immers.
Koeman moet een keer durven te experimenteren. Al zijn wissels zijn zo doorzichtig. Doe eens een keer gek en breng Manu in ipv Schaken/Verhoek. Of begin met Manu en zet Armenteros op de bank
pi_132357662
Wel bagger zo'n zondagmiddag zonder voetbal
pi_132358144
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:16 schreef eight het volgende:

[..]

Lang niet alleen in de eredivisie. Kijk maar eens naar de Bundesliga of Premier League, daar is een thuisoverwinning haast een vanzelfsprekendheid.

[..]

Ik heb ook wel het idee dat wij tov onze concurrenten tot op heden het gemakkelijkste programma hebben gehad.
PEC u, Twente t, Ajax u, NAC t, Roda JC t, NEC u, Utrecht t, ADO t, Vitesse u, GAE u.

Nee valt wel mee
pi_132358928
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:12 schreef eight het volgende:

Het lijkt wel of er alleen nog maar getrained wordt om fit te blijven aangezien de verdediging zich totaal niet verbeterd.
Misschien zitten ze wel aan der plafond............
  zondag 20 oktober 2013 @ 15:00:18 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_132359016
Ik ben eigenlijk niet eens zo heel negatief. Vind dat er voetballend sinds Vitesse best wat verbetering in zit. In tegenstelling tot de pure aids die we eerder dit seizoen te zien kregen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_132359773
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:58 schreef Luni het volgende:

[..]

Misschien zitten ze wel aan der plafond............
Zowat elke verdediger heeft betere periodes gekend dus daar lijkt het niet op.

quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:00 schreef Caland het volgende:
Ik ben eigenlijk niet eens zo heel negatief. Vind dat er voetballend sinds Vitesse best wat verbetering in zit. In tegenstelling tot de pure aids die we eerder dit seizoen te zien kregen.
Het spel naar voren is de laatste tijd wel wat verbeterd maar m.i. nog altijd slechter dan vorig seizoen.
pi_132359816
quote:
Het balletje gaat inderdaad wel wat makkelijker rond, en er werden genoeg kansen gecreëerd.
pi_132359900
quote:
Aanvallend absoluut, verdedigend blijft huilen met de pet op
pi_132361945
PSV 1-0 achter.. we hadden potdomme uitstekende zaken kunnen doen dit weekend... :'( :( -O- |:(
pi_132362274
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:19 schreef Luni het volgende:

[..]

Het balletje gaat inderdaad wel wat makkelijker rond, en er werden genoeg kansen gecreëerd gemist.
Fixed.
  zondag 20 oktober 2013 @ 16:22:45 #43
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132362411
Extra zuur ja als je de uitslagen van de concurrenten ziet, al lopen ze anderzijds nu niet uit. Op naar 2x De Kuip voor Heracles en Hoek-thuis ^O^
pi_132362494
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef Grifte het volgende:
Extra zuur ja als je de uitslagen van de concurrenten ziet, al lopen ze anderzijds nu niet uit. Op naar 2x De Kuip voor Heracles en Hoek-thuis ^O^
In de Eredivisie is iedereen gewoon heel goed, anders kan je het verschil van 2 punten tussen de nummer 1 en 7 niet verklaren, laat staat dat de nummer 1 na 10 wedstrijden al 11 verliespunten heeft :')
pi_132362514
quote:
Ik ook niet. Snap dat opportunistische gezeik ook niet zo. Win je volgende week worden we weer kampioen, verlies je weer een keer degradeer je bij wijze van. Het is allemaal zo simpel. Doet een wissel het niet super goed? Slechte wissel, Koeman oprotten, etc. Scoort een wissel? Wereldspeler, Koeman voor 't leven vastleggen, tactisch briljant, etc.

Ik reageer bewust niet meer heel veel na een wedstrijd door dit soort commentaar, en dat is hier nog veel minder dan op fora waar alleen maar Feyenoorders zitten. Om gek van te worden, want je kan geen normale discussie meer voeren.
pi_132362620
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ook niet. Snap dat opportunistische gezeik ook niet zo. Win je volgende week worden we weer kampioen, verlies je weer een keer degradeer je bij wijze van. Het is allemaal zo simpel. Doet een wissel het niet super goed? Slechte wissel, Koeman oprotten, etc. Scoort een wissel? Wereldspeler, Koeman voor 't leven vastleggen, tactisch briljant, etc.

Ik reageer bewust niet meer heel veel na een wedstrijd door dit soort commentaar, en dat is hier nog veel minder dan op fora waar alleen maar Feyenoorders zitten. Om gek van te worden, want je kan geen normale discussie meer voeren.
Dat wisselbeleid van Koeman is anders al een dikke 2 jaar prut hoor, heeft dit weekend niks mee te maken. Verder kan je hem niet veel verwijten nee.
pi_132362683
We hadden gewoon eerste gestaan :'(
pi_132362695
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik post ook op zo'n Feyenoord-forum en daar word idd anders gepost.. ik vind mijzelf niet opportunistisch.. na 10 wedstrijden concludeer ik dat Feyenoord in periodes best aardig speelt maar nooit een hele wedstrijd, een voorsprong wordt steeds makkelijk weggegeven en ook nog eens tegen ploegen waartegen dat niet mag gebeuren, 17 tegengoals in 10 wedstrijden is belachelijk veel en ik zie dit niet verbeteren.. het is namelijk geen incident.. zelfs in deze zwakke competitie worden we daarom bij lange na geen kampioen, ook al winnen we volgende week weer van Heracles. De ploeg die de defensie het beste op orde heeft wordt kampioen.
pi_132362910
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef Grifte het volgende:
Extra zuur is als de concurrentie juist profiteert van onze misstap.
pi_132363204
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik post ook op zo'n Feyenoord-forum en daar word idd anders gepost.. ik vind mijzelf niet opportunistisch.. na 10 wedstrijden concludeer ik dat Feyenoord in periodes best aardig speelt maar nooit een hele wedstrijd, een voorsprong wordt steeds makkelijk weggegeven en ook nog eens tegen ploegen waartegen dat niet mag gebeuren, 17 tegengoals in 10 wedstrijden is belachelijk veel en ik zie dit niet verbeteren.. het is namelijk geen incident.. zelfs in deze zwakke competitie worden we daarom bij lange na geen kampioen, ook al winnen we volgende week weer van Heracles. De ploeg die de defensie het beste op orde heeft wordt kampioen.
Die 17 tegengoals zijn niet echt van de laatste wedstrijden he? Als je de eerste 3 wedstrijden weg laat, wat drama was, sta je op 9 tegentreffers, maar belangrijker: 5 winst en 2 gelijk.
pi_132363319
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die 17 tegengoals zijn niet echt van de laatste wedstrijden he? Als je de eerste 3 wedstrijden weg laat, wat drama was, sta je op 9 tegentreffers, maar belangrijker: 5 winst en 2 gelijk.
Ben ik niet met je eens.. afgezien van de 2-1 overwinning op Vitesse hebben we alleen punten gepakt van mindere broeders.. en die 2 gelijkspelen kan je bijna als nederlaag beschouwen, die had je gewoon moeten winnen. 5 winst en 2 gelijk is ranglijstjournalistiek.. het onderliggende probleem van telkens makkelijk goals om de oren krijgen is waar ik naar kijk en daar zit geen verbetering in.. kampioenschap geloof ik daarom ook niet in, denk dat je al blij mag zijn met een 5e plek dit seizoen.
pi_132363562
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:49 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens.. afgezien van de 2-1 overwinning op Vitesse hebben we alleen punten gepakt van mindere broeders.. en die 2 gelijkspelen kan je bijna als nederlaag beschouwen, die had je gewoon moeten winnen. 5 winst en 2 gelijk is ranglijstjournalistiek.. het onderliggende probleem van telkens makkelijk goals om de oren krijgen is waar ik naar kijk en daar zit geen verbetering in.. kampioenschap geloof ik daarom ook niet in, denk dat je al blij mag zijn met een 5e plek dit seizoen.
Ach, laatste keer dat we tegen Go Ahead voor de competitie speelden was het ook 2-2 was het 1-2, het jaar ervoor 2-2.. En het is gewoon moeilijk spelen in uitwedstrijden in deze tijd. Dan is 2-2 niet eens zo heel slecht, al hadden we wel moeten winnen gezien de kansen. NEC uit 3-3 was ook knullig en had je ook moeten winnen, daar was het spelbeeld ook naar.

Maar goed, we zullen het zien aan het einde van de rit, ik denk dat we tot het laatste mee gaan doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2013 16:59:16 ]
pi_132363637
We voetballen gewoon matig, niet als een kampioen. Maar na een berg kutwedstrijden sta je nog steeds op 2 punten van plek 1. :') Echt treurig eigenlijk maar goed, als we punten blijven pakken weet je ' t nooit.
  zondag 20 oktober 2013 @ 17:01:34 #54
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_132363681
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
We voetballen gewoon matig, niet als een kampioen. Maar na een berg kutwedstrijden sta je nog steeds op 2 punten van plek 1. :') Echt treurig eigenlijk maar goed, als we punten blijven pakken weet je ' t nooit.
En net als de afgelopen twee jaar gaat het steeds net mis als we de eerste plek kunnen pakken :s)
pi_132363695
Koeman opeens enorm positief na die wedstrijd.
Hoewel hij wel gelijk had met het feit dat het voetballend (vooral in de uitwedstrijden) stukken beter gaat.
  zondag 20 oktober 2013 @ 17:06:46 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_132363826
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:02 schreef Vasion het volgende:
Hoewel hij wel gelijk had met het feit dat het voetballend (vooral in de uitwedstrijden) stukken beter gaat.
Snap ik ook wel. Als je de rust in gaat met 0-5 dan had niemand raar opgekeken. Tamelijk bizar zulke kansen missen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_132363835
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
De laatste wedstrijden voetballen we helemaal niet matig, hoe kom je daarbij?
pi_132363850
Typerend voor Feijenoord dit weer. Doet de concurrentie het ook minder, laten ze zelf ook punten liggen.

Misschien kunnen jullie over PSV heen volgende week.
pi_132363860
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De laatste wedstrijden voetballen we helemaal niet matig, hoe kom je daarbij?
Herinner je je 't voetbal nog van de jaren rond 2002 tot aan zeg maar 2005?
pi_132363863
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:02 schreef Vasion het volgende:
Ook niet heel vreemd, je overklast de tegenstander en geeft eigenlijk niks weg. De 2 kansen die je weggeeft zijn goals, de 90 kansen die je krijgt maak je niet af. Dat is helaas het belangrijkste, maar qua voetbal was er weinig op aan te merken
pi_132363865
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:08 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Herinner je je 't voetbal nog van de jaren rond 2002 tot aan zeg maar 2005?
Ja, wat is daar mee?
pi_132363904
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, wat is daar mee?
Dat was toch van een andere orde dan dit. Er mist gewoon iets op 't middenveld waardoor we nooit echt een fatsoenlijke opbouw hebben. Veel te weinig spelers die tussen de linies kunnen spelen bijvoorbeeld. En de spelers die 't kunnen zijn af en toe echt laks.

Verder is professioneel uitvoetballen een onbekend begrip voor dit elftal.
  zondag 20 oktober 2013 @ 17:11:58 #63
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_132363965
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:09 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat was toch van een andere orde dan dit.
Het niveau in de gehele eredivisie ligt dan ook een flink stuk lager dan toen. Niet zo vreemd dus. Verder nogal een onzinnige vergelijking.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_132363977
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:08 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ook niet heel vreemd, je overklast de tegenstander en geeft eigenlijk niks weg. De 2 kansen die je weggeeft zijn goals, de 90 kansen die je krijgt maak je niet af. Dat is helaas het belangrijkste, maar qua voetbal was er weinig op aan te merken
Misschien stel ik te hoge eisen, maar als je de 2e helft nog eens zou bekijken dan valt bijvoorbeeld op hoe knullig de bal soms wordt ingeleverd bij de tegenstander.. gevolg is dat de defensie weer onder druk komt, je de bal weer opnieuw in bezit moet zien te krijgen etc. Vooral Immers heeft een handje van dit domme balverlies.. Nelom is er ook een meester in. Met zulke figuren kom je nooit een stap verder.
pi_132364002
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:09 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat was toch van een andere orde dan dit. Er mist gewoon iets op 't middenveld waardoor we nooit echt een fatsoenlijke opbouw hebben. Veel te weinig spelers die tussen de linies kunnen spelen bijvoorbeeld. En de spelers die 't kunnen zijn af en toe echt laks.

Verder is professioneel uitvoetballen een onbekend begrip voor dit elftal.
Joh, was dat van een andere orde? :')

Dat zie ik toch ook wel. Maar het niveau is sinds die jaren in het algemeen zoveel naar beneden gegaan dat dat niet te vergelijken is.
pi_132364420
Wat een nonsens dat je niet mag vergelijken. En om 't dan in 't huidige tijdperk te houden, als je de wedstrijden bekijkt van Ajax/PSV/Twente - los van de matige resultaten die ook zij behalen - dat dan het positiespel in veel gevallen wel beter is/lijkt. Ik heb het dan met name over het terugzakken van de CM's en het kaatsen tussen hun en Stefan/BMI. Dat is gewoon gebrekkig bij ons waardoor we eigenlijk nooit echt heel dominant over de middenlijn komen. De paar keer dat Clasie/Vilhena zich wel op zo'n manier laten terugzakken zie je gelijk dat we veel krachtiger zo'n aanval inleiden met een stuk meer mogelijkheden. En zodra ze verzaken zie je dat het heel voorspelbaar wordt en de tegenstander redelijk makkelijk zelf druk kan gaan zetten. Ik mis dat soort korte balletjes, even losjes kaatsen om de tegenstander telkens een paar meter terug te duwen.

Zelfs matige ploegen in de Eredivisie die op deze manier spelen weten leuk voetbal neer te zetten. (Ze hebben dan niet de spelers om echt resultaat te halen maar er zit wel een idee achter.) Je zag het bij PEC en ook Utrecht die met Ayoub iemand hebben die dat heel goed invult. Bij gebrek aan beter probeert Ajax het met Blind voor die invulling. Het valt gewoon op dat bij ons niet die verantwoordelijkheid echt wordt genomen. Eens in de paar wedstrijden pakt Clasie 't goed op en dan zie je gelijk hoe dominant we zijn maar tegen GAE zag je Clasie zich in de diepte verschuilen en dan komt alles dus aan op het opbouwend vermogen van De Vrij en BMI, terwijl je 't liefst iemand met de visie van Clasie ziet opbouwen.
pi_132364506
Discussie is leuk maar zinloos. Ik heb gisteren namelijk een uitstekende Clasie gezien, die exact deed wat jij beschrijft, net als tegen Vitesse uit.
  Moderator zondag 20 oktober 2013 @ 17:38:09 #68
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_132364733
Ik zou Kongolo wel eens als linksback willen zien, want Nelom is echt aids. Een paar keer per wedstrijd een goede voorzet, verder is het niks. En Bakkal voor Vilhena lijkt inderdaad logischer dan voor Immers. Tonny ontwikkelt zich niet echt door dit seizoen.
pi_132365678
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een nonsens dat je niet mag vergelijken. En om 't dan in 't huidige tijdperk te houden, als je de wedstrijden bekijkt van Ajax/PSV/Twente - los van de matige resultaten die ook zij behalen - dat dan het positiespel in veel gevallen wel beter is/lijkt. Ik heb het dan met name over het terugzakken van de CM's en het kaatsen tussen hun en Stefan/BMI. Dat is gewoon gebrekkig bij ons waardoor we eigenlijk nooit echt heel dominant over de middenlijn komen. De paar keer dat Clasie/Vilhena zich wel op zo'n manier laten terugzakken zie je gelijk dat we veel krachtiger zo'n aanval inleiden met een stuk meer mogelijkheden. En zodra ze verzaken zie je dat het heel voorspelbaar wordt en de tegenstander redelijk makkelijk zelf druk kan gaan zetten. Ik mis dat soort korte balletjes, even losjes kaatsen om de tegenstander telkens een paar meter terug te duwen.

Zelfs matige ploegen in de Eredivisie die op deze manier spelen weten leuk voetbal neer te zetten. (Ze hebben dan niet de spelers om echt resultaat te halen maar er zit wel een idee achter.) Je zag het bij PEC en ook Utrecht die met Ayoub iemand hebben die dat heel goed invult. Bij gebrek aan beter probeert Ajax het met Blind voor die invulling. Het valt gewoon op dat bij ons niet die verantwoordelijkheid echt wordt genomen. Eens in de paar wedstrijden pakt Clasie 't goed op en dan zie je gelijk hoe dominant we zijn maar tegen GAE zag je Clasie zich in de diepte verschuilen en dan komt alles dus aan op het opbouwend vermogen van De Vrij en BMI, terwijl je 't liefst iemand met de visie van Clasie ziet opbouwen.
Tegen Ajax bleven voetballend met gemak overeind en dat zie ik niet als een incident. Zodra de tegenstander van een hoger kaliber is wordt er moeiteloos een tandje bijgezet.
Onze zwaktes zijn vooral de efficiëntie voorin en de wekelijkse blunders achterin.
pi_132365721
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:29 schreef Scrummie het volgende:
Discussie is leuk maar zinloos. Ik heb gisteren namelijk een uitstekende Clasie gezien, die exact deed wat jij beschrijft, net als tegen Vitesse uit.
Als we niet hetzelfde zien heeft 't weinig zin om te lullen inderdaad. Maar goed, we zien 't wel de komende wedstrijden. :P
  zondag 20 oktober 2013 @ 18:15:10 #71
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_132365741
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:13 schreef eight het volgende:

[..]

Tegen Ajax bleven voetballend met gemak overeind en dat zie ik niet als een incident.
Dat was misschien wel de slechtste klassieker die ik ooit heb gezien. Van beide kanten trouwens. Wat een kneuzenkermis zeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_132365793
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:38 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou Kongolo wel eens als linksback willen zien, want Nelom is echt aids. Een paar keer per wedstrijd een goede voorzet, verder is het niks. En Bakkal voor Vilhena lijkt inderdaad logischer dan voor Immers. Tonny ontwikkelt zich niet echt door dit seizoen.
Afgezien van gisteren vond ik Vilhena de laatste wedstrijden juist weer iets beter spelen.
Overtuigend is het nog nergens maar het zou zonde ook zonde zijn als hij zijn basisplaats verliest net op het moment dat hij weer aan het terugkrabbelen is
pi_132365834
Vilhena moet je wel zo veel mogelijk ontzien bij middenveldswijziging omdat je daar op de lange termijn meer aan hebt. Bakkal en Immers zijn inwisselbaar en waardeloos in de toekomst.
pi_132365860
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat was misschien wel de slechtste klassieker die ik ooit heb gezien. Van beide kanten trouwens. Wat een kneuzenkermis zeg.
Ongelukkig voorbeeld wellicht.
Ik heb dit seizoen nog nauwelijks goede wedstrijden gezien in de eredivisie.
pi_132366645
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:14 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als we niet hetzelfde zien heeft 't weinig zin om te lullen inderdaad. Maar goed, we zien 't wel de komende wedstrijden. :P
Daarom :)
  zondag 20 oktober 2013 @ 19:29:26 #76
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_132368020
Baal nog steeds als een malle. Zo zonde dit weer.
pi_132368827
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:29 schreef PIETR het volgende:
Baal nog steeds als een malle. Zo zonde dit weer.
Hier nog 1. Heel m'n weekend naar de klote.
Zo zonde en weer typisch Feyenoord dat je het zelf laat liggen als ook al je concurrenten punten laten liggen. Helemaal de manier waarop. Hoe kan je in vredesnaam zoveel kansen missen?!
pi_132369094
Hoe Nelom zich laat wegduwen in dat muurtje... :')
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:17:08 #79
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_132373275
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:51 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Hier nog 1. Heel m'n weekend naar de klote.
Zo zonde en weer typisch Feyenoord dat je het zelf laat liggen als ook al je concurrenten punten laten liggen. Helemaal de manier waarop. Hoe kan je in vredesnaam zoveel kansen missen?!
Toch is het verschil maar twee punten. Ben wel benieuwd hoe Bakkal er voor staat. Mits fit is dat al een hele verbetering tov Immers. Die een beetje de Bruins-ziekte begint te krijgen.
pi_132373363
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:17 schreef PIETR het volgende:

[..]

Toch is het verschil maar twee punten. Ben wel benieuwd hoe Bakkal er voor staat. Mits fit is dat al een hele verbetering tov Immers. Die een beetje de Bruins-ziekte begint te krijgen.
Immers die de Bruins-ziekte krijgt? Bedoel je niet Tonny?
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:43:52 #81
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_132375089
Na elk tikkie dat hij krijgt blijft ie een paar minuten op de grond liggen, die Lex.
pi_132376746
Laat die Hahn maar komen, staat er tenminste een echte man in het goal.

Mulder ziet eruit als iemand die in een duitse gaypornofilm speelt :')

zondag 20 oktober 2013 @ 22:17:40 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_132376824
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:16 schreef Maoist het volgende:

[ afbeelding ]

Joodse negerporn is dan wel weer prima?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_132377051

Kappa,Koeman en Schaken komen ook allemaal van Ajax :o
pi_132380242
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:21 schreef Maoist het volgende:
[ afbeelding ]

Kappa,Koeman en Schaken komen ook allemaal van Ajax :o
Pas op, straks komt Iwanius ons weer de les lezen...

:')
pi_132381237
Ik heb dit keer alleen de samenvatting gezien, maar ik vind dat we inderdaad genoeg creëren, en zelfs wat gevarieerder opbouwen, maar het baart me wel zorgen dat nu ook Boëtius nirt blijkt te kunnen scoren |:(

Zuur, maar goed, na 3 verliespotten in het begin, en nu nog altijd wat misstappen staan we nog maar op 2 puntjes, en met de stijgende lijnen qua veldspel, en hopelijk snel de toevoeging van Bakkal, zie ik nog wel een kansrijk seizoen tegemoet ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door ace_eleven op 21-10-2013 08:34:07 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_132383327
We hebben wel aardig wat verschillende doelpuntenmakers:

Speler W D

G. Pellè 10 10
S. de Vrij 9 2
B. Martins Indi 9 2
L. Immers 9 2
M. Nelom 9 1
J. Goossens 6 1
T. Vilhena 10 1
R. Vormer 6 1
J. Boëtius 5 1
R. Schaken 10 1

10 verschillende doelpuntenmakers, net zo veel als Ajax en PSV. Twente maar 6 verschillende.

Armenteros staat er niet bij want die scoorde in de beker (dit gaat over de competitie) en Bakkal is natuurlijk een speler die regelmatig scoort als hij straks mee gaat doen.

Feyenoord heeft 22 doelpunten gemaakt, Ajax en Twente 23, PSV 21. Het probleem zit hem in de tegendoelpunten, maar liefst 17 ten opzichte van 6 (Twente), 9 (PSV) en 14 (Ajax, ook veel te veel natuurlijk).

Zo heb je ook de wedstrijden tegen Zwolle, NEC en Go Ahead weggegeven (7 punten!), door in elk van die wedstrijden twee goals tegen te krijgen. :') |:(

[ Bericht 27% gewijzigd door heiden6 op 21-10-2013 02:06:52 ]
pi_132384330
Vooral bizar zijn de eerste 3 wedstrijden. Al win je er daar maar 1 van, sta je gewoon bovenaan :').
pi_132384611
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 01:55 schreef heiden6 het volgende:

Speler W D

G. Pellè 10 10
S. de Vrij 9 2
B. Martins Indi 9 2
L. Immers 9 2
M. Nelom 9 1
J. Goossens 6 1
T. Vilhena 10 1
R. Vormer 6 1
J. Boëtius 5 1
R. Schaken 10 1

10 verschillende doelpuntenmakers, net zo veel als Ajax en PSV. Twente maar 6 verschillende.

Armenteros staat er niet bij want die scoorde in de beker (dit gaat over de competitie) en Bakkal is natuurlijk een speler die regelmatig scoort als hij straks mee gaat doen.

Feyenoord heeft 22 doelpunten gemaakt, Ajax en Twente 23, PSV 21. Het probleem zit hem in de tegendoelpunten, maar liefst 17 ten opzichte van 6 (Twente), 9 (PSV) en 14 (Ajax, ook veel te veel natuurlijk).

Zo heb je ook de wedstrijden tegen Zwolle, NEC en Go Ahead weggegeven (7 punten!), door in elk van die wedstrijden twee goals tegen te krijgen. :') |:(
Terwijl Koeman voor verbeterpuntje voor dit seizoen noemde dat de spelers rondom Pellè wat meer rendement moesten gaan behalen :'(
Maar de tegendoelpunten zijn ook erg treurig ja. Heel vreemd dan ook dat we nog steeds zoveel internationals leveren in die linie :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 21 oktober 2013 @ 09:21:48 #90
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_132385077
Het is werkelijk ongelofelijk dat we zo extreem matig presteren, en nog steeds maar twee punten achter staan op de koploper :').
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 01:55 schreef heiden6 het volgende:

Speler W D

G. Pellè 10 10
S. de Vrij 9 2
B. Martins Indi 9 2
L. Immers 9 2
M. Nelom 9 1
J. Goossens 6 1
T. Vilhena 10 1
R. Vormer 6 1
J. Boëtius 5 1
R. Schaken 10 1

Klopt, Ajax en Feyenoord zijn allebei heel erg matig verdedigend gezien.
2000 light years from home
pi_132385641
Ajax heeft realistisch gezien ook gewoon een enorm zaadelftal. Die vinden nota bene Siem de Jong de grote vedette daar. :')
pi_132385890
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:16 schreef Maoist het volgende:

[ afbeelding ]
Sowieso dat gezeik altijd over keepers met uitstraling of niet. Die uitstraling komt voor 90% voort uit het feit of je de bal altijd klemvast hebt bij corners etc en je dus heerst over het doelgebied. Alsof die Hahn wel 'uitstraling', net een wijf zonder tieten man.
pi_132386137
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:13 schreef Muto het volgende:

[..]

Sowieso dat gezeik altijd over keepers met uitstraling of niet. Die uitstraling komt voor 90% voort uit het feit of je de bal altijd klemvast hebt bij corners etc en je dus heerst over het doelgebied. Alsof die Hahn wel 'uitstraling', net een wijf zonder tieten man.
Pietje V. heeft zogenaamd ook uitstraling. Maar die zie ik toch ook regelmatig blunderen...
BFF met GGMM
pi_132386240
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:13 schreef Muto het volgende:

[..]

Mulder is niks, maar Hahn heeft inderdaad ook geen uitstraling :')
Vind ook niet dat hij nou duidelijk beter is.
Als we een nieuwe keeper nemen, dan wel graag eentje die aanmerkelijk beter is dan Mulder.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_132386373
Misschien niet geheel objectief, maar in de Ajax-jeugd vond ik hem wel een goede keeper.
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:45:13 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132386592
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Misschien niet geheel objectief, maar in de Ajax-jeugd vond ik hem wel een goede keeper.
Hij moest toch weg vanwege (zijn gebrek aan) lengte?
  maandag 21 oktober 2013 @ 11:12:00 #97
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132387191
Is Mulder eigenlijk ooit opgeroepen voor Jong Oranje of Oranje? Kan dat nergens terugvinden.
Elite
Tegen TTIP
pi_132387234
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:12 schreef Happel het volgende:
Is Mulder eigenlijk ooit opgeroepen voor Jong Oranje of Oranje? Kan dat nergens terugvinden.
2007-2009 Nederland -19 7 (0)
2008-2009 Nederland B 1 (0)
Daarnaast in voorselectie EK 2012 + 2x opgeroepen nog voor NL B, maar werd niet afgestaan door Excelsior vanwege belangrijke competitiewedstrijden

Aldus het altijd betrouwbare Wikipedia
pi_132387417
Ed de Goey, die had tenminste uitstraling .
Maar precies, dat geleuter over uitstraling is niet rullevant.
  maandag 21 oktober 2013 @ 11:27:41 #100
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132387528
quote:
11s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:22 schreef WethouderHekking het volgende:
Ed de Goey, die had tenminste uitstraling .
Maar precies, dat geleuter over uitstraling is niet rullevant.
Nee, keepen moet hij. En ook daar faalt hij herhaaldelijk in. Mulder gaat ons niet vooruit helpen.
Elite
Tegen TTIP
pi_132387639
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, keepen moet hij. En ook daar faalt hij herhaaldelijk in. Mulder gaat ons niet vooruit helpen.
Ik vind het ook wel een goede zaak dat een keeper bijkomt, want onze Griekse reserve doelman is ook niet echt een geweldenaar.
  maandag 21 oktober 2013 @ 11:37:03 #102
319979 Fok-it
All is well
pi_132387788
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 00:07 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb dit keer alleen de samenvatting gezien, maar ik vind dat we inderdaad genoeg creëren, en zelfs wat gevarieerder opbouwen, maar het baart me wel zorgen dat nu ook Boëtius nirt blijkt te kunnen scoren |:(

Zuur, maar goed, na 3 verliespotten in het begin, en nu nog altijd wat misstappen staan we nog maar op 2 puntjes, en met de stijgende lijnen qua veldspel, en hopelijk snel de toevoeging van Bakkal, zie ik nog wel een kansrijk seizoen tegemoet ^O^
Dat baart je zorgen ja? Dat 2/3 kansen van hem er niet ingaan?

Die jongen is er zo lang uitgeweest die gaat echt wel weer presteren. Ondanks het missen van zoveel kansen en alsnog 2-2 spelen was ik eigenlijk niet ontevreden over het speelbeeld en als de concurrentie dan ook nog loopt te kloten mag je niet heel ontevreden zijn.

Ben benieuwd voor wie Bakkal in het elftal komt, Immers kan je op dit moment niet vervangen maar voor Vilhena is al helemaal zonde. Ook al ontwikkelt hij zich dit seizoen minder, op de lange termijn heb je veel meer aan die jongen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_132387875
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:12 schreef Happel het volgende:
Nee, er zijn veel betere keepers voor J Oranje en Oranje dan Mulder.
Lamprou is wel eens opgeroepen door Griekenland.
  maandag 21 oktober 2013 @ 11:44:10 #104
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132388004
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:39 schreef Vasion het volgende:

[..]

Nee, er zijn veel betere keepers voor J Oranje en Oranje dan Mulder.
Lamprou is wel eens opgeroepen door Griekenland.
Lamprou zit standaard bij Jong Griekenland. Alleen speelt hij ook daar nooit. Heeft twee keepers voor zich. Die gaat er ook niet komen.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 21 oktober 2013 @ 11:52:26 #105
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_132388246
Ik ben blij als we een andere keeper hebben. Mulder is echt een schande, dit weekend ook weer.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_132388386
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:52 schreef satecl het volgende:
Ik ben blij als we een andere keeper hebben. Mulder is echt een schande, dit weekend ook weer.
Wat heeft hij dit weekend verkeerde gedaan dan? Vorige wedstrijd deed hij het ook prima.

Die 1-1 had hij misschien moeten hebben, maar onze verdediging/middenveld faalde zo verschrikkelijk hard dat je die goal niet eens aan kan rekenen. Die 2-2 was volgens mij onhoudbaar. Die muur werd volledig weggeduwd. Had niet mogen gebeuren.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 21 oktober 2013 @ 11:58:42 #107
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_132388419
quote:
19s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:57 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Wat heeft hij dit weekend verkeerde gedaan dan? Vorige wedstrijd deed hij het ook prima.

Die 1-1 had hij misschien moeten hebben, maar onze verdediging/middenveld faalde zo verschrikkelijk hard dat je die goal niet eens aan kan rekenen. Die 2-2 was volgens mij onhoudbaar. Die muur werd volledig weggeduwd. Had niet mogen gebeuren.
Die muur stond helemaal verkeerd!!!!!!! Je moet de muur tegen de paal aanzetten, en dan nog een mannetje er tegenaan. Oftewel: De paal instellen op de 2e man van de muur. Dat krijgen keepers op de training in de D-Jeugd al te horen.

Die 1e goal was ook houdbaar. Al was dat ook dramatisch/niet instappen van zowel Clasie, Vilhena en Immers.
pi_132388484
quote:
Willem van Hanegem begrijpt niets van de lovende woorden van coach Frank de Boer over het spel van Ajax in de topper tegen FC Twente. De Boer beweerde na afloop van het duel in Enschede (1-1) dat Ajax 'veel beter' was en verdiend had om te winnen.

In zijn column in AD Sportwereld laat Van Hanegem weten dat hij 'chagrijnig' werd van het voetbal van Feyenoord, PSV en Ajax dit weekend. "En wat ik zo ontzettend irritant vind, is dat Frank de Boer na de 1-1 tegen FC Twente zijn Ajax gaat zitten ophemelen. Dat doet hij misschien om het vertrouwen voor de wedstrijd uit tegen Celtic niet te ondermijnen. Laat dat dan zo zijn. Maar ik hoop toch heel erg dat De Boer, die ik qua voetbalinzicht hoog aansla, van zichzelf wel weet dat Ajax momenteel ondermaats speelt en dankzij de middelmaat aan de top om de titel mee doet. Ik hoop dat niet alleen, ik weet eigenlijk wel zeker dat Frank dat weet. Ik zou als ik hem was, ook al heb je in Glasgow een zware klus te klaren, toch maar gewoon realistisch blijven."

"Bij Ajacieden voelt het ongetwijfeld lekker om te horen en te lezen dat je trainer je elftal zo ontzettend goed vond. Maar de rest van de wereld schiet daar toch echt van in de lach hoor. Het is toch onzin?", vindt de oud-coach van Feyenoord en FC Utrecht.
Snapte de reactie ook niet van franko.
ajax heeft daar echt geen twee punten verloren. :') Twente had voor rust met 3-0 voor moeten staan en door een blunder van die verdediger pakt ajax nog de 1-1.
pi_132388520
quote:
19s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:57 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Dit ^

die eerste goal van GAE was een schande gewoon. Een beetje net als RKC uit vorig seizoen.
  maandag 21 oktober 2013 @ 12:02:30 #110
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_132388530
quote:
Snapte de reactie ook niet van franko.
ajax heeft daar echt geen twee punten verloren. :') Twente had voor rust met 3-0 voor moeten staan en door een blunder van die verdediger pakt ajax nog de 1-1.
Verkeerde topic.

[ Bericht 38% gewijzigd door satecl op 21-10-2013 12:20:53 ]
  maandag 21 oktober 2013 @ 12:25:26 #111
319979 Fok-it
All is well
pi_132389210
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:52 schreef satecl het volgende:
Nou je ondertitel klopt gelukkig dan wel weer.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 21 oktober 2013 @ 12:28:11 #112
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_132389299
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ajax heeft realistisch gezien ook gewoon een enorm zaadelftal. Die vinden nota bene Siem de Jong de grote vedette daar. :')
Dat klopt inderdaad, als je die namen ziet verrast het me eigenlijk dat ze nog zo hoog staan.
2000 light years from home
  maandag 21 oktober 2013 @ 12:30:53 #113
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132389367
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad, als je die namen ziet verrast het me eigenlijk dat ze nog zo hoog staan.
Betere keeper + verdediging beter in vorm

Maargoed, Heracles-thuis, doe maar weer een 6-0 als vorig jaar. Al zal die De Jonge niet met 3 verdedigers gaan spelen :')
pi_132389417
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:58 schreef satecl het volgende:

[..]

Die muur stond helemaal verkeerd!!!!!!! Je moet de muur tegen de paal aanzetten, en dan nog een mannetje er tegenaan. Oftewel: De paal instellen op de 2e man van de muur. Dat krijgen keepers op de training in de D-Jeugd al te horen.
Grootste blunder begaat Nelom doordat hij zich zo gemakkelijk laat wegzetten.

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

De hele eredivisie is toch zaad? De enige club die een goede selectie heeft is psv.
pi_132389803
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Lamprou zit standaard bij Jong Griekenland. Alleen speelt hij ook daar nooit. Heeft twee keepers voor zich. Die gaat er ook niet komen.
Hij is gewoon 10cm te klein, dat maakt het lastig.
Zonde, want wat betreft talent schat ik hem hoger in dan Mulder.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 21 oktober 2013 @ 13:27:52 #116
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_132390985
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:32 schreef eight het volgende:

[..]

Grootste blunder begaat Nelom doordat hij zich zo gemakkelijk laat wegzetten.

Nogmaals: Die muur staat gewoon verkeerd. Je bereid je al voor dat er wat weggezet kan worden, vooral in de laatste minuut.
pi_132391684
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:27 schreef satecl het volgende:

[..]

Nogmaals: Die muur staat gewoon verkeerd. Je bereid je al voor dat er wat weggezet kan worden, vooral in de laatste minuut.
Als Nelom was blijven staan was de bal gewoon in de muur terecht gekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door eight op 21-10-2013 17:12:07 ]
pi_132391824
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat baart je zorgen ja? Dat 2/3 kansen van hem er niet ingaan?

Die jongen is er zo lang uitgeweest die gaat echt wel weer presteren. Ondanks het missen van zoveel kansen en alsnog 2-2 spelen was ik eigenlijk niet ontevreden over het speelbeeld en als de concurrentie dan ook nog loopt te kloten mag je niet heel ontevreden zijn.

Ben benieuwd voor wie Bakkal in het elftal komt, Immers kan je op dit moment niet vervangen maar voor Vilhena is al helemaal zonde. Ook al ontwikkelt hij zich dit seizoen minder, op de lange termijn heb je veel meer aan die jongen.
I beg you pardon?
Je grootste concurrenten laten allemaal punten liggen en jij speelt gelijk tegen fucking Go Ahead Eagles. Dan moet je juist ontevreden zijn.
pi_132391849
Die muur had best een meter naar rechts (vanuit de keeper gezien) gemogen. Uiteindelijk is dat de hoek die een keeper kansloos maakt. Elke bal aan de andere kant kun je als keeper gewoon hebben. Het is niet alsof Pirlo daar achter de bal staat.
  maandag 21 oktober 2013 @ 13:49:22 #120
319979 Fok-it
All is well
pi_132391892
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

I beg you pardon?
Je grootste concurrenten laten allemaal punten liggen en jij speelt gelijk tegen fucking Go Ahead Eagles. Dan moet je juist ontevreden zijn.
Ja, tuurlijk. over het resultaat wel. maar over het spelbeeld niet vind ik.
pi_132392424
Heb net de vrije trap nog een paar keer teruggekeken. Van de muur en Mulder klopt gewoon helemaal niks. Bal ligt nota bene aan de andere kant van het doelgebied en dan zet hij de muur tegenovergesteld op. Maar goed, als je dan de muur verkeerdom opstelt, zet 'm dan in ieder geval wel goed neer voor die mogelijkheid maar zelfs dat is niet 't geval. Dit kost gewoon punten maar goed hetzelfde geldt voor de missers van de eerste helft.
pi_132392855
Wanneer je een fatsoenlijke verdediging hebt dat functioneert dan hoeft de keeper vrijwel niets te doen. Maar als iedereen amateuristisch staat te verdedigen dan vraag je om problemen.
pi_132392924
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:13 schreef Antaris het volgende:
Wanneer je een fatsoenlijke verdediging hebt dat functioneert dan hoeft de keeper vrijwel niets te doen.
Ja als als als.
Een wedstrijd waar de keeper vrijwel niets te doen heeft is een utopie in de Eredivisie.

Je mag gewoon verwachten dat Mulder zo nu en dan wat goede reddingen doet. Die 1-1 snap ik echt totaal niet, was houdbaar voor elke keeper in de Eredivisie. En die muur was een beginnersfout.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_132392996
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:15 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja als als als.
Een wedstrijd waar de keeper vrijwel niets te doen heeft is een utopie in de Eredivisie.

Je mag gewoon verwachten dat Mulder zo nu en dan wat goede reddingen doet. Die 1-1 snap ik echt totaal niet, was houdbaar voor elke keeper in de Eredivisie. En die muur was een beginnersfout.
1-1 was niet alleen fout Mulder, was fout van complete verdediging + middenveld die gewoon staan toe te kijken
pi_132393030
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:17 schreef Bombvis het volgende:

[..]

1-1 was niet alleen fout Mulder, was fout van complete verdediging + middenveld die gewoon staan toe te kijken
Was haast een kopie van de goal bij RKC uit vorig jaar.
pi_132393059
Klopt, maar zoals ik zei, als je gaat verwachten dat je een verdediging en middenveld hebt die 0 kansen weggeeft ben je niet realistisch.

Tuurlijk is het een fout van de spelers in het veld, maar op zulke moment zou het wel eens lekker zijn als je een keeper hebt die de ballen er dan alsnog uithaalt.
pi_132393194
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Klopt, maar zoals ik zei, als je gaat verwachten dat je een verdediging en middenveld hebt die 0 kansen weggeeft ben je niet realistisch.

Tuurlijk is het een fout van de spelers in het veld, maar op zulke moment zou het wel eens lekker zijn als je een keeper hebt die de ballen er dan alsnog uithaalt.
Klopt, maar het gaat erom wat voor kansen. Een keer uitgespeeld worden, gevolgd door een voorzet / schot kan gebeuren. Een bal in de voeten van de tegenstander waardoor een kans bestaat, zelfs dat kan gebeuren. Maar een speler die 3 minuten de bal heeft, van linksmidden naar de rechtercornervlag loopt en niet wordt aangepakt, dat mag gewoon niet.

Ben het met je eens dat het lekker zou zijn als Mulder hem had gepakt, maar dat deed hij niet. Is een fout, maar niet alleen van hem. En Mulder heeft ons ook wel eens in de wedstrijd gehouden, sowieso tegen Kuban uit maar vast ook wel vaker (te weinig, dat geef ik toe)
pi_132393222
Nogmaals, ik zeg nergens dat het alleen een fout van Mulder was...
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:59:17 #129
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132399203
quote:
Feyenoord bezorgd over behandeling uitsupporters

Feyenoord zal zowel aan de Gemeente Deventer als Go Ahead Eagles schriftelijk haar ongenoegen uiten over de gang van zaken rond de wedstrijd Go Ahead Eagles - Feyenoord van afgelopen zaterdag. De club is niet te spreken over de omstandigheden waaronder haar 400 meegereisde uitsupporters deze wedstrijden dienden bij te wonen.

Vooraf waren door Feyenoord al de nodige vraagtekens geplaatst bij de opgelegde vervoersregeling (een buscombi) en de fysieke toestand van het bezoekersvak in het stadion ‘De Adelaarshorst’. Via twee opstaplaatsen, Rotterdam en Apeldoorn, konden de Feyenoord uitsupporters per bus naar Deventer reizen. 350 supporters reisden vanaf Apeldoorn, een rit van 20 kilometer. Maar liefst drie kwartier duurde deze busrit. Steeds als de supporters dachten naar het stadion te rijden werd een andere afslag genomen en werd de reis verlengd.

Gefrustreerd kwamen de supporters bij het stadion aan. Daar dienden zij door slechts een enkel tourniquet de toegang tot het bezoekersdeel te verkrijgen. Een gebruikelijke en fatsoenlijke kaartcontrole kon daardoor niet meer naar behoren worden uitgevoerd. Feyenoord heeft daarom maandag besloten om iedereen die een kaart voor deze wedstrijd had gekocht te registreren als bezoeker van de wedstrijd. Dit is voor hen van belang in het kader van het uitkaartsysteem.

Eenmaal in het bezoekersvak aangekomen nam de frustratie onder supporters verder toe. Feyenoord had voorafgaand aan deze regeling in haar infomail aan de meereizende supporters al opmerkingen geplaatst over de slechte kwaliteit van het bezoekersvak. In de praktijk Feyenoord bleek inderdaad dat de supporters onder zeer slechte omstandigheden de wedstrijd moesten volgen. Een groot deel van de supporters had bovendien nauwelijks zicht op het veld.

Feyenoord maakt zich ernstige zorgen over de wijze waarop bij uitwedstrijden met haar supporters wordt omgegaan. Daarom zal ook de KNVB worden benaderd. Clubs en KNVB hebben uitgesproken te streven naar een vriendelijker voetbalklimaat, maar in de praktijk komt hier nog weinig van terecht.
De reeds gemaakte afspraken rond de komende uitwedstrijden tegen SC Cambuur en RKC Waalwijk zullen door Feyenoord nog eens goed tegen het licht worden gehouden. De club sluit daarbij niet uit dat, wanneer de omstandigheden daarom vragen, Feyenoord alsnog afziet van het organiseren van het wedstrijdbezoek door haar supporters aan deze wedstrijden.
Goed dat Feyenoord er nu eindelijk eens wat aandacht aan besteedt, al twijfel ik over de oprechtheid. Volgens mij werkt Feyenoord net zo hard mee aan al die combi's, en is dit meer een actie naar buiten toe gericht, om de steeds luidere roep om maatregelen te beantwoorden.
pi_132399306
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:22 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Klopt, maar het gaat erom wat voor kansen. Een keer uitgespeeld worden, gevolgd door een voorzet / schot kan gebeuren. Een bal in de voeten van de tegenstander waardoor een kans bestaat, zelfs dat kan gebeuren. Maar een speler die 3 minuten de bal heeft, van linksmidden naar de rechtercornervlag loopt en niet wordt aangepakt, dat mag gewoon niet.

Ben het met je eens dat het lekker zou zijn als Mulder hem had gepakt, maar dat deed hij niet. Is een fout, maar niet alleen van hem. En Mulder heeft ons ook wel eens in de wedstrijd gehouden, sowieso tegen Kuban uit maar vast ook wel vaker (te weinig, dat geef ik toe)
Het is gewoon collectief gefaald. Verdedigend en aanvallend moet je verwoestend zijn en geen genade tonen.
pi_132400418
RKC-uit zou je weer lekker moeten boycotten. Altijd gezeik daar.
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:45:48 #132
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132400877
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:34 schreef Muto het volgende:
RKC-uit zou je weer lekker moeten boycotten. Altijd gezeik daar.
Gewoon de hele korte zijde krijgen, naar Engels model. Zit daar toch nooit vol, of het moeten losse Feijenoorders zijn.
pi_132400981
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:45 schreef Grifte het volgende:

[..]

Gewoon de hele korte zijde krijgen, naar Engels model. Zit daar toch nooit vol, of het moeten losse Feijenoorders zijn.
Die burgemeester Kleingeld reageert altijd overspannen.
pi_132402248
Die Armenteros voegt ook geen klote toe., Gelukkig al ruim van te voren voorspelt weer.
blablablabla
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:33:32 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_132402325
quote:
17s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:30 schreef Elan het volgende:
Die Armenteros voegt ook geen klote toe., Gelukkig al ruim van te voren voorspelt weer.
Kom je nog wel op terug als Pelle een keer geblesseerd is. Verder heeft hij toch al aardig wat assists gegeven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_132402403
quote:
Valt wel mee. In ieder geval iemand die iets met een bal kan.
pi_132402489
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Kom je nog wel op terug als Pelle een keer geblesseerd is. Verder heeft hij toch al aardig wat assists gegeven.
Als Pelle er noodgedwongen niet bij zou zijn heb je wellicht iets aan hem, nu dus totaal niet.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
blablablabla
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:41:03 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_132402588
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Als Pelle er noodgedwongen niet bij zijn heb je wellicht iets aan hem, nu dus totaal niet.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Ik ben wel fan van Armenteros. Maar het is gewoon geen echte buitenspeler zoals we gewend zijn. Desalniettemin: heerlijke techniek en tenminste iemand die een balletje bij zich kan houden.

Kan zich nog wel sterk verbeteren in zijn acties als de tegenstander de bal heeft. Want dat is toch wel redelijk dramatisch te noemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_132402651
Zodra je de bal niet hebt, is Armenteros nutteloos. Als je de bal wel hebt, is het een zeer nuttige speler.
pi_132402813
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:45 schreef Grifte het volgende:

[..]

Vroeger kregen ze hier in Waalwijk de hele korte zijde volgens mij. Ajax, Feyenoord, PSV. Althans als er animo voor was. Nu hebben ze zo'n vage bussluis gemaakt en dan willen ze het volgens mij niet meer.

Moet eerlijk zeggen dat vorig jaar niet echt geholpen heeft. Feyenoordsupporters op de lange zijde (die een kameraad wilden helpen dacht ik) die verhaal gingen halen. M.E. stond toen nog in het stadion.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:57:25 #141
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_132403161
Werden een paar flinke klappen uitgedeeld daar.
pi_132403188
Jong Feyenoord weet wel voorsprongen uit te breiden:

4-0 na 27 minuten.
2x Sleegers
1x Manu
1x Te Vrede
pi_132403202
quote:
19s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:46 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Vroeger kregen ze hier in Waalwijk de hele korte zijde volgens mij. Ajax, Feyenoord, PSV. Althans als er animo voor was. Nu hebben ze zo'n vage bussluis gemaakt en dan willen ze het volgens mij niet meer.

Moet eerlijk zeggen dat vorig jaar niet echt geholpen heeft. Feyenoordsupporters op de lange zijde (die een kameraad wilden helpen dacht ik) die verhaal gingen halen. M.E. stond toen nog in het stadion.
Deze ja
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:08:39 #144
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_132403581
Altijd makkelijk om op iemand te klagen als er nauwelijks een beter alternatief is (over Armenteros).

Armenteros is tenminste iemand die iets kan met de bal aan z'n voet.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_132403944
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:58 schreef Muto het volgende:
Jong Feyenoord weet wel voorsprongen uit te breiden:

4-0 na 27 minuten.
2x Sleegers
1x Manu
1x Te Vrede
Nou ja, bij rust opeens 4-2. Overigens tegen Graafschap.
pi_132403982
Sleegers en Manu gaan hard met Jong Feyenoord. Hoop wel dat we die een paar keer te zien gaan krijgen in 't eerste. Manu in plaats van Schaken die dit seizoen hopeloos speelt en Sleegers in plaats van Immers, zodat we iets meer voetbal kunnen kijken.
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:19:48 #147
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_132404009
Kongolo schijnt gewoon bij Feyenoord te blijven :D
pi_132405735
Even nog over Mulder; is een redelijke eredivisie keeper. Een redelijke dus, geen schande of wat dan ook. Desondanks; er zijn heel veel betere, of in elk geval met meer potentie. Die moet je dus niet laten lopen want ook een Mulder moet gewoon doorgeselecteerd worden. Of dat met die Hahn moet gebeuren of wat anders.. geen idee. Bosz heeft destijds gewoon een hele grote fout gemaakt door Krul te laten lopen die toen heel graag wou.
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:02:41 #149
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_132405915
quote:
Armenteros vind ik juist een uitstekende speler. Het is dat geen echte buitenspeler, maar hij is zeer balvast. Een perfecte stand-in voor Pelle en een betere speler dan Schaken, daarom speelt hij op een positie waar hij eigenlijk niet hoort.... Maar evengoed dikke voldoende.

Het enige waar ik me druk om maak bij hem: Hij scoort te weinig.
pi_132405940
Als je die Hahn transfervrij op kan halen gewoon meteen doen, als hij niet beter blijkt dan Mulder kun je hem altijd nog als reservekeeper gebruiken. Boy de Jong of onze Griekse vriend als derde doelman, Graafland exit. Kun je je geen buil aan vallen lijkt me.
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:04:16 #151
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_132405992
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:19 schreef PIETR het volgende:
Kongolo schijnt gewoon bij Feyenoord te blijven :D
?
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:06:20 #152
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_132406110
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:04 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

?
Rodney.
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:06:43 #153
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_132406127
Snap ik, maar is daar een bron of iets van?
pi_132407016
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:06 schreef Sunri5e het volgende:
Snap ik, maar is daar een bron of iets van?
Ik las het zelf op fr-fans, stond dit stukje:
quote:
Vanaf Varkenoord wordt gemeld dat de overgang van Rodney Kongolo ‘onzin’ is. Feyenoord is niet benaderd en Kongolo zelf heeft ook niet aangegeven bezig te zijn met een vertrek richting met Manchester City.
0.0 bron verder
pi_132407131
Er is geen enkele serieuze bron die een overgang meldt...
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:01:18 #156
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132408851
VarkenoordWatch twitterde op maandag 21-10-2013 om 21:00:31 Na de winterstop zal ook Marlon Slabbekoorn naar alle waarschijnlijkheid af en toe aansluiten bij de beloften. reageer retweet
_O_
pi_132409231
Zeg wie word eigenlijk de trainer als Koeman weggaat?
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:08:42 #158
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_132409298
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:01 schreef Grifte het volgende:
VarkenoordWatch twitterde op maandag 21-10-2013 om 21:00:31 Na de winterstop zal ook Marlon Slabbekoorn naar alle waarschijnlijkheid af en toe aansluiten bij de beloften. reageer retweet
_O_
Is dat niet vrij jong?
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:09:08 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_132409332
Gewoon de A overslaan man. Niks mis mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:09:23 #160
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_132409348
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:07 schreef XSbig het volgende:
Van Gastel
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:09:43 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_132409363
quote:
Erwin.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:10:07 #162
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_132409391
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:09 schreef Caland het volgende:
Gewoon de A overslaan man. Niks mis mee.
Ik ben benieuwd.
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:10:38 #163
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132409425
quote:
Mario
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:14:20 #164
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_132409658
quote:
Mancini.
pi_132409799
quote:
Boskamp
BFF met GGMM
pi_132411542
quote:
Schreuder
pi_132411730
quote:
GJ Verbeek.
blablablabla
pi_132411908
Even serieus: Van Gastel met Van Bronckhorst en een derde assistent (Makaay?). Mits het huidige seizoen redelijk goed afloopt.
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:54:08 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_132411978
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:52 schreef heiden6 het volgende:
Even serieus: Van Gastel met Van Bronckhorst en een derde assistent (Makaay?). Mits het huidige seizoen redelijk goed afloopt.
De vrouw van Van Geel wordt de derde assistent.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:54:49 #170
198365 Morendo
The Real Deal
pi_132412021
quote:
Heeft Van Gastel een trainersdiploma dan?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_132412025
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:54 schreef Caland het volgende:

[..]

De vrouw van Van Geel wordt de derde assistent.
pi_132412033
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:54 schreef Morendo het volgende:

[..]

Allang hoor.
blablablabla
pi_132412050
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:54 schreef Morendo het volgende:

[..]

Een wat?
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:58:10 #174
198365 Morendo
The Real Deal
pi_132412209
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Opgedroogde kut met haar Louis Vuitton tasje. Ik weet zeker dat ze verslaafd is aan kalmeringsmiddelen.
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:59:15 #175
198365 Morendo
The Real Deal
pi_132412267
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Een wat?
Ja zo'n ding. Zeg maar een rijbewijs voor trainers in het voetbal. Hoe moet ik dat verder nog uitleggen........ Een papiertje waarop staat dat je bevoegd bent om te mogen coachen zeg maar.
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:59:35 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_132412290
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:58 schreef Morendo het volgende:

[..]

Opgedroogde kut met haar Louis Vuitton tasje. Ik weet zeker dat ze verslaafd is aan kalmeringsmiddelen.
Ze schijnt ook erg in trek te zijn bij de masseur.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:00:08 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_132412324
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:59 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja zo'n ding. Zeg maar een rijbewijs voor trainers in het voetbal. Hoe moet ik dat verder nog uitleggen........ Een papiertje waarop staat dat je bevoegd bent om te mogen coachen zeg maar.
Oh dat is helemaal niet nodig joh. Halen we gewoon Michel Jansen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_132412893
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Oh dat is helemaal niet nodig joh. Halen we gewoon Michel Jansen
Wie is dat?
blablablabla
pi_132413518
Godverdomme eigenlijk moet je dit jaar optimaal profiteren, zal niet snel voorkomen dat zowel Ajax als Psv in een zelfde seizoen zo'n kutte selectie hebben zoals dit seizoen.
blablablabla
pi_132413529
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Wie is dat?
Dat weet niemand precies, maar het schijnt de coach van Twente te zijn.
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:53:25 #181
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132415600
quote:
Hahn gaat morgen praten met Feyenoord
Feyenoord is niet overtuigd van doelman Erwin Mulder. Binnen de Rotterdamse club heerst er veel twijfel over de 24-jarige goalie. Technisch directeur Martin van Geel heeft daarom zijn ogen gericht op Warner Hahn. De doelverdediger van FC Dordrecht gaat morgen de onderhandelingen aan met de eredivisionist, zo weet journalist Martijn Krabbendam in Voetbal International te melden.

Hahn geniet komende zomer van een transfervrije status en mag vanaf januari 2014 zijn handtekening zetten onder een verbintenis bij een nieuwe werkgever. Feyenoord hoopt er op korte termijn al uit te komen met de jeugdinternational, aangezien ook andere clubs uit binnen- en buitenland azen op de 21-jarige Hahn.
Zou tijd worden.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:09:34 #182
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132416375
Barry4pzc twitterde op maandag 21-10-2013 om 22:49:52 @hsvhoek heeft al 2035 kaarten verkocht voor #feyhoe. Naast de spelersbus rijden op 30 oktober nog 35 (!) bussen naar de Kuip. #PZC reageer retweet
^O^

Voor de mensen die nog geen kaarten hebben, gewoon lekker gaan. We hebben al zo weinig avondwedstrijdjes :)
pi_132418827
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:09 schreef Grifte het volgende:
Barry4pzc twitterde op maandag 21-10-2013 om 22:49:52 @hsvhoek heeft al 2035 kaarten verkocht voor #feyhoe. Naast de spelersbus rijden op 30 oktober nog 35 (!) bussen naar de Kuip. #PZC reageer retweet
^O^

Voor de mensen die nog geen kaarten hebben, gewoon lekker gaan. We hebben al zo weinig avondwedstrijdjes :)
Heb wel respect voor de mensen die gaan.. geen spanning en waarschijnlijk ook geen hoogstaande pot.. die je ook nog eens live op de buis kan zien.. de laatste keer dat ik zo'n potje heb bezocht was de legendarische 6-1 overwinning op AGOVV met een uitmuntende Van Persie..
pi_132419048
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:17 schreef Elan het volgende:
Godverdomme eigenlijk moet je dit jaar optimaal profiteren, zal niet snel voorkomen dat zowel Ajax als Psv in een zelfde seizoen zo'n kutte selectie hebben zoals dit seizoen.
Zeiden 'we' (niet iedereen, maar meerdere mensen wel) dat afgelopen seizoenen ook al niet?
pi_132419100
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:09 schreef Grifte het volgende:
^O^

_O_ Geweldig _O_
pi_132419680
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:06 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Zeiden 'we' (niet iedereen, maar meerdere mensen wel) dat afgelopen seizoenen ook al niet?
Klopt ja.. op een Feyenoord-forum waar ik regelmatig kom, word dit telkens weer geroepen.. en als ik daar niet in meega noemen ze mij negatief.. Denk dat de meesten graag door een roze bril willen kijken. Ajax en PSV zijn minder dan vorig jaar, maar wij ook.. wat op zich best wel irritant is omdat de selectie er niet zwakker op is geworden. Begrijp die klojo's niet zo goed.. met een iets betere instelling had je nu minimaal 4 punten meer gehad en stonden we bovenaan.
pi_132423140
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:58 schreef Scrummie het volgende:
Even nog over Mulder; is een redelijke eredivisie keeper. Een redelijke dus, geen schande of wat dan ook. Desondanks; er zijn heel veel betere, of in elk geval met meer potentie. Die moet je dus niet laten lopen want ook een Mulder moet gewoon doorgeselecteerd worden. Of dat met die Hahn moet gebeuren of wat anders.. geen idee.
Zo heel veel betere lopen er niet rond in de Eredivisie, tis gewoon dramatisch gesteld met het niveau van de keepers, ik denk dat alleen Zoet en Cilessen beter zijn, en misschien malle Pietje.
pi_132423167
quote:
Gisteren wist derksen bij VI te melden dat Hiddink misschien bondscoach wordt.
pi_132423234
Wat gaat er gebeuren met Mulder en Lamprou als Hahn aangetrokken gaat worden? Gewoon 2 en 3 en afscheid nemen van Graafland?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:58:55 #190
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132423276
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat gaat er gebeuren met Mulder en Lamprou als Hahn aangetrokken gaat worden? Gewoon 2 en 3 en afscheid nemen van Graafland?
Mulder moet strijd aangaan met Hahn, gok ik zo. Graafland mag weg. Lamprou wordt of derde keeper of mag vertrekken. Denk namelijk niet dat hij het gaat winnen. Toch jammer dat hij te klein is. Vind hem in potentie stukken beter dan Mulder.

Geen idee of Boy de Jong wat is. Die speelt niet eens bij Excelsior begreep ik.
Elite
Tegen TTIP
pi_132423315
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:22 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Klopt ja.. op een Feyenoord-forum waar ik regelmatig kom, word dit telkens weer geroepen.. en als ik daar niet in meega noemen ze mij negatief.. Denk dat de meesten graag door een roze bril willen kijken. Ajax en PSV zijn minder dan vorig jaar, maar wij ook.. wat op zich best wel irritant is omdat de selectie er niet zwakker op is geworden. Begrijp die klojo's niet zo goed.. met een iets betere instelling had je nu minimaal 4 punten meer gehad en stonden we bovenaan.
Het gaat erom dat er in de loop van de tijd verbetering komt en je aan deze punten gaat werken.
Dan zal de concurrentie echt nog wel een keer punten verspelen, dus nu 2-2 spelen is geen probleem met deze competitie. Zeker met dat wisselvallige psv en vitesse.
pi_132423367
Koeman gaat toch niet blijven joh.
pi_132423393
Lamprou en Graafland zullen wel vertrekken en De Jong wordt derde keeper.
pi_132423940
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Mulder moet strijd aangaan met Hahn, gok ik zo. Graafland mag weg. Lamprou wordt of derde keeper of mag vertrekken. Denk namelijk niet dat hij het gaat winnen. Toch jammer dat hij te klein is. Vind hem in potentie stukken beter dan Mulder.

Geen idee of Boy de Jong wat is. Die speelt niet eens bij Excelsior begreep ik.
Lamprou 3e keeper zou mooi zijn, die jongen gaat het nooit heel ver schoppen, maar heeft mijn sympathie wel gekregen, gozertje is bloed fanatiek ondanks dat ie nooit speelt, en komt op mij over als een halve supporter zoals ie soms op de bank zit te schreeuwen enzo.

Boy de Jong vind ik persoonlijk wel aardig, maar geen topper. Paar keer gezien in de jeugd.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:45:49 #195
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132424094
Wat heeft die Hahn dan laten zien?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:46:55 #196
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132424127
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blijkbaar genoeg om Feyenoord te doen laten overtuigen een poging te wagen hem aan te trekken.
Elite
Tegen TTIP
pi_132424277
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Combinatie Jong Oranje + transfervrij is denk de reden dat ze een gok willen wagen. Is een leuke keeper, maar ik betwijfel of hij beter is dan Mulder
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:56:54 #198
268260 Dr.Mikey
pi_132424387
Jong Oranje zegt geen kut daar waren Piet Showduik en Waterman ook altijd eerste keeper.
Ik twijfel zeer sterk of een donkere keeper van Dordrecht die bij Ajax weggestuurd is het moet gaan doen. Trouwens ook jammer van Mulder sinds Ed de Goey hebben we nooit meer zo een lelijke keeper gehad.
R.I.P DTS.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:02:42 #199
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132424521
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jong Oranje zegt geen kut daar waren Piet Showduik en Waterman ook altijd eerste keeper.
Ik twijfel zeer sterk of een donkere keeper van Dordrecht die bij Ajax weggestuurd is het moet gaan doen. Trouwens ook jammer van Mulder sinds Ed de Goey hebben we nooit meer zo een lelijke keeper gehad.
Wat heeft het donkere er mee te maken?
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:04:21 #200
268260 Dr.Mikey
pi_132424563
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat heeft het donkere er mee te maken?
Zo als Caland laatst al aangaf de meeste neger keepers bakken er niet zo veel van.
Die van Frankrijk is goed en Dida maar de rest is toch Vermeer, Menzo Waterman etc..
R.I.P DTS.
pi_132424597
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Zo als Caland laatst al aangaf de meeste neger keepers bakken er niet zo veel van.
Die van Frankrijk is goed en Dida maar de rest is toch Vermeer, Menzo Waterman etc..
Wat een top redenatie zeg _O- :')
PSN: Metal_Akilla
pi_132424632
quote:

[..]

Grandel en Victor Kros waren anders prima keepers.

http://www.encyclo.nl/begrip/grandelletje _O_
pi_132424682
quote:

[..]

Ik vind het geen verbetering, maar daar heeft zijn huidskleur geen moer mee te maken. Wat ik wel positief vind is dat er bij de technische staf nu blijkbaar ook is doorgedrongen dat we het met Mulder en Lamprou niet gaan redden.
BFF met GGMM
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:09:27 #204
268260 Dr.Mikey
pi_132424702
Hoe is het eigenlijk met die mooiboy die we vorige jaar voor de neus van Ajax weggekaapt hebben ?
R.I.P DTS.
pi_132424753
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:07 schreef Muto het volgende:

[..]

Grandel en Victor Kros waren anders prima keepers.

http://www.encyclo.nl/begrip/grandelletje _O_
Viktor Kros, helemaal vergeten die gozer! _O-

Alltime hero;

Wim de Ron _O_
pi_132424787
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die mooiboy die we vorige jaar voor de neus van Ajax weggekaapt hebben ?
Tichem? Speelde nauwelijks in de A1. Zit nu bij NAC.

Gelukkig hebben we de foto's nog.

[ Bericht 0% gewijzigd door Muto op 22-10-2013 10:19:44 ]
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:15:30 #207
268260 Dr.Mikey
pi_132424838
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:12 schreef Muto het volgende:

[..]

Tichem? Speelde nauwelijks in de A2. Zit nu bij NAC.

Gelukkig hebben we de foto's nog.

[ afbeelding ]
Die ja,
Is maar beter ook dan zo als Lamprou zei bij een of ander BNN programma zulke mensen horen niet bij Feyenoord.
R.I.P DTS.
pi_132425463
M'n nichtje:

Op mijn ouwe slaapkamer, van vroeger :)
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:57:51 #209
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132425723
Kleine hooligan, nu al.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:08:04 #210
268260 Dr.Mikey
pi_132425957
Kleine baas
R.I.P DTS.
pi_132426170
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:57 schreef Happel het volgende:
Kleine hooligan, nu al.
Nu je het zegt, ze hangt nu al 'in de hekken' :D
pi_132426732
quote:

[..]

Tering :D _O-
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:44:17 #213
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_132427053
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:44 schreef Scrummie het volgende:
M'n nichtje:

[ afbeelding ]

Op mijn ouwe slaapkamer, van vroeger :)
De tijd van eckte bazenseizoensposters _O_ heb ik ook nog aan de muur gehad destijds.
pi_132427971
feyenoordpings twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 12:11:19 Sekou Cissé is maandag in Parijs voor de tweede keer vader geworden van een zoon. Gefeliciteerd, Sekou! #Feyenoord reageer retweet
:o
pi_132428010
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Tering :D _O-
Raar maar waar.
pi_132428122
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:14 schreef BoxeurDesRues het volgende:
feyenoordpings twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 12:11:19 Sekou Cissé is maandag in Parijs voor de tweede keer vader geworden van een zoon. Gefeliciteerd, Sekou! #Feyenoord reageer retweet
:o
Hoezo Parijs?
pi_132428140
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:15 schreef H.FR het volgende:

[..]

Raar maar waar.
Ik denk dat het wel meevalt, wij Europeanen zijn alleen gewend aan keepers die gewoon hun taken uitvoeren en klaar. Negerkeepers zijn over het algemeen veel atletischer (bijna altijd geweldige lijnkeepers) en daarom ziet het er meteen risicovol uit.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_132428213
Darley vond ik een sensatie. Dat wordt typisch weer zo'n gozer die we over een paar jaar opeens bij een Olympique Lyon onder de lat zien staan in de Sempens Liek. Geloof mij nou.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_132428217
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:19 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Hoezo Parijs?
Paris Saint Germain schijnt interesse te hebben.
pi_132428235
quote:

[..]

Hoezo Parijs?
Al die Ivoorkust gasten zitten in Frankrijk, familie enzo.
pi_132428280
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Al die Ivoorkust gasten zitten in Frankrijk, familie enzo.
Iesh koeltoer!
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:24:38 #222
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132428290
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Darley vond ik een sensatie. Dat wordt typisch weer zo'n gozer die we over een paar jaar opeens bij een Olympique Lyon onder de lat zien staan in de Sempens Liek. Geloof mij nou.
Speelt nu bij Criciúma Esporte Clube na een jaar bij Nauticio gezeten te hebben. Ik geloof er niet zo in. Maar wie weet.
Elite
Tegen TTIP
pi_132428331
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:15 schreef H.FR het volgende:

[..]

Raar maar waar.
Heeft natuurlijk niks met het neger zijn te maken.
pi_132428386
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Darley, ja! Wat een baas was dat.
Iets te druistig, maar hij plukte elke hoge bal voor de neus van de tegenstanders weg.

Zal me niks verbazen als we nog eens iets van hem horen inderdaad.
pi_132428447
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:28 schreef H.FR het volgende:

[..]

Darley, ja! Wat een baas was dat.
Iets te druistig, maar hij plukte elke hoge bal voor de neus van de tegenstanders weg.

Zal me niks verbazen als we nog eens iets van hem horen inderdaad.
Ja die gozer is atletisch en heeft reflexen. Die rare fratsen leert een goede keeperstrainert hem vanzelf wel een keer af.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_132428480
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ja die gozer is atletisch en heeft reflexen. Die rare fratsen leert een goede keeperstrainert hem vanzelf wel een keer af.
Ja, inderdaad.

Probleem was volgens mij dat hij veel meer moest gaan verdienen bij contractverlenging, terwijl niet iedereen zo zeker van hem was.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:38:07 #227
397737 FRWolt
Paulie "Walnuts"
pi_132428635
Something completely different:
Hoe heet het originele nummer van "tu-tu-tu-du Jordy Clasie"?

Hoorde deze op Veronica bij de 90's hitmix, maar te laat voor Shazam.
Klassieke nummer 10
pi_132430255
quote:

[..]

Hoezo Parijs?
Hij heeft Micky Mouse geneukt.
pi_132430548
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:34 schreef Vasion het volgende:

[..]

Hij heeft Micky Mouse geneukt.
Dat zou dan Minnie moeten zijn...
BFF met GGMM
pi_132430965
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat zou dan Minnie moeten zijn...
Klopt, want in de Micky Mouse competitie maakt hij niets klaar :D :D
pi_132431016
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:53 schreef Vasion het volgende:

[..]

Klopt, want in de Micky Mouse competitie maakt hij niets klaar :D :D
:)

Eigenlijk moeten we gewoon heel positief zijn over de Teen. Wie weet leest er een TD zoals Brands mee...
BFF met GGMM
pi_132431029
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:38 schreef FRWolt het volgende:

Is dat niet deze?

Kan het totaal mis hebben hoor
Feyenoord Rotterdam
pi_132431230
quote:
19s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:55 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Is dat niet deze?

Is 'm zeker niet. Deze is ook tof maar van John Guidetti.
pi_132431309
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:00 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

:D

Ik kon het deuntje ook niet van dat clasie liedje voor de geest halen, dus dacht dat het deze was.
Feyenoord Rotterdam
pi_132431374
quote:
19s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:02 schreef Fuszy het volgende:

[..]

:D

Ik kon het deuntje ook niet van dat clasie liedje voor de geest halen, dus dacht dat het deze was.
Deuntje van Jordy is beetje latino-achtig maar wij kennen natuurlijk de 90's versie 't best. Kan me alleen de naam niet herinneren en Soundhound helpt ook niet. :P
pi_132431446
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:38 schreef FRWolt het volgende:

http://www.radioveronica.nl/gemist/highlights
pi_132431684
Ik ken hem alleen als deze, maar dat is niet 90's :+

dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:14:52 #238
269692 Divje
brr brr patapim
pi_132431743
Calabria ..

toch niet :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_132431789
pi_132431907
pi_132431958
quote:
Pfff, nou je had zegt, dat had ik moeten weten met mijn uitermate slechte muzieksmaak ;(
pi_132432019
quote:
Dat is de muziek die ze spelen tijdens de rust/voor de wedstrijd. Wel lekker om op mp3 te zetten bij hardlopen. :D
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:23:41 #243
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_132432025
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_132432935
quote:
Maat van mij is collega van de maker van dit nummer, bakken met geld verdient maar nu helemaal aan de grond.
pi_132433008
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:48 schreef Luni het volgende:

[..]

Maat van mij is collega van de maker van dit nummer, bakken met geld verdientd maar nu helemaal aan de grond.
Is nog steeds een bazennummer!

[ Bericht 8% gewijzigd door BoxeurDesRues op 22-10-2013 15:02:08 ]
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:01:06 #246
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132433398
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:48 schreef Luni het volgende:

[..]

Maat van mij is collega van de maker van dit nummer, bakken met geld verdient maar nu helemaal aan de grond.
Dat zal hij dan enigszins aan zichzelf te danken hebben gok ik zo?
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:31:54 #247
397737 FRWolt
Paulie "Walnuts"
pi_132434638
quote:
19s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:55 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Is dat niet deze?

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:00 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

:N Dat is h'm inderdaad niet
Klassieke nummer 10
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:34:46 #248
397737 FRWolt
Paulie "Walnuts"
pi_132434755
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ken hem alleen als deze, maar dat is niet 90's :+

quote:
Thank you, thank you ^O^ _O_
Klassieke nummer 10
pi_132435165
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zal hij dan enigszins aan zichzelf te danken hebben gok ik zo?
Nee aan de witte poeders 8-)
pi_132435507
pi_132435591
Ziet er uit als een baas die Hahn.
blablablabla
pi_132435611
Overigens schijnt Celtic ook al interesse in hem te hebben. Zal dus wel naar buitenland gaan.
blablablabla
pi_132435642
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:57 schreef Elan het volgende:
Overigens schijnt Celtic ook al interesse in hem te hebben. Zal dus wel naar buitenland gaan.
Nee, heeft al voor Feyenoord gekozen.
pi_132435654
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:57 schreef Elan het volgende:
Waarom zou hij naar Celtic gaan als hij naar Feyenoord kan? :?
pi_132435714
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waarom zou hij naar Celtic gaan als hij naar Feyenoord kan? :?
Geld? Champions League? sfeer grapje :@
blablablabla
pi_132435724
En wat gaan we met Mulder doen dan, lekker op het bankje? :)
blablablabla
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:01:03 #257
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_132435733
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:00 schreef Elan het volgende:
In de spits achter Pellè.
pi_132435751
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:00 schreef Elan het volgende:
Verkopen aan een of andere Turkse of Russische ploeg voor 2miljoen? :P
pi_132435803
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:01 schreef Dekatria het volgende:

[..]

In de spits achter Pellè.
Prima oplossing inderdaad Immers naar de tribune.
blablablabla
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:19:59 #260
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132438678
Bakkal zondag in de basis tegen Heracles?

Zeg het maar jongens.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:36:32 #261
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_132439211
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:19 schreef Grifte het volgende:

Zeg het maar jongens.
Zal wel tweede helft erin komen voor Vilhena.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:38:32 #262
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_132439280
quote:

Zeg het maar jongens.
Nou Sjek, ik denk dat hij op de bank begint, maar hij zal vast minuten gaan maken.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_132440258
quote:

Zeg het maar jongens.
invalbeurtje
pi_132440583
Invalbeurtje inderdaad.
pi_132451907
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:15:01 #266
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132454140
Barry4pzc twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 22:07:49 Voor het bekerduel Feyenoord-Hoek zijn volgens de Rotterdamse club al 18.000 kaarten verkocht. Kuip is de 30e dus aardig gevuld. #feyhoe reageer retweet
Respectabel aantal, met nog een week te gaan.
pi_132464700
quote:
*O*
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:30:11 #268
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132464825
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:15 schreef Grifte het volgende:
Barry4pzc twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 22:07:49 Voor het bekerduel Feyenoord-Hoek zijn volgens de Rotterdamse club al 18.000 kaarten verkocht. Kuip is de 30e dus aardig gevuld. #feyhoe reageer retweet
Respectabel aantal, met nog een week te gaan.
Ik had niet anders verwacht.
Elite
Tegen TTIP
pi_132466818
quote:
Hoewel Lex Immers bezig is aan zijn tweede seizoen bij Feyenoord, wordt de geboren Hagenaar op papier nog altijd gehuurd van ADO Den Haag.

Zijn voormalige makelaars plaatsen dan ook hun vraagtekens bij de ingewikkelde betalingsconstructie die Feyenoord destijds afsprak met ADO Den Haag.

Immers maakte vorig seizoen de overstap van ADO naar Feyenoord en leek aanvankelijk een vierjarig contract te tekenen in De Kuip. Uit onderzoek is echter gebleken dat de aanvallende middenvelder nog altijd wordt gehuurd van ADO. Zo meldt Voetbal International.

Dat Immers als huurling inmiddels al 42 competitiewedstrijden achter zijn naam heeft staan voor Feyenoord, is voor de arbitragecommissie van de KNVB reden om kritische vragen te stellen: “Waarom is hij niet gewoon getransfereerd naar Feyenoord?” De KNVB zal mogelijk verder onderzoek doen naar de gecompliceerde situatie rondom Immers.
Wat is deze...
pi_132466977
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Wat is deze...
En dat onderzoek is natuurlijk niet gepubliceerd / staat alleen in het blad zelf? Beetje vreemd trouwens dat de KNVB nu pas vragen gaat stellen, op het moment dat er een transfer is moet dat altijd doorgegeven worden aan de KNVB, neem aan dat ze dan wel het controleren?
pi_132466983
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Wat is deze...
Raar verhaal. Zijn voormalige makelaars zullen toch wel mee hebben getekend? Immers zal die makelaars wel weggestuurd hebben en nu willen ze hem fucken. Ook raar dat KNVB wil onderzoeken, want je kunt gewoon spelers voor twee seizoenen huren.
pi_132467042
Huurperiode loopt na dit seizoen dus af.
Maar geen koopaanbieding doen dan. >:)
pi_132467122
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Huurperiode loopt na dit seizoen dus af.
Maar geen koopaanbieding doen dan. >:)
Ik denk dat Feyenoord hem voor twee seizoenen heeft gehuurd en vervolgens 'koopt'. Het zal zo zitten dat de huursom wat hoger is, waardoor het transferbedrag laag zal zijn.
pi_132467352
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:09 schreef Muto het volgende:

[..]

Ik denk dat Feyenoord hem voor twee seizoenen heeft gehuurd en vervolgens 'koopt'. Het zal zo zitten dat de huursom wat hoger is, waardoor het transferbedrag laag zal zijn.
Zal best zo wezen, maar ik zie liever dat ie optyft. Laat hem Den Haag maar uit de brand helpen ofzo. :X
  woensdag 23 oktober 2013 @ 11:34:26 #275
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132467809
Ik wil hem behouden. Afgelopen zaterdag weer een van de besten op het veld.

En die huurconstructie, tja. Verbaasd me niks. Geld is een schaars goed bij Feyenoord.
Elite
Tegen TTIP
pi_132469171
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:34 schreef Happel het volgende:
Ik wil hem behouden. Afgelopen zaterdag weer een van de besten op het veld.

En die huurconstructie, tja. Verbaasd me niks. Geld is een schaars goed bij Feyenoord.
Eens. Bovendien wordt hij voetballend steeds beter. Zijn passes zijn al stukken beter dan vorig jaar. En hij brengt wel iets dat veel spelers niet hebben.
  Moderator woensdag 23 oktober 2013 @ 12:23:35 #277
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_132469461
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:14 schreef Muto het volgende:

[..]

Eens. Bovendien wordt hij voetballend steeds beter. Zijn passes zijn al stukken beter dan vorig jaar. En hij brengt wel iets dat veel spelers niet hebben.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:25:07 #278
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_132469515
Sinds Bakkal erbij is gekomen speelt Immers inderdaad wel redelijk. Hij heeft er alweer 2 gemaakt en scoort elke wedstrijd een voldoende. Lastig voor Koeman zo.
pi_132469548
quote:

[..]

Ik vind het nog steeds de kanker van het elftal. De pion waardoor aanvallen mislukken. De man die 100% kansen altijd mist.
pi_132469566
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:26:21 #281
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_132469568
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:25 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds de kanker van het elftal. De pion waardoor aanvallen mislukken. De man die 100% kansen altijd mist.
Daar kan ik in komen.
pi_132469822
quote:

[..]

Precies.. hij lijdt vaak knullig balverlies.. als het even te snel gaat weet hij het niet meer. Ontzettend waardeloze speler en kijk uit naar de dag dat hij vertrekt.. daar kom je gewoon niet verder mee als je vooruit wil als club..
pi_132470402
quote:

[..]

Hij speelt de laatste wedstrijden gewoon een (ruime) voldoende.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2013 12:53:29 ]
pi_132470635
quote:

[..]

Veel balverlies en veel kansen missen. Zijn acties bepalen vaak op een negatieve wijze de uitslag.
pi_132470749
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hij speelt de laatste wedstrijden gewoon een (ruime) voldoende.
Komt ook mede door het lage verwachtingspatroon. Zolang hij niet teveel fout doet ben je al snel tevreden.
pi_132471181
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef eight het volgende:

[..]

Komt ook mede door het lage verwachtingspatroon. Zolang hij niet teveel fout doet ben je al snel tevreden.
Die gozer kan niks meer goed doen. JPB verprutst 2 a 3 100% kansen, als je die maakt is er niks aan de hand in de tweede helft, maar daar hoor je dan weer niemand over. Als Immers dit deze wedstrijd was overkomen had iedereen het er nu nog over.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:35:09 #287
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132471971
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die gozer kan niks meer goed doen. JPB verprutst 2 a 3 100% kansen, als je die maakt is er niks aan de hand in de tweede helft, maar daar hoor je dan weer niemand over. Als Immers dit deze wedstrijd was overkomen had iedereen het er nu nog over.
Precies. Objectief naar zijn wedstrijden kijken zit er voor de meesten niet meer in.
Elite
Tegen TTIP
pi_132473159
Gemengde gevoelens over die Lex, ben ook erg benieuwd hoe Bakkal het gaat doen en of hij ons kan overtuigen dat hij het beter dan Immers doet. Hoewel Immers voetballend gezien gewoon slecht is denk ik dat hij het Bakkal toch moeilijk gaat maken. "Werkt altijd hard" bla bla bla, hoewel het deels wel klopt.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_132475270
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Slechte vergelijking dit hoor. JPB maakt ze normaal gesproken wel 1 op 1 met de keeper. Nu toevallig een wedstrijd waar het niet lukt. Bij Lex gebeurt dit over meerdere wedstrijden.
JP is daarnaast ook nog veel jonger en daardoor denk ik ook gemakzuchtiger.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:11:36 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_132475376
We moeten vooral niet gaan doen alsof Bakkal opeens de verlosser is. Die heb ik twee seizoenen terug ook in 70% van de wedstrijden vervloekt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_132475666
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:11 schreef Caland het volgende:
We moeten vooral niet gaan doen alsof Bakkal opeens de verlosser is. Die heb ik twee seizoenen terug ook in 70% van de wedstrijden vervloekt.
Bakkal ís ook de verlosser, totdat hij het niet meer is. :)
BFF met GGMM
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:38:12 #292
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_132476358
quote:
Dit.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:54:56 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_132476973
quote:
Singh: 'Ik mag niet spelen omdat ik heb gezegd dat ik wil vertrekken'

Harmeet Singh baalt als een stekker bij Feyenoord. De middenvelder werd vorig jaar overgenomen van het Noorse Valerenga, maar mocht van Ronald Koeman pas een keer in de basis beginnen tijdens een competitiewedstrijd. Singh gaf onlangs aan dat het beter is om te vertrekken uit Rotterdam en nu komt hij al helemaal niet meer in de plannen van Koeman voor.

Het seizoen in de Eredivisie is tien speelronden onderweg, maar Singh heeft nog geen enkele speelminuut gemaakt. "Ik mag niet spelen omdat ik heb gezegd dat ik wil vertrekken", claimt de Noor in gesprek met Aftonposten. "Dat is de reden dat ik niet wordt ingezet in wedstrijden, er speelt niks anders mee. Ik sta open voor een vertrek, dus we zullen zien wat er gaat gebeuren."

De 22-jarige Singh staat in de belangstelling van clubs uit Noorwegen, terwijl zijn naam ook is gevallen bij enkele Engelse verenigingen. "Het is moeilijk om daar nu iets over te zeggen", zegt de middenvelder. "Ik kan niet langer op de bank zitten. Ik weet dat ik goed genoeg ben voor het nationale elftal, maar daar is hier geen tijd voor."
_O- :W
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_132476976
quote:
En toen had hij ook nog El Ahmadi naast zich die veel vuil werk opknapte.
pi_132477108
De Noorse Iniesta :')
pi_132477245
Haha, het zou wel des Koemans zijn om hem zondag in de 85e minuut in te brengen. :o
pi_132477337
Bij Noorwegen heb ik hem wel een aantal prima potten zien spelen, bij Feyenoord totaal niet. Gokje gewaagd en verloren (of we moeten winst maken), het is niet anders
  Moderator woensdag 23 oktober 2013 @ 16:32:17 #298
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_132478593
quote:
[Dat Immers als huurling inmiddels al 42 competitiewedstrijden achter zijn naam heeft staan voor Feyenoord, is voor de arbitragecommissie van de KNVB reden om kritische vragen te stellen: “Waarom is hij niet gewoon getransfereerd naar Feyenoord?” De KNVB zal mogelijk verder onderzoek doen naar de gecompliceerde situatie rondom Immers.
"gewoon getransfereerd"?
En waarom zou dat moeten dan. :?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_132480327
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:32 schreef Gert het volgende:
n naam heeft staa
Begrijp ook niet waar ze zich mee bemoeien en wat het probleem is. Daarnaast is hij volgens mij vorige zomer officiëel overgenomen, na een jaar te zijn gehuurd.

Edit: ik zit nu wat verder terug te lezen, het zijn zeikende makelaars die een kans mislopen om geld te verdienen, niets aan de hand dus. Geen enkele reden om aan te nemen dat de KNVB zich ermee gaat bemoeien.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:11:00 #300
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_132487192
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:54 schreef Caland het volgende:

[..]

_O- :W
Haha, deze man. Wat een bord hebtie voor zn kop. Gewoon niet goed genoeg, zelfs niet voor de bank.
pi_132487955
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')