Jammer van die idioot die op zo'n verhoginkje staat. Voor de rest mooie club.quote:
Klopt, sympathieke volksclub, hoop dat ze erin blijven.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Jammer van die idioot die op zo'n verhoginkje staat. Voor de rest mooie club.
Ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat ze telkens zo knullig punten verspelen, is dat nou niet gewoon een teken van gebrek aan kwaliteit? Feyenoord-ploegen uit het verleden overkwam dit vaak niet.. als we op voorsprong kwamen werd die niet zo makkelijk weer weggegeven.
Ik weet niet wat het is met deze ploeg. Voel er weinig sympathie voor.. het is allemaal zo knullig en mentaal zwak.. 17 tegengoals al en om nou te zeggen dat je tegen allemaal sterke tegenstanders hebt gespeeld.. nee.
Soms spelen ze een tijdje best goed.. en net als je gaat denken dat we best een goed ploegje hebben, verslappen ze weer en verprutsen het.. tegen Vitesse liep nog net goed af, maar Zwolle, NEC, GAE..quote:
Maar dat is bij alle ploegen in de Eredivisie zo, niet alleen bij Feyenoord. Het thuisvoordeel is, vooral in de Eredivisie, van buitengewoon groot belang. Wat dat betreft is het maar goed dat we thuis tegen Hoek spelen, want anders..quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:24 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Als ze gewoon meer rendement halen uit die 100% kansen en eens wat meer strijd leveren, heb je gewoon een elftal dat uitstekend bovenin meedraait. Maar of die spelers dat kunnen..
Ook snap ik dat enorme contrast niet tussen uit en thuis. Het blijft 11 tegen 11 op een veld. Dan is het toch het mentale aspect wat te veel meespeelt.
Ja, maar toch blijft het een raar fenomeen. Bij Feyenoord is het wel meer dan een Ajax of PSV, al is het dit seizoen allemaal erg matig moet ik zeggen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dat is bij alle ploegen in de Eredivisie zo, niet alleen bij Feyenoord. Het thuisvoordeel is, vooral in de Eredivisie, van buitengewoon groot belang. Wat dat betreft is het maar goed dat we thuis tegen Hoek spelen, want anders..
Precies, heerlijk ouderwetsvoetbal stadionnetje zoals je er nog maar weinig van ziet anno 2013.quote:
Iemand hier die weet wat er gister was dan?quote:ONTEVREDENHEID OVER ONTVANGST SUPPORTERS IN DEVENTER
Feyenoord is uitermate ontevreden over de wijze waarop haar 400 supporters zaterdag in Deventer zijn begeleid en ontvangen. Feyenoord-supporters waren verplicht gebruik te maken van buscombiregeling met vertrekmogelijkheden vanuit Rotterdam en Apeldoorn. Voor en tijdens de wedstrijd liepen de emoties en frustraties bij supporters hoog op vanwege de omstandigheden die zij aantroffen.
Maandag zullen deze omstandigheden binnen de directie worden besproken en wordt bepaald op welke wijze de club het ongenoegen over de gang van zaken naar betrokken partijen kenbaar zal maken.
Het uitvak is gewoon slecht.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Iemand hier die weet wat er gister was dan?
Ja oke, maar nu was het zo erg dat zelfs Feyenoord er wat van gaat zeggen, dus lijkt mij wat erger dan andersquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Het uitvak is gewoon slecht.
Maar je bent gewoon een sukkel als je je gewillig in een kooi laat plaatsen.
Er is veel kritiek op Feyenoord wat betreft het organiseren van de uitwedstrijden. Ze zullen hiermee wel weer willen laten zien dat ze toch echt wel iets eraan doen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja oke, maar nu was het zo erg dat zelfs Feyenoord er wat van gaat zeggen, dus lijkt mij wat erger dan anders
Vooruitgang ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:38 schreef DonRaja het volgende:
Zo voorspelbaar weer...
Maar goed, voorheen was de 3-2 ook nog gevallen.
Ons uitval is eigenlijk een schande, maar goed van de lokale veiligheids experts moest het verplaatst worden en budget voor iets beters was er niet echt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Het uitvak is gewoon slecht.
Maar je bent gewoon een sukkel als je je gewillig in een kooi laat plaatsen.
Bizar dat we nog steeds maar 2 punten achterstaan op twente met slechts 6 (!) tegengoals.quote:Op zondag 20 oktober 2013 08:52 schreef Haringkop het volgende:
Tsjah weer zo voorspelbaar. In een weekend waar je eigenlijk heel goede zaken kan doen laten wij het weer liggen. 10 gespeeld 17 goals tegen, ronduit schandalig...
Dit inderdaad. En elke week na afloop: "dit had niet mogen gebeuren..blabla"quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat ze telkens zo knullig punten verspelen, is dat nou niet gewoon een teken van gebrek aan kwaliteit? Feyenoord-ploegen uit het verleden overkwam dit vaak niet.. als we op voorsprong kwamen werd die niet zo makkelijk weer weggegeven.
Ik weet niet wat het is met deze ploeg. Voel er weinig sympathie voor.. het is allemaal zo knullig en mentaal zwak.. 17 tegengoals al en om nou te zeggen dat je tegen allemaal sterke tegenstanders hebt gespeeld.. nee.
Tsjah ik heb nu niet precies in beeld hoeveel zwakke en sterke tegenstanders iedereen heeft gehad, maar die 4 verliespunten bij NEC en GAE gaan je concurrenten niet nadoen vrees ik..quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:52 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Bizar dat we nog steeds maar 2 punten achterstaan op twente met slechts 6 (!) tegengoals.
Iedere week hetzelfde foutenfestival in de verdediging.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:05 schreef Haringkop het volgende:
Tuurlijk moet gisteren de aanval de wedstrijd beslissen. Maar die tegengoals vallen weer zo typisch. Hoe schrijnend om te zien dat niemand hem aanvalt bij de 1 1. En die vrije trap is helemaal droevig...
Lang niet alleen in de eredivisie. Kijk maar eens naar de Bundesliga of Premier League, daar is een thuisoverwinning haast een vanzelfsprekendheid.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dat is bij alle ploegen in de Eredivisie zo, niet alleen bij Feyenoord. Het thuisvoordeel is, vooral in de Eredivisie, van buitengewoon groot belang. Wat dat betreft is het maar goed dat we thuis tegen Hoek spelen, want anders..
Ik heb ook wel het idee dat wij tov onze concurrenten tot op heden het gemakkelijkste programma hebben gehad.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tsjah ik heb nu niet precies in beeld hoeveel zwakke en sterke tegenstanders iedereen heeft gehad, maar die 4 verliespunten bij NEC en GAE gaan je concurrenten niet nadoen vrees ik..
Koeman moet een keer durven te experimenteren. Al zijn wissels zijn zo doorzichtig. Doe eens een keer gek en breng Manu in ipv Schaken/Verhoek. Of begin met Manu en zet Armenteros op de bankquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:14 schreef Muto het volgende:
Trouwens zou ik wel begrijpen als Vilhena eerder eruit gaat voor Bakkal dan Immers.
PEC u, Twente t, Ajax u, NAC t, Roda JC t, NEC u, Utrecht t, ADO t, Vitesse u, GAE u.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:16 schreef eight het volgende:
[..]
Lang niet alleen in de eredivisie. Kijk maar eens naar de Bundesliga of Premier League, daar is een thuisoverwinning haast een vanzelfsprekendheid.
[..]
Ik heb ook wel het idee dat wij tov onze concurrenten tot op heden het gemakkelijkste programma hebben gehad.
Misschien zitten ze wel aan der plafond............quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:12 schreef eight het volgende:
Het lijkt wel of er alleen nog maar getrained wordt om fit te blijven aangezien de verdediging zich totaal niet verbeterd.
Zowat elke verdediger heeft betere periodes gekend dus daar lijkt het niet op.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Misschien zitten ze wel aan der plafond............
Het spel naar voren is de laatste tijd wel wat verbeterd maar m.i. nog altijd slechter dan vorig seizoen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:00 schreef Caland het volgende:
Ik ben eigenlijk niet eens zo heel negatief. Vind dat er voetballend sinds Vitesse best wat verbetering in zit. In tegenstelling tot de pure aids die we eerder dit seizoen te zien kregen.
Het balletje gaat inderdaad wel wat makkelijker rond, en er werden genoeg kansen gecreëerd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:00 schreef Caland het volgende:
Ik ben eigenlijk niet eens zo heel negatief. Vind dat er voetballend sinds Vitesse best wat verbetering in zit. In tegenstelling tot de pure aids die we eerder dit seizoen te zien kregen.
Aanvallend absoluut, verdedigend blijft huilen met de pet opquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:00 schreef Caland het volgende:
Fixed.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Het balletje gaat inderdaad wel wat makkelijker rond, en er werden genoeg kansen gecreëerd gemist.
In de Eredivisie is iedereen gewoon heel goed, anders kan je het verschil van 2 punten tussen de nummer 1 en 7 niet verklaren, laat staat dat de nummer 1 na 10 wedstrijden al 11 verliespunten heeftquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef Grifte het volgende:
Extra zuur ja als je de uitslagen van de concurrenten ziet, al lopen ze anderzijds nu niet uit. Op naar 2x De Kuip voor Heracles en Hoek-thuis
Ik ook niet. Snap dat opportunistische gezeik ook niet zo. Win je volgende week worden we weer kampioen, verlies je weer een keer degradeer je bij wijze van. Het is allemaal zo simpel. Doet een wissel het niet super goed? Slechte wissel, Koeman oprotten, etc. Scoort een wissel? Wereldspeler, Koeman voor 't leven vastleggen, tactisch briljant, etc.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:00 schreef Caland het volgende:
Dat wisselbeleid van Koeman is anders al een dikke 2 jaar prut hoor, heeft dit weekend niks mee te maken. Verder kan je hem niet veel verwijten nee.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Snap dat opportunistische gezeik ook niet zo. Win je volgende week worden we weer kampioen, verlies je weer een keer degradeer je bij wijze van. Het is allemaal zo simpel. Doet een wissel het niet super goed? Slechte wissel, Koeman oprotten, etc. Scoort een wissel? Wereldspeler, Koeman voor 't leven vastleggen, tactisch briljant, etc.
Ik reageer bewust niet meer heel veel na een wedstrijd door dit soort commentaar, en dat is hier nog veel minder dan op fora waar alleen maar Feyenoorders zitten. Om gek van te worden, want je kan geen normale discussie meer voeren.
Ik post ook op zo'n Feyenoord-forum en daar word idd anders gepost.. ik vind mijzelf niet opportunistisch.. na 10 wedstrijden concludeer ik dat Feyenoord in periodes best aardig speelt maar nooit een hele wedstrijd, een voorsprong wordt steeds makkelijk weggegeven en ook nog eens tegen ploegen waartegen dat niet mag gebeuren, 17 tegengoals in 10 wedstrijden is belachelijk veel en ik zie dit niet verbeteren.. het is namelijk geen incident.. zelfs in deze zwakke competitie worden we daarom bij lange na geen kampioen, ook al winnen we volgende week weer van Heracles. De ploeg die de defensie het beste op orde heeft wordt kampioen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Snap dat opportunistische gezeik ook niet zo. Win je volgende week worden we weer kampioen, verlies je weer een keer degradeer je bij wijze van. Het is allemaal zo simpel. Doet een wissel het niet super goed? Slechte wissel, Koeman oprotten, etc. Scoort een wissel? Wereldspeler, Koeman voor 't leven vastleggen, tactisch briljant, etc.
Ik reageer bewust niet meer heel veel na een wedstrijd door dit soort commentaar, en dat is hier nog veel minder dan op fora waar alleen maar Feyenoorders zitten. Om gek van te worden, want je kan geen normale discussie meer voeren.
Extra zuur is als de concurrentie juist profiteert van onze misstap.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef Grifte het volgende:
Extra zuur ja als je de uitslagen van de concurrenten ziet, al lopen ze anderzijds nu niet uit. Op naar 2x De Kuip voor Heracles en Hoek-thuis
Die 17 tegengoals zijn niet echt van de laatste wedstrijden he? Als je de eerste 3 wedstrijden weg laat, wat drama was, sta je op 9 tegentreffers, maar belangrijker: 5 winst en 2 gelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik post ook op zo'n Feyenoord-forum en daar word idd anders gepost.. ik vind mijzelf niet opportunistisch.. na 10 wedstrijden concludeer ik dat Feyenoord in periodes best aardig speelt maar nooit een hele wedstrijd, een voorsprong wordt steeds makkelijk weggegeven en ook nog eens tegen ploegen waartegen dat niet mag gebeuren, 17 tegengoals in 10 wedstrijden is belachelijk veel en ik zie dit niet verbeteren.. het is namelijk geen incident.. zelfs in deze zwakke competitie worden we daarom bij lange na geen kampioen, ook al winnen we volgende week weer van Heracles. De ploeg die de defensie het beste op orde heeft wordt kampioen.
Ben ik niet met je eens.. afgezien van de 2-1 overwinning op Vitesse hebben we alleen punten gepakt van mindere broeders.. en die 2 gelijkspelen kan je bijna als nederlaag beschouwen, die had je gewoon moeten winnen. 5 winst en 2 gelijk is ranglijstjournalistiek.. het onderliggende probleem van telkens makkelijk goals om de oren krijgen is waar ik naar kijk en daar zit geen verbetering in.. kampioenschap geloof ik daarom ook niet in, denk dat je al blij mag zijn met een 5e plek dit seizoen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die 17 tegengoals zijn niet echt van de laatste wedstrijden he? Als je de eerste 3 wedstrijden weg laat, wat drama was, sta je op 9 tegentreffers, maar belangrijker: 5 winst en 2 gelijk.
Ach, laatste keer dat we tegen Go Ahead voor de competitie speelden was het ook 2-2 was het 1-2, het jaar ervoor 2-2.. En het is gewoon moeilijk spelen in uitwedstrijden in deze tijd. Dan is 2-2 niet eens zo heel slecht, al hadden we wel moeten winnen gezien de kansen. NEC uit 3-3 was ook knullig en had je ook moeten winnen, daar was het spelbeeld ook naar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.. afgezien van de 2-1 overwinning op Vitesse hebben we alleen punten gepakt van mindere broeders.. en die 2 gelijkspelen kan je bijna als nederlaag beschouwen, die had je gewoon moeten winnen. 5 winst en 2 gelijk is ranglijstjournalistiek.. het onderliggende probleem van telkens makkelijk goals om de oren krijgen is waar ik naar kijk en daar zit geen verbetering in.. kampioenschap geloof ik daarom ook niet in, denk dat je al blij mag zijn met een 5e plek dit seizoen.
En net als de afgelopen twee jaar gaat het steeds net mis als we de eerste plek kunnen pakkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
We voetballen gewoon matig, niet als een kampioen. Maar na een berg kutwedstrijden sta je nog steeds op 2 punten van plek 1.Echt treurig eigenlijk maar goed, als we punten blijven pakken weet je ' t nooit.
Snap ik ook wel. Als je de rust in gaat met 0-5 dan had niemand raar opgekeken. Tamelijk bizar zulke kansen missen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:02 schreef Vasion het volgende:
Koeman opeens enorm positief na die wedstrijd.
Hoewel hij wel gelijk had met het feit dat het voetballend (vooral in de uitwedstrijden) stukken beter gaat.
De laatste wedstrijden voetballen we helemaal niet matig, hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
We voetballen gewoon matig, niet als een kampioen. Maar na een berg kutwedstrijden sta je nog steeds op 2 punten van plek 1.Echt treurig eigenlijk maar goed, als we punten blijven pakken weet je ' t nooit.
Herinner je je 't voetbal nog van de jaren rond 2002 tot aan zeg maar 2005?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De laatste wedstrijden voetballen we helemaal niet matig, hoe kom je daarbij?
Ook niet heel vreemd, je overklast de tegenstander en geeft eigenlijk niks weg. De 2 kansen die je weggeeft zijn goals, de 90 kansen die je krijgt maak je niet af. Dat is helaas het belangrijkste, maar qua voetbal was er weinig op aan te merkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:02 schreef Vasion het volgende:
Koeman opeens enorm positief na die wedstrijd.
Hoewel hij wel gelijk had met het feit dat het voetballend (vooral in de uitwedstrijden) stukken beter gaat.
Ja, wat is daar mee?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Herinner je je 't voetbal nog van de jaren rond 2002 tot aan zeg maar 2005?
Dat was toch van een andere orde dan dit. Er mist gewoon iets op 't middenveld waardoor we nooit echt een fatsoenlijke opbouw hebben. Veel te weinig spelers die tussen de linies kunnen spelen bijvoorbeeld. En de spelers die 't kunnen zijn af en toe echt laks.quote:
Het niveau in de gehele eredivisie ligt dan ook een flink stuk lager dan toen. Niet zo vreemd dus. Verder nogal een onzinnige vergelijking.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat was toch van een andere orde dan dit.
Misschien stel ik te hoge eisen, maar als je de 2e helft nog eens zou bekijken dan valt bijvoorbeeld op hoe knullig de bal soms wordt ingeleverd bij de tegenstander.. gevolg is dat de defensie weer onder druk komt, je de bal weer opnieuw in bezit moet zien te krijgen etc. Vooral Immers heeft een handje van dit domme balverlies.. Nelom is er ook een meester in. Met zulke figuren kom je nooit een stap verder.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ook niet heel vreemd, je overklast de tegenstander en geeft eigenlijk niks weg. De 2 kansen die je weggeeft zijn goals, de 90 kansen die je krijgt maak je niet af. Dat is helaas het belangrijkste, maar qua voetbal was er weinig op aan te merken
Joh, was dat van een andere orde?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat was toch van een andere orde dan dit. Er mist gewoon iets op 't middenveld waardoor we nooit echt een fatsoenlijke opbouw hebben. Veel te weinig spelers die tussen de linies kunnen spelen bijvoorbeeld. En de spelers die 't kunnen zijn af en toe echt laks.
Verder is professioneel uitvoetballen een onbekend begrip voor dit elftal.
Tegen Ajax bleven voetballend met gemak overeind en dat zie ik niet als een incident. Zodra de tegenstander van een hoger kaliber is wordt er moeiteloos een tandje bijgezet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een nonsens dat je niet mag vergelijken. En om 't dan in 't huidige tijdperk te houden, als je de wedstrijden bekijkt van Ajax/PSV/Twente - los van de matige resultaten die ook zij behalen - dat dan het positiespel in veel gevallen wel beter is/lijkt. Ik heb het dan met name over het terugzakken van de CM's en het kaatsen tussen hun en Stefan/BMI. Dat is gewoon gebrekkig bij ons waardoor we eigenlijk nooit echt heel dominant over de middenlijn komen. De paar keer dat Clasie/Vilhena zich wel op zo'n manier laten terugzakken zie je gelijk dat we veel krachtiger zo'n aanval inleiden met een stuk meer mogelijkheden. En zodra ze verzaken zie je dat het heel voorspelbaar wordt en de tegenstander redelijk makkelijk zelf druk kan gaan zetten. Ik mis dat soort korte balletjes, even losjes kaatsen om de tegenstander telkens een paar meter terug te duwen.
Zelfs matige ploegen in de Eredivisie die op deze manier spelen weten leuk voetbal neer te zetten. (Ze hebben dan niet de spelers om echt resultaat te halen maar er zit wel een idee achter.) Je zag het bij PEC en ook Utrecht die met Ayoub iemand hebben die dat heel goed invult. Bij gebrek aan beter probeert Ajax het met Blind voor die invulling. Het valt gewoon op dat bij ons niet die verantwoordelijkheid echt wordt genomen. Eens in de paar wedstrijden pakt Clasie 't goed op en dan zie je gelijk hoe dominant we zijn maar tegen GAE zag je Clasie zich in de diepte verschuilen en dan komt alles dus aan op het opbouwend vermogen van De Vrij en BMI, terwijl je 't liefst iemand met de visie van Clasie ziet opbouwen.
Als we niet hetzelfde zien heeft 't weinig zin om te lullen inderdaad. Maar goed, we zien 't wel de komende wedstrijden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:29 schreef Scrummie het volgende:
Discussie is leuk maar zinloos. Ik heb gisteren namelijk een uitstekende Clasie gezien, die exact deed wat jij beschrijft, net als tegen Vitesse uit.
Dat was misschien wel de slechtste klassieker die ik ooit heb gezien. Van beide kanten trouwens. Wat een kneuzenkermis zeg.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:13 schreef eight het volgende:
[..]
Tegen Ajax bleven voetballend met gemak overeind en dat zie ik niet als een incident.
Afgezien van gisteren vond ik Vilhena de laatste wedstrijden juist weer iets beter spelen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:38 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou Kongolo wel eens als linksback willen zien, want Nelom is echt aids. Een paar keer per wedstrijd een goede voorzet, verder is het niks. En Bakkal voor Vilhena lijkt inderdaad logischer dan voor Immers. Tonny ontwikkelt zich niet echt door dit seizoen.
Ongelukkig voorbeeld wellicht.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was misschien wel de slechtste klassieker die ik ooit heb gezien. Van beide kanten trouwens. Wat een kneuzenkermis zeg.
Daaromquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als we niet hetzelfde zien heeft 't weinig zin om te lullen inderdaad. Maar goed, we zien 't wel de komende wedstrijden.
Hier nog 1. Heel m'n weekend naar de klote.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:29 schreef PIETR het volgende:
Baal nog steeds als een malle. Zo zonde dit weer.
Toch is het verschil maar twee punten. Ben wel benieuwd hoe Bakkal er voor staat. Mits fit is dat al een hele verbetering tov Immers. Die een beetje de Bruins-ziekte begint te krijgen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hier nog 1. Heel m'n weekend naar de klote.
Zo zonde en weer typisch Feyenoord dat je het zelf laat liggen als ook al je concurrenten punten laten liggen. Helemaal de manier waarop. Hoe kan je in vredesnaam zoveel kansen missen?!
Immers die de Bruins-ziekte krijgt? Bedoel je niet Tonny?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Toch is het verschil maar twee punten. Ben wel benieuwd hoe Bakkal er voor staat. Mits fit is dat al een hele verbetering tov Immers. Die een beetje de Bruins-ziekte begint te krijgen.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:16 schreef Maoist het volgende:
Laat die Hahn maar komen, staat er tenminste een echte man in het goal.
Mulder ziet eruit als iemand die in een duitse gaypornofilm speelt![]()
[ afbeelding ]
Pas op, straks komt Iwanius ons weer de les lezen...quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:21 schreef Maoist het volgende:
[ afbeelding ]
Kappa,Koeman en Schaken komen ook allemaal van Ajax
Terwijl Koeman voor verbeterpuntje voor dit seizoen noemde dat de spelers rondom Pellè wat meer rendement moesten gaan behalenquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:55 schreef heiden6 het volgende:
We hebben wel aardig wat verschillende doelpuntenmakers:
Speler W D
G. Pellè 10 10
S. de Vrij 9 2
B. Martins Indi 9 2
L. Immers 9 2
M. Nelom 9 1
J. Goossens 6 1
T. Vilhena 10 1
R. Vormer 6 1
J. Boëtius 5 1
R. Schaken 10 1
10 verschillende doelpuntenmakers, net zo veel als Ajax en PSV. Twente maar 6 verschillende.
Armenteros staat er niet bij want die scoorde in de beker (dit gaat over de competitie) en Bakkal is natuurlijk een speler die regelmatig scoort als hij straks mee gaat doen.
Feyenoord heeft 22 doelpunten gemaakt, Ajax en Twente 23, PSV 21. Het probleem zit hem in de tegendoelpunten, maar liefst 17 ten opzichte van 6 (Twente), 9 (PSV) en 14 (Ajax, ook veel te veel natuurlijk).
Zo heb je ook de wedstrijden tegen Zwolle, NEC en Go Ahead weggegeven (7 punten!), door in elk van die wedstrijden twee goals tegen te krijgen.![]()
![]()
Klopt, Ajax en Feyenoord zijn allebei heel erg matig verdedigend gezien.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:55 schreef heiden6 het volgende:
We hebben wel aardig wat verschillende doelpuntenmakers:
Speler W D
G. Pellè 10 10
S. de Vrij 9 2
B. Martins Indi 9 2
L. Immers 9 2
M. Nelom 9 1
J. Goossens 6 1
T. Vilhena 10 1
R. Vormer 6 1
J. Boëtius 5 1
R. Schaken 10 1
10 verschillende doelpuntenmakers, net zo veel als Ajax en PSV. Twente maar 6 verschillende.
Armenteros staat er niet bij want die scoorde in de beker (dit gaat over de competitie) en Bakkal is natuurlijk een speler die regelmatig scoort als hij straks mee gaat doen.
Feyenoord heeft 22 doelpunten gemaakt, Ajax en Twente 23, PSV 21. Het probleem zit hem in de tegendoelpunten, maar liefst 17 ten opzichte van 6 (Twente), 9 (PSV) en 14 (Ajax, ook veel te veel natuurlijk).
Zo heb je ook de wedstrijden tegen Zwolle, NEC en Go Ahead weggegeven (7 punten!), door in elk van die wedstrijden twee goals tegen te krijgen.![]()
![]()
Sowieso dat gezeik altijd over keepers met uitstraling of niet. Die uitstraling komt voor 90% voort uit het feit of je de bal altijd klemvast hebt bij corners etc en je dus heerst over het doelgebied. Alsof die Hahn wel 'uitstraling', net een wijf zonder tieten man.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:16 schreef Maoist het volgende:
Laat die Hahn maar komen, staat er tenminste een echte man in het goal.
Mulder ziet eruit als iemand die in een duitse gaypornofilm speelt![]()
[ afbeelding ]
Pietje V. heeft zogenaamd ook uitstraling. Maar die zie ik toch ook regelmatig blunderen...quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Sowieso dat gezeik altijd over keepers met uitstraling of niet. Die uitstraling komt voor 90% voort uit het feit of je de bal altijd klemvast hebt bij corners etc en je dus heerst over het doelgebied. Alsof die Hahn wel 'uitstraling', net een wijf zonder tieten man.
Mulder is niks, maar Hahn heeft inderdaad ook geen uitstralingquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Sowieso dat gezeik altijd over keepers met uitstraling of niet. Die uitstraling komt voor 90% voort uit het feit of je de bal altijd klemvast hebt bij corners etc en je dus heerst over het doelgebied. Alsof die Hahn wel 'uitstraling', net een wijf zonder tieten man.
Hij moest toch weg vanwege (zijn gebrek aan) lengte?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Misschien niet geheel objectief, maar in de Ajax-jeugd vond ik hem wel een goede keeper.
2007-2009 Nederland -19 7 (0)quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:12 schreef Happel het volgende:
Is Mulder eigenlijk ooit opgeroepen voor Jong Oranje of Oranje? Kan dat nergens terugvinden.
Nee, keepen moet hij. En ook daar faalt hij herhaaldelijk in. Mulder gaat ons niet vooruit helpen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:22 schreef WethouderHekking het volgende:
Ed de Goey, die had tenminste uitstraling .
Maar precies, dat geleuter over uitstraling is niet rullevant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |