abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132350320
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_132350323
Grappige uitdrukking is dat eigenlijk, ergens een punthoofd van krijgen. Mijn moeder zei dat vroeger altjd. _O- :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 20 oktober 2013 @ 05:30:42 #3
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_132350460
Godverdomme, wat een tyfuswedstrijd.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_132351090
Tsjah weer zo voorspelbaar. In een weekend waar je eigenlijk heel goede zaken kan doen laten wij het weer liggen. 10 gespeeld 17 goals tegen, ronduit schandalig...
#12 is not for sale!
  Moderator zondag 20 oktober 2013 @ 08:56:16 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_132351108
Feyenoord mist gewoon het vermogen om een wedstrijd snel naar 3, 4-0 te brengen wanneer de gelegenheid zich aan doet. De eerste helft waren we heer en meester. Dan moet je die wedstrijd al gewoon beslissen.

Verder wat Haringkop zegt, 17 goals tegen in 10 wedstrijden... Niet te geloven.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_132351718
Tuurlijk moet gisteren de aanval de wedstrijd beslissen. Maar die tegengoals vallen weer zo typisch. Hoe schrijnend om te zien dat niemand hem aanvalt bij de 1 1. En die vrije trap is helemaal droevig...
#12 is not for sale!
pi_132351767
Lijkt me toch tijd worden dat men het weer eens met andere verdedigers gaat proberen.
Snap sowieso niet waarom Mathijsen op de bank zit, was samen met Janmaat de beste achterin vorig seizoen.

Laat ze Kongolo en van Beek maar eens een keer proberen.
Abracadabra, tapate guarra!
  zondag 20 oktober 2013 @ 10:39:29 #8
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132352163
Kutwedstrijd. Prachtig stadion wel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_132352278
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:39 schreef Happel het volgende:
Jammer van die idioot die op zo'n verhoginkje staat. Voor de rest mooie club.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 20 oktober 2013 @ 10:50:04 #10
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132352311
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:48 schreef Muto het volgende:

[..]

Jammer van die idioot die op zo'n verhoginkje staat. Voor de rest mooie club.
Klopt, sympathieke volksclub, hoop dat ze erin blijven.

Maar alsnog een kater van gisteren, godverdomme wat zuur.
pi_132352574
Dat ze telkens zo knullig punten verspelen, is dat nou niet gewoon een teken van gebrek aan kwaliteit? Feyenoord-ploegen uit het verleden overkwam dit vaak niet.. als we op voorsprong kwamen werd die niet zo makkelijk weer weggegeven.

Ik weet niet wat het is met deze ploeg. Voel er weinig sympathie voor.. het is allemaal zo knullig en mentaal zwak.. 17 tegengoals al en om nou te zeggen dat je tegen allemaal sterke tegenstanders hebt gespeeld.. nee. :{
pi_132352591
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat ze telkens zo knullig punten verspelen, is dat nou niet gewoon een teken van gebrek aan kwaliteit? Feyenoord-ploegen uit het verleden overkwam dit vaak niet.. als we op voorsprong kwamen werd die niet zo makkelijk weer weggegeven.

Ik weet niet wat het is met deze ploeg. Voel er weinig sympathie voor.. het is allemaal zo knullig en mentaal zwak.. 17 tegengoals al en om nou te zeggen dat je tegen allemaal sterke tegenstanders hebt gespeeld.. nee. :{
Ja.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:24:42 #13
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_132352879
Als ze gewoon meer rendement halen uit die 100% kansen en eens wat meer strijd leveren, heb je gewoon een elftal dat uitstekend bovenin meedraait. Maar of die spelers dat kunnen..

Ook snap ik dat enorme contrast niet tussen uit en thuis. Het blijft 11 tegen 11 op een veld. Dan is het toch het mentale aspect wat te veel meespeelt.
pi_132352911
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:06 schreef Muto het volgende:

[..]

Ja.
Soms spelen ze een tijdje best goed.. en net als je gaat denken dat we best een goed ploegje hebben, verslappen ze weer en verprutsen het.. tegen Vitesse liep nog net goed af, maar Zwolle, NEC, GAE.. :N
pi_132352952
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:24 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Als ze gewoon meer rendement halen uit die 100% kansen en eens wat meer strijd leveren, heb je gewoon een elftal dat uitstekend bovenin meedraait. Maar of die spelers dat kunnen..

Ook snap ik dat enorme contrast niet tussen uit en thuis. Het blijft 11 tegen 11 op een veld. Dan is het toch het mentale aspect wat te veel meespeelt.
Maar dat is bij alle ploegen in de Eredivisie zo, niet alleen bij Feyenoord. Het thuisvoordeel is, vooral in de Eredivisie, van buitengewoon groot belang. Wat dat betreft is het maar goed dat we thuis tegen Hoek spelen, want anders..
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:33:06 #16
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_132353029
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:28 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Maar dat is bij alle ploegen in de Eredivisie zo, niet alleen bij Feyenoord. Het thuisvoordeel is, vooral in de Eredivisie, van buitengewoon groot belang. Wat dat betreft is het maar goed dat we thuis tegen Hoek spelen, want anders..
Ja, maar toch blijft het een raar fenomeen. Bij Feyenoord is het wel meer dan een Ajax of PSV, al is het dit seizoen allemaal erg matig moet ik zeggen.

Mja, we moeten ook niet nu wakker gaan liggen. Volgende week winst en de concurrentie laat weer wat liggen en we worden weer kampioen. Al zal je na 34 wedstrijden op nr #2 met een paar punten achter de nr #1 nog wel eens terugdenken aan NEC en GAE uit. :')
pi_132354239
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:39 schreef Happel het volgende:
Precies, heerlijk ouderwetsvoetbal stadionnetje zoals je er nog maar weinig van ziet anno 2013.
Maar 2-2 dus. En ik maar in de veronderstelling gisteravond dat Feyenoord met 1-2 had gewonnen met nog maar 4 minuten te gaan voor het einde toen ik keek.
pi_132354363
quote:
ONTEVREDENHEID OVER ONTVANGST SUPPORTERS IN DEVENTER

Feyenoord is uitermate ontevreden over de wijze waarop haar 400 supporters zaterdag in Deventer zijn begeleid en ontvangen. Feyenoord-supporters waren verplicht gebruik te maken van buscombiregeling met vertrekmogelijkheden vanuit Rotterdam en Apeldoorn. Voor en tijdens de wedstrijd liepen de emoties en frustraties bij supporters hoog op vanwege de omstandigheden die zij aantroffen.

Maandag zullen deze omstandigheden binnen de directie worden besproken en wordt bepaald op welke wijze de club het ongenoegen over de gang van zaken naar betrokken partijen kenbaar zal maken.
Iemand hier die weet wat er gister was dan?
  zondag 20 oktober 2013 @ 12:27:09 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132354416
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:24 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Iemand hier die weet wat er gister was dan?
Het uitvak is gewoon slecht.

Maar je bent gewoon een sukkel als je je gewillig in een kooi laat plaatsen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_132354436
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja oke, maar nu was het zo erg dat zelfs Feyenoord er wat van gaat zeggen, dus lijkt mij wat erger dan anders
pi_132354493
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:28 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ja oke, maar nu was het zo erg dat zelfs Feyenoord er wat van gaat zeggen, dus lijkt mij wat erger dan anders
Er is veel kritiek op Feyenoord wat betreft het organiseren van de uitwedstrijden. Ze zullen hiermee wel weer willen laten zien dat ze toch echt wel iets eraan doen.
pi_132354671
Zo voorspelbaar weer... :N
Maar goed, voorheen was de 3-2 ook nog gevallen. :{
BFF met GGMM
pi_132354786
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:38 schreef DonRaja het volgende:
Zo voorspelbaar weer... :N
Maar goed, voorheen was de 3-2 ook nog gevallen. :{
Vooruitgang ja. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_132355862
Zuurrrrrr
pi_132356571
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Ons uitval is eigenlijk een schande, maar goed van de lokale veiligheids experts moest het verplaatst worden en budget voor iets beters was er niet echt.
pi_132356583
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 08:52 schreef Haringkop het volgende:
Tsjah weer zo voorspelbaar. In een weekend waar je eigenlijk heel goede zaken kan doen laten wij het weer liggen. 10 gespeeld 17 goals tegen, ronduit schandalig...
Bizar dat we nog steeds maar 2 punten achterstaan op twente met slechts 6 (!) tegengoals.
pi_132356775
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:

Dit inderdaad. En elke week na afloop: "dit had niet mogen gebeuren..blabla"
Echt progressie wordt er niet gemaakt momenteel.
#12 is not for sale!
pi_132356869
Volgende week lijken me de 3 punten voor jullie wel zeker.

Heracles is echt slecht. Spelen al een hele helft niets klaar tegen NEC dat met 10 man staat.
pi_132356879
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:52 schreef PollosHermanos het volgende:

[..]

Bizar dat we nog steeds maar 2 punten achterstaan op twente met slechts 6 (!) tegengoals.
Tsjah ik heb nu niet precies in beeld hoeveel zwakke en sterke tegenstanders iedereen heeft gehad, maar die 4 verliespunten bij NEC en GAE gaan je concurrenten niet nadoen vrees ik..
#12 is not for sale!
pi_132357256
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:05 schreef Haringkop het volgende:
Tuurlijk moet gisteren de aanval de wedstrijd beslissen. Maar die tegengoals vallen weer zo typisch. Hoe schrijnend om te zien dat niemand hem aanvalt bij de 1 1. En die vrije trap is helemaal droevig...
Iedere week hetzelfde foutenfestival in de verdediging.
Ik vind dat Koeman hier wel wat in te verwijten valt. Hij is nota bene zelf een van de beste verdedigers geweest en heeft ook nog eens van Bronckhorst naast zich. Hun zijn gewoon niet in staat om hun kennis goed over te brengen aan de verdedigers.
Het lijkt wel of er alleen nog maar getrained wordt om fit te blijven aangezien de verdediging zich totaal niet verbeterd.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_132357317
Trouwens zou ik wel begrijpen als Vilhena eerder eruit gaat voor Bakkal dan Immers.
pi_132357407
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:28 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Lang niet alleen in de eredivisie. Kijk maar eens naar de Bundesliga of Premier League, daar is een thuisoverwinning haast een vanzelfsprekendheid.

quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:01 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Tsjah ik heb nu niet precies in beeld hoeveel zwakke en sterke tegenstanders iedereen heeft gehad, maar die 4 verliespunten bij NEC en GAE gaan je concurrenten niet nadoen vrees ik..
Ik heb ook wel het idee dat wij tov onze concurrenten tot op heden het gemakkelijkste programma hebben gehad.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_132357537
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:14 schreef Muto het volgende:
Trouwens zou ik wel begrijpen als Vilhena eerder eruit gaat voor Bakkal dan Immers.
Koeman moet een keer durven te experimenteren. Al zijn wissels zijn zo doorzichtig. Doe eens een keer gek en breng Manu in ipv Schaken/Verhoek. Of begin met Manu en zet Armenteros op de bank
pi_132357662
Wel bagger zo'n zondagmiddag zonder voetbal
pi_132358144
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:16 schreef eight het volgende:

[..]

Lang niet alleen in de eredivisie. Kijk maar eens naar de Bundesliga of Premier League, daar is een thuisoverwinning haast een vanzelfsprekendheid.

[..]

Ik heb ook wel het idee dat wij tov onze concurrenten tot op heden het gemakkelijkste programma hebben gehad.
PEC u, Twente t, Ajax u, NAC t, Roda JC t, NEC u, Utrecht t, ADO t, Vitesse u, GAE u.

Nee valt wel mee
pi_132358928
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:12 schreef eight het volgende:

Het lijkt wel of er alleen nog maar getrained wordt om fit te blijven aangezien de verdediging zich totaal niet verbeterd.
Misschien zitten ze wel aan der plafond............
  zondag 20 oktober 2013 @ 15:00:18 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_132359016
Ik ben eigenlijk niet eens zo heel negatief. Vind dat er voetballend sinds Vitesse best wat verbetering in zit. In tegenstelling tot de pure aids die we eerder dit seizoen te zien kregen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_132359773
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:58 schreef Luni het volgende:

[..]

Misschien zitten ze wel aan der plafond............
Zowat elke verdediger heeft betere periodes gekend dus daar lijkt het niet op.

quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:00 schreef Caland het volgende:
Ik ben eigenlijk niet eens zo heel negatief. Vind dat er voetballend sinds Vitesse best wat verbetering in zit. In tegenstelling tot de pure aids die we eerder dit seizoen te zien kregen.
Het spel naar voren is de laatste tijd wel wat verbeterd maar m.i. nog altijd slechter dan vorig seizoen.
pi_132359816
quote:
Het balletje gaat inderdaad wel wat makkelijker rond, en er werden genoeg kansen gecreëerd.
pi_132359900
quote:
Aanvallend absoluut, verdedigend blijft huilen met de pet op
pi_132361945
PSV 1-0 achter.. we hadden potdomme uitstekende zaken kunnen doen dit weekend... :'( :( -O- |:(
pi_132362274
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:19 schreef Luni het volgende:

[..]

Het balletje gaat inderdaad wel wat makkelijker rond, en er werden genoeg kansen gecreëerd gemist.
Fixed.
  zondag 20 oktober 2013 @ 16:22:45 #43
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132362411
Extra zuur ja als je de uitslagen van de concurrenten ziet, al lopen ze anderzijds nu niet uit. Op naar 2x De Kuip voor Heracles en Hoek-thuis ^O^
pi_132362494
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef Grifte het volgende:
Extra zuur ja als je de uitslagen van de concurrenten ziet, al lopen ze anderzijds nu niet uit. Op naar 2x De Kuip voor Heracles en Hoek-thuis ^O^
In de Eredivisie is iedereen gewoon heel goed, anders kan je het verschil van 2 punten tussen de nummer 1 en 7 niet verklaren, laat staat dat de nummer 1 na 10 wedstrijden al 11 verliespunten heeft :')
pi_132362514
quote:
Ik ook niet. Snap dat opportunistische gezeik ook niet zo. Win je volgende week worden we weer kampioen, verlies je weer een keer degradeer je bij wijze van. Het is allemaal zo simpel. Doet een wissel het niet super goed? Slechte wissel, Koeman oprotten, etc. Scoort een wissel? Wereldspeler, Koeman voor 't leven vastleggen, tactisch briljant, etc.

Ik reageer bewust niet meer heel veel na een wedstrijd door dit soort commentaar, en dat is hier nog veel minder dan op fora waar alleen maar Feyenoorders zitten. Om gek van te worden, want je kan geen normale discussie meer voeren.
pi_132362620
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ook niet. Snap dat opportunistische gezeik ook niet zo. Win je volgende week worden we weer kampioen, verlies je weer een keer degradeer je bij wijze van. Het is allemaal zo simpel. Doet een wissel het niet super goed? Slechte wissel, Koeman oprotten, etc. Scoort een wissel? Wereldspeler, Koeman voor 't leven vastleggen, tactisch briljant, etc.

Ik reageer bewust niet meer heel veel na een wedstrijd door dit soort commentaar, en dat is hier nog veel minder dan op fora waar alleen maar Feyenoorders zitten. Om gek van te worden, want je kan geen normale discussie meer voeren.
Dat wisselbeleid van Koeman is anders al een dikke 2 jaar prut hoor, heeft dit weekend niks mee te maken. Verder kan je hem niet veel verwijten nee.
pi_132362683
We hadden gewoon eerste gestaan :'(
pi_132362695
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik post ook op zo'n Feyenoord-forum en daar word idd anders gepost.. ik vind mijzelf niet opportunistisch.. na 10 wedstrijden concludeer ik dat Feyenoord in periodes best aardig speelt maar nooit een hele wedstrijd, een voorsprong wordt steeds makkelijk weggegeven en ook nog eens tegen ploegen waartegen dat niet mag gebeuren, 17 tegengoals in 10 wedstrijden is belachelijk veel en ik zie dit niet verbeteren.. het is namelijk geen incident.. zelfs in deze zwakke competitie worden we daarom bij lange na geen kampioen, ook al winnen we volgende week weer van Heracles. De ploeg die de defensie het beste op orde heeft wordt kampioen.
pi_132362910
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef Grifte het volgende:
Extra zuur is als de concurrentie juist profiteert van onze misstap.
pi_132363204
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik post ook op zo'n Feyenoord-forum en daar word idd anders gepost.. ik vind mijzelf niet opportunistisch.. na 10 wedstrijden concludeer ik dat Feyenoord in periodes best aardig speelt maar nooit een hele wedstrijd, een voorsprong wordt steeds makkelijk weggegeven en ook nog eens tegen ploegen waartegen dat niet mag gebeuren, 17 tegengoals in 10 wedstrijden is belachelijk veel en ik zie dit niet verbeteren.. het is namelijk geen incident.. zelfs in deze zwakke competitie worden we daarom bij lange na geen kampioen, ook al winnen we volgende week weer van Heracles. De ploeg die de defensie het beste op orde heeft wordt kampioen.
Die 17 tegengoals zijn niet echt van de laatste wedstrijden he? Als je de eerste 3 wedstrijden weg laat, wat drama was, sta je op 9 tegentreffers, maar belangrijker: 5 winst en 2 gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')