Jammer van die idioot die op zo'n verhoginkje staat. Voor de rest mooie club.quote:
Klopt, sympathieke volksclub, hoop dat ze erin blijven.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Jammer van die idioot die op zo'n verhoginkje staat. Voor de rest mooie club.
Ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat ze telkens zo knullig punten verspelen, is dat nou niet gewoon een teken van gebrek aan kwaliteit? Feyenoord-ploegen uit het verleden overkwam dit vaak niet.. als we op voorsprong kwamen werd die niet zo makkelijk weer weggegeven.
Ik weet niet wat het is met deze ploeg. Voel er weinig sympathie voor.. het is allemaal zo knullig en mentaal zwak.. 17 tegengoals al en om nou te zeggen dat je tegen allemaal sterke tegenstanders hebt gespeeld.. nee.
Soms spelen ze een tijdje best goed.. en net als je gaat denken dat we best een goed ploegje hebben, verslappen ze weer en verprutsen het.. tegen Vitesse liep nog net goed af, maar Zwolle, NEC, GAE..quote:
Maar dat is bij alle ploegen in de Eredivisie zo, niet alleen bij Feyenoord. Het thuisvoordeel is, vooral in de Eredivisie, van buitengewoon groot belang. Wat dat betreft is het maar goed dat we thuis tegen Hoek spelen, want anders..quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:24 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Als ze gewoon meer rendement halen uit die 100% kansen en eens wat meer strijd leveren, heb je gewoon een elftal dat uitstekend bovenin meedraait. Maar of die spelers dat kunnen..
Ook snap ik dat enorme contrast niet tussen uit en thuis. Het blijft 11 tegen 11 op een veld. Dan is het toch het mentale aspect wat te veel meespeelt.
Ja, maar toch blijft het een raar fenomeen. Bij Feyenoord is het wel meer dan een Ajax of PSV, al is het dit seizoen allemaal erg matig moet ik zeggen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dat is bij alle ploegen in de Eredivisie zo, niet alleen bij Feyenoord. Het thuisvoordeel is, vooral in de Eredivisie, van buitengewoon groot belang. Wat dat betreft is het maar goed dat we thuis tegen Hoek spelen, want anders..
Precies, heerlijk ouderwetsvoetbal stadionnetje zoals je er nog maar weinig van ziet anno 2013.quote:
Iemand hier die weet wat er gister was dan?quote:ONTEVREDENHEID OVER ONTVANGST SUPPORTERS IN DEVENTER
Feyenoord is uitermate ontevreden over de wijze waarop haar 400 supporters zaterdag in Deventer zijn begeleid en ontvangen. Feyenoord-supporters waren verplicht gebruik te maken van buscombiregeling met vertrekmogelijkheden vanuit Rotterdam en Apeldoorn. Voor en tijdens de wedstrijd liepen de emoties en frustraties bij supporters hoog op vanwege de omstandigheden die zij aantroffen.
Maandag zullen deze omstandigheden binnen de directie worden besproken en wordt bepaald op welke wijze de club het ongenoegen over de gang van zaken naar betrokken partijen kenbaar zal maken.
Het uitvak is gewoon slecht.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Iemand hier die weet wat er gister was dan?
Ja oke, maar nu was het zo erg dat zelfs Feyenoord er wat van gaat zeggen, dus lijkt mij wat erger dan andersquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Het uitvak is gewoon slecht.
Maar je bent gewoon een sukkel als je je gewillig in een kooi laat plaatsen.
Er is veel kritiek op Feyenoord wat betreft het organiseren van de uitwedstrijden. Ze zullen hiermee wel weer willen laten zien dat ze toch echt wel iets eraan doen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja oke, maar nu was het zo erg dat zelfs Feyenoord er wat van gaat zeggen, dus lijkt mij wat erger dan anders
Vooruitgang ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:38 schreef DonRaja het volgende:
Zo voorspelbaar weer...
Maar goed, voorheen was de 3-2 ook nog gevallen.
Ons uitval is eigenlijk een schande, maar goed van de lokale veiligheids experts moest het verplaatst worden en budget voor iets beters was er niet echt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Het uitvak is gewoon slecht.
Maar je bent gewoon een sukkel als je je gewillig in een kooi laat plaatsen.
Bizar dat we nog steeds maar 2 punten achterstaan op twente met slechts 6 (!) tegengoals.quote:Op zondag 20 oktober 2013 08:52 schreef Haringkop het volgende:
Tsjah weer zo voorspelbaar. In een weekend waar je eigenlijk heel goede zaken kan doen laten wij het weer liggen. 10 gespeeld 17 goals tegen, ronduit schandalig...
Dit inderdaad. En elke week na afloop: "dit had niet mogen gebeuren..blabla"quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat ze telkens zo knullig punten verspelen, is dat nou niet gewoon een teken van gebrek aan kwaliteit? Feyenoord-ploegen uit het verleden overkwam dit vaak niet.. als we op voorsprong kwamen werd die niet zo makkelijk weer weggegeven.
Ik weet niet wat het is met deze ploeg. Voel er weinig sympathie voor.. het is allemaal zo knullig en mentaal zwak.. 17 tegengoals al en om nou te zeggen dat je tegen allemaal sterke tegenstanders hebt gespeeld.. nee.
Tsjah ik heb nu niet precies in beeld hoeveel zwakke en sterke tegenstanders iedereen heeft gehad, maar die 4 verliespunten bij NEC en GAE gaan je concurrenten niet nadoen vrees ik..quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:52 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Bizar dat we nog steeds maar 2 punten achterstaan op twente met slechts 6 (!) tegengoals.
Iedere week hetzelfde foutenfestival in de verdediging.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:05 schreef Haringkop het volgende:
Tuurlijk moet gisteren de aanval de wedstrijd beslissen. Maar die tegengoals vallen weer zo typisch. Hoe schrijnend om te zien dat niemand hem aanvalt bij de 1 1. En die vrije trap is helemaal droevig...
Lang niet alleen in de eredivisie. Kijk maar eens naar de Bundesliga of Premier League, daar is een thuisoverwinning haast een vanzelfsprekendheid.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dat is bij alle ploegen in de Eredivisie zo, niet alleen bij Feyenoord. Het thuisvoordeel is, vooral in de Eredivisie, van buitengewoon groot belang. Wat dat betreft is het maar goed dat we thuis tegen Hoek spelen, want anders..
Ik heb ook wel het idee dat wij tov onze concurrenten tot op heden het gemakkelijkste programma hebben gehad.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tsjah ik heb nu niet precies in beeld hoeveel zwakke en sterke tegenstanders iedereen heeft gehad, maar die 4 verliespunten bij NEC en GAE gaan je concurrenten niet nadoen vrees ik..
Koeman moet een keer durven te experimenteren. Al zijn wissels zijn zo doorzichtig. Doe eens een keer gek en breng Manu in ipv Schaken/Verhoek. Of begin met Manu en zet Armenteros op de bankquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:14 schreef Muto het volgende:
Trouwens zou ik wel begrijpen als Vilhena eerder eruit gaat voor Bakkal dan Immers.
PEC u, Twente t, Ajax u, NAC t, Roda JC t, NEC u, Utrecht t, ADO t, Vitesse u, GAE u.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:16 schreef eight het volgende:
[..]
Lang niet alleen in de eredivisie. Kijk maar eens naar de Bundesliga of Premier League, daar is een thuisoverwinning haast een vanzelfsprekendheid.
[..]
Ik heb ook wel het idee dat wij tov onze concurrenten tot op heden het gemakkelijkste programma hebben gehad.
Misschien zitten ze wel aan der plafond............quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:12 schreef eight het volgende:
Het lijkt wel of er alleen nog maar getrained wordt om fit te blijven aangezien de verdediging zich totaal niet verbeterd.
Zowat elke verdediger heeft betere periodes gekend dus daar lijkt het niet op.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Misschien zitten ze wel aan der plafond............
Het spel naar voren is de laatste tijd wel wat verbeterd maar m.i. nog altijd slechter dan vorig seizoen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:00 schreef Caland het volgende:
Ik ben eigenlijk niet eens zo heel negatief. Vind dat er voetballend sinds Vitesse best wat verbetering in zit. In tegenstelling tot de pure aids die we eerder dit seizoen te zien kregen.
Het balletje gaat inderdaad wel wat makkelijker rond, en er werden genoeg kansen gecreëerd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:00 schreef Caland het volgende:
Ik ben eigenlijk niet eens zo heel negatief. Vind dat er voetballend sinds Vitesse best wat verbetering in zit. In tegenstelling tot de pure aids die we eerder dit seizoen te zien kregen.
Aanvallend absoluut, verdedigend blijft huilen met de pet opquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:00 schreef Caland het volgende:
Fixed.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Het balletje gaat inderdaad wel wat makkelijker rond, en er werden genoeg kansen gecreëerd gemist.
In de Eredivisie is iedereen gewoon heel goed, anders kan je het verschil van 2 punten tussen de nummer 1 en 7 niet verklaren, laat staat dat de nummer 1 na 10 wedstrijden al 11 verliespunten heeftquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef Grifte het volgende:
Extra zuur ja als je de uitslagen van de concurrenten ziet, al lopen ze anderzijds nu niet uit. Op naar 2x De Kuip voor Heracles en Hoek-thuis
Ik ook niet. Snap dat opportunistische gezeik ook niet zo. Win je volgende week worden we weer kampioen, verlies je weer een keer degradeer je bij wijze van. Het is allemaal zo simpel. Doet een wissel het niet super goed? Slechte wissel, Koeman oprotten, etc. Scoort een wissel? Wereldspeler, Koeman voor 't leven vastleggen, tactisch briljant, etc.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:00 schreef Caland het volgende:
Dat wisselbeleid van Koeman is anders al een dikke 2 jaar prut hoor, heeft dit weekend niks mee te maken. Verder kan je hem niet veel verwijten nee.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Snap dat opportunistische gezeik ook niet zo. Win je volgende week worden we weer kampioen, verlies je weer een keer degradeer je bij wijze van. Het is allemaal zo simpel. Doet een wissel het niet super goed? Slechte wissel, Koeman oprotten, etc. Scoort een wissel? Wereldspeler, Koeman voor 't leven vastleggen, tactisch briljant, etc.
Ik reageer bewust niet meer heel veel na een wedstrijd door dit soort commentaar, en dat is hier nog veel minder dan op fora waar alleen maar Feyenoorders zitten. Om gek van te worden, want je kan geen normale discussie meer voeren.
Ik post ook op zo'n Feyenoord-forum en daar word idd anders gepost.. ik vind mijzelf niet opportunistisch.. na 10 wedstrijden concludeer ik dat Feyenoord in periodes best aardig speelt maar nooit een hele wedstrijd, een voorsprong wordt steeds makkelijk weggegeven en ook nog eens tegen ploegen waartegen dat niet mag gebeuren, 17 tegengoals in 10 wedstrijden is belachelijk veel en ik zie dit niet verbeteren.. het is namelijk geen incident.. zelfs in deze zwakke competitie worden we daarom bij lange na geen kampioen, ook al winnen we volgende week weer van Heracles. De ploeg die de defensie het beste op orde heeft wordt kampioen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Snap dat opportunistische gezeik ook niet zo. Win je volgende week worden we weer kampioen, verlies je weer een keer degradeer je bij wijze van. Het is allemaal zo simpel. Doet een wissel het niet super goed? Slechte wissel, Koeman oprotten, etc. Scoort een wissel? Wereldspeler, Koeman voor 't leven vastleggen, tactisch briljant, etc.
Ik reageer bewust niet meer heel veel na een wedstrijd door dit soort commentaar, en dat is hier nog veel minder dan op fora waar alleen maar Feyenoorders zitten. Om gek van te worden, want je kan geen normale discussie meer voeren.
Extra zuur is als de concurrentie juist profiteert van onze misstap.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef Grifte het volgende:
Extra zuur ja als je de uitslagen van de concurrenten ziet, al lopen ze anderzijds nu niet uit. Op naar 2x De Kuip voor Heracles en Hoek-thuis
Die 17 tegengoals zijn niet echt van de laatste wedstrijden he? Als je de eerste 3 wedstrijden weg laat, wat drama was, sta je op 9 tegentreffers, maar belangrijker: 5 winst en 2 gelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik post ook op zo'n Feyenoord-forum en daar word idd anders gepost.. ik vind mijzelf niet opportunistisch.. na 10 wedstrijden concludeer ik dat Feyenoord in periodes best aardig speelt maar nooit een hele wedstrijd, een voorsprong wordt steeds makkelijk weggegeven en ook nog eens tegen ploegen waartegen dat niet mag gebeuren, 17 tegengoals in 10 wedstrijden is belachelijk veel en ik zie dit niet verbeteren.. het is namelijk geen incident.. zelfs in deze zwakke competitie worden we daarom bij lange na geen kampioen, ook al winnen we volgende week weer van Heracles. De ploeg die de defensie het beste op orde heeft wordt kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |