Dat heb ik met Ben Gurion in TLVquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
oma komt maandagavond terug van vakantie, die heeft dan wel genoeg vliegtuigen gezien.
Vliegtuigen hebben voor mij nog altijd iets magisch. De rit naar Schiphol in het midden va de nacht.... Dat zal voor jullie vast heel anders zijn.
Ja, precies! En dan al die vliegtuigen, waar gaan ze naar toe, wie zitten er in en wat gaan ze doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:48 schreef Phaidra het volgende:
Schiphol.. Ik kom er bijna dagelijks langs idd. Maar toch voel je een soort vibe daar. Het lijkt me nog altijd tof om op weg naar m'n werk de andere kant op te lopen en een last-minute vlucht te nemen
Dit dusquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:51 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil naar Jeruzalem. Zoveel cultuur en geschiedenis in 1stad!!
Vaak zijn de mensen met koffers ter grootte van een olifant vooral irritant en zorgen ze dat ik m'n aansluiting mis (2 min. overstaptijd en ik moet van perron wisselen)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, precies! En dan al die vliegtuigen, waar gaan ze naar toe, wie zitten er in en wat gaan ze doen.
Grappig dat je dat ook nog voelt als je er vlakbij woont.
dat is wel irritant... ik heb het sowieso niet zo op de NS.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vaak zijn de mensen met koffers ter grootte van een olifant vooral irritant en zorgen ze dat ik m'n aansluiting mis (2 min. overstaptijd en ik moet van perron wisselen)
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:55 schreef Kyara het volgende:
Goed idee, ik moet ook....
Slaap lekker!
Grappig, dat is mijn kindheidsherinnering, ook al waren we er niet vaak. Maar de keren, dat we er waren was de aankomst in de nacht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:48 schreef bitterend het volgende:
[..]
Dat heb ik met Ben Gurion in TLVals het nog 20 graden is snachts en klem en nat van het vochtige weer..en naar huis rijdt in het donker
nu wil ik weer naar huis
CS en als je een klein speeltje aan tafel toe staat of zou dat teveel tegen je principes ingaan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 08:17 schreef Clubsoda het volgende:
ik hou ook van het magische gevoel op Schiphol
Nu heb in zin om op vakantie te gaan
Alleen zit er niets in de planning, we wilden in november naar Londen maar dat hebben we afgeblazen
![]()
Mijn dreumesje heeft lekker geslapen tot 7.45 en ligt nu nog te babbelen. Gisteren een hele fijne dag maar weer dik drama bij het etenga eens bedenken hoe ik dat vanavon anders aan ga pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was een geslaagde dag voor we de slagbomen uitwaren sliep ze
Verder heeft ze vrijdag nog met oma geraced op de rollator
[ Bericht 3% gewijzigd door Sam1993 op 20-10-2013 08:44:31 ]2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Hier is eten ook niet echt fijn. Je hoeft maar naar de keuken te lopen en ze begint al te jammeren bij haar stoel en vervolges gooit ze alles op de grond. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat je kan doen. Heb je hem laten helpen met het maken etc? Wil ook nog wel eens helpen :-)quote:Op zondag 20 oktober 2013 08:30 schreef Clubsoda het volgende:
Niet té veel, maar wel een beetje. Ik zit erover te denken om een tafelspeelgoedje te benoemen maar dat wil ik morgen gaan proberen als het vandaag weer niet gaat. Als ik hem zelf laat kiezen zitten we met een halve treinbaan of een immense truck aan tafel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige week kennisgemaakt bij de Fokker en gister de puppy opgehaald. Hij is echt super lief voor S en S deelt haar speelgoed
Op de foto kijkt hij wat zielig, hij wil ingebakerd slapen en S vind dat geen goed idee. "uit"!
Ze kan zijn naam ook al zeggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nog een week inderdaad. Begin hem wel te knijpen. Het dieet heeft er voor gezorgd dat mijn menstruatie weer op gang is. De huisarts zei dat die wegbleef door de implanon. Niet dus ben trots en tevrede methet resultaat ook zonder te wegen :-)quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:35 schreef Kyara het volgende:
Mineola :w
Nog eventjes.
Vervelend CS, inderdaad een tafelspeelgoedje kan wel goed werken. M krijgt vaak een boekje of een klein autootje als ik hem af wil leiden. Maar goed, die speelt sowieso wel aan tafel. Waarom gaan jullie niet naar Londen?
Leuke foto's Sam. Jouw operatie komt nu ook dichtbij toch?
Lief Zoe!
Oh, wat betreft dierentuinen: M is helemaal weg van aquaria. Daar zijn de visjes natuurlijk ook heel dichtbij te bekijken. En Burgers heeft natuurlijk de Ocean dus daar kan hij helemaal zijn ogen uitkijken. En anders gaan we wel even naar de Intratuin of zo (sowieso leuk als ze daar straks alles versierd hebben voor kerst met treintjes en lampjes en zo).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als I. een speeltje vast heeft tijdens het eten, en hij heeft geen zin erin, dan gaat hij zijn eten stampen met het speeltje...quote:Op zondag 20 oktober 2013 08:30 schreef Clubsoda het volgende:
Niet té veel, maar wel een beetje. Ik zit erover te denken om een tafelspeelgoedje te benoemen maar dat wil ik morgen gaan proberen als het vandaag weer niet gaat. Als ik hem zelf laat kiezen zitten we met een halve treinbaan of een immense truck aan tafel
quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Puppy!![]()
Wat leuk Zoë!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan een nieuwe traject met bv? of drinkt Otje niet meer?**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Gaan jullie met de auto op vakantie altijd?quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:55 schreef NotTheSame het volgende:
Wij hadden gisteren ook zo'n situatie.
Draakje staat met d'r beker te knoeien. Zegt oma: "Hou je beker eens niet op z'n kop!".
Wat doet Draakje? Die zet vrolijk de beker op haar hoofd.
Over vliegvelden, daar heb ik niks mee. Ik woon in de achtertuin van een Brabants vliegveld en thats it. Ik ben ook nog nooit met een vliegtuig weggeweest ofzo.
Ja, ik vertel dat van te voren. En dan staat hij dus te springen om eten en dan nog is hij heel boos als ik zeg dat hij in zijn stoel moet. Dat laatste ga ik ook maar weer eens proberen ja. Ik ben alleen bang dat hij niet komt, maar het is een poging waard.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:36 schreef bitterend het volgende:
CS hmm lastig inderdaad! volgens mij kondig je al aan dat jullie gaan eten over bijv. 5 minuten? wat gebeurt als jij gewoon zit te eten en hem laat spelen en na paar minuten roepen "M kom je eten?" komt ie dan niet?
Het is weer afgelast he voor vanavond!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
We gaan de kaarten terugsturen en nu zondagScheelt een hoop gedoe met volgende week woensdag, geen heen-en-weer rijden en mijn moeder zou zondagavond sowieso hier zijn, dus die kan mooi op M passen (zo suf, ik vond het idee om M niet zelf in bed te kunnen leggen best heel naar, maar als mn moeder het doet heb ik daar geen last van). Gedoe is het inderdaad, nog een keer reiskosten, weer oppas regelen. Ik hoop dat jullie ook nog kunnen gaan!
Ja, ik baal als een mallequote:Op zondag 20 oktober 2013 13:41 schreef Troeta het volgende:
[..]
Het is weer afgelast he voor vanavond!
Ik hoop dat het kan. Volgens mij mogen de hormonen i.i.g. wel, of ze er verder mee akkoord gaan weet ik niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:15 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
kan een nieuwe traject met bv? of drinkt Otje niet meer?
Spannend!quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het kan. Volgens mij mogen de hormonen i.i.g. wel, of ze er verder mee akkoord gaan weet ik niet.
Hoop houden, ik was een dramatisch slechte eter en lustte als kind werkelijk niets. En nu eet ik echt alles. Soms duurt het even (een jaar of 18 bij mij :quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:45 schreef bitterend het volgende:
Hahaha Soempslimmerik
![]()
Ik zou zo graag willen dat ze hier wat anders ging proeven...wat de boer niet kent....heeft ze echt van mijn man zijn familie
Dat vind ik ook. Maar dan net weer om andere redenen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het nog steeds best een malle gewaarwording dat mensen met kindjes zo oud als de mijne of zelfs duidelijk jonger, met een tweede bezig zijn.
Dankje voor je moedigende wordenquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hoop houden, ik was een dramatisch slechte eter en lustte als kind werkelijk niets. En nu eet ik echt alles. Soms duurt het even (een jaar of 18 bij mij :) en dan komt het alsnog
Tinu ik had overgelezen dat met BV krijg je vaak kindjes die alles lusten want ze zijn de verschillende smaken via de bv gewendquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:47 schreef Tinuviel het volgende:
Ophelia, spannend. Ik duim voor je dat het traject voorspoedig verloopt.
Soempie, dat is idd stom. Waarschijnlijk gebeurde dit ook omdat je dacht, laat ik eens met de goede argumenten komen etc. En zodra je het loslaat werkt dit eigenlijk veel beter dan elk argument.
Hier ook nog strijd met eten, ook met kleuter die al bijna 5 is nog. Gisteren hadden we Thaise groenten met tofu reepjes en rijst en een filodeeg gevuld met tonijn, champignongs en hardgekookt ei en ook weer gedoe. Uiteindelijk at de dreumes wat rijst met inieminie stukjes paprika, tofu reepjes en hardgekookt ei, dat ik nog had en de grote at wat van dat filodeeg pakketje, eerst met overredingskracht (maar was uiteindelijk best lekker) en drie hapjes paprika, tofureepje met rijst en hardgekookt ei. Best lastige eters hier.
/dagboek post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Hier dan de andere uitzondering......quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:10 schreef bitterend het volgende:
Tinu ik had overgelezen dat met BV krijg je vaak kindjes die alles lusten want ze zijn de verschillende smaken via de bv gewend
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:15 schreef bitterend het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Herkenbaar.....quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef Soempie het volgende:
Precies wat je zegt CS. Ik hoorde mezelf en bedacht toen pas dat ik helemaal niet zoveel aandacht aan het eten wilde schenken en die strijd niet aan wilde gaan.
Sowieso heb ik er meer moeite mee als er anderen bij zijn. Ergens zitten dan toch de mogelijke verwachtingen of meningen van anderen in m'n achterhoofd. Ook wat betreft omgang met andere kindjes, spullen, enz.
Ja je hebt een klikoquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hier dan de andere uitzondering......
Ja ook herkenbaar! bij mijn ouders wil mijn moeder altijd dat R wat proeft en dat gaat dan niet ..quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef Soempie het volgende:
Precies wat je zegt CS. Ik hoorde mezelf en bedacht toen pas dat ik helemaal niet zoveel aandacht aan het eten wilde schenken en die strijd niet aan wilde gaan.
Sowieso heb ik er meer moeite mee als er anderen bij zijn. Ergens zitten dan toch de mogelijke verwachtingen of meningen van anderen in m'n achterhoofd. Ook wat betreft omgang met andere kindjes, spullen, enz.![]()
Bitterend, ik at tot m'n 16e ook voor geen meter. Elke avond zat ik in m'n eten te prieken met een vork en was ik het wat rond aan het schuiven. Er is heel wat eten in m'n servet gegaan (om het vervolgens na het eten stiekem weg te gooien.). En nu lust ik ook vrijwel alles (al vis ik vlees er vaak nog wel uit).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Susie
Wat fijn!
Bitterend
Lastig al dat gedoe met eten.,
Kuukske
In een fotoboek is het goed te zien hoeveel ze veranderen. Gaat echt snel allemaal.
Maar wel bv!quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:30 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja ook herkenbaar! bij mijn ouders wil mijn moeder altijd dat R wat proeft en dat gaat dan niet ..
Ze eet de peer trouwens![]()
![]()
Ik hoop dat ze niks te kort komt qua vitamines enzo...geen vis, geen kip, geen groenten![]()
+1quote:
Dan zou ik zelf (oven)patat of pizza makenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:41 schreef bitterend het volgende:
Nou Pasta, Patat, Pizza......:P ei, appel, banaan..
ze eet wel soep af en toe dus daar krijgt ze beetje vitaminen binnen en de rest ja moet inderdaad komen uit mijn borsten
Ze laat zich niet foppen he...ik maak vaak verse pizza ze haalt alles van de bodemquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:11 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Dan zou ik zelf (oven)patat of pizza maken(met verse groente enz)
Aardappelpartjes in de oven met wat kruiden, vind ze dat ook lekker? Lijkt qua structuur wel op pataten makkelijk vers te maken.
S kan geen fruit eten daar zit ik ook weleens over in.. Volgens de ka geen probleem als ze wel gevarieerd groente eet.
Mijn kleuter had 20/21 maanden bv en dreumes inmiddels 17,5 maanden bv, maar die regel gaat hier mooi niet op.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:10 schreef bitterend het volgende:
[..]
Tinu ik had overgelezen dat met BV krijg je vaak kindjes die alles lusten want ze zijn de verschillende smaken via de bv gewend
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:15 schreef bitterend het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn de verhalen hier nog steeds verschrikkelijk herkenbaar zegHier is het avondeten momenteel ook niet het gezelligste moment van de dag
wat hier soms helpt in op een grote stoel zitten, zelf opscheppen, grote lepel enzovoorts. Maar ook dan: je zou gek zijn als je nieuwe dingen eet
Als er echt heel weinig groente ingaat eten we een extra keer spinazie of maak ik pannenkoeken met groente
Oude (on)bekende.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:03 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn de verhalen hier nog steeds verschrikkelijk herkenbaar zegHier is het avondeten momenteel ook niet het gezelligste moment van de dag
wat hier soms helpt in op een grote stoel zitten, zelf opscheppen, grote lepel enzovoorts. Maar ook dan: je zou gek zijn als je nieuwe dingen eet
Als er echt heel weinig groente ingaat eten we een extra keer spinazie of maak ik pannenkoeken met groente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi ja want als je peuter bent dan ben je wel heeeel grooten kan je alles zeluf doen!
Hoe maak je een pannenkoek met spinazie?**human milk for human babies**
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:31 schreef bitterend het volgende:
[..]* kuchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Fee.
Het volgende topic is wel beter bij te houden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik hou het niet goed bij zonder lijstquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
* kuch
En Fee.
[..]Gewoon wat ontdooide diepvriesspinazie door het beslag, of geraspte wortel / pompoen / courgette, net wat ik heb liggen eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi ja want als je peuter bent dan ben je wel heeeel grooten kan je alles zeluf doen!
Hoe maak je een pannenkoek met spinazie?
Maar spinazie is een van de weinige groentes die S. nog zonder morren eet
Oude (on)bekende.
Is Miniola jarig?!quote:Op zondag 20 oktober 2013 08:10 schreef Mineola het volgende:
Kijk dan, ik pas hier naadloos...!
Schiphol is ook voor mij nog altijd een magische plek, hoe vaak ik er ook kom
Beetje geraspte kaas erover en meneer eet alle groente in pannenkoekvormquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:38 schreef bitterend het volgende:
Soemp: Oh dus jou M is tussen Kyara M en CS M! toch?
Spinazie door het beslag doen klinkt simple!! zou ze te foppen zijn?? ik ga het proberen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
[..]Pannenkoek met spinazie, dat maakte mijn tante altijd voor me toen ik nog klein was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi ja want als je peuter bent dan ben je wel heeeel grooten kan je alles zeluf doen!
Hoe maak je een pannenkoek met spinazie?![]()
Mijn muppet blieft (nog hoop ik) geen pannenkoeken.![]()
Klopt!quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:38 schreef bitterend het volgende:
Soemp: Oh dus jou M is tussen Kyara M en CS M! toch?
Spinazie door het beslag doen klinkt simple!! zou ze te foppen zijn?? ik ga het proberen!
Wij gaan nooit op vakantie zoals jullie allemaal op vakantie gaanquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:15 schreef bitterend het volgende:
[..]
Gaan jullie met de auto op vakantie altijd?
* Deepfreeze kucht ook.. Ik mag eerstquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef Soempie het volgende:
* kuch
En Fee.
Ja! Nu je het zegtquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:36 schreef Soempie het volgende:
13 januari.![]()
En ik weet nog dat we het allemaal jammer vonden van Z&G naar het babytopic te mogen verhuizen. En daarna van het babytopic naar hier.
Hier ook nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Is Miniola jarig?!
Qua eten (nog) niet herkenbaar hier. Ze eet goed, al eet ze beduidend meer bij pasta/rijst dan bij aardappelen. Ze is gek op vlees en vis en eet graag fruit. Vandaag een mandarijntje, 3/4 banaan en een peer![]()
Ze heeft nu wel een driftbui af en toe, vanmiddag toen we vanuit de speeltuin weer naar huis gingen... De hele weg naar huis (3 min lopen) was het huilen. Toen we bijna thuis waren riep ze ineens naar mij: 'pee!', oftewel 'speen'! Toen ze die kreeg was het goed
![]()
, die kleine weet precies wat ze nodig heeft
SLAAPZAK!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:28 schreef Susie het volgende:
En nog even een woord om te raden: laapslakIk moet er zo om lachen als ze dat zegt
Slaapzak!?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:28 schreef Susie het volgende:
En nog even een woord om te raden: laapslakIk moet er zo om lachen als ze dat zegt
Geloof dat dat een goede conclusie isquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:30 schreef bitterend het volgende:
Conclusie: Mini dreumesjes eten goed - bijna peuters niet zo
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:30 schreef bitterend het volgende:
Conclusie: Mini dreumesjes eten goed - bijna peuters niet zo
Dat belooft nog wat dan... Avondeten is nu al niet fantastisch (al wisselt het erg) en hij is nog geen 1,5quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:27 schreef Susie het volgende:
Aangezien ik hier alleen maar verhalen lees over slecht eten, durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat het bij de leeftijd hoort?
Naja.. Weet je dat niet eens.. Nou zeg..quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:29 schreef bitterend het volgende:
DF damn ja jij was van Nov. ooktoch??
(gatenkaas geheugen)
't werd net een novemberkindje inderdaad. En ik maar tegen iedereen roepen dat het vast niet de uitgerekende datum zou worden maar toch zeker wel oktober.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:54 schreef Mineola het volgende:
Ik vroeg het me al af! Ik meende me al te herinneren dat Otje nog geen 1 is, paar weekjes toch nog?
Wat een toffe schoentjesquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:57 schreef Marjolijntje het volgende:
Mijn dame heeft echte-grote-meisjes-schoenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, precies 2 weken. M is van de 11e en de meisjes van de 25e. We vieren het dus op de 19equote:Op zondag 20 oktober 2013 21:37 schreef Tinuviel het volgende:
Kyara, zitten er maar 2 weken tussen M's verjaardag en die van de meisjes?
Dat is mijn moeder jaze is 43 van 1970 :-)quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
Sam is dat jouw moeder ? Die is toch net zo oud als ik ?
Dan ben ik ouderquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:59 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Dat is mijn moeder jaze is 43 van 1970 :-)
Me moeder moet er niet aan denken nog een kindje te hebben van lisa dr leeftijd z3lfs niet met een goedegezondheid hahaquote:
Mijn vriendinnen ook niet. Maar tsja, die hebben het al meegemaakt. En je "eigen" kindjes is echt anders dan oppassen. Vind ik dan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:07 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Me moeder moet er niet aan denken nog een kindje te hebben van lisa dr leeftijd z3lfs niet met een goedegezondheid hahaze moet komende week 2,5 dag oppassen enndaar moetnze zich nu al op voorbereiden. Gelukkig geniet ze wel van ze
Ze wou voor haar klachten ook al niet meer. Maargoed jij was door omstandigheden laat met je dame en ik juist weer veel te vroeg . Wel raar te bedenken dat je me moeder had kunnen zijn :p gelukkig zijn ze dr toch maarquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen ook niet. Maar tsja, die hebben het al meegemaakt. En je "eigen" kindjes is echt anders dan oppassen.
Dan moet ze zelf toch ook wel vroeg zijn geweest. Mijn moeder was voor die tijd niet heel jong ze was 22 en 26 bij mijn broertje. Toch kon ze maar moeilijk begrijpen dat ze echt oma was. Nu wil ze niet anders meer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zo liep ik ooit stage met iemand van 33 die net oma was geworden. Ik kan me er echt niets bij voorstellen ...
Oppassen is zeker andersquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen ook niet. Maar tsja, die hebben het al meegemaakt. En je "eigen" kindjes is echt anders dan oppassen. Vind ik dan.
Phaidra hier gaat het ook nog niet goed helemaal alleen, hij knoeide nog wat. En hield de bekerrand tegen zijn kin. Maar ben al blij dat hij het met hulp kan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 07:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oppassen is zeker anders
Toen ik nog oppaste, vond ik het raar dat ik betaald werd zodat de moeder even naar bed kon overdag. Nu snap ik dat wel (ze had 3 kinderen onder de 4).
Tinu wat knap!! Dat lukt de mijnes nog niet (of niet zonder het kopje een seconde later op de kop te houden).
Kyara, gezellig dat je al zo snel met de meisjes weer aanschuift.
Mijn oudste zus is ook van 1970. Haar 17-jarige dochter komt morgenavond op de mini passen (samen met haar vriend)quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:59 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Dat is mijn moeder jaze is 43 van 1970 :-)
De mijnes drinkt wel meer uit een gewone beker dan uit een tuitbeker. Maar omdat het zelfs met hulp nog wel een knoeiboel wordt, doe ik het niet zo vaak. Hij drinkt echt weinig over een dag (en bv is niet meer genoeg om al zijn vocht binnen te krijgen), dus wat meer oefenen kan geen kwaad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 07:24 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Phaidra hier gaat het ook nog niet goed helemaal alleen, hij knoeide nog wat. En hield de bekerrand tegen zijn kin. Maar ben al blij dat hij het met hulp kan.
crap zeg... die waren er rapjes bij!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zo liep ik ooit stage met iemand van 33 die net oma was geworden. Ik kan me er echt niets bij voorstellen ...
En dat klinkt nu helemaal gek, met dochters van dezelfde leeftijd! Maar ach, age ain't nothing but a number...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen taart voor meneer, hij keek me aan alsof ik gek was (tot zover geslaagde sokken-opvoeding)
maar des te meer cadeaus. Al waren het inpakpapier en de ballonnen het állermooist
[ Bericht 6% gewijzigd door Mineola op 21-10-2013 10:35:49 ]
Dan geef je m toch gewoon een heel stuk groente/aardappel? Of werkt dat niet bij jullie?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:00 schreef Mineola het volgende:
Dat vroeg ik me ook af, tot wanneer pureren jullie eten? Brood eet hij prima in stukken, maar avondeten of fruit gooi ik altijd in de blender (te lui om te prakken en te makkelijk ding)
De ene keer is het wat grover dan de andere keer, maar meneer is niet zo dol op stukjes. Op een lepel gaat dat nog wel, maar los op een bordje voor hem?Gister nog geprobeerd met zalm, maar dat werd alleen maar dertig keer omgedraaid om vervolgens weggeveegd te worden. Komkommer pakt hij dan wel weer meteen op, net als brood.
Oefenen met een gewone beker drinken kan ik ook wel eens gaan proberen.
Knutselen, ook zoiets. Wow, er gaat een wereld voor me open, haha.
Hele stukken wel eens geprobeerd. Wordt onderzocht, in de mond gestopt, er weer uitgehaald en op de grond gegooid.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:02 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Dan geef je m toch gewoon een heel stuk groente/aardappel? Of werkt dat niet bij jullie?
Ja maar jullie eten toch ook 'gewoon' ? Dan hoef je het ook niet meer te pureren, gewoon lekke met jullie mee laten eten? Kan bestquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:16 schreef Mineola het volgende:
Zou bij ons prima kunnen PE, maar ik vergeet vaak wat hele stukken eruit te halen voor ik de boel pureer, dus dat gebeurt (te) weinig![]()
Maar als ik dat probeer, dan gaat het vaak net zoals bij Zolena. Uitgebreid bekijken, knijpen en vervolgens op de grond als het niet bevalt.
Ik moet het maar wat vaker proberen, dingen die hij kent pakt en eet hij wel.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:48 schreef Mineola het volgende:
En nog bedankt allemaal voor de felicaties en het warme welkom!
Hier even een tijdelijke impressie van mijn niet meer baby, niet quoten graag:Heb ik je foto's nou echt in 2 topics gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen taart voor meneer, hij keek me aan alsof ik gek was (tot zover geslaagde sokken-opvoeding)
maar des te meer cadeaus. Al waren het inpakpapier en de ballonnen het állermooist![]()
Ik ben nu echt heul benieuwd.
Kreeg hij geen taart of wilde hij dat niet? M moest er ook niks van hebben maar dat haalt ie met zijn 2e verjaardag vast ruimschoots in....
Herkenbaar... Wij noemen dat de "stervende zwaan"quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:57 schreef Marjolijntje het volgende:
Hier ineens ook heel veel woordjes en gebaren erbij. En driftbuien! Compleet met op de grond neerstorten en alles. Ontroostbaar omdat ze niet met een mes in huis rond mag lopen. Echt ver-schrik-ke-lijk!
Luc was helemaal gek van de taartquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:08 schreef Mineola het volgende:
Hij kreeg wel taart maar wilde niet. Ik denk dat dat volgend jaar idd wel anders is
E is bijna anderhalf en hij eet met een vork of lepel. Brood met een vork en daarbij wil hij nog wel eens zijn handen gebruiken om het brood aan de vork te prikkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:51 schreef Mineola het volgende:
Roosje, hoe oud is E? En hij eet met zn handen, denk ik?
Dat doet S ookquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:18 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
E is bijna anderhalf en hij eet met een vork of lepel. Brood met een vork en daarbij wil hij nog wel eens zijn handen gebruiken om het brood aan de vork te prikken.
herkenning alom.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:24 schreef Kyara het volgende:
Mijn dreumes eet ook met zijn handen hoor. Die houdt rustig zijn vork of lepel in zijn ene hand om met zijn andere hand zijn eten te pakken en in zijn mond te stoppen.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:14 schreef Fee-nix het volgende:
Skoap van harte met Luc!Leuke foto's
.
Ik las een stukje terug iets over 'stervende zwanen', kennen jullie deze site al:
http://www.reasonsmysoniscrying.com/ Vol met stervende zwanen![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:47 schreef Kwisted het volgende:
No problemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn dat het beter ging CS!
Welkom nieuwe dreumessen!Foto's gemist
![]()
Vanmorgen bij cb geweest en ben trots om mijn bijna peuter.Alle testjes goed doorstaan
Benoemen en aanwijzen van de ogen, neus, voeten etc van een pop en ook een toren bouwen deed een goed (die was alwer bijna afgebroken voordt de arts het had gezien
![]()
Stats: 13,1 kg en 86 cm. Ze mocht de grote kinderen weegschaal en tegen de muur gemetenGewichtskurve gaat nu richting het gemiddelde lijntje en de lengte volgt ze keurig het lijntje.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:47 schreef Kwisted het volgende:
Hier alles ok, behalve dat mijn dreumes echt heul erg snottert en (vooral 's nachts) hoest en rochelt. 's Ochtends is hij er hees van. Woensdag toch weer even laten luisteren bij de HA, aangezien we vorig jaar winter nog pufjes hebben toegediend.
Hier wordt echt nog niet met bestek gegetenwel gegooid, telt dat ook? Hij eet zijn boterham en fruit met zijn handen van zijn eigen bord, avondeten en yoghurt voeren we.
Ik moet zeggen dat hij wel stukje voor stukje eet, dat doet ie dan weer netjes hè, mijnes?Maar daarna wat mineola zegt: maaltijd op, bord op je kop. Of op de grond.
![]()
Het zou wel prettig zijn als hij daarop zou wachten, maar mijne doet het al zodra hij een bord ziet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:58 schreef Mangostine het volgende:
Maar daarna wat mineola zegt: maaltijd op, bord op je kop. Of op de grond.
Het principe is hetzelfde hè.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:21 schreef Mineola het volgende:
[..]
Het zou wel prettig zijn als hij daarop zou wachten, maar mijne doet het al zodra hij een bord ziet.
Haha! Kun je hem misschien laten zien dat andersom (beker op het bord) een molen op zijn kop is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:23 schreef Kyara het volgende:
ook met eten erop
M zet zijn bord op zijn drinkbeker. Dat is dan een molen. (kind is idolaat van molens).
Wat fijn!quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:31 schreef Kyara het volgende:
Foto in het digitale schriftje van een blije M buiten![]()
![]()
Eindelijk.......
Hij weet dat hij, als hij klaar, zijn beker op zijn bord moet zetten. Dat doet hij dan ook braaf. En daarna gaat ie zitten klooien....quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:32 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Haha! Kun je hem misschien laten zien dat andersom (beker op het bord) een molen op zijn kop is.
Herkenbaar.quote:
Oh dat klinkt leuk! Maar idd, wat is eindelijk, de foto, het digitale schrifje, blije Midas of het buiten?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:31 schreef Kyara het volgende:
Foto in het digitale schriftje van een blije M buiten![]()
![]()
Eindelijk.......
Hij durfde niet, alle kindjes van zijn leeftijd liepen en renden rond en oudere kindjes op fietsjes en als je dan zelf nog niet kan lopen is dat iets teveel van het goed. Was zo sneu dat hij niet mee kon doen met zijn leeftijdsgenootjes.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:50 schreef Clubsoda het volgende:
En ik ben vast suf dat ik het niet weet maar speelt M niet graag buiten op het kdv Kyara?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten asje
[ Bericht 16% gewijzigd door kleinzusje op 21-10-2013 21:22:05 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Kinderdijk vind ik net wat ver weg.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:25 schreef Soempie het volgende:
![]()
Fijn dat het eten al beter ging CS.![]()
Hier ook een fan van molens.Onderweg naar opa en oma zijn er genoeg te zien, dus dat is altijd wel leuk in de auto. En laatst zijn we naar Kinderdijk geweest, groot succes.
En als we tekenen moet ik al-tijd een molen tekenen (of een tractor).
Susie, netjes.
Waarschijnlijk de 2e week november.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
Kyara: wat fijnben blij voor jou en M !
CS: Prettig dat het eten beter gaat en je wat aan de tips hier hebt.
Susie: Mooie stats ! Hoe is het nu met die bobbel ?
Mineola: Mijn verhaaltjes ? Ach wat lief ! ben me er niet van bewust. leuk hoor dat je hier nu bent.
Skoap: Welkommooie foto's . Hoe is het nu met full time werken ?
Mango: Lekker ding ben jesneu ( en lief) hoor zo'n snottertje. Hoe is het met jou ? Nieuwe full time baan ook ?
Soempie: Kinderdijk leuk ! Slaapt ie dan niet ?
Marjo: pittig lekkere meid heb je
Fee: grappige site, maar hier nog geen herkenning
Kwisted: Prima toch
Sam: Wanneer komt er hulp ? Deel je dan de tips ?
Kuukske: hoe is het daar ?
Soesa: met E tje alles goed ?
Zoe: lief zo'n puppie. Wel veel werk
Roosje: wat eet je dreumes netjes
Rest:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:17 schreef Clubsoda het volgende:
Je hebt een hangjongere KZGuitig snoetje!
Het is een klein KDV en er zit best een gat tussen hem en de jongste van de verticale groep. Die ging met 1,5 over (ze hielden zelf tussen 1,5 en 2 aan, afhankelijk van het kind), maar is inmiddels wel 2 denk ik. Dus hebben ze alleen een probleem voor nieuwe kindjes. Hij heeft de pech dat zijn leeftijdsgenootjes wat langzamer zijn (lopen nog niet) en dat zijn sowieso meisjes. Dat is (meestal) toch anders.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:35 schreef Clubsoda het volgende:
Nou Phaidra, ik zou daar ook fors van balen hoor! Ik zag bij M al dat hij een beetje 'doodsloeg' bij het babyzwemmen toen hij daar als dreumes tussen de baby's zat. Zodra hij een groepje hoger mocht, was hij opeens veel opener en enthousiaster. En dat is dan maar een uurtje per week. Ik vind het sneu voor I dat hij zich in moeten houden een hele dag langIk vind het ook wel raar dat ze geen enkele doorstroommogelijkheid hebben. Gaan er helemaal geen kindjes weg tussen nu en juni? En wat dan als er zich een kind zou aanmelden nu? Weigeren ze die dan?
quote:2: overtreding leidster-kind ratio: de groepsindeling van het KDV is in de basis gebaseerd op leeftijd. De babygroep van 0-2 jaar, de dreumes-peutergroep 2-4 jaar en de BNS groep ca. 2,5 - 4 jaar. Maar daarnaast is het beleid van Het KDV vooral naar het kind te kijken. Zo is gebeurd dat een kindje van 18 maanden qua ontwikkeling toe was aan de dreumes-peutergroep en daar naartoe is geplaatst. Op deze groep staan 2 leidsters op 13 kinderen, echter nu er een kind van 18 maanden naartoe is geplaatst, mogen nog maar 11 kinderen op 2 leidsters op de groep. De GGD heeft dit als een overtreding gerapporteerd.
Omdat 3 leidsters op deze groep een te grote financiële consequentie heeft, is X (naam eigenaresse) genoodzaakt kinderen tot 2 jaar in de babygroep te houden.
ja idd.. Wat enorm balenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:56 schreef Phaidra het volgende:
Dit besluit kwam dus nadat al besloten was om I. met 18 maanden naar die groep te plaatsen. Ze zijn domweg teruggefloten. Ik snap dat ze weinig anders kunnen nu, het is gewoon slechte timing.
Hebben ze wel, maar volgens mij mag je die niet meetellen. Omdat ze nog niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden denk ik?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:20 schreef PureEvil het volgende:
Werken ze niet met stagiares daar? Of mag dat ook niet? Heb je wel 3 mensen op die groep... Roep ook maar wat, heb er geen verstand van verder...
Dat dus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:10 schreef Clubsoda het volgende:
Ik snap dat ze ook met hun rug tegen de muur staan hierin. Het is denk ik gewoon heel moeilijk om een kdv met twee horizontale groepen te handhaven, het verschil tussen 3 maanden en bijna 2 jaar is zo enorm (tusen 2 en 4 vast ook maar dat weet ik dan weer niet uit eigen ervaring) Maar voor de meerderheid van de kdv-en is het gewoon worstelen om het hoofd boven water te houden dat er nauwelijks speelruimte is. Rot
Dit doen ze bij ons kdv dus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:20 schreef PureEvil het volgende:
Werken ze niet met stagiares daar? Of mag dat ook niet? Heb je wel 3 mensen op die groep... Roep ook maar wat, heb er geen verstand van verder...
Het gaat niet om het kind, maar dat de groepen te groot zijn/worden voor het aantal leidsters. 1 kind erbij betekent in dit geval dat er ook een leidster bij moet en die financiën zijn er simpelweg niet. En die regels vanuit de overheid zijn er om te handhaven lijkt mij? Ik zou het in ieder geval geen fijn idee vinden als mijn kind geen aandacht krijgt omdat een leidster teveel kinderen in de gaten moet houden. Daar is wel over nagedacht lijkt mij zo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:33 schreef Zolena het volgende:
Lastig met kdv-regels. Ik vind ook soms dat dat soort regels wel erg strak door de overheid gehandhaafd worden, grijs bestaat niet. Terwijl er toch het ene kind het andere niet is. Maar goed, dat valt natuurlijk niet te beoordelen voor de controleurs.
Wat een vroege vogels jullie dreumessen allemaal, vermoeiend. M. gaat juist steeds langer slapen nu het donker is 's ochtends. Vanmorgen toen ik hem kwam wakker maken mepte hij mijn handen weg. Donder op mama veels te vroeg nog. Morgen lekker thuis, kan ie uitslapen.
Hier ook half 7 7 uur soms half 8 en ze slaapt jeestal tot 8 a 9 uur.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:06 schreef Kwisted het volgende:
haha nou inderdaad! Ik kan het hele kdv verhaal ook niet volgen![]()
Hier een goede start van de dag. Ze was vanmorgen weer vroeg, maar is daarna nog naar bed gegaan van 7 tot half 9. En so did I![]()
Hoe ga ik dat trekken als ze straks nog maar 1 dutje doet op een dag. Hopelijk gaat ze dan ook iets langer uitslapen.
Hoe laat liggen jullie kindjes in bed savonds?
F. ligt namelijk altijd tussen 18.30 en 19.00uur in bed. Misschien is ze daarom smorgens zo vroeg. Maar langer trekt ze het savonds niet. En ik moet zeggen dat ik het ergens ook wel fijn vind, dat mijn avond dan ook al vroeg begint.
Helaas werkt dat vaak niet zo Kwisquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:06 schreef Kwisted het volgende:
haha nou inderdaad! Ik kan het hele kdv verhaal ook niet volgen![]()
Hier een goede start van de dag. Ze was vanmorgen weer vroeg, maar is daarna nog naar bed gegaan van 7 tot half 9. En so did I![]()
Hoe ga ik dat trekken als ze straks nog maar 1 dutje doet op een dag. Hopelijk gaat ze dan ook iets langer uitslapen.
Hoe laat liggen jullie kindjes in bed savonds?
F. ligt namelijk altijd tussen 18.30 en 19.00uur in bed. Misschien is ze daarom smorgens zo vroeg. Maar langer trekt ze het savonds niet. En ik moet zeggen dat ik het ergens ook wel fijn vind, dat mijn avond dan ook al vroeg begint.
Grappig, dat is nu precies het ritme dat Luc volgt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
F. gaat ook wel al vroeg weer naar bed he in de ochtend, hoe laat is haar 2e slaapje? Voor dit ritme deed E. als volgt: 07:00 uur opstaan, 10:00 uur naar bed voor 1,5 uur en dan 's middags rond half 3 weer naar bed voor 1,5 uur. Dan was ze dus rond 4 uur wakker en dan trok ze het makkelijk tot 7 uur. Ik kan me zo voorstellen als F. haar middagslaap al om 3 uur voorbij is dat ze dan 's avonds om 7 uur instort...
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:08 schreef Skoap het volgende:
[..]
Grappig, dat is nu precies het ritme dat Luc volgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
zo ging het hier ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:20 schreef Mangostine het volgende:
Wij hebben maar 1 kdv van binnen bekeken
Dat lag dichtbij, hoort bij een grote goed aangeschreven organisatie, kleinschalige locatie, schoon, licht, veel ruimte, fijne sfeer. En tot op de dag van vandaag zijn we heel tevreden, en M komt altijd met goeie zin terug.
quote:
Nee ze loopt er nog niet maar maak me er ook geen grote zorge om. Ze was er vrijwel zeker van dat het onschuldig was maar door wat hartproblemen in de familie (niet aangeboren) wil ik het even laten nakijken net als de cb arts :-)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef Susie het volgende:
Loopt ze al bij een cardioloog Sam? Je "zegt" het zo makkelijk namelijk?
Ja, ik heb zo'n shirtje, vond ik handig in de zomer!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef Skoap het volgende:
Iemnd ervaring met uv zwemkleding. Wij gaan op vakantie naar de zon en het lijkt me wel handig voor onze waterrat!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:04 schreef Mineola het volgende:
Hahaha KZ! The evil bro! Ik zie Kyara's meisjes dat ook al doen op M's verjaardag
Skoap, wij hadden een uv suit en ik vond het heel handig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |