abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132372955
Hippe schoentjes marjolijntje!

Als ik Daan vraag waar de apekop is, dan tikt hij op zijn eigen koppie :P
Hij is de laatste dagen nogal into lichaamsonderdelen. Haren, oor, teen, buik, tuut...
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:15:29 #127
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_132373179
Toffe schoenen Marjolijntje! O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_132373522
Welkom Mini-eola en gefeliciteerd! *O*

Gave foto's Phaidra. Zo lief die oogjes tussen de bank doorkijken. Hier hebben we vandaag wat herfstspullen verzameld, eikeltjes, blaadjes enzo, gaan we nog wat leuks van knutselen.

Marjo ook zulke leuke foto's! Toffe schoentjes. En die driftbuien, klinkt bekend.

Mijn dreumes is ook nog geen 1,5 en groenten heeft hij bijna altijd slecht gegeten.

Lichaamsdelen zijn hier ook leuk en worden benoemd. Als ik zeg: kijken doen we met .... Wijst hij naar zijn oogjes. Hij is zo een lekker jochie, echt een pretletter meestal. Kreeg donderdagavond ook veel complimenten nog van het sinterklaasfeest van vorig jaar over hoe leuk hij was.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:29:01 #129
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132374188
Phaidra, wat een leuke foto's! En niet getreurd, ik blijf straks ook nog, 2 weken illegaal, dat dan weer wel.

Mineola! Gefeliciteerd! *G*
pi_132374723
Kyara, zitten er maar 2 weken tussen M's verjaardag en die van de meisjes?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:38:45 #131
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132374800
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:37 schreef Tinuviel het volgende:
Kyara, zitten er maar 2 weken tussen M's verjaardag en die van de meisjes?
Ja, precies 2 weken. M is van de 11e en de meisjes van de 25e. We vieren het dus op de 19e :D
pi_132374821
Mineola welkom *O* Wel effe spammen nog !
Mooie foto's Phaidra O+
Schattig marjoleintje
Rest:
Eetperikelen, spruitjes, knuffel als hulpmiddel voor eten/bed, M die loopt en niet meer eet, Tinu die herfststukjes gaat maken, de smullende meisjes van soesa en Son, Sam in de efteling , R die pannenkoeken krijgt met spinazie, anouk die dr pa sneller ziet dan gedacht, ophelia die iui gaat doen, zoe met haar puppie, cs die anouk dubbel heeft betaald, nieuwe woordjes zonder s, driftbuien, met vorken gooien........................

O+

iets vergeten ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:40:40 #133
30252 Soempie
Procreating
pi_132374912
Ben benieuwd naar jullie knutsels, Tinu. :) Heb je al ideetjes?

Kyara, hoe is het met je herfstslinger (of was dat iemand anders?)?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:44:10 #134
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132375098
Nee, dat was ik. Ik wil nog graag gaan verven maar dat is lastig met nog 2 baby's (mezelf kennende zit ik dan ook onder de verf). En ik ben zelf niet zo goed in het tekenen van blaadjes :@

Ik wil dinsdag naar het bos met het hele spul als mijn moeder dan mee kan. Mooie blaadjes zoeken.
pi_132375241
Soempie, even complimentjes voor je spruitjes etende dreumes. Wat knap van hem!

Kyara wil ook graag een foto van je herfstslinger zien.

Mijn kleuter had het over een herfstboom. Dus ik had in gedachten een boom uit te knippen uit bruin en misschien groen karton met takken en daarop mogen dan de blaadjes, eikels etc. Worden geplakt. En een deel is voor rond de kaarsen, een soort herfstdecoratie.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_132377815
Phaidra, mooie foto in het gras O+
En marjolein, wat een leuke groene schoentjes!
Die van ons heeft inmiddels ook al leren laarsjes, hartstikke leuk schoenen shoppen (maar ook heel duur...) Maat 23 alweer.
Komend weekend is hij alweer jarig, iemand enig idee voor een leuke eenvoudige kdv tractatie? Vorig jaar blikjes kleurpotloden (action) en doosje krenten gedaan. Maar ben nu even inspiratieloos..
pi_132378059
Stoepkrijt
Uitdeelboekjes
Miniknuffels van Ikea ( of handpoppetjes)
Stickers
pi_132378734
Sam is dat jouw moeder ? Die is toch net zo oud als ik ?
pi_132378792
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
Sam is dat jouw moeder ? Die is toch net zo oud als ik ?
Dat is mijn moeder jaze is 43 van 1970 :-)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_132379007
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:59 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Dan ben ik ouder *O*
Raar he
pi_132379089
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:04 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Dan ben ik ouder *O*
Raar he
Me moeder moet er niet aan denken nog een kindje te hebben van lisa dr leeftijd z3lfs niet met een goedegezondheid haha :) ze moet komende week 2,5 dag oppassen enndaar moetnze zich nu al op voorbereiden. Gelukkig geniet ze wel van ze
pi_132379166
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:07 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Me moeder moet er niet aan denken nog een kindje te hebben van lisa dr leeftijd z3lfs niet met een goedegezondheid haha :) ze moet komende week 2,5 dag oppassen enndaar moetnze zich nu al op voorbereiden. Gelukkig geniet ze wel van ze
Mijn vriendinnen ook niet. Maar tsja, die hebben het al meegemaakt. En je "eigen" kindjes is echt anders dan oppassen. Vind ik dan.
pi_132379241
Zo liep ik ooit stage met iemand van 33 die net oma was geworden. Ik kan me er echt niets bij voorstellen ...
pi_132379270
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:08 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Mijn vriendinnen ook niet. Maar tsja, die hebben het al meegemaakt. En je "eigen" kindjes is echt anders dan oppassen.
Ze wou voor haar klachten ook al niet meer. Maargoed jij was door omstandigheden laat met je dame en ik juist weer veel te vroeg . Wel raar te bedenken dat je me moeder had kunnen zijn :p gelukkig zijn ze dr toch maar ;) ma ik ga slapen gesloopt van het weekend :)
pi_132379351
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zo liep ik ooit stage met iemand van 33 die net oma was geworden. Ik kan me er echt niets bij voorstellen ...
Dan moet ze zelf toch ook wel vroeg zijn geweest. Mijn moeder was voor die tijd niet heel jong ze was 22 en 26 bij mijn broertje. Toch kon ze maar moeilijk begrijpen dat ze echt oma was. Nu wil ze niet anders meer.
pi_132384040
Nirak, misschien vind je hier ideeën? OUD / Traktaties voor op school/psz/kdv deel 9
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_132384124
Mijn jochie drinkt uit een open beker.

[ Bericht 82% gewijzigd door Tinuviel op 22-10-2013 21:47:00 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_132384129
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:08 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Mijn vriendinnen ook niet. Maar tsja, die hebben het al meegemaakt. En je "eigen" kindjes is echt anders dan oppassen. Vind ik dan.
Oppassen is zeker anders :Y

Toen ik nog oppaste, vond ik het raar dat ik betaald werd zodat de moeder even naar bed kon overdag. Nu snap ik dat wel (ze had 3 kinderen onder de 4) :+.

Tinu wat knap!! Dat lukt de mijnes nog niet (of niet zonder het kopje een seconde later op de kop te houden).

Kyara, gezellig dat je al zo snel met de meisjes weer aanschuift *O*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132384146
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 07:19 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Oppassen is zeker anders :Y

Toen ik nog oppaste, vond ik het raar dat ik betaald werd zodat de moeder even naar bed kon overdag. Nu snap ik dat wel (ze had 3 kinderen onder de 4) :+.

Tinu wat knap!! Dat lukt de mijnes nog niet (of niet zonder het kopje een seconde later op de kop te houden).

Kyara, gezellig dat je al zo snel met de meisjes weer aanschuift *O*.
Phaidra hier gaat het ook nog niet goed helemaal alleen, hij knoeide nog wat. En hield de bekerrand tegen zijn kin. Maar ben al blij dat hij het met hulp kan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_132384418
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:59 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Mijn oudste zus is ook van 1970. Haar 17-jarige dochter komt morgenavond op de mini passen (samen met haar vriend) :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')