Dat heb ik met Ben Gurion in TLVquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
oma komt maandagavond terug van vakantie, die heeft dan wel genoeg vliegtuigen gezien.
Vliegtuigen hebben voor mij nog altijd iets magisch. De rit naar Schiphol in het midden va de nacht.... Dat zal voor jullie vast heel anders zijn.
Ja, precies! En dan al die vliegtuigen, waar gaan ze naar toe, wie zitten er in en wat gaan ze doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:48 schreef Phaidra het volgende:
Schiphol.. Ik kom er bijna dagelijks langs idd. Maar toch voel je een soort vibe daar. Het lijkt me nog altijd tof om op weg naar m'n werk de andere kant op te lopen en een last-minute vlucht te nemen
Dit dusquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:51 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil naar Jeruzalem. Zoveel cultuur en geschiedenis in 1stad!!
Vaak zijn de mensen met koffers ter grootte van een olifant vooral irritant en zorgen ze dat ik m'n aansluiting mis (2 min. overstaptijd en ik moet van perron wisselen)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, precies! En dan al die vliegtuigen, waar gaan ze naar toe, wie zitten er in en wat gaan ze doen.
Grappig dat je dat ook nog voelt als je er vlakbij woont.
dat is wel irritant... ik heb het sowieso niet zo op de NS.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vaak zijn de mensen met koffers ter grootte van een olifant vooral irritant en zorgen ze dat ik m'n aansluiting mis (2 min. overstaptijd en ik moet van perron wisselen)
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:55 schreef Kyara het volgende:
Goed idee, ik moet ook....
Slaap lekker!
Grappig, dat is mijn kindheidsherinnering, ook al waren we er niet vaak. Maar de keren, dat we er waren was de aankomst in de nacht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:48 schreef bitterend het volgende:
[..]
Dat heb ik met Ben Gurion in TLVals het nog 20 graden is snachts en klem en nat van het vochtige weer..en naar huis rijdt in het donker
nu wil ik weer naar huis
CS en als je een klein speeltje aan tafel toe staat of zou dat teveel tegen je principes ingaan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 08:17 schreef Clubsoda het volgende:
ik hou ook van het magische gevoel op Schiphol
Nu heb in zin om op vakantie te gaan
Alleen zit er niets in de planning, we wilden in november naar Londen maar dat hebben we afgeblazen
![]()
Mijn dreumesje heeft lekker geslapen tot 7.45 en ligt nu nog te babbelen. Gisteren een hele fijne dag maar weer dik drama bij het etenga eens bedenken hoe ik dat vanavon anders aan ga pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was een geslaagde dag voor we de slagbomen uitwaren sliep ze
Verder heeft ze vrijdag nog met oma geraced op de rollator
[ Bericht 3% gewijzigd door Sam1993 op 20-10-2013 08:44:31 ]2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Hier is eten ook niet echt fijn. Je hoeft maar naar de keuken te lopen en ze begint al te jammeren bij haar stoel en vervolges gooit ze alles op de grond. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat je kan doen. Heb je hem laten helpen met het maken etc? Wil ook nog wel eens helpen :-)quote:Op zondag 20 oktober 2013 08:30 schreef Clubsoda het volgende:
Niet té veel, maar wel een beetje. Ik zit erover te denken om een tafelspeelgoedje te benoemen maar dat wil ik morgen gaan proberen als het vandaag weer niet gaat. Als ik hem zelf laat kiezen zitten we met een halve treinbaan of een immense truck aan tafel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige week kennisgemaakt bij de Fokker en gister de puppy opgehaald. Hij is echt super lief voor S en S deelt haar speelgoed
Op de foto kijkt hij wat zielig, hij wil ingebakerd slapen en S vind dat geen goed idee. "uit"!
Ze kan zijn naam ook al zeggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nog een week inderdaad. Begin hem wel te knijpen. Het dieet heeft er voor gezorgd dat mijn menstruatie weer op gang is. De huisarts zei dat die wegbleef door de implanon. Niet dus ben trots en tevrede methet resultaat ook zonder te wegen :-)quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:35 schreef Kyara het volgende:
Mineola :w
Nog eventjes.
Vervelend CS, inderdaad een tafelspeelgoedje kan wel goed werken. M krijgt vaak een boekje of een klein autootje als ik hem af wil leiden. Maar goed, die speelt sowieso wel aan tafel. Waarom gaan jullie niet naar Londen?
Leuke foto's Sam. Jouw operatie komt nu ook dichtbij toch?
Lief Zoe!
Oh, wat betreft dierentuinen: M is helemaal weg van aquaria. Daar zijn de visjes natuurlijk ook heel dichtbij te bekijken. En Burgers heeft natuurlijk de Ocean dus daar kan hij helemaal zijn ogen uitkijken. En anders gaan we wel even naar de Intratuin of zo (sowieso leuk als ze daar straks alles versierd hebben voor kerst met treintjes en lampjes en zo).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als I. een speeltje vast heeft tijdens het eten, en hij heeft geen zin erin, dan gaat hij zijn eten stampen met het speeltje...quote:Op zondag 20 oktober 2013 08:30 schreef Clubsoda het volgende:
Niet té veel, maar wel een beetje. Ik zit erover te denken om een tafelspeelgoedje te benoemen maar dat wil ik morgen gaan proberen als het vandaag weer niet gaat. Als ik hem zelf laat kiezen zitten we met een halve treinbaan of een immense truck aan tafel
quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Puppy!![]()
Wat leuk Zoë!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan een nieuwe traject met bv? of drinkt Otje niet meer?**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Gaan jullie met de auto op vakantie altijd?quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:55 schreef NotTheSame het volgende:
Wij hadden gisteren ook zo'n situatie.
Draakje staat met d'r beker te knoeien. Zegt oma: "Hou je beker eens niet op z'n kop!".
Wat doet Draakje? Die zet vrolijk de beker op haar hoofd.
Over vliegvelden, daar heb ik niks mee. Ik woon in de achtertuin van een Brabants vliegveld en thats it. Ik ben ook nog nooit met een vliegtuig weggeweest ofzo.
Ja, ik vertel dat van te voren. En dan staat hij dus te springen om eten en dan nog is hij heel boos als ik zeg dat hij in zijn stoel moet. Dat laatste ga ik ook maar weer eens proberen ja. Ik ben alleen bang dat hij niet komt, maar het is een poging waard.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:36 schreef bitterend het volgende:
CS hmm lastig inderdaad! volgens mij kondig je al aan dat jullie gaan eten over bijv. 5 minuten? wat gebeurt als jij gewoon zit te eten en hem laat spelen en na paar minuten roepen "M kom je eten?" komt ie dan niet?
Het is weer afgelast he voor vanavond!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
We gaan de kaarten terugsturen en nu zondagScheelt een hoop gedoe met volgende week woensdag, geen heen-en-weer rijden en mijn moeder zou zondagavond sowieso hier zijn, dus die kan mooi op M passen (zo suf, ik vond het idee om M niet zelf in bed te kunnen leggen best heel naar, maar als mn moeder het doet heb ik daar geen last van). Gedoe is het inderdaad, nog een keer reiskosten, weer oppas regelen. Ik hoop dat jullie ook nog kunnen gaan!
Ja, ik baal als een mallequote:Op zondag 20 oktober 2013 13:41 schreef Troeta het volgende:
[..]
Het is weer afgelast he voor vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |