abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132341820
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P
pi_132341840
Phaidra, is zeker ook wat waard. Ik vraag me ook wel af waar de rest van zijn tanden blijven. Maar ook hierin is het geen snelle :D
pi_132341900
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:45 schreef Kyara het volgende:

[..]

oma komt maandagavond terug van vakantie, die heeft dan wel genoeg vliegtuigen gezien.

Vliegtuigen hebben voor mij nog altijd iets magisch. De rit naar Schiphol in het midden va de nacht.... Dat zal voor jullie vast heel anders zijn.
Dat heb ik met Ben Gurion in TLV O+ als het nog 20 graden is snachts en klem en nat van het vochtige weer..en naar huis rijdt in het donker O+ nu wil ik weer naar huis ;(
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_132341918
Schiphol.. Ik kom er bijna dagelijks langs idd. Maar toch voel je een soort vibe daar. Het lijkt me nog altijd tof om op weg naar m'n werk de andere kant op te lopen en een last-minute vlucht te nemen :+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132341929
Mag ik mee? Kun je me rondleiden! Staat ook hoog op mijn lijstje met reisbestemmingen.

(ik bedoelde Bitterend... hoewel dat ook via Schiphol moet)
pi_132341973
:Y *;

Phaidra zelfs station Schiphol heeft iets magisch vind ik! ik hou ervan!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_132341977
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:48 schreef Phaidra het volgende:
Schiphol.. Ik kom er bijna dagelijks langs idd. Maar toch voel je een soort vibe daar. Het lijkt me nog altijd tof om op weg naar m'n werk de andere kant op te lopen en een last-minute vlucht te nemen :+
Ja, precies! En dan al die vliegtuigen, waar gaan ze naar toe, wie zitten er in en wat gaan ze doen. O+

Grappig dat je dat ook nog voelt als je er vlakbij woont.
pi_132342011
Ik wil naar Jeruzalem O+. Zoveel cultuur en geschiedenis in 1stad!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132342052
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:51 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil naar Jeruzalem O+. Zoveel cultuur en geschiedenis in 1stad!!
Dit dus :Y
pi_132342078
Ik heb in Israël gewoond O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_132342089
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:50 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, precies! En dan al die vliegtuigen, waar gaan ze naar toe, wie zitten er in en wat gaan ze doen. O+

Grappig dat je dat ook nog voelt als je er vlakbij woont.
Vaak zijn de mensen met koffers ter grootte van een olifant vooral irritant en zorgen ze dat ik m'n aansluiting mis (2 min. overstaptijd en ik moet van perron wisselen) :{
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:53:22 #12
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_132342103
Woon onder de aanvliegroute, je kunt ze hier ook bijna aanraken... en het blijft een mooi gezicht gewoon! (Moet wel zeggen dat er net 1 een flink kabaal maakte, dat ik mij wel even afvroeg of die wel in die lucht zou blijven :X ) Anouk vindt ze ook prachtig!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_132342117
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:52 schreef kleinzusje het volgende:
:o Tof!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132342123
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:52 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Vaak zijn de mensen met koffers ter grootte van een olifant vooral irritant en zorgen ze dat ik m'n aansluiting mis (2 min. overstaptijd en ik moet van perron wisselen) :{
dat is wel irritant... ik heb het sowieso niet zo op de NS.
pi_132342139
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:52 schreef kleinzusje het volgende:
Leuk!
pi_132342182
:W Slaap lekker en tot morgen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132342204
Goed idee, ik moet ook....

Slaap lekker! :z
pi_132342211
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:55 schreef Phaidra het volgende:
:W Slaap lekker en tot morgen!
:* :W
pi_132342231
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:55 schreef Kyara het volgende:
Goed idee, ik moet ook....

Slaap lekker! :z
:* :W
pi_132342256
laylatof O+
pi_132350907
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:48 schreef bitterend het volgende:

[..]

Dat heb ik met Ben Gurion in TLV O+ als het nog 20 graden is snachts en klem en nat van het vochtige weer..en naar huis rijdt in het donker O+ nu wil ik weer naar huis ;(
Grappig, dat is mijn kindheidsherinnering, ook al waren we er niet vaak. Maar de keren, dat we er waren was de aankomst in de nacht.

Wat waren jullie lekker aan het posten gisteravond.

Pretparken hebben we ook nog niet gedaan, wel musea en dierentuinen. En musea zijn voor de grote nog leuker dan voor de dreumes.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_132350923
Kijk dan, ik pas hier naadloos...! O-)
Schiphol is ook voor mij nog altijd een magische plek, hoe vaak ik er ook kom O+
pi_132350948
:D ik hou ook van het magische gevoel op Schiphol O+ Nu heb in zin om op vakantie te gaan :P Alleen zit er niets in de planning, we wilden in november naar Londen maar dat hebben we afgeblazen -O-

Mijn dreumesje heeft lekker geslapen tot 7.45 en ligt nu nog te babbelen. Gisteren een hele fijne dag maar weer dik drama bij het eten ;( ga eens bedenken hoe ik dat vanavon anders aan ga pakken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_132350961
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 08:17 schreef Clubsoda het volgende:
:D ik hou ook van het magische gevoel op Schiphol O+ Nu heb in zin om op vakantie te gaan :P Alleen zit er niets in de planning, we wilden in november naar Londen maar dat hebben we afgeblazen -O-

Mijn dreumesje heeft lekker geslapen tot 7.45 en ligt nu nog te babbelen. Gisteren een hele fijne dag maar weer dik drama bij het eten ;( ga eens bedenken hoe ik dat vanavon anders aan ga pakken.
CS en als je een klein speeltje aan tafel toe staat of zou dat teveel tegen je principes ingaan?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_132350990
Niet té veel, maar wel een beetje. Ik zit erover te denken om een tafelspeelgoedje te benoemen maar dat wil ik morgen gaan proberen als het vandaag weer niet gaat. Als ik hem zelf laat kiezen zitten we met een halve treinbaan of een immense truck aan tafel :+
pi_132351001
Hier ook weer een update nu het weekend bijna afloopt voor mij.

Lisa is weer erg aan het rommelen met slapen zoals ik eerder al vertelde over stuur en buiten bereik wakker worden maar nu ook door om 3 uur te besluiten klaarwakker te zijn. I.c.m mijn dieet ervaar ik dit als zwaar al valt het dieet reuze mee.

Donderdag zijn we naar mijn moeder gegaan daar gegeten en omhalf 9 op bed ging goed tot 5 uur uit wakker.
Natuurlijk kwam ik nu in de knoop met het dutje savonds wilde ze weer niet slapen en om half 2 begon ze te huilen paar minute was het weer stil. Tot 3 uur toen was ze aan het spelen etc. Wou naar beneden. Heb een fles gemaakt waarop ze is gaan slapen toch om 7 uur weer wakker. We zouden na de eftelinggaan en dan kan en wil ze niet slapen en vannacht weer uitwakker. Iemand enig idee waar dit gedrag aan te linken is?

De efteling was super heeft dr oogjes uitgekeken gedanst gedraaid en veel meer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was een geslaagde dag voor we de slagbomen uitwaren sliep ze

Verder heeft ze vrijdag nog met oma geraced op de rollator

[ Bericht 3% gewijzigd door Sam1993 op 20-10-2013 08:44:31 ]
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_132351050
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 08:30 schreef Clubsoda het volgende:
Niet té veel, maar wel een beetje. Ik zit erover te denken om een tafelspeelgoedje te benoemen maar dat wil ik morgen gaan proberen als het vandaag weer niet gaat. Als ik hem zelf laat kiezen zitten we met een halve treinbaan of een immense truck aan tafel :+
Hier is eten ook niet echt fijn. Je hoeft maar naar de keuken te lopen en ze begint al te jammeren bij haar stoel en vervolges gooit ze alles op de grond. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat je kan doen. Heb je hem laten helpen met het maken etc? Wil ook nog wel eens helpen :-)
pi_132351155
CS
Vervelend dat het eten zo moeizaam gaat. We zetten S pas aan tafel als alles klaar is (ready to eat) want wachten is niet leuk.. Als we aan tafel zitten wil S ook.
Misschien wil hij ook wel op een grote stoel ipv kinderstoel?

Sam
Lastig.. Misschien zoekt ze een nieuw ritme? Het is ook eerder donker enz dus misschien is dat even wennen voor dr
Leuke foto's! :)

Pretparken oid;
Ik ben er zelf geen fan van :+ vriend wel.. Dus als S wat groter is gaan we er vast wel naar toe. Dierentuin enzo leek ons wel leuk maar S vind het leuk om dieren te aaien en dat kan daar niet echt. Dieren op afstand zijn niet lang interessant. Voor Nu is een kinderboerderij en huisdieren leuk genoeg.
We hebben wel een 'ballorig' achtig speelparadijs in de buurt waar ze binnen en buiten kan spelen. Meestal best rustig daar (10-15kindjes) dus dat is wel te doen.

O+ puppy
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige week kennisgemaakt bij de Fokker en gister de puppy opgehaald. Hij is echt super lief voor S en S deelt haar speelgoed :9
Op de foto kijkt hij wat zielig, hij wil ingebakerd slapen en S vind dat geen goed idee. "uit"!
Ze kan zijn naam ook al zeggen:
SPOILER
pi_132351269
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:56 schreef kleinzusje het volgende:
laylatof O+
:D
O+

CS wat is het grootste probleem? waarom huilt hij? is het als het eten voor zijn neus zet dat hij het niet wilt? of wil hij gewoon perse niet in zijn stoel? eet ie wel als hij op een gewone stoel (met kussen oid onder) ?

Zoe wat leuk een puppy! ziet er lief uit!!

Sam lieve foto's!
pi_132351422
Mineola :w
Nog eventjes.

Vervelend CS, inderdaad een tafelspeelgoedje kan wel goed werken. M krijgt vaak een boekje of een klein autootje als ik hem af wil leiden. Maar goed, die speelt sowieso wel aan tafel. Waarom gaan jullie niet naar Londen?

Leuke foto's Sam. Jouw operatie komt nu ook dichtbij toch?

Lief Zoe!

Oh, wat betreft dierentuinen: M is helemaal weg van aquaria. Daar zijn de visjes natuurlijk ook heel dichtbij te bekijken. En Burgers heeft natuurlijk de Ocean dus daar kan hij helemaal zijn ogen uitkijken. En anders gaan we wel even naar de Intratuin of zo (sowieso leuk als ze daar straks alles versierd hebben voor kerst met treintjes en lampjes en zo).
pi_132351500
Oh, M zwaait heel debiel. Uitgestoken arm, en dan recht vooruit en dan hele arm heen en weer. Mijn zegt tegen hem: doe je handje maar hoog in de lucht.

Waarop M naar buiten kijkt naar de lucht.....
pi_132351604
quote:
17s.gif Op zondag 20 oktober 2013 09:35 schreef Kyara het volgende:
Mineola :w
Nog eventjes.

Vervelend CS, inderdaad een tafelspeelgoedje kan wel goed werken. M krijgt vaak een boekje of een klein autootje als ik hem af wil leiden. Maar goed, die speelt sowieso wel aan tafel. Waarom gaan jullie niet naar Londen?

Leuke foto's Sam. Jouw operatie komt nu ook dichtbij toch?

Lief Zoe!

Oh, wat betreft dierentuinen: M is helemaal weg van aquaria. Daar zijn de visjes natuurlijk ook heel dichtbij te bekijken. En Burgers heeft natuurlijk de Ocean dus daar kan hij helemaal zijn ogen uitkijken. En anders gaan we wel even naar de Intratuin of zo (sowieso leuk als ze daar straks alles versierd hebben voor kerst met treintjes en lampjes en zo).
Nog een week inderdaad. Begin hem wel te knijpen. Het dieet heeft er voor gezorgd dat mijn menstruatie weer op gang is. De huisarts zei dat die wegbleef door de implanon. Niet dus ben trots en tevrede methet resultaat ook zonder te wegen :-)
  zondag 20 oktober 2013 @ 09:55:54 #33
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_132351631
Wij hadden gisteren ook zo'n situatie.

Draakje staat met d'r beker te knoeien. Zegt oma: "Hou je beker eens niet op z'n kop!".
Wat doet Draakje? Die zet vrolijk de beker op haar hoofd :).

Over vliegvelden, daar heb ik niks mee. Ik woon in de achtertuin van een Brabants vliegveld en thats it. Ik ben ook nog nooit met een vliegtuig weggeweest ofzo ;).
pi_132352299
Puppy! O+ O+ Wat leuk Zoë!

SPOILER
pi_132353005
Spannend Sam.

Oi Zoë! Ik wil ook een pup O+. Lijkt me heerlijk. Fijn dat de hond en je meisje goed op elkaar reageren.

Ik ben een half jaar foto's aan het uitzoeken en inplakken :'). Bizar hoe kinderen veranderen in een half jaar tijd, van verjaardag tot anderhalf. :o
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 20 oktober 2013 @ 12:01:18 #36
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_132353711
Wat een lief hondje Zoë!

Eerste jaar heb ik geplakt, kreeg een mooi boek van mijn zus. Dit tweede jaar wordt digitaal....moet ik dus nog aan beginnen, maar maak er geen tijd voor alsnog :D

En papa komt vandaag al thuis ipv morgen! *O* Volgens mij dacht Anouk, dan ga ik maar vroeg slapen, des te eerder is hij er weer (alhoewel ik niets gezegd heb). Ze ligt nu al een kwartier te slapen....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_132355038
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 08:30 schreef Clubsoda het volgende:
Als I. een speeltje vast heeft tijdens het eten, en hij heeft geen zin erin, dan gaat hij zijn eten stampen met het speeltje... ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132355562
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Puppy! O+ O+ Wat leuk Zoë!

SPOILER
:o
kan een nieuwe traject met bv? of drinkt Otje niet meer?
pi_132355573
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 09:55 schreef NotTheSame het volgende:
Wij hadden gisteren ook zo'n situatie.

Draakje staat met d'r beker te knoeien. Zegt oma: "Hou je beker eens niet op z'n kop!".
Wat doet Draakje? Die zet vrolijk de beker op haar hoofd :).

Over vliegvelden, daar heb ik niks mee. Ik woon in de achtertuin van een Brabants vliegveld en thats it. Ik ben ook nog nooit met een vliegtuig weggeweest ofzo ;).
Gaan jullie met de auto op vakantie altijd?
pi_132356024
CS, is denk ik even het proberen waard. Hier ook weleens speeltjes aan tafel, maar als die dan op borden vallen, ben ik er ook gewoon weer snel klaar mee.

Sam, leuke foto's. Fijn, dat je meisje de efteling zo leuk vond. Spannend met de operatie straks.

Kyara, vissen zijn ook superleuk, vinden de mijnes ook. En bij ons is er vlakbij ook een dierenwinkel waar je ook aardig zijn en je met kinderen binnen mag lopen om te kijken.

Zoë wat lief die pup!

Kyara en Nts O+

Susie, fijne verrassing.

Kuukske, dat is echt een werk, maar ook superleuk.

Mijn moeder wil, dat ik met 2 kinderen op bezoek kom, is 600-700km met de trein of ik moet met vliegtuig. Trein zie ik niet echt zitten met 2 kids en overstap.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_132356098
Lieve foto's Sam! Het ziet er uit als een geslaagde dag! En wat zoet Zoe, jullie puppy O+ Gezellig dat je meneer er vandaag weer is Susie!

Bitterend, ik begrijp niet zo goed wat het probleem is, dat maakt het zo lastig. Het is (volgens mij) in ieder geval niet zo dat hij geen honger heeft. Hij kan heel blij "ooooh, eten!!" roepen als ik met een pan naar de tafel loop, en dan toch heel boos zijn als hij aan tafel moet. Ik denk dat hij het vervelend vindt om te moeten stoppen met spelen en stil te moeten zitten in zijn stoel op een moment dat hij niet zelf heeft uitgekozen. Het lastige is dat M nogal kan blijven hangen in een bui en dan boos en verdrietig blijft ook al weet hij zelf niet meer zo goed waarom. Daarom kan ik hem moeilijk troosten om er niets concreets meer is waar hij last van heeft. Ik denk dat de crux hem zit in het werken naar een soepelere overgang van spelen naar eten, waarin hij meer controle uit kan oefenen, of in ieder geval dat gevoel heeft.

Of hij op een andere stoel wel wil eten weet ik niet, in ieder geval niet als ik dat aanbied op het moment dat hij al overstuur is. Dan is namelijk álles stom ;) Kyara, dat is ook wel een verschil, dat jouw M al aan tafel speelt. Ik wilde dat ook maar eens actief aan gaan bieden, zodat hij aan tafel zitten met iets leuks associeert. En ik moet denk ik ook het eten zelf gezelliger maken, maar ik vind dat ingewikkeld, in mijn eentje leuk doen tegen iemand die niet echt terugpraat :@ Als we op pad zijn lukt dat prima, dan klets ik me suf en hebben we de grootste lol, maar zo aan tafel terwijl er niets gebeurt en ik zelf ook wil eten niet. Eigenlijk vind ik aan tafel zitten ook maar suf, dus ik snap M best :+
pi_132356102
Tinu en met de auto geen optie? met een nachtje tussen?
pi_132356157
CS hmm lastig inderdaad! volgens mij kondig je al aan dat jullie gaan eten over bijv. 5 minuten? wat gebeurt als jij gewoon zit te eten en hem laat spelen en na paar minuten roepen "M kom je eten?" komt ie dan niet?
pi_132356234
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:36 schreef bitterend het volgende:
CS hmm lastig inderdaad! volgens mij kondig je al aan dat jullie gaan eten over bijv. 5 minuten? wat gebeurt als jij gewoon zit te eten en hem laat spelen en na paar minuten roepen "M kom je eten?" komt ie dan niet?
Ja, ik vertel dat van te voren. En dan staat hij dus te springen om eten en dan nog is hij heel boos als ik zeg dat hij in zijn stoel moet. Dat laatste ga ik ook maar weer eens proberen ja. Ik ben alleen bang dat hij niet komt, maar het is een poging waard.
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:39:16 #45
30252 Soempie
Procreating
pi_132356237
Clubsoda, misschien is het eerst een idee om van het moment van het tussendoortje iets leuks te maken? Dat is hier meer knutselen of spelen aan tafel, terwijl M. ondertussen een bakje met fruit, een koekje, rozijntjes of weet ik wat eet. Voordeel is dan dat het ook niet lang duurt. Bij het avondeten hebben we geen speeltjes aan tafel.

En wat je zegt: hier moet de overgang van spelen naar eten ook niet te plotseling komen. Dat moet ik echt aankondigen: 'nog een toren en dan gaan we aan tafel' of dat ik hem iets geef om te kiezen: 'wil je water of melk bij het eten? Kom mama maar even helpen.'.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132356282
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:50 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

We gaan de kaarten terugsturen en nu zondag *O* Scheelt een hoop gedoe met volgende week woensdag, geen heen-en-weer rijden en mijn moeder zou zondagavond sowieso hier zijn, dus die kan mooi op M passen (zo suf, ik vond het idee om M niet zelf in bed te kunnen leggen best heel naar, maar als mn moeder het doet heb ik daar geen last van). Gedoe is het inderdaad, nog een keer reiskosten, weer oppas regelen. Ik hoop dat jullie ook nog kunnen gaan!
Het is weer afgelast he voor vanavond!

https://www.facebook.com/anouk/posts/10151949169117375
pi_132356289
Dat wilde ik vanmiddag proberen Soemp, om zoiets aan tafel te doen. Ik probeer het echt wel, het bij hem aan te kondigen, maar ik vind het zo lastig om als we om kwart voor 6 thuiskomen en ik probeer op tijd het eten klaar te hebben omdat M moe is en honger heeft, om hem dan ook nog eens heel rustig te begeleiden met aankondigen hoe lang we nog spelen terwijl ik het eten sta af te maken en de tafel moet dekken -O-
pi_132356318
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:41 schreef Troeta het volgende:

[..]

Het is weer afgelast he voor vanavond!
Ja, ik baal als een malle :( Geld van het eerste concert nog niet terug, en nu voor niks nieuwe kaartjes gekocht. Bah.
pi_132356374
Hier moet je pas zeggen "gaan we eten" als het echt klaar is! want anders staat ze naast haar stoel en het eten is nog te warm en verliest ze geduld en wil ze alsnog niks eten..en ik laat haar soms zelf het moment kiezen dat ze aan tafel komt...ze ziet dat wij met smaak eten en komt nieuwsgierig te kijken en besluit dat ze toch wil eten. Dat doen we niet elke avond trouwens want het is ook niet zo dat ze altijd mag bepalen of en wanneer ze eet..maar als ze moe/hangerig is, is het het beste methode..

Het is ook lastig in je eentje CS :*
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:46:29 #50
30252 Soempie
Procreating
pi_132356435
Oja, dat speelt dan natuurlijk ook mee. Hier hebben we het voordeel dat we vroeg aan tafel kunnen. Als het later wordt (zoals gister bij opa en oma), dan is M. ook niet meer zo makkelijk... -O-

Maar je zei dat jouw M. je wel helpt in de keuken of mee wil kijken. Kan hij misschien ook wat helpen met het dekken van de tafel? Of het opscheppen?
Of misschien met een knuffel, dat hij die ook aan tafel zet in een stoeltje, voor hij zelf gaat zitten? Las ooit eens die tip voor het slapen gaan: half uur voor tijd eerst de knuffel naar bed brengen samen...als overgang
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')