De mijnes drinkt wel meer uit een gewone beker dan uit een tuitbeker. Maar omdat het zelfs met hulp nog wel een knoeiboel wordt, doe ik het niet zo vaak. Hij drinkt echt weinig over een dag (en bv is niet meer genoeg om al zijn vocht binnen te krijgen), dus wat meer oefenen kan geen kwaad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 07:24 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Phaidra hier gaat het ook nog niet goed helemaal alleen, hij knoeide nog wat. En hield de bekerrand tegen zijn kin. Maar ben al blij dat hij het met hulp kan.
crap zeg... die waren er rapjes bij!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zo liep ik ooit stage met iemand van 33 die net oma was geworden. Ik kan me er echt niets bij voorstellen ...
En dat klinkt nu helemaal gek, met dochters van dezelfde leeftijd! Maar ach, age ain't nothing but a number...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen taart voor meneer, hij keek me aan alsof ik gek was (tot zover geslaagde sokken-opvoeding)
maar des te meer cadeaus. Al waren het inpakpapier en de ballonnen het állermooist
[ Bericht 6% gewijzigd door Mineola op 21-10-2013 10:35:49 ]
Dan geef je m toch gewoon een heel stuk groente/aardappel? Of werkt dat niet bij jullie?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:00 schreef Mineola het volgende:
Dat vroeg ik me ook af, tot wanneer pureren jullie eten? Brood eet hij prima in stukken, maar avondeten of fruit gooi ik altijd in de blender (te lui om te prakken en te makkelijk ding)
De ene keer is het wat grover dan de andere keer, maar meneer is niet zo dol op stukjes. Op een lepel gaat dat nog wel, maar los op een bordje voor hem?Gister nog geprobeerd met zalm, maar dat werd alleen maar dertig keer omgedraaid om vervolgens weggeveegd te worden. Komkommer pakt hij dan wel weer meteen op, net als brood.
Oefenen met een gewone beker drinken kan ik ook wel eens gaan proberen.
Knutselen, ook zoiets. Wow, er gaat een wereld voor me open, haha.
Hele stukken wel eens geprobeerd. Wordt onderzocht, in de mond gestopt, er weer uitgehaald en op de grond gegooid.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:02 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Dan geef je m toch gewoon een heel stuk groente/aardappel? Of werkt dat niet bij jullie?
Ja maar jullie eten toch ook 'gewoon' ? Dan hoef je het ook niet meer te pureren, gewoon lekke met jullie mee laten eten? Kan bestquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:16 schreef Mineola het volgende:
Zou bij ons prima kunnen PE, maar ik vergeet vaak wat hele stukken eruit te halen voor ik de boel pureer, dus dat gebeurt (te) weinig![]()
Maar als ik dat probeer, dan gaat het vaak net zoals bij Zolena. Uitgebreid bekijken, knijpen en vervolgens op de grond als het niet bevalt.
Ik moet het maar wat vaker proberen, dingen die hij kent pakt en eet hij wel.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:48 schreef Mineola het volgende:
En nog bedankt allemaal voor de felicaties en het warme welkom!
Hier even een tijdelijke impressie van mijn niet meer baby, niet quoten graag:Heb ik je foto's nou echt in 2 topics gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen taart voor meneer, hij keek me aan alsof ik gek was (tot zover geslaagde sokken-opvoeding)
maar des te meer cadeaus. Al waren het inpakpapier en de ballonnen het állermooist![]()
Ik ben nu echt heul benieuwd.
Kreeg hij geen taart of wilde hij dat niet? M moest er ook niks van hebben maar dat haalt ie met zijn 2e verjaardag vast ruimschoots in....
Herkenbaar... Wij noemen dat de "stervende zwaan"quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:57 schreef Marjolijntje het volgende:
Hier ineens ook heel veel woordjes en gebaren erbij. En driftbuien! Compleet met op de grond neerstorten en alles. Ontroostbaar omdat ze niet met een mes in huis rond mag lopen. Echt ver-schrik-ke-lijk!
Luc was helemaal gek van de taartquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:08 schreef Mineola het volgende:
Hij kreeg wel taart maar wilde niet. Ik denk dat dat volgend jaar idd wel anders is
E is bijna anderhalf en hij eet met een vork of lepel. Brood met een vork en daarbij wil hij nog wel eens zijn handen gebruiken om het brood aan de vork te prikkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:51 schreef Mineola het volgende:
Roosje, hoe oud is E? En hij eet met zn handen, denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |