SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Ik heb zo'n vermoeden dat als m'n benen wat dunner zijn ik hetzelfde ga doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had zo'n hekel aan broeken shoppen en ik vond ze altijd zo lelijk en stom staan dat ik ze gewoon niet meer draag
hier nog een..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik draag nu een skinny en ik ben er heel blij mee
Een enkellaarsje met een hakje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:45 schreef Zeester het volgende:
Mijn kuiten ook niet, terwijl ik echt wel slanke kuiten heb. Maar gewoon heel veel spier ook. Ik moet trouwens ook op schoenenjacht, wat voor type schoenen dragen jullie in de winter onder een spijkerbroek? Ik hou niet van laarzen over een spijkerbroek heen, maar altijd maar gympen vind ik ook stom.
En datquote:
Uiteraard... Maar Feebs, volgens mij ben jij ook heul niet dik, althans niet in mijn gedachten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sjeen en ik voelen ons bekocht...
Nee hoor nee. Net maatje 42 al een jaar of 3/4. Meer er af mag altijd, maar hoeft niet perse. Ik ben al heel blij met niet al te ver omhoogquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Uiteraard... Maar Feebs, volgens mij ben jij ook heul niet dik, althans niet in mijn gedachten.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:28 schreef miss_sly het volgende:
Party time!Dat ziet er goed, én feestelijk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Dan klopt mijn beeld wel... Zelfde instelling als ik heb ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee hoor nee. Net maatje 42 al een jaar of 3/4. Meer er af mag altijd, maar hoeft niet perse. Ik ben al heel blij met niet al te ver omhoogHelaas lukt dat niet altijd even goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar goed dat ik m'n hoofd eraf heb gecropt want ik heb een handdoek tulband om m'n haar want net onder de douche vandaan!
BMI 31,3 hier jongens, ik mag zeker nog niet naar de slankiesquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Uhuh!
Vlgs mij moeten we die scheidingsregels maar weer eens strikt toe gaan passen.
Volgens mij was ik dat. Al zie ik ook wel in dat het voor iemand een heel groot probleem kan zijn hoor, die 3 kilo teveel. Maar ik heb 2 jaar met 3 meisjes met maat 34 gewoond die heel graag hun vetjes boven een strakke string weg wilden hebben (dus nog niet eens een muffin top, maar gewoon het bobbeltje ontstaat als je een string met een touwtje draagt die dan in je huid (NIET VET) snijdt), en dat vond ik wel stront irritant.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja ik kan me wel voorstellen dat het irritant is dat de verschillen best uit elkaar liggen. Van de week zei iemand dat toch ook?
Ik vind het nu ook irritant waneer iemand zeurt over haar mt. 38, toen ik mt 48 had vond ik dat NOG irritanter, maar ook de zeurende 42-ers
No way...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:28 schreef Zeester het volgende:
[..]
BMI 31,3 hier jongens, ik mag zeker nog niet naar de slankies!
Uhm... die lowlandsbackpackfoto van jou hequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:28 schreef Zeester het volgende:
[..]
BMI 31,3 hier jongens, ik mag zeker nog niet naar de slankies!
maar zij acteert zo slechtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Kennen jullie de serie Miranda trouwens? Het is op mijn leven gebaseerd. Zitten ook erg leuke fatjokes in.
Ja I know, en toch vind ik het geweldigquote:
Pushups, probeer eens 10 seconden in starthouding, dan 2 pushups en dat herhalenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja I know, en toch vind ik het geweldig.
Ik wil op de dagen dat ik niet hardloop trouwens met krachtoefeningen aan de slag, gewoon thuis voor het slapen gaan. Ik zat zelf te denken aan sit-ups, push-ups (die kan ik helemaaaaal niet, maar beginners op de knie en dan maar kijken hoe ver ik kom) en de arm-oefeningen met gewichtjes van Jillian. Iemand nog andere tips?
Yesquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo?
(Dit vind ik trouwens te gespierd)
Wissel daarin afquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Enneh, over het aantal herhalingen: doe je x keer in y minuten, of gewoon een vooraf bepaald aantal?
oooh praat me er niet vanquote:
Met joppiesaus he.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh praat me er niet van
ik heb zo'n zin in chips
Ik ga morgen naar de Efteling dus ongegeneerd frietjes en poffertjes en warme chocomelkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de Efteling dus ongegeneerd frietjes en poffertjes en warme chocomelk. Boeien dat ik een biggetje ben
.
Thanks d-e! Ik laat de sportschool voor wat het is, voorlopig. Ik heb wel soort van besloten dat ik na oud en nieuw, als ik m'n doel gehaald heb, op een vechtsport wil. Dat zijn dan groepslessen, waardoor ik minder snel op zal geven dan bij een gewone sportschool.
Wat betreft hulp bij de oefeningen zou ik het m'n beste vriend kunnen vragen (bodybuilder) maar dat durf ik niet zo goed vanwege een vage schaamte.
Hmmm, dat advies van dat persoon inwinnen is niet zo'n gek idee hoor, je zit echt niet te wachten op blessures of overbelasting door een oefening verkeerd uitvoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GMTAquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:59 schreef rhubarbje het volgende:
Oooh vraag hem! En daarna zweet-beloningsex om die laatste calorietjes te verbranden
Ik ben heel niet dik meerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Stel bronstige kippen zijn die dikkerdjes stiekem.
Neenee, die workouts zijn verleden tijd.
Troost je, same herequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben heel niet dik meer![]()
En ja, ik sta te lang droog. Ik kijk alweer uit naar kerst in mijn eentje met mijn beste vrienden > een fles wijn en een doos chocola.![]()
Tijd om een nieuwe te zoeken dus. En voor kerstquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Mjeh, hij heeft een vriendin, en we werken beter als vrienden. (.)
En nou gaan we het niet meer over epische seks hebben.
[..]
Troost je, same here.
Ik shake al bij de gedachtequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
epische seks
Met chips on the side
Enige goede reden om bovenop te gaan, kun je gewoon doorschranzenquote:
Jij bent echt ergquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Enige goede reden om bovenop te gaan, kun je gewoon doorschranzen
En dan de kruimeltjes uit zn borsthaar zuigen met de kruimeldief.
Allemaal zonder los te koppelen
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop ook echt NOOOOOOOOOOOIT te ontdekken dat iemand die het graag met mij doet, daar ook graag naar kijkt
Dat is echt mijn nachtmerrie. Dan laat ik mijn poentje afsluiten denk ik
Tetten zijn er om aanbeden te wordenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:28 schreef douche-eendje het volgende:
Hier vooral aandacht voor mn pluspunten gekregen. Nou, doei.
Niet als ze voor bepaalde manspersonen onderhand een eigen identiteit hebben en het maar een bijkomstigheid is dat de rest van douche-eendje er ook nog aan vast zit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tetten zijn er om aanbeden te worden.
Precies, als je mijn postgeschiedenis afloopt komt je ook reisverslagen met uitgebreide poepinfo tegen dus hey.quote:
Jouw reisverslagquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Precies, als je mijn postgeschiedenis afloopt komt je ook reisverslagen met uitgebreide poepinfo tegen dus hey.
En dat andere is wel een beetje jammer ja.
quote:
Geloof dat ik het godsonmogelijke hier in huis hebquote:
Ja maar gij. Jij bent D'nSjeen!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geloof dat ik het godsonmogelijke hier in huis heb
nou ik dacht een paar dagen geleden: laat ik dat ook weer eens doenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga even m'n maten opmeten trouwens. Als ik niet meer post heb ik m'n polsen doorgeknaagd. Zonder joppiesaus.
Yesquote:
Ow ik heb het nog wel hoor, ik kan zo wel een 10tal namen opnoemen van mannen die mij wel willen. Maarja. Ik heb ook nog eisenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb al een leuke man
Maar niets is leuker dan uitgaan met een groepje meiden en kijken of je het nog hebt![]()
Naja er zijn wel dingen leuker, zoals gratis een maat of 4 er af
Of een zak chips (met jopiesaus blijkbaar)
maar het ging om het punt zeg maar
Dat kan ik dus echt niet he, die 10 namen opnoemen. Maar ik heb het ook gewoon niet dķķr als iemand me leuk vindt, áls dat al gebeurtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Yes
[..]
Ow ik heb het nog wel hoor, ik kan zo wel een 10tal namen opnoemen van mannen die mij wel willen. Maarja. Ik heb ook nog eisenwensen.
Owwww CC, damn! Daar moet je echt vanaf... Ik heb er haast een soort sensortje voor, maar ik zou dan ook nooit ijs voor laten gaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet he, die 10 namen opnoemen. Maar ik heb het ook gewoon niet dķķr als iemand me leuk vindt, áls dat al gebeurt.
Favoriete anekdote:
M'n longtime crush vraagt me of hij me thuis kan brengen, maar dat negeren mijn hersenen, want iemand heeft net voorgesteld ijs te gaan halen en I MUST HAVE ICECREAM-mode gaat aan.
Staanquote:
Je zegt tegen je vrienden: "Oi! Cockblockers! Jullie zien me over een half uurtje!"quote:
Hi MoBloquote:
Als het op mannen aankomt ben ik 14, zoveel is duidelijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Owwww CC, damn! Daar moet je echt vanaf... Ik heb er haast een soort sensortje voor, maar ik zou dan ook nooit ijs voor laten gaan
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ijs weigeren is een goede eerste, zo blijkt
En dan later in bed liggen, waar de ohmygodwhathaveIdone?-zelfhaat komt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ijs weigeren is een goede eerste, zo blijkt
oooh zoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je zegt tegen je vrienden: "Oi! Cockblockers! Jullie zien me over een half uurtje!"
Vervolgens loop je naar een rustig stukje, aan de rand van de actie, of juist net uit "de loop". Binnen een minuut aanspraak, nee - nee - ja.
Of in bed liggen, met een McSteamy, die aanbood je thuis te brengen...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan later in bed liggen, waar de ohmygodwhathaveIdone?-zelfhaat komt.
Welke zelfhaat? Voor het niet-ijs eten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan later in bed liggen, waar de ohmygodwhathaveIdone?-zelfhaat komt.
Ja dat doe ik dus niet omdat m'n hersenen mij cockblocken en er uren later pas achter komen dat ik een kans weg heb gegooid.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Of in bed liggen, met een McSteamy, die aanbood je thuis te brengen...
Zoveel beter dan ijs...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Of in bed liggen, met een McSteamy, die aanbood je thuis te brengen...
Hoin.quote:
"omg hij zei.. en ik zei... hij bedoelde.... HOE HEB IK DAT NIET BEGREPEN?!"quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Welke zelfhaat? Voor het niet-ijs eten?
En vaak niet mutually exclusive, indien je dus EERST voor de McSteamy kiest...quote:
Wij hadden deze vandaag, erg jummie...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoin.
Wij hadden speltpizza vanavond. Dat was goed te nassen. Morgen hardlopen. Compensatie ftw.
en ijs is + calquote:
Ghihihiquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"omg hij zei.. en ik zei... hij bedoelde.... HOE HEB IK DAT NIET BEGREPEN?!"
"Haha c_c, als mensen ons samen zien, denken ze dat we een stelletje zijn."
"Doe niet zo raar, niemand zo aseksueel als wij twee"
Zelfde crush.
Vroegah, toen we nog op de campus van de Hotelschool woonden, hadden we altijd puddinkjes afterquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En vaak niet mutually exclusive, indien je dus EERST voor de McSteamy kiest...Postcoitaal "sgadjuhpakjijevenduhbenenjerries" mompelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben net naakt op de weegschaal gaan staan om te bevestigen dat het echt heel erg zonde zou zijn als ik nu aan de chips gingNegeer ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal ga ik gewoon slapen. Desnoods om 5 over 6. Maar dat lukt om de een of andere reden niet echtquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben net naakt op de weegschaal gaan staan om te bevestigen dat het echt heel erg zonde zou zijn als ik nu aan de chips gingheb je het in huis dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
JA! Dinnerparty gone wrong!!quote:
Neenee, want ik moet al zo piesen de hele tijdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:32 schreef douche-eendje het volgende:
DP. Ga nu wat niet-alcoholisch drinken en zo slapen
Nee! Nee! Bad Rhubarb! Bad!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
gooi ze weg!
Breng ze naar mij!
Volgens mij ben jij wel gezellig dus dan trekken we een fles wijn open en eten we ze op
In positie... ik moest gniffelen. Sorryquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Neenee, want ik moet al zo piesen de hele tijd
En ik lig al in positie, maar het lukt allemaal niet zo vannacht.
ik zei eerst gooi ze wegquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee! Nee! Bad Rhubarb! Bad!
Ik ben al minstens 4 jaar niet geweestquote:
Zeg, over seks gesproken, die libido-verbetering, merkte je dat een beetje snel?quote:Op zondag 20 oktober 2013 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben al minstens 4 jaar niet geweestEn in de herfst is het er zo mooi
Maar goed, ik heb dan weer seks on demand
Ik kwam wel van de Diane 35 pil hč, en dat is echt een libidokiller, dus ik merkte het wel snel ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg, over seks gesproken, die libido-verbetering, merkte je dat een beetje snel?
Hier na 14 dagen nep-yasmin eerder het tegenovergestelde...
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:28 schreef miss_sly het volgende:
Party time!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
disclaimer
^^ Heb vorige week nog nieuwe van Gabor gekochtquote:
Ik vind dat je, als je ooit een echt dieetclubber was, mag blijven *anders moet ik bijna weg*. Dan snap je hoe het kan voelen en hoe moeilijk het soms is. Niet dat de slankies dat per se niet snappen, maar toch.. het is anders.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja ik kan me wel voorstellen dat het irritant is dat de verschillen best uit elkaar liggen. Van de week zei iemand dat toch ook?
Ik vind het nu ook irritant waneer iemand zeurt over haar mt. 38, toen ik mt 48 had vond ik dat NOG irritanter, maar ook de zeurende 42-ers
Ik heb ook het godsonmogelijkequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geloof dat ik het godsonmogelijke hier in huis heb
Oeh, kittens! Foto? En chicken tonight is toch helemaal niet lekker? Ik ben geen anti-pakjes-en-zakjes-figuur, maar toch...quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik denk dat ik de komende dagen de nodige calorietjes ga verbranden aan het opvoeden van onze kittens
Wat zijn ze lief! Maar ondeugend!
Verder vrijdag een goed gesprek gehad in de sportschool en woensdag gaan we kijken hoe ik er nu voorsta en gaat hij naar aanleiding daarvan een schema maken. Hij is totaal niet soft, dus ik kan me gaan voorbereiden. Maar het is wel een persoon die goed kijkt naar wie je bent en hoe je in elkaar zit en dat is super!
Komende week ga ik veel uit de vriezer eten.
Maandag: Bloemkoolovenschotel
Dinsdag: Dahlsoep met wat naan
Woensdag: Zelfgemaakte erwtensoep
Donderdag: Snert
Vrijdag: Groentesaus en een beetje pasta met salade.
Smorgens wil ik vooral aan de overnight oats en havermoutpap. En smiddags ongeveer 3 boterhammen. Tussendoor groente en fruit en savonds nog een bakje kwark. Een beetje regelmaat in mijn eetpatroon zien te krijgen.
Maar vanavond ga ik lekker mijn favo chicken tonight eten!
Ja, nog iemand die lekker in beide reeksen postquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben een echte dieeter.. dus ik mag blijven![]()
Doen, je kunt het draakiequote:Op zondag 20 oktober 2013 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet hier maar wat actiever gaan posten, misschien gaat het dan snaaitechnisch wat beter.
Gelukkig nog geen plus, maar ook geen min meer op de weegschaal. En dat schiet niet op natuurlijk.
quote:
Ja, ik moet gewoon weer in het niet-snaai-ritme komen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, nog iemand die lekker in beide reeksen post
[..]
Doen, je kunt het draakieIk heb overigens besloten vandaag om voorlopig het hardlopen te laten voor wat het is, bootcamp is echt mijn ding en ik vind het onwijs leuk om te doen
Dat lopen komt volgend jaar wel weer, nu lekker kracht en conditie opbouwen en een mooi lichaam krijgen
Maar ik wil stiekem wel de City Run in Alkmaar doen
[..]zo voel ik mij ook vandaag.
Misschien dat ik de 5 dan ook wel kan lopen hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik moet gewoon weer in het niet-snaai-ritme komen.
En groot gelijk, gewoon lekker doen wat je het tofst vindt.En ik ga dan voor de 10. Omdat dat vast wel kan dan.
Ik dacht 28 mei inderdaad.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Misschien dat ik de 5 dan ook wel kan lopen hoorEind mei toch? Met zo'n 10 uur bootcamp in de maand komt dat wel goed
![]()
En zo is het begin gemaakt: naar je eetpatroon kijkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En lijstjes posten is een optie inderdaad. Al weet ik stiekem wel dat ik momenteel niet genoeg eet overdag en daarom ga snaaien 's avonds. En dat komt weer door geen ritme, dus veel te laat opstaan en uiteindelijk alleen maar lunch en avondeten. Plan de campagne is dus mezelf in een ritme krijgen en een goeie avondT verzinnen.
Het wordt nog wel eens wat met me.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En zo is het begin gemaakt: naar je eetpatroon kijken
Ik kan dat topic in m'n eentje vullenquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
CC topic: R&P / Post hier je gemiste kansen die je hebt gehad in de liefde/sex!!.
Jij kan hetquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het wordt nog wel eens wat met me.
Mweh. Het koelde al redelijk af toen ik terug was in NL, al was het volgens hem nog steeds echte liefde. En toen bleek hij een vriendin te hebben. Dus de zomervlinders, die toch al redelijk afgekoeld waren, zijn toen de nek omgedraaidquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:32 schreef Isabeau het volgende:
Heb je later ooit nog wat gehoord van je buddybody, cc?
Dus gaan we nu ook sekspraat doen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar gisteren viel ik af van sekspraat dus jeeej
Jawel joh. Je pluspuntenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja ik heb dit weekend niks om bij te dragen
Daarom mijd ik parken ook tegenwoordig. Na 4 jaar bij de gastenservices in een dierentuin gewerkt te hebben heb ik wel genoeg doorstaanquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben gaarrrrr. Vind pretparken geweldig, maar word moordzuchtig van het volk wat er doorgaans rondloopt, dus zo'n dag eindigt altijd vrij vermoeid.
Ok, EftelingWalibi-meet voor Zeesterquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:43 schreef Zeester het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling of Walibi geweest. Mijn ouders haatten pretparken, hebben me op m'n 11e 1 dagje meegenomen naar Disney en toen hadden ze hun plicht op dat vlak vervuld vonden ze volgens mij. Wel veeeel musea en ook wel wat dierentuinen gelukkig.
Maar eftelingquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:46 schreef Zeester het volgende:
Moet wel eerlijk zeggen dat je me een heel stuk gelukkiger maakt met een tripje naar het Stedelijk Museum of het Krollermuller stiekem hoor!
Tatata Tatata Tatadaaaaaaah...quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar eftelingDe hele dag het liedje van Carnaval Festival in je hoofd hebben
Nee. Jij moet naar de Efteling. De Efteling is de bom.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:46 schreef Zeester het volgende:
Moet wel eerlijk zeggen dat je me een heel stuk gelukkiger maakt met een tripje naar het Stedelijk Museum of het Krollermuller stiekem hoor! Of naar de dierentuin in Belgie waar ze koala's hebben en waar ik heen zou met vriendinnen vorig jaar maar wegens ernstige kater was daar helaas geen sprake van
!
Ugh, ik vind die nep-melk producten toch wel zo vies. Ik snap niet dat mensen die zooi willen drinken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:03 schreef Zeester het volgende:
Ik ben nooit liefhebber van soya melk geweest, en mijn nieuwe huisgenootje had nu amandelmelk gekocht, wat ik nooit had geproefd. Dus heb het geprobeerd, en het smaakt helemaal niet melk-achtig. Vond het niet echt lekker.
Why?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:41 schreef Sjeen het volgende:
Ik geloof dat ik maar gewoon ga stoppen met eten en drinken... Ofzo
Ik ben met mijn ouders ook vooral naar niet-pretparkdingen geweest. Ooit in een ver verleden een dagje Efteling, maar daar zijn we een uur of zo geweest omdat mijn ouders het veel te druk vondenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:43 schreef Zeester het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling of Walibi geweest. Mijn ouders haatten pretparken, hebben me op m'n 11e 1 dagje meegenomen naar Disney en toen hadden ze hun plicht op dat vlak vervuld vonden ze volgens mij. Wel veeeel musea en ook wel wat dierentuinen gelukkig.
ik wil onder de 80...quote:
Dat lukt wel als je stopt met eten en drinkenquote:
Er zit ook nauwelijks amandel inquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:03 schreef Zeester het volgende:
Ik ben nooit liefhebber van soya melk geweest, en mijn nieuwe huisgenootje had nu amandelmelk gekocht, wat ik nooit had geproefd. Dus heb het geprobeerd, en het smaakt helemaal niet melk-achtig. Vond het niet echt lekker.
ik zeg: ga voor goud en pak meteen de 70 mee!quote:Op maandag 21 oktober 2013 07:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lukt wel als je stopt met eten en drinkenGewoon doen!
Kun je wel Sjeentje. Kun je welquote:
Een zwembad?? in de Efteling ?!?quote:Op maandag 21 oktober 2013 07:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben met mijn ouders ook vooral naar niet-pretparkdingen geweest. Ooit in een ver verleden een dagje Efteling, maar daar zijn we een uur of zo geweest omdat mijn ouders het veel te druk vondenIk herinner me dan ook alleen het zwembad van de Efteling, met Sinterklaas!
Ja, zķ oud ben ik dusquote:
Oh valt mee, is in 1989 pas weg gehaald.quote:Een andere attractie die opende in deze jaren was het zwembad, waar de bezoekers van 1953 tot 1989 een frisse duik konden nemen
Ha! noooit geweten!quote:Op maandag 21 oktober 2013 07:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zķ oud ben ik dus![]()
Van wiki:
[..]
Oh valt mee, is in 1989 pas weg gehaald.
ik ook..quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:41 schreef Sjeen het volgende:
Ik geloof dat ik maar gewoon ga stoppen met eten en drinken... Ofzo
Wat is er anders aan je patroon dan voor je op vakantie ging?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ook..
pffff.... ben zo boos op mezelf.. Ik ging zoooo lekker tot ik op vakantie ging. Supervakantie hoor, maar de weegschaal was na de vakantie onverbiddelijk.. en dat is ie nog steeds. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar...
pedoquote:
ik heb moeite om de lekkere dingen te laten staan en mijn sportmotivatie is een beetje gedaald...quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is er anders aan je patroon dan voor je op vakantie ging?
oei das een pittige week..quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb echt geen zin in deze week, het is veel te druk. Vanavond de hele avond dienst bij badminton, morgen fietsen met een vriendin, woensdag de hele dag van hot naar her rennen, donderdag zwemmen, vrijdag uit eten, zaterdag badkamershoppen en meet, zondag verjaardag. En dan is de week voorbij en heb ik nauwelijks uitgerust. Wat is dus afgelopen weekend ook al geen moment heb gedaan.
Ik moet nog even de knop omzetten in 'ik ben stoer, het zijn allemaal leuke dingen en ik heb alle energie van de wereld, tv kijken is stom'.
Met energie maak je energie, ben wel eens 3 keer paar dag wezen sporten. Waterpolo, voetbal en sportschool.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb echt geen zin in deze week, het is veel te druk. Vanavond de hele avond dienst bij badminton, morgen fietsen met een vriendin, woensdag de hele dag van hot naar her rennen, donderdag zwemmen, vrijdag uit eten, zaterdag badkamershoppen en meet, zondag verjaardag. En dan is de week voorbij en heb ik nauwelijks uitgerust. Wat is dus afgelopen weekend ook al geen moment heb gedaan.
Ik moet nog even de knop omzetten in 'ik ben stoer, het zijn allemaal leuke dingen en ik heb alle energie van de wereld, tv kijken is stom'.
3 keer per dag?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:53 schreef smitjew het volgende:
[..]
Met energie maak je energie, ben wel eens 3 keer paar dag wezen sporten. Waterpolo, voetbal en sportschool.
Dan kun je ook lekker rusten
Weekendenquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
3 keer per dag?
Ben je werkloos / scholier?
Ja maar dat is toch net wel even anders dan eerst 9 uur werken en dan nog koken en eten en daarna nog sporten en van alles moetenquote:
Heb een jaar in de fabriek gewerkt 8 uur per dag in de benen en daarvoor of er na gewoon 2 uur lang in de sportschool bikkelen en ook nog eten koken en boodschappen doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch net wel even anders dan eerst 9 uur werken en dan nog koken en eten en daarna nog sporten en van alles moeten
Ja maar jij bent superman.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:57 schreef smitjew het volgende:
[..]
Heb een jaar in de fabriek gewerkt 8 uur per dag in de benen en daarvoor of er na gewoon 2 uur lang in de sportschool bikkelen en ook nog eten koken en boodschappen doen.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:55 schreef HiZ het volgende:
Hahanet een sprintje getrokken om de tram te halen en ik kan nog normaal ademen.
Haha nee , wou afvallen en is me aardig gelukt al zeg ik het zelfquote:
ik deed dat vroeger naast een fulltime baan. Toen ik stopte zat er in no time 50 kg bij.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
3 keer per dag?
Ben je werkloos / scholier?
Da's mooi en het kan ook prima af en toe, (werken en daarna sporten, tuurlijk) maar niet élke avond. In ieder geval niet als je dertigplus bent en ook nog een huishouden moet runnen en je relaaasie in stand wil houdenquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:59 schreef smitjew het volgende:
[..]
Haha nee , wou afvallen en is me aardig gelukt al zeg ik het zelf
Klopt , daarom je voeding goed balanceren met je dagelijkse prestatiesquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:59 schreef HiZ het volgende:
[..]
ik deed dat vroeger naast een fulltime baan. Toen ik stopte zat er in no time 50 kg bij.
Je had een fulltime baan en je ging drie keer per dag sporten?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:59 schreef HiZ het volgende:
[..]
ik deed dat vroeger naast een fulltime baan. Toen ik stopte zat er in no time 50 kg bij.
Dat weet ik niet maar als je steeds meer conditie op bouwt en kracht kun je steeds meer en worden de dagelijkse dingen makkelijkerquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's mooi en het kan ook prima af en toe, (werken en daarna sporten, tuurlijk) maar niet élke avond. In ieder geval niet als je dertigplus bent en ook nog een huishouden moet runnen en je relaaasie in stand wil houden
Als je in de ochtend voor werk gaat sporten , direct na werk en voor het slapen ben je toch lekker geslooptquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je had een fulltime baan en je ging drie keer per dag sporten?
Dan is het ook geen wonder dat dat gebeurt, dat is simpelweg niet vol te houden op lange termijn.
Overigens moet je voor in no time 50 kilo er bij wel iets meer doen dan minder sporten lijkt me
Klopt maar is niet vol te houden dus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:03 schreef smitjew het volgende:
[..]
Als je in de ochtend voor werk gaat sporten , direct na werk en voor het slapen ben je toch lekker gesloopt
Dat heeft toch geen kont te maken met extreem veel sporten?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:02 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar als je steeds meer conditie op bouwt en kracht kun je steeds meer en worden de dagelijkse dingen makkelijker
Ik train liever keer goed en daarna voldoende rust dan 2 keer matig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen kont te maken met extreem veel sporten?
Je conditie en kracht worden ook beter als je 2-3 keer per week sport.
Tsja. Het is maar net wat je ambieert natuurlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:08 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik train liever keer goed en daarna voldoende rust dan 2 keer matig.
Top sporters trainen ook vaak daarom zijn het ook topsporters
Elke dag andere spieren pakken met daar tussen rust is de meest effectieve manier om je prestaties te verbeteren plus de juiste voeding.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja. Het is maar net wat je ambieert natuurlijk.
Overigens vind ik de eerste conclusie nogal apart, waarom zou iemand die 2-3 keer per week sport "matig" trainen en iemand die het elke dag doet wel goed trainen
Maar goed, ieder zijn meug.
Dat zei je moeder vannacht ook!quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:11 schreef smitjew het volgende:
[..]
Elke dag andere spieren pakken met daar tussen rust is de meest effectieve manier om je prestaties te verbeteren plus de juiste voeding.
quote:
En rust/herstel is ook zo belangrijk, maar dat vergeet men somsquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt maar is niet vol te houden dus.
Als je het elke dag had gedaan was je 45 cm kwijt geweestquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:19 schreef douche-eendje het volgende:
Ik train maar 2-3x in de week en was in 8 weken slechts 17 cm buikomvang kwijt. Totaal niet effectief inderdaad.
Aangezien mn knie vandaag ook weer goed voelt (en hopelijk morgen gedurende de dag ook); mag/kan ik 's avonds weer trainen. Nu nog wel flinke spierpijn van de training van gisteren, haha. Straks maar even boodschappen doen anders red ik het gewoon niet met werk > eten > sporten. Deze quinoasalade staat op het menu.
[..]
En rust/herstel is ook zo belangrijk, maar dat vergeet men soms
Dan had je nu met mij kunnen vliegerenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je het elke dag had gedaan was je 45 cm kwijt geweest
Je verdraait mijn worden , tuurlijk is 2- 3 keer per weken sporten effectief maar ik probeer het maximale er uit te krijgen wat een lichaam kan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:19 schreef douche-eendje het volgende:
Ik train maar 2-3x in de week en was in 8 weken slechts 17 cm buikomvang kwijt. Totaal niet effectief inderdaad.
Aangezien mn knie vandaag ook weer goed voelt (en hopelijk morgen gedurende de dag ook); mag/kan ik 's avonds weer trainen. Nu nog wel flinke spierpijn van de training van gisteren, haha. Straks maar even boodschappen doen anders red ik het gewoon niet met werk > eten > sporten. Deze quinoasalade staat op het menu.
[..]
En rust/herstel is ook zo belangrijk, maar dat vergeet men soms
vetklep.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:20 schreef douche-eendje het volgende:
En nu heb ik honger, ik ga eten in mn hoofd proppen.
Ik zou niet weten hoe ik naast mijn 50-urige werkweek en alle andere afspraken ook nog 2 of 3 keer moet sporten. Zoveel uur zit er helaas niet in een dag. Als ik het al zou willen natuurlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:53 schreef smitjew het volgende:
[..]
Met energie maak je energie, ben wel eens 3 keer paar dag wezen sporten. Waterpolo, voetbal en sportschool.
Dan kun je ook lekker rusten
Dat klopt maar als je lekker fysiek werk hebt / ergens druk mee hebt maakt dat vaak niet veel uit. Ik probeerde altijd toch een beetje kleine oefeningen te doen onder werktijd om toch niet te veel kracht te verliezen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik naast mijn 50-urige werkweek en alle andere afspraken ook nog 2 of 3 keer moet sporten. Zoveel uur zit er helaas niet in een dag. Als ik het al zou willen natuurlijk.
Ik wel nu, sinds een paar maanden dan. Maar moet daardoor echt nog beter plannen. Gelukkig wel op loze momenten hoor, dinsdagavond/donderdagavond als vaste dagen nu en dan nog om de week een zondag erbij. Vind het wel prima zo, 2-3 uur in de week een HIIT-training.quote:
Eerder deze week is hier unaniem besloten dat seks de beste workout is.quote:
Daar was anders niets van te merken op de weegschaal netquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:28 schreef douche-eendje het volgende:
Eerder deze week is hier unaniem besloten dat seks de beste workout is.
Oh echt? Dat wist ik niet. Fijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik wel nu, sinds een paar maanden dan. Maar moet daardoor echt nog beter plannen. Gelukkig wel op loze momenten hoor, dinsdagavond/donderdagavond als vaste dagen nu en dan nog om de week een zondag erbij. Vind het wel prima zo, 2-3 uur in de week een HIIT-training.
Het is meer dan genoeg naast een fulltimebaan, vrijwilligerswerk, muziekinstrument waarbij ook nog andere leuke verplichtingen zitten, sociale activiteiten, met regelmaat naar ouders toe die aan andere kant van het land wonen etc.
[..]
Eerder deze week is hier unaniem besloten dat seks de beste workout is.
Zwemmen is een goeie sport aangezien je bijna alle spieren gebruikt, zit sinds kort op waterpolo en kan echt merken dat ik meer conditie heb.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik nauwelijks op het moment. Eigenlijk alleen zwemmen.
Spiermassaquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar was anders niets van te merken op de weegschaal net
Als je het te vaak doet en vol zaad zit....quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar was anders niets van te merken op de weegschaal net
En ik had nog wel zo mijn best gedaan.
Condoomsquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je het te vaak doet en vol zaad zit....
Gravity will fix that for you.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je het te vaak doet en vol zaad zit....
Wat ik heb begrepen is 2-3 keer per week sporten (als je geen topsport ambities hebt) het meest effectief.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:11 schreef smitjew het volgende:
[..]
Elke dag andere spieren pakken met daar tussen rust is de meest effectieve manier om je prestaties te verbeteren plus de juiste voeding.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik loop wel veel. 30-40 km per week.
En misschien binnenkort weer gaan zwemmen
Slikkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:31 schreef douche-eendje het volgende:
Of uhm... goede bron van proteīnen toch?
* douche-eendje maakt nu dat ze wegkomt.
Ik ben lui, ik heb een trainster. Die zorgt ervoor dat ik voldoende afwisseling krijg en mijn oefeningen correct uitvoer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:31 schreef smitjew het volgende:
Sport schema is ook handig als je geen tijd wilt verliezen met het bedenken wat je wilt doen op dat moment
Jij hebt toch zo'n enthousiast ding erbij sinds kort? Dat zal ook wel schelen in energie die je verbruikt tijdens het uitlaten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet zo nog met de honden uit, dat is ook een bigass workout.
hehehehehquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet zo nog met de honden uit, dat is ook een bigass workout.
Sws topsport ambitiesquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is 2-3 keer per week sporten (als je geen topsport ambities hebt) het meest effectief.
Klopt. 30 kg aan de lijn dat overal naar toe gaat. Eerste week best wel wat spierpijn in m'n armen gehad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij hebt toch zo'n enthousiast ding erbij sinds kort? Dat zal ook wel schelen in energie die je verbruikt tijdens het uitlaten.
Ooh , kan ook maar ik ben maar een arme jongen kan dat niet betalen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben lui, ik heb een trainster. Die zorgt ervoor dat ik voldoende afwisseling krijg en mijn oefeningen correct uitvoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |