SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Ik heb zo'n vermoeden dat als m'n benen wat dunner zijn ik hetzelfde ga doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had zo'n hekel aan broeken shoppen en ik vond ze altijd zo lelijk en stom staan dat ik ze gewoon niet meer draag
hier nog een..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik draag nu een skinny en ik ben er heel blij mee
Een enkellaarsje met een hakje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:45 schreef Zeester het volgende:
Mijn kuiten ook niet, terwijl ik echt wel slanke kuiten heb. Maar gewoon heel veel spier ook. Ik moet trouwens ook op schoenenjacht, wat voor type schoenen dragen jullie in de winter onder een spijkerbroek? Ik hou niet van laarzen over een spijkerbroek heen, maar altijd maar gympen vind ik ook stom.
En datquote:
Uiteraard... Maar Feebs, volgens mij ben jij ook heul niet dik, althans niet in mijn gedachten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sjeen en ik voelen ons bekocht...
Nee hoor nee. Net maatje 42 al een jaar of 3/4. Meer er af mag altijd, maar hoeft niet perse. Ik ben al heel blij met niet al te ver omhoogquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Uiteraard... Maar Feebs, volgens mij ben jij ook heul niet dik, althans niet in mijn gedachten.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:28 schreef miss_sly het volgende:
Party time!Dat ziet er goed, én feestelijk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Dan klopt mijn beeld wel... Zelfde instelling als ik heb ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee hoor nee. Net maatje 42 al een jaar of 3/4. Meer er af mag altijd, maar hoeft niet perse. Ik ben al heel blij met niet al te ver omhoogHelaas lukt dat niet altijd even goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar goed dat ik m'n hoofd eraf heb gecropt want ik heb een handdoek tulband om m'n haar want net onder de douche vandaan!
BMI 31,3 hier jongens, ik mag zeker nog niet naar de slankiesquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Uhuh!
Vlgs mij moeten we die scheidingsregels maar weer eens strikt toe gaan passen.
Volgens mij was ik dat. Al zie ik ook wel in dat het voor iemand een heel groot probleem kan zijn hoor, die 3 kilo teveel. Maar ik heb 2 jaar met 3 meisjes met maat 34 gewoond die heel graag hun vetjes boven een strakke string weg wilden hebben (dus nog niet eens een muffin top, maar gewoon het bobbeltje ontstaat als je een string met een touwtje draagt die dan in je huid (NIET VET) snijdt), en dat vond ik wel stront irritant.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja ik kan me wel voorstellen dat het irritant is dat de verschillen best uit elkaar liggen. Van de week zei iemand dat toch ook?
Ik vind het nu ook irritant waneer iemand zeurt over haar mt. 38, toen ik mt 48 had vond ik dat NOG irritanter, maar ook de zeurende 42-ers
No way...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:28 schreef Zeester het volgende:
[..]
BMI 31,3 hier jongens, ik mag zeker nog niet naar de slankies!
Uhm... die lowlandsbackpackfoto van jou hequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:28 schreef Zeester het volgende:
[..]
BMI 31,3 hier jongens, ik mag zeker nog niet naar de slankies!
maar zij acteert zo slechtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Kennen jullie de serie Miranda trouwens? Het is op mijn leven gebaseerd. Zitten ook erg leuke fatjokes in.
Ja I know, en toch vind ik het geweldigquote:
Pushups, probeer eens 10 seconden in starthouding, dan 2 pushups en dat herhalenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja I know, en toch vind ik het geweldig.
Ik wil op de dagen dat ik niet hardloop trouwens met krachtoefeningen aan de slag, gewoon thuis voor het slapen gaan. Ik zat zelf te denken aan sit-ups, push-ups (die kan ik helemaaaaal niet, maar beginners op de knie en dan maar kijken hoe ver ik kom) en de arm-oefeningen met gewichtjes van Jillian. Iemand nog andere tips?
Yesquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo?
(Dit vind ik trouwens te gespierd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |