SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Pffff, geen verbinding met de cloud. Hopen dat ik m'n geld houd, zit nog wel op een online server"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
en alles nerfen aka verpestenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:24 schreef fotostarter het volgende:
zullen wel bezig zijn met die 250k overponsenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
hmm twijfel nu tussen Skate 3 of GTAV..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat hebben ze gisteren al gedaanOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bij mij ligt de cloud er ook uit. Ik heb wel een makkelijke manier gevonden om xp te vergaren. Straaljager stelen > sterren kwijt raken > over de legerbasis vliegen > repeat![]()
![]()
hoeveel krijg je daar dan voor, kwijtraken van 4 sterren?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Bij mij ligt de cloud er ook uit. Ik heb wel een makkelijke manier gevonden om xp te vergaren. Straaljager stelen > sterren kwijt raken > over de legerbasis vliegen > repeat![]()
sst niet zeggen! anders gaat r* dat ook patchen!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Bij mij ligt de cloud er ook uit. Ik heb wel een makkelijke manier gevonden om xp te vergaren. Straaljager stelen > sterren kwijt raken > over de legerbasis vliegen > repeat
Fijn joh dat alles wat ik nu doe niet gesaved is, ik moet nu maar mn PS online laten staan en andere dingen gaan doen tot die saved..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
jup..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:37 schreef delano.888 het volgende:
Fijn joh dat alles wat ik nu doe niet gesaved is, ik moet nu maar mn PS online laten staan en andere dingen gaan doen tot die saved..
en na 30 min wordt je auto gekicked oid![]()
Hier nog niet..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Hier ook weer. Je kan het checken door naar de fotomodus van je telefoon te gaan"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
er zijn blijkbaar problemen? ik kom net thuis maar hier start het prima op en heb gewoon mn level en geld van vannacht nog![]()
![]()
Dat is het probleem ook niet, hij saved alleen nu niks.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:43 schreef kamikazebanaan het volgende:
er zijn blijkbaar problemen? ik kom net thuis maar hier start het prima op en heb gewoon mn level en geld van vannacht nogOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik heb ook geen last maar de helft knalt er steeds uit en kan niet saven #beetjekwaatquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:43 schreef kamikazebanaan het volgende:
er zijn blijkbaar problemen? ik kom net thuis maar hier start het prima op en heb gewoon mn level en geld van vannacht nog![]()
Nee dus, ik kan foto's maken en opslaan maar de game saved niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:42 schreef FritsFlits het volgende:
Hier ook weer. Je kan het checken door naar de fotomodus van je telefoon te gaanOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Nou dan gaan we maar is de deur uit!
Tot vanavond
Oh en me headset oplader is zoek..
Die van 15 euro bij de bartsmit draadloze, kan ik m ook anders opladen?Haha gay!![]()
nopequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:45 schreef SchavuitPiet het volgende:
Nou dan gaan we maar is de deur uit!
Tot vanavond
Oh en me headset oplader is zoek..
Die van 15 euro bij de bartsmit draadloze, kan ik m ook anders opladen?waardeloos ding is het ook die batterijduur is kak.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik zag net iemand een winkel overvallen. Snel m'n auto voor de deur zetten dat hij er niet uit kon. Politie kwam al snel. Vervolgens een bounty op z'n hoofd gezet. Halve server erop af![]()
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik had eentje van Bol.com van 19 euro, volgens wiwa was ik goed te verstaanIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Gofferdome save eens zodat me PS uit kan
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ah die rekken daar achter zijn dus voor je fiets?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:08 schreef Divje het volgende:
Servers gingen weer goed bij mij. M'n Elegy is nu ook fully upgrade, net zoals de Coquette en Tailgayter. Ben weer bijna blut nu
FullPrideGayMobile present:
[ afbeelding ]
Werkt als een magneet in free-roam.![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ah die rekken daar achter zijn dus voor je fiets?kwam ik ook achter via een foto op snapmatic
Ik begin dit spel meer en meer te spelen alsof het Midnight Club Online is
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Yup, dit is mijn fiets:quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ah die rekken daar achter zijn dus voor je fiets?
ik voel een mount chiliad race aankomenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Yup, dit is mijn fiets:
[ afbeelding ]![]()
En morgen met een afgestorven duim wakker worden. No thanksquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:16 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik voel een mount chiliad race aankomen
Doe wel meeoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Is dat nudisten kamp ook in de online map ergens in de bergen?
Ik geloof dat er zoiets was bij offline?![]()
Jup, die wil ik ook wel eens raiden met wat fokkersquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:18 schreef Snoepje5 het volgende:
Is dat nudisten kamp ook in de online map ergens in de bergen?
Ik geloof dat er zoiets was bij offline?
Coolquote:"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
ik hoop het, maar met die cloud down, kan ik dus ook niet afsluiten zonder dat ik alles kwijt ben zeker?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:44 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Mooi, kan ik even rustig eten, kan Rockstar het fixen. Als alles om 19uur maar weer werktmee bekant vangde gin haas.![]()
Pfff, nog steeds verdwijnt je haar als je een masker opzet"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
zou het niet doen neequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:46 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik hoop het, maar met die cloud down, kan ik dus ook niet afsluiten zonder dat ik alles kwijt ben zeker?![]()
Maskers zijn ook gaaaaaaay, behalve die apenkop die je op level 100 unlockedquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:46 schreef FritsFlits het volgende:
Pfff, nog steeds verdwijnt je haar als je een masker opzet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Maskers zijn ook gaaaaaaay, behalve die apenkop die je op level 100 unlocked![]()
![]()
Neen man.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Maskers zijn ook gaaaaaaay, behalve die apenkop die je op level 100 unlocked
Met masker ziet mijn chick er echt beter uit dan zonder. Ze heeft allemaal littekens ofzo op d'r gezicht![]()
![]()
Haha, ik heb hem ook net.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:00 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat kan je weinig veranderen aan die sherrif SUV![]()
Echt awesome dat je er met 8 mensen 'in' kunt.
If not now, then when.![]()
Wanneer rijden we met 8 Fokkers Mt Chiliad op met parachutes?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, ik heb hem ook net.Echt awesome dat je er met 8 mensen 'in' kunt.
nu?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wanneer rijden we met 8 Fokkers Mt Chiliad op met parachutes?![]()
heb 'm ook in de garagequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:00 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat kan je weinig veranderen aan die sherrif SUV![]()
jammer dat je 'm geen performance upgrades kan geven vooral. focking traag dat ding
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat moet je er dan ook mee? Ik heb mijn Baller ook alweer verkochtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb 'm ook in de garagejammer dat je 'm geen performance upgrades kan geven vooral. focking traag dat ding
Heb nog wel zo'n Sandking, maar die is ook redelijk useless.
![]()
Ik kom niet online omdat de servers niet beschikbaar zijn"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
weinigquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat moet je er dan ook mee? Ik heb mijn Baller ook alweer verkochtHeb nog wel zo'n Sandking, maar die is ook redelijk useless.
Dacht dat het wel speciaal zou zijn zo'n sheriff jeep. maar stelt weinig voor dus
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
sandking XL had ik ook, volledig ge upgreed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat moet je er dan ook mee? Ik heb mijn Baller ook alweer verkochtHeb nog wel zo'n Sandking, maar die is ook redelijk useless.
maar dan is da ding nog traag, en het rijdt voor geen meter
ziet er alleen leuk uitmee bekant vangde gin haas.![]()
Oh lol verkeerde topic net:
Wie moest ik pmen om in de fok crew geaccepteerd te worden?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Over useless gesproken, 3 van mijn auto´s...:quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:28 schreef kawa4 het volgende:
[..]
sandking XL had ik ook, volledig ge upgreed.
maar dan is da ding nog traag, en het rijdt voor geen meter
ziet er alleen leuk uit![]()
![]()
Bij mij nog steeds niks.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Beter doen we vd week ook ff van die achterlijke shit dan, in plaats van 't weekend. Dan heb ik geen tijd voor gamen![]()
![]()
Doen de wolkjes het al weer?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoezo rockstars verpest het weer, het weer is normaal voor de tijd van het jaar hoor..Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Echte mooien boerbakken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:39 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Over useless gesproken, 3 van mijn auto´s...:
[ afbeelding ]Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ik had in die maskermissie trouwens trevor een rode duivelmasker, michael een varkenmasker omdat hij varken is en franklin het zwarte apen masker!
Jammer dat er geen zwartepiet masker in zat maar jaVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
racistquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik had in die maskermissie trouwens trevor een rode duivelmasker, michael een varkenmasker omdat hij varken is en franklin het zwarte apen masker!
Jammer dat er geen zwartepiet masker in zat maar jamelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Nee klopt gewoon kan in echt ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:28 schreef kawa4 het volgende:
volgens mij is er iets kapot i n het spelleke,
[ afbeelding ]
kan gewoon onderwater lopen![]()
![]()
Boy, wat zeur je.. ben jij soms ook zo'n anti zwarte piet zeker..quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Correctie: ik ben wel in levels terug gegaan. Maar ik heb mijn geld gehouden + upgrades van auto's.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:28 schreef Snoepje5 het volgende:
Fucking kut servers ik ben de hele dag al terug aan het gaan naar waar ik vanochtend mee begon!!!
Maw: ik ben 100k rijker maar heb wel een half lvl moeten inleveren..![]()
Plankton, bedoel je niet zeewier ofzoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:31 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ben nou op de zeebodem een beetje plankton aan het killen![]()
Vooralsnog zijn er niet veel mensen om te joinen, #KWAAT.quote:
Ik probeer naar het eten wel, als ie het dan weet doet zal ik een sessie opstarten.![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:36 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
ikke op de bodem
en ineens kwam donderjager mee zn vliegtuig aangezet.
[ afbeelding ]
servers liggen eruit en volgens GTA5 zit ik niet meer in een crew?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:35 schreef Painore het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn er niet veel mensen om te joinen, #KWAAT.
Ik probeer naar het eten wel, als ie het dan weet doet zal ik een sessie opstarten.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ik ga het spel nieteens opstarten als ik dit allemaal zo zie
Straks is iedereen al zn shit weer kwijt, en ik niet eahuehaueaguhegauhgeVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Lekker voetbal kijken en vanavond zonder probleempjes verder gamen. Yuuuhaha
TS van dat topic =²
En dan gaat hij altijd haten op onsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:40 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
OMFG die kneus die hier ook post![]()
![]()
___!
Yeah buddy! #FEYgaequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:41 schreef Divje het volgende:
Zie straks wel hoe dit ontvouwt. Nu voetbal. FEYENOORDOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
fixedquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
#BTJELACHENquote:
#NIETKWAAT
#NIXKWIJTWANTNIETGESPAYLT
#STRAXENIGEREIKEBOYYVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
OmcH jy bnt egt kinderagtig omg ;squote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Klein kindje is t toch
0mFf6J33 BR30H jy wt egt nyks 5r5 DKKE P137quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
OmcH jy bnt egt kinderagtig omg ;sVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
btje wel, ik kan goed frysk verstaan maar ik spreek het nooit, spreek gewoon amsterdams zonder accent.. tegenwoordig.. dus BGtaal, #EIGENTAAL.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:44 schreef Divje het volgende:
[..]
#gaeFEY idd
[..]
Amsterdammer in Friesland. Des te lolliger.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:44 schreef Divje het volgende:
[..]
#gaeFEY idd
[..]
Amsterdammer in Friesland. Des te lolliger.quote:
nerd ;s;ss;s;squote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
0mFf6J33 BR30H jy wt egt nyks 5r5 DKKE P137Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
bg heeft op nee gedrukt
Veelste matige kutpoll, iedereen die BG echt kent weet dat BG niet een kneus is maar wie BG niet kent vind BG een kneus en dat is dus nergens op gebaseerd want die kennen me niet dus wat heb je aan die noob poll, alsof je een kind over zn schouder wrijft en zegt dat die geen ijsco mag, conflicterende info.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
ik snap hier geen kanker vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Veelste matige kutpoll, iedereen die BG echt kent weet dat BG niet een kneus is maar wie BG niet kent vind BG een kneus en dat is dus nergens op gebaseerd want die kennen me niet dus wat heb je aan die noob poll, alsof je een kind over zn schouder wrijft en zegt dat die geen ijsco mag, conflicterende info.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
doh, is het gezonder als ik op ja druk dan?quote:
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Dan heb je wel zelfkennis ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
doh, is het gezonder als ik op ja druk dan?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Let op je taal, report verzonden.quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
yes yes SSOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mischien ben jij wel een baaskneus.quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
wauw, een 30 jarige aandachtshoer. leuk en rot nou maar weer op.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:49 schreef poker4lifee het volgende:
wauw, een 30 jarige aandachtshoer. leuk, rot nou maar weer op.![]()
HA HE HA HAquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:49 schreef poker4lifee het volgende:
wauw, een 30 jarige aandachtshoer. leuk en rot nou maar weer op.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Bedankt! Dit scheelt mij 5 minuten (?) en een beetje irritatie!quote:
#CutForKenseiquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
De vrij awh yeahOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jemkig... Heb ik eindelijk weer eens tijd om te gamen... is de cloud weg..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Wisten jullie dat als je de linker joystick ook naar voren duwt bij een motor dat je dan nog sneller gaat? Wist ik niet..![]()
Niet door vertellenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Wisten jullie dat als je de linker joystick ook naar voren duwt bij een motor dat je dan nog sneller gaat? Wist ik niet..![]()
![]()
Ja idd! En dan dat motor geluidquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Wisten jullie dat als je de linker joystick ook naar voren duwt bij een motor dat je dan nog sneller gaat? Wist ik niet..
Ja klopt indd, veranderd dan ook nog eens.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja idd! En dan dat motor geluid![]()
lijkt alleen alsof je sneller gaat'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:36 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
ikke op de bodem
en ineens kwam donderjager mee zn vliegtuig aangezet.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of de officiële:
Gegarandeerd hiermee ga je hard op je motor of auto.
[ Bericht 12% gewijzigd door Snoepje5 op 19-10-2013 19:29:33 ]![]()
Wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nice! Save was succesful na een aantal uur 'unable to save'.![]()
![]()
Hoe weet je of het 'succesful' was?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nice! Save was succesful na een aantal uur 'unable to save'.![]()
Dan is de cloud offline waar alle records op staan. Heb ook al 3 wereld records gereden vandaagquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:39 schreef Snoepje5 het volgende:
Als er staat new world record, ben ik dan de allersnelste van de hele wereld in die map?
Ah shitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan is de cloud offline waar alle records op staan. Heb ook al 3 wereld records gereden vandaag![]()
![]()
Dat stond er. SAVE SUCCESFUL.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:35 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hoe weet je of het 'succesful' was?
Hmm.. Serieus nog nooit gehad. Hoe save je overigens, toch gewoon door 'leave gta online' te kiezen bij start?quote:![]()
Het gebeurde gewoon toen ik van een missie naar free-roam ging.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:40 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hmm.. Serieus nog nooit gehad. Hoe save je overigens, toch gewoon door 'leave gta online' te kiezen bij start?If not now, then when.![]()
Blijft zo vet om met dit nummer in je full-blown sports car over de snelweg te racen
Denk je eindelijk een avondje gta te spelen, hele week nog niet gespeeld, doen de servers het weer niet![]()
![]()
Eigenlijk zouden ze zoals ze hier ook willen doen, op basis van sociale klasse de ziekenhuiskosten verhogen.
Iemand van level 20 betaald 500 $. Iemand van level 50 betaald 2000$ en van level 100 betaald 4000$![]()
Zet net de PS aan, ben ik opeens een bad sport... Vanmiddag niets aan de hand en PS uitgezet toen de race al was afgelopen. Nu nog 2 dagen rondlopen met een papieren muts op m'n hoofd...![]()
En terecht. Moet je custom vehicles maar uitzetten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:49 schreef Painore het volgende:
Zet net de PS aan, ben ik opeens een bad sport... Vanmiddag niets aan de hand en PS uitgezet toen de race al was afgelopen. Nu nog 2 dagen rondlopen met een papieren muts op m'n hoofd...
Waarom? Ik verdien evenveel geld als jij met jobs. Er zijn alleen beter betalende missies, maar die zijn inmiddels ook allemaal generfd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:49 schreef Snoepje5 het volgende:
Eigenlijk zouden ze zoals ze hier ook willen doen, op basis van sociale klasse de ziekenhuiskosten verhogen.
Iemand van level 20 betaald 500 $. Iemand van level 50 betaald 2000$ en van level 100 betaald 4000$![]()
Omdat over het algemeen gezien iemand van level 20 minder geld heeft dan iemand van level 50 of 100. Oa omdat die al meer missies hebben gedaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:51 schreef Painore het volgende:
[..]
Waarom? Ik verdien evenveel geld als jij met jobs. Er zijn alleen beter betalende missies, maar die zijn inmiddels ook allemaal generfd.
En zo blijft het in de 'open world' toch nog uitdagend.
Als ik met 1miljoen 500$ per keer verlies, zal het me een reet roesten of ik dood ga. Verlies ik 4k dan is het wat uitdagender.![]()
Heb je wel je stacks van vanmiddag nog G? Ik ben alles kwijt wat ik vandaag gespeeld hebquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:49 schreef Painore het volgende:
Zet net de PS aan, ben ik opeens een bad sport... Vanmiddag niets aan de hand en PS uitgezet toen de race al was afgelopen. Nu nog 2 dagen rondlopen met een papieren muts op m'n hoofd...![]()
![]()
Ik ben rond de level 70 en hebt meestal zo een 30k op m'n rekening...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:53 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Omdat over het algemeen gezien iemand van level 20 minder geld heeft dan iemand van level 50 of 100. Oa omdat die al meer missies hebben gedaan.
En zo blijft het in de 'open world' toch nog uitdagend.
Als ik met 1miljoen 500$ per keer verlies, zal het me een reet roesten of ik dood ga. Verlies ik 4k dan is het wat uitdagender.
Heb nu 2 dagen geraced met wat fokkers en heb zo een 250k op m'n rekening, die zou ik met missies niet bij elkaar gekregen hebben in dezelfde tijd. Nogmaals, de manier om geld te verdienen is racen, en dat kan iemand van level 5 net zo goed als iemand van level 80.![]()
Geen idee, ben #KWAAT en heb het uitgezet. Kut spelquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:56 schreef kensei het volgende:
[..]
Heb je wel je stacks van vanmiddag nog G? Ik ben alles kwijt wat ik vandaag gespeeld heb![]()
Laat ik het dan anders verwoorden: 500$ is té weinig en maakt het niet meer uitdagend.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:57 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik ben rond de level 70 en hebt meestal zo een 30k op m'n rekening...
Heb nu 2 dagen geraced met wat fokkers en heb zo een 250k op m'n rekening, die zou ik met missies niet bij elkaar gekregen hebben in dezelfde tijd. Nogmaals, de manier om geld te verdienen is racen, en dat kan iemand van level 5 net zo goed als iemand van level 80.![]()
Wat is er uitdagend aan wanneer een idioot je neerknalt en je dan $4000 zou moeten betalen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:01 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders verwoorden: 500$ is té weinig en maakt het niet meer uitdagend.![]()
Dan baal je echt als je dood gaat en doe je dus je best om niet dood te gaan. Iemand anders zal dat ook doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:04 schreef Painore het volgende:
[..]
Wat is er uitdagend aan wanneer een idioot je neerknalt en je dan $4000 zou moeten betalen?![]()
wat je nu zegt ook niet eerlijk. Imo gewoon een vast percentage van je cash verliezenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:01 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders verwoorden: 500$ is té weinig en maakt het niet meer uitdagend.Een groter percentage bij <10k en een wat lager percentage bij grotere bedragen bijvoorbeeld.
En het wat moeilijker maken geld op de bank te zetten.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ditquote:
Via lesterquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:05 schreef SchavuitPiet het volgende:
Hoe zet je een bounty op iemand danOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik baalde eerst nog wel toen ik 2k verloor. En dat maakt het opzich ook wel weer leuk. Nu ik 500$ verlies maakt het niks meer uit. Voor hetzelfde geld als eerst kan ik nu 4x dood gaan.![]()
Heerlijk altijd als er zo'n gastje in een High Priority Vehicle rond rijdt, veel moeite doet om hem te houden en te sprayen, vervolgens bij de loods van Simeon aankomt en over mijn sticky bombs heen rijdt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik baalde eerst nog wel toen ik 2k verloor. En dat maakt het opzich ook wel weer leuk. Nu ik 500$ verlies maakt het niks meer uit. Voor hetzelfde geld als eerst kan ik nu 4x dood gaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat je nu zegt ook niet eerlijk. Imo gewoon een vast percentage van je cash verliezenEen groter percentage bij <10k en een wat lager percentage bij grotere bedragen bijvoorbeeld.
En het wat moeilijker maken geld op de bank te zetten.500 is idd te weinig. Maar 2k terwijl je er niks mee verdiende als je zelf iemand killde was ook niet eerlijk. Er moet ook echt geld naar de ander bij een kill.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:10 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Heerlijk altijd als er zo'n gastje in een High Priority Vehicle rond rijdt, veel moeite doet om hem te houden en te sprayen, vervolgens bij de loods van Simeon aankomt en over mijn sticky bombs heen rijdt![]()
Held!
met mij? WAAROM SPRONG JE NIETquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:56 schreef PeterPastoor het volgende:
Lol k zit bij iemand in een Chinook![]()
Is niet zo krom, want die auto is niet verzekerd of van die gast. Is gewoon een random gestolen autoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:19 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
En hoe fucking krom het ook is, je bent dan geen Bad Sport![]()
![]()
![]()
Precies. Net weer in een weekendquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:20 schreef SchavuitPiet het volgende:
Rockstar waarom doen jullie ons dit aan,
Wat moeten wij nou doen op de zaterdagavond![]()
![]()
Uitgaan met BaajGuardianquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:20 schreef SchavuitPiet het volgende:
Rockstar waarom doen jullie ons dit aan,
Wat moeten wij nou doen op de zaterdagavond![]()
![]()
Oh ik ben tegenwoordig elke dag vrij, maar het blijft wel klotenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:20 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Precies. Net weer in een weekend
Had wel zin om ff te racenHaha gay!![]()
Ik moet het juist van de weekenden hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:21 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Oh ik ben tegenwoordig elke dag vrij, maar het blijft wel kloten
Had wel zin om ff te racen
En racen is niet echt mijn ding![]()
![]()
Vind het wel lachen, met teamspeak ofcoursequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik moet het juist van de weekenden hebben
En racen is niet echt mijn dingHaha gay!![]()
Heb hem de hele dag aangehad, maar had het idee dat niemand me kon horenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:23 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Vind het wel lachen, met teamspeak ofcourse
Terwijl hij het wel doet, aangezien ik rp punten onder de douche kreeg![]()
![]()
iddquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:27 schreef kensei het volgende:
oh wtf er zijn er 2 met die achterlijke avatar![]()
Geen haat aan mr bean.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:27 schreef kensei het volgende:
oh wtf er zijn er 2 met die achterlijke avatar![]()
![]()
Mr Bean was best garpigquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:31 schreef kensei het volgende:
[..]
Mr Bean was best garpigToen ik nog foto's startte ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n dingen vind ik leuker dan races...quote:
Maar of dat lukt met de crew om 8 V. 8<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Man, dat gaat een dikke chaos wordenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[..]
Zo'n dingen vind ik leuker dan races...
Maar of dat lukt met de crew om 8 V. 8![]()
Vanmiddag reed ik rond, zie een gast in een mooi gepimpte bak, ik toeter, hij knipperde met zijn lampen, ik denk OK, loop naar zijn auto toe, stapt hij uit, knalt ie mij kapot.
Ik voeg hem toe als vriend, komt hij super tof na me toe, want ja we zijn vrienden toch?
Loop naar zijn auto, laat een granaat vallen, hij stapt in, en ik ren weg.
Nu is die mijn vriend niet meer, en verliet gelijk de sessie. Lelijke tamme taaie knoest![]()
![]()
Yeah, zulks soort stuff is sowieso leuker dan racen. Ik vind het sowieso jammer dat iedereen inclusief moi de hele tijd aan het racen zijn. Maarja, moet doekoes.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zo'n dingen vind ik leuker dan races...
Maar of dat lukt met de crew om 8 V. 8
De leventjequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:35 schreef fotostarter het volgende:
Vanmiddag reed ik rond, zie een gast in een mooi gepimpte bak, ik toeter, hij knipperde met zijn lampen, ik denk OK, loop naar zijn auto toe, stapt hij uit, knalt ie mij kapot.
Ik voeg hem toe als vriend, komt hij super tof na me toe, want ja we zijn vrienden toch?
Loop naar zijn auto, laat een granaat vallen, hij stapt in, en ik ren weg.
Nu is die mijn vriend niet meer, en verliet gelijk de sessie. Lelijke tamme taaie knoest
hij deed het tot 1 minuut geledenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:38 schreef kawa4 het volgende:
en werkt alles weer??
en oja, weet iemand wanneer we het geld krijgen???
en ben ipv 31 weer 28
en mis 60kHaha gay!![]()
ow kijk, dat schiet opquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:41 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
hij deed het tot 1 minuut geleden
en ben ipv 31 weer 28
en mis 60k
mee bekant vangde gin haas.![]()
Ik sprong wel maar had geen parachute denk ik? Zo wel, wist ik niet hoe hem te gebruikenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]
met mij? WAAROM SPRONG JE NIET![]()
![]()
Ik zal het initiatief iig niet nemen om een sessie op te starten, IK ZIT NAMELIJK GODVERDOMME IN BAD SPORTquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:41 schreef kamikazebanaan het volgende:
is er nog een fok! sessie bezig?![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:43 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik zal het initiatief iig niet nemen om een sessie op te starten, IK ZIT NAMELIJK GODVERDOMME IN BAD SPORTkunnen we geen puntmuts crew maken.
hoe the fuck hebbie dat voor mekaar gekregen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:43 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik zal het initiatief iig niet nemen om een sessie op te starten, IK ZIT NAMELIJK GODVERDOMME IN BAD SPORT![]()
hahahahaha, next time better :pquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:43 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ik sprong wel maar had geen parachute denk ik? Zo wel, wist ik niet hoe hem te gebruiken![]()
zal zo is kijken of ik iets misquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik ben ook geld kwijt geraaktrockstar kan beter maar gelijk 1 miljoen storten
![]()
het gekke was dat het zo al wel op RSC stond maar ingame was het nog zoals gisteravond pas na een paar keer online joinen was het wegquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:47 schreef fotostarter het volgende:
[..]
zal zo is kijken of ik iets mis![]()
Van gister ook of alleen van vandaag?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
![]()
waarom zou je dat nu al willen? voor je het weet is het al weer weg...laat ze het maar storten wanneer alle problemen voorbij zijn (quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:48 schreef kensei het volgende:
WANNEER KRIJGEN WE GELD VAN ROCKSTAR GVD![]()
![]()
) oftwel wanneer gta 6 uitkomt
![]()
Was wel geld van gister avond..tussen de races door ff 130.000 gestort maar had daarna nog iets van 20.000 over en daar is er nu plotseling 6000 van overquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:48 schreef kensei het volgende:
[..]
Van gister ook of alleen van vandaag?![]()
Zit in een open crew sessie om een beetje te kloten. Moet nog wat auto's upgraden wat ik dan ook in alle rust kan doenfeel free to join..
Maar goed dat ik nooit meer dan 14.000 heb.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
En als die eertse 250.000 komen...
gelijk opmaken aan onzinnige dingen.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Ben ik uit de clan gekicked ofzo, of is het omdat de cloud down is? Bij social club staat fok! er niet meer bij! PSN/social club ewjong
![]()
Ik ben er weer.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Weet jij wanneer we geld krijgen van rockstar?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:49 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
waarom zou je dat nu al willen? voor je het weet is het al weer weg...laat ze het maar storten wanneer alle problemen voorbij zijn (![]()
) oftwel wanneer gta 6 uitkomt
![]()
Tering Rockstar. Gelukkig kan ik gewoon spelen, maar ik vind het wel vervelend dat ik geen races/jobs kan joinen.If not now, then when.![]()
Het doet het niet?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
We krijgen goud. Dat is echt fantastisch.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:58 schreef kensei het volgende:
Ik hoorde iemand zeggen dat we geld krijgen van Rockstar, kan iemand dit bevestigen?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Maar goed dat ik m'n eigen geldschieter hebquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:58 schreef kensei het volgende:
Ik hoorde iemand zeggen dat we geld krijgen van Rockstar, kan iemand dit bevestigen?
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Vieze glitcher ik ga je reporten!!!!!!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar goed dat ik m'n eigen geldschieter heb![]()
![]()
hier doet hij het weer heb ik het idee, da oranje rondje draait gewoon rond, en krijg die melding niet meer .
en is er iemand nog aan het racen?mee bekant vangde gin haas.![]()
Kan je checken of socialclub jje account bijwerkt als je iets van geld verdient/uitgeeft?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:06 schreef kawa4 het volgende:
hier doet hij het weer heb ik het idee, da oranje rondje draait gewoon rond, en krijg die melding niet meer .![]()
heb net gekeken op de sitequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:07 schreef kensei het volgende:
Kan je checken of socialclub jje account bijwerkt als je iets van geld ve
en ik ben begonnen met 18.000,
heb een auto verkocht en sta nou op ongeveer 25.000, in het spelleke maar ook op de sitemee bekant vangde gin haas.![]()
wat is fotos starten, net als autos starten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Toen ik nog foto's startte ook
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Volgens mij heb je het vandaag al 20x gevraagd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:58 schreef kensei het volgende:
Ik hoorde iemand zeggen dat we geld krijgen van Rockstar, kan iemand dit bevestigen?If not now, then when.![]()
Glitchen ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Vieze glitcher ik ga je reporten!!!!!!
Als ik zou weten hoe deed ik het nog niet.
En zou ik het kunnen...Dan zou ik toch miljoenen hebben
en geen 13.000 zoals nu
en leven in een garage met 2 auto's<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Het is al 100 keer gevraagd in het topic, ik wou ook even meedoenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het vandaag al 20x gevraagd.![]()
![]()
ik kon ook gewoon beginnen zonder melding maar ingame kreeg ik de melding dat er geen verbinding is met de rockstar serversquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:06 schreef kawa4 het volgende:
hier doet hij het weer heb ik het idee, da oranje rondje draait gewoon rond, en krijg die melding niet meer .
en is er iemand nog aan het racen?
zo kan ik nu bijvoorbeeld mijn foto niet zien dat ik fietsend mount chiliad op ben gegaan ( wat overigens echt 10x makkelijker is dan gister met de faggio)![]()
Wat bedoel je dan met geldschieter?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:09 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Glitchen ?
Als ik zou weten hoe deed ik het nog niet.
En zou ik het kunnen...Dan zou ik toch miljoenen hebben
en geen 13.000 zoals nu![]()
![]()
start nou een race op, invites zijn onderweg
of wil niemand mee racen?
mmmm. valt tegen, ik kan geen crewmembers meer uitnodigen
mee bekant vangde gin haas.![]()
real lifequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met geldschieter?<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
ik krijg nu een missie van trevor maar hij staat niet in de telefoonlijst? ik klikte het gelijk weg namelijk![]()
![]()
Ik krijg ook weer missies binnen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
ik zit nu samen met niels in een sessie (heb geen geluid aan niels) in ieder geval tekenen van herstel![]()
#ThugLifequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:18 schreef SchavuitPiet het volgende:
Me hele lichaam is onder getatoeëerd
_o_Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Op onze Faggio's?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
kom we gaan toeterend door de straten rijden het werkt weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Missies die je nog niet gedaan hebt brengen trouwens nog wel "de oude" payout op, maar wanneer je de missie al een keer gehaald hebt krijg je nog maar 50%.![]()
Hopelijk kan ik mezelf weer in je sessie toeterenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
kom we gaan toeterend door de straten rijden het werkt weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werkt nog niet hoor. Kan niet eens solo"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Hoe kan ik eigenlijk missies doen? Op de kaart krijg ik als missies (ster icoon) alleen maar dingen als races, deathmatches en survivals.![]()
wat nou als ik Fritsflits op bounty zet voor 9k paar keer,
en ik leave dus hij slaat het niet op, maar FritsFlits wacht gewoon tot ie saved.
dan ben ik geen geld kwijt en hij heeft het er wel bij
??Haha gay!![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:44 schreef Laser. het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk missies doen? Op de kaart krijg ik als missies (ster icoon) alleen maar dingen als races, deathmatches en survivals.![]()
Tjadonis, waarom blaas je mij en Mimaa op? Krijg geen reactie van je ingame"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ga eens fucking legit spelen fucking clown.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:58 schreef SchavuitPiet het volgende:
wat nou als ik Fritsflits op bounty zet voor 9k paar keer,
en ik leave dus hij slaat het niet op, maar FritsFlits wacht gewoon tot ie saved.
dan ben ik geen geld kwijt en hij heeft het er wel bij
??Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga eens fucking legit spelen fucking clown.zo moeilijk is het echt niet man.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:49 schreef poker4lifee het volgende:
wauw, een 30 jarige aandachtshoer. leuk en rot nou maar weer op.online nog kut dus? wou straks gaan spelen.quote:
Als jij ook zo'n cheatende stumper bent rot jij zelf maar op, en hopelijk word je ook ge perma'd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
zo moeilijk is het echt niet man.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Pedrodat rijden van jou en die auto
FritsFlits
Zomaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga eens fucking legit spelen fucking clown.![]()
alsof ik meer dan 2k heb
was meer dat ik iedereen het zag doen, en wist gelijk waarom
[ Bericht 5% gewijzigd door SchavuitPiet op 19-10-2013 22:24:24 ]Haha gay!![]()
Wist ik het maar...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
hoe the fuck hebbie dat voor mekaar gekregen?![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:30 schreef SchavuitPiet het volgende:
Ik heb zo'n lol met mezelf
groeten wormer95![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: