SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Pffff, geen verbinding met de cloud. Hopen dat ik m'n geld houd, zit nog wel op een online server"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
en alles nerfen aka verpestenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:24 schreef fotostarter het volgende:
zullen wel bezig zijn met die 250k overponsenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
hmm twijfel nu tussen Skate 3 of GTAV..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat hebben ze gisteren al gedaanOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bij mij ligt de cloud er ook uit. Ik heb wel een makkelijke manier gevonden om xp te vergaren. Straaljager stelen > sterren kwijt raken > over de legerbasis vliegen > repeat![]()
![]()
hoeveel krijg je daar dan voor, kwijtraken van 4 sterren?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Bij mij ligt de cloud er ook uit. Ik heb wel een makkelijke manier gevonden om xp te vergaren. Straaljager stelen > sterren kwijt raken > over de legerbasis vliegen > repeat![]()
sst niet zeggen! anders gaat r* dat ook patchen!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Bij mij ligt de cloud er ook uit. Ik heb wel een makkelijke manier gevonden om xp te vergaren. Straaljager stelen > sterren kwijt raken > over de legerbasis vliegen > repeat
Fijn joh dat alles wat ik nu doe niet gesaved is, ik moet nu maar mn PS online laten staan en andere dingen gaan doen tot die saved..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
jup..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:37 schreef delano.888 het volgende:
Fijn joh dat alles wat ik nu doe niet gesaved is, ik moet nu maar mn PS online laten staan en andere dingen gaan doen tot die saved..
en na 30 min wordt je auto gekicked oid![]()
Hier nog niet..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Hier ook weer. Je kan het checken door naar de fotomodus van je telefoon te gaan"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
er zijn blijkbaar problemen? ik kom net thuis maar hier start het prima op en heb gewoon mn level en geld van vannacht nog![]()
![]()
Dat is het probleem ook niet, hij saved alleen nu niks.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:43 schreef kamikazebanaan het volgende:
er zijn blijkbaar problemen? ik kom net thuis maar hier start het prima op en heb gewoon mn level en geld van vannacht nogOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik heb ook geen last maar de helft knalt er steeds uit en kan niet saven #beetjekwaatquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:43 schreef kamikazebanaan het volgende:
er zijn blijkbaar problemen? ik kom net thuis maar hier start het prima op en heb gewoon mn level en geld van vannacht nog![]()
Nee dus, ik kan foto's maken en opslaan maar de game saved niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:42 schreef FritsFlits het volgende:
Hier ook weer. Je kan het checken door naar de fotomodus van je telefoon te gaanOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Nou dan gaan we maar is de deur uit!
Tot vanavond
Oh en me headset oplader is zoek..
Die van 15 euro bij de bartsmit draadloze, kan ik m ook anders opladen?Haha gay!![]()
nopequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:45 schreef SchavuitPiet het volgende:
Nou dan gaan we maar is de deur uit!
Tot vanavond
Oh en me headset oplader is zoek..
Die van 15 euro bij de bartsmit draadloze, kan ik m ook anders opladen?waardeloos ding is het ook die batterijduur is kak.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik zag net iemand een winkel overvallen. Snel m'n auto voor de deur zetten dat hij er niet uit kon. Politie kwam al snel. Vervolgens een bounty op z'n hoofd gezet. Halve server erop af![]()
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik had eentje van Bol.com van 19 euro, volgens wiwa was ik goed te verstaanIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Gofferdome save eens zodat me PS uit kan
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ah die rekken daar achter zijn dus voor je fiets?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:08 schreef Divje het volgende:
Servers gingen weer goed bij mij. M'n Elegy is nu ook fully upgrade, net zoals de Coquette en Tailgayter. Ben weer bijna blut nu
FullPrideGayMobile present:
[ afbeelding ]
Werkt als een magneet in free-roam.![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ah die rekken daar achter zijn dus voor je fiets?kwam ik ook achter via een foto op snapmatic
Ik begin dit spel meer en meer te spelen alsof het Midnight Club Online is
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Yup, dit is mijn fiets:quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ah die rekken daar achter zijn dus voor je fiets?
ik voel een mount chiliad race aankomenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Yup, dit is mijn fiets:
[ afbeelding ]![]()
En morgen met een afgestorven duim wakker worden. No thanksquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:16 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik voel een mount chiliad race aankomen
Doe wel meeoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Is dat nudisten kamp ook in de online map ergens in de bergen?
Ik geloof dat er zoiets was bij offline?![]()
Jup, die wil ik ook wel eens raiden met wat fokkersquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:18 schreef Snoepje5 het volgende:
Is dat nudisten kamp ook in de online map ergens in de bergen?
Ik geloof dat er zoiets was bij offline?
Coolquote:"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
ik hoop het, maar met die cloud down, kan ik dus ook niet afsluiten zonder dat ik alles kwijt ben zeker?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:44 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Mooi, kan ik even rustig eten, kan Rockstar het fixen. Als alles om 19uur maar weer werktmee bekant vangde gin haas.![]()
Pfff, nog steeds verdwijnt je haar als je een masker opzet"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
zou het niet doen neequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:46 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik hoop het, maar met die cloud down, kan ik dus ook niet afsluiten zonder dat ik alles kwijt ben zeker?![]()
Maskers zijn ook gaaaaaaay, behalve die apenkop die je op level 100 unlockedquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:46 schreef FritsFlits het volgende:
Pfff, nog steeds verdwijnt je haar als je een masker opzet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Maskers zijn ook gaaaaaaay, behalve die apenkop die je op level 100 unlocked![]()
![]()
Neen man.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Maskers zijn ook gaaaaaaay, behalve die apenkop die je op level 100 unlocked
Met masker ziet mijn chick er echt beter uit dan zonder. Ze heeft allemaal littekens ofzo op d'r gezicht![]()
![]()
Haha, ik heb hem ook net.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:00 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat kan je weinig veranderen aan die sherrif SUV![]()
Echt awesome dat je er met 8 mensen 'in' kunt.
If not now, then when.![]()
Wanneer rijden we met 8 Fokkers Mt Chiliad op met parachutes?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, ik heb hem ook net.Echt awesome dat je er met 8 mensen 'in' kunt.
nu?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wanneer rijden we met 8 Fokkers Mt Chiliad op met parachutes?![]()
heb 'm ook in de garagequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:00 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat kan je weinig veranderen aan die sherrif SUV![]()
jammer dat je 'm geen performance upgrades kan geven vooral. focking traag dat ding
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat moet je er dan ook mee? Ik heb mijn Baller ook alweer verkochtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb 'm ook in de garagejammer dat je 'm geen performance upgrades kan geven vooral. focking traag dat ding
Heb nog wel zo'n Sandking, maar die is ook redelijk useless.
![]()
Ik kom niet online omdat de servers niet beschikbaar zijn"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
weinigquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat moet je er dan ook mee? Ik heb mijn Baller ook alweer verkochtHeb nog wel zo'n Sandking, maar die is ook redelijk useless.
Dacht dat het wel speciaal zou zijn zo'n sheriff jeep. maar stelt weinig voor dus
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
sandking XL had ik ook, volledig ge upgreed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat moet je er dan ook mee? Ik heb mijn Baller ook alweer verkochtHeb nog wel zo'n Sandking, maar die is ook redelijk useless.
maar dan is da ding nog traag, en het rijdt voor geen meter
ziet er alleen leuk uitmee bekant vangde gin haas.![]()
Oh lol verkeerde topic net:
Wie moest ik pmen om in de fok crew geaccepteerd te worden?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Over useless gesproken, 3 van mijn auto´s...:quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:28 schreef kawa4 het volgende:
[..]
sandking XL had ik ook, volledig ge upgreed.
maar dan is da ding nog traag, en het rijdt voor geen meter
ziet er alleen leuk uit![]()
![]()
Bij mij nog steeds niks.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Beter doen we vd week ook ff van die achterlijke shit dan, in plaats van 't weekend. Dan heb ik geen tijd voor gamen![]()
![]()
Doen de wolkjes het al weer?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoezo rockstars verpest het weer, het weer is normaal voor de tijd van het jaar hoor..Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Echte mooien boerbakken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:39 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Over useless gesproken, 3 van mijn auto´s...:
[ afbeelding ]Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ik had in die maskermissie trouwens trevor een rode duivelmasker, michael een varkenmasker omdat hij varken is en franklin het zwarte apen masker!
Jammer dat er geen zwartepiet masker in zat maar jaVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
racistquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik had in die maskermissie trouwens trevor een rode duivelmasker, michael een varkenmasker omdat hij varken is en franklin het zwarte apen masker!
Jammer dat er geen zwartepiet masker in zat maar jamelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Nee klopt gewoon kan in echt ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:28 schreef kawa4 het volgende:
volgens mij is er iets kapot i n het spelleke,
[ afbeelding ]
kan gewoon onderwater lopen![]()
![]()
Boy, wat zeur je.. ben jij soms ook zo'n anti zwarte piet zeker..quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Correctie: ik ben wel in levels terug gegaan. Maar ik heb mijn geld gehouden + upgrades van auto's.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:28 schreef Snoepje5 het volgende:
Fucking kut servers ik ben de hele dag al terug aan het gaan naar waar ik vanochtend mee begon!!!
Maw: ik ben 100k rijker maar heb wel een half lvl moeten inleveren..![]()
Plankton, bedoel je niet zeewier ofzoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:31 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ben nou op de zeebodem een beetje plankton aan het killen![]()
Vooralsnog zijn er niet veel mensen om te joinen, #KWAAT.quote:
Ik probeer naar het eten wel, als ie het dan weet doet zal ik een sessie opstarten.![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:36 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
ikke op de bodem
en ineens kwam donderjager mee zn vliegtuig aangezet.
[ afbeelding ]
servers liggen eruit en volgens GTA5 zit ik niet meer in een crew?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:35 schreef Painore het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn er niet veel mensen om te joinen, #KWAAT.
Ik probeer naar het eten wel, als ie het dan weet doet zal ik een sessie opstarten.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ik ga het spel nieteens opstarten als ik dit allemaal zo zie
Straks is iedereen al zn shit weer kwijt, en ik niet eahuehaueaguhegauhgeVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Lekker voetbal kijken en vanavond zonder probleempjes verder gamen. Yuuuhaha
TS van dat topic =²
En dan gaat hij altijd haten op onsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:40 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
OMFG die kneus die hier ook post![]()
![]()
___!
Yeah buddy! #FEYgaequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:41 schreef Divje het volgende:
Zie straks wel hoe dit ontvouwt. Nu voetbal. FEYENOORDOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
fixedquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
#BTJELACHENquote:
#NIETKWAAT
#NIXKWIJTWANTNIETGESPAYLT
#STRAXENIGEREIKEBOYYVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
OmcH jy bnt egt kinderagtig omg ;squote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Klein kindje is t toch
0mFf6J33 BR30H jy wt egt nyks 5r5 DKKE P137quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
OmcH jy bnt egt kinderagtig omg ;sVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
btje wel, ik kan goed frysk verstaan maar ik spreek het nooit, spreek gewoon amsterdams zonder accent.. tegenwoordig.. dus BGtaal, #EIGENTAAL.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:44 schreef Divje het volgende:
[..]
#gaeFEY idd
[..]
Amsterdammer in Friesland. Des te lolliger.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:44 schreef Divje het volgende:
[..]
#gaeFEY idd
[..]
Amsterdammer in Friesland. Des te lolliger.quote:
nerd ;s;ss;s;squote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
0mFf6J33 BR30H jy wt egt nyks 5r5 DKKE P137Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
bg heeft op nee gedrukt
Veelste matige kutpoll, iedereen die BG echt kent weet dat BG niet een kneus is maar wie BG niet kent vind BG een kneus en dat is dus nergens op gebaseerd want die kennen me niet dus wat heb je aan die noob poll, alsof je een kind over zn schouder wrijft en zegt dat die geen ijsco mag, conflicterende info.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
ik snap hier geen kanker vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Veelste matige kutpoll, iedereen die BG echt kent weet dat BG niet een kneus is maar wie BG niet kent vind BG een kneus en dat is dus nergens op gebaseerd want die kennen me niet dus wat heb je aan die noob poll, alsof je een kind over zn schouder wrijft en zegt dat die geen ijsco mag, conflicterende info.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
doh, is het gezonder als ik op ja druk dan?quote:
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Dan heb je wel zelfkennis ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
doh, is het gezonder als ik op ja druk dan?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Let op je taal, report verzonden.quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
yes yes SSOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mischien ben jij wel een baaskneus.quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
wauw, een 30 jarige aandachtshoer. leuk en rot nou maar weer op.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:49 schreef poker4lifee het volgende:
wauw, een 30 jarige aandachtshoer. leuk, rot nou maar weer op.![]()
HA HE HA HAquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:49 schreef poker4lifee het volgende:
wauw, een 30 jarige aandachtshoer. leuk en rot nou maar weer op.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Bedankt! Dit scheelt mij 5 minuten (?) en een beetje irritatie!quote:
#CutForKenseiquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |