jammer, je kunt altijd naar heerenveen verhuizen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:49 schreef poepeneesje het volgende:
Heerenveen is een beetje uit de buurt, sorry. Ik had het anders wel erg leuk gevonden!
Ik noem ze meisjes want ik wil mensen altijd een goed gevoel geven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:48 schreef Pakspul het volgende:
Meisjes tussen de 25 en 30Dat zijn geen meiden meer.
En wat voor iets "leuks" had je in gedachten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:47 schreef BaajGuardian het volgende:
En niet van die 16 jarigen die doen altijd wel wat leuks maar ik bedoel beetje van mn leeftijd of iets jonger dus tussen 25 en 30 en die vandaag wat leuks gaan doen in de stad oid want anders vervelen we ons allemaal immers.
groetjes bg.
Alles wat goed voelt dan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:52 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
En wat voor iets "leuks" had je in gedachten?
Wil jou niet tegenkomenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:54 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Jezus gast. Of je haalt je lol uit het trollen of je bent heel zielig.
Misschien moet je de munniksteeg (of zoiets) eens bezoeken. Knap je vast van op.
Ik ben geen hoerenloper vriend, is het zo raar als een leuke man een leuke vrouw een leuke dag geeft? :/quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:55 schreef Cucumissativus het volgende:
TS heeft geen geld voor de hoeren!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wil jou niet tegenkomennice try tho.
Zonder verdere bedoelingen wel ja!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben geen hoerenloper vriend, is het zo raar als een leuke man een leuke vrouw een leuke dag geeft? :/
Wat heeft dat er nu weer mee te maken, ben alleen technisch maagd en daar zit ik ook niet mee dus ga ergens anders trollen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:57 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]Gast je bent facking 30 ofzo en nog maagd. Er staan daar genoeg dames die je daar vanaf willen helpen.
quote:
Ha, gaaaayyy!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dus?
Ik ben nogsteeds knapper en gespierder dan menigeen. En ik speel gitaar.
Aangezien dit een behoorlijk kansloze missie is lijkt het alternatief dat ik aandraag eenbstuk interessanter. Daarbij vroeg je naar leuke meisjes die iets leuks willen doen (quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee te maken, ben alleen technisch maagd en daar zit ik ook niet mee dus ga ergens anders trollen.
prostituees zijn geen aandacht waard sorry.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Aangezien dit een behoorlijk kansloze missie is lijkt het alternatief dat ik aandraag eenbstuk interessanter. Daarbij vroeg je naar leuke meisjes die iets leuks willen doen (). Nou die dames daar voldoen prima aan de profiel eisen.
WAT IS ER NU WEER GAY AAN GITAARquote:
Jij bent eigenlijk gewoon een hele aardige sociale lieve jongen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik noem ze meisjes want ik wil mensen altijd een goed gevoel geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |