jammer, je kunt altijd naar heerenveen verhuizen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:49 schreef poepeneesje het volgende:
Heerenveen is een beetje uit de buurt, sorry. Ik had het anders wel erg leuk gevonden!
Ik noem ze meisjes want ik wil mensen altijd een goed gevoel geven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:48 schreef Pakspul het volgende:
Meisjes tussen de 25 en 30Dat zijn geen meiden meer.
En wat voor iets "leuks" had je in gedachten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:47 schreef BaajGuardian het volgende:
En niet van die 16 jarigen die doen altijd wel wat leuks maar ik bedoel beetje van mn leeftijd of iets jonger dus tussen 25 en 30 en die vandaag wat leuks gaan doen in de stad oid want anders vervelen we ons allemaal immers.
groetjes bg.
Alles wat goed voelt dan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:52 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
En wat voor iets "leuks" had je in gedachten?
Wil jou niet tegenkomenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:54 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Jezus gast. Of je haalt je lol uit het trollen of je bent heel zielig.
Misschien moet je de munniksteeg (of zoiets) eens bezoeken. Knap je vast van op.
Ik ben geen hoerenloper vriend, is het zo raar als een leuke man een leuke vrouw een leuke dag geeft? :/quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:55 schreef Cucumissativus het volgende:
TS heeft geen geld voor de hoeren!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wil jou niet tegenkomennice try tho.
Zonder verdere bedoelingen wel ja!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben geen hoerenloper vriend, is het zo raar als een leuke man een leuke vrouw een leuke dag geeft? :/
Wat heeft dat er nu weer mee te maken, ben alleen technisch maagd en daar zit ik ook niet mee dus ga ergens anders trollen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:57 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]Gast je bent facking 30 ofzo en nog maagd. Er staan daar genoeg dames die je daar vanaf willen helpen.
quote:
Ha, gaaaayyy!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dus?
Ik ben nogsteeds knapper en gespierder dan menigeen. En ik speel gitaar.
Aangezien dit een behoorlijk kansloze missie is lijkt het alternatief dat ik aandraag eenbstuk interessanter. Daarbij vroeg je naar leuke meisjes die iets leuks willen doen (quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee te maken, ben alleen technisch maagd en daar zit ik ook niet mee dus ga ergens anders trollen.
prostituees zijn geen aandacht waard sorry.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Aangezien dit een behoorlijk kansloze missie is lijkt het alternatief dat ik aandraag eenbstuk interessanter. Daarbij vroeg je naar leuke meisjes die iets leuks willen doen (). Nou die dames daar voldoen prima aan de profiel eisen.
WAT IS ER NU WEER GAY AAN GITAARquote:
Jij bent eigenlijk gewoon een hele aardige sociale lieve jongen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik noem ze meisjes want ik wil mensen altijd een goed gevoel geven.
Ja maar ik ben niet een watje of kussentje oid hoor. Maar ik ben wel een sociaal ingesteld persoon met goede waarden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:15 schreef valek het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk gewoon een hele aardige sociale lieve jongen?
Dat is dan ook precies de reden dat jij vandaag gewoon weer zielig op je zolderkamer zal doorbrengen, aandachtshoertje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
prostituees zijn geen aandacht waard sorry.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:16 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies de reden dat jij vandaag gewoon weer zielig op je zolderkamer zal doorbrengen, aandachtshoertje.
En toch krijg je het voor elkaar om geen vrienden te hebben die zaterdag de stad even in kunnen??quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet een watje of kussentje oid hoor. Maar ik ben wel een sociaal ingesteld persoon met goede waarden.
Een echte man speelt geen gitaar, en als je zegt dat je knapper en gespierder bent dan mening man dan ben je toch godverdomme erg mensenschuw omdat je nog maagd bent of je bent homo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
WAT IS ER NU WEER GAY AAN GITAAR
Ik ga niet uit naar discos/kroegen, kan niet over die luide klere herrie in clubs. Is dat zo erg? Dus wat heb ik aan vrienden die dat zouden willen, ik heb vrienden waar ik mee op terrasjes ga zitten, een stukje wandel, mee naar de heide ga of samen gitaar mee speel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:17 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
En toch krijg je het voor elkaar om geen vrienden te hebben die zaterdag de stad even in kunnen??_!
Nee hoor ik ben gewoon niet iemand die zielig gaat zitten doenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:17 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Een echte man speelt geen gitaar, en als je zegt dat je knapper en gespierder bent dan mening man dan ben je toch godverdomme erg mensenschuw omdat je nog maagd bent of je bent homo.
Dan stap je toch af op een lekkere meid of ligt dat nou aan mij...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben gewoon niet iemand die zielig gaat zitten doen
Vandaar dat je hier zo wanhopig op zoek bent.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ga niet uit naar discos/kroegen, kan niet over die luide klere herrie in clubs. Is dat zo erg? Dus wat heb ik aan vrienden die dat zouden willen, ik heb vrienden waar ik mee op terrasjes ga zitten, een stukje wandel, mee naar de heide ga of samen gitaar mee speel.
Ja, en mischien waren er ook atm leuke meiden op fok die zin hadden wat leuks te doen ipv achter fok zitten en dan had ik die kunnen meeten en wat leuks kunnen doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:20 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Dan stap je toch af op een lekkere meid of ligt dat nou aan mij...
echt zo grappig he ha he haquote:
jy bnt egt garpger dan my egt srsquote:
Dan IK kut.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jy bnt egt garpger dan my egt srs
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:32 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb serieus last van plaatsvervangende schaamte...
Misschien moet je de rest van je topic enj je eigen reacties ook even teruglezen...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zie echt het probleem niet een oproep te doen of er leuke meisjes/vrouwen zijn die zich mischien nu op fok vervelen maar wel in hveen wonen en iets leuks te doen..
Gedaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Misschien moet je de rest van je topic enj je eigen reacties ook even teruglezen...
Wat doe jij voor vieze dingen op die heide?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ga niet uit naar discos/kroegen, kan niet over die luide klere herrie in clubs. Is dat zo erg? Dus wat heb ik aan vrienden die dat zouden willen, ik heb vrienden waar ik mee op terrasjes ga zitten, een stukje wandel, mee naar de heide ga of samen gitaar mee speel.
Zonnen in de zomerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:46 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat doe jij voor vieze dingen op die heide?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |