Mensen die de kapsalon niet kunnen handelen, lever dan gelijk maar je ballen inquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:10 schreef lurf_doctor het volgende:
Stinkvoer bestellen en stinkvoer krijgen, wat is je probleem
de kaas hoort een afscheiding te zijn, omdat het buiten de groeten de toplaag van het ongezonde gedeelte is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nog een klacht bij kapsalons is dat ze plakken kaas erin gooien waardoor het kaas een soort muur vormt tussen de sla, de patat en het vlees.
Eerder per dag, dikzak.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:08 schreef haan33 het volgende:
zoals een eckte baas dat doet, worden er meermalen per maand kapsalons geklapt.
Ik ben geen orgaandonor, niemand krijgt een stukje van mijn opperbaasheidquote:
feta? nog nooit gezien in een kappaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:16 schreef IPA35 het volgende:
Terechte klacht, zeker dat wat betreft de vork.
Maar ui is juist lekker, feta daarentegen is een doodzonde.
Je hebt wel gelijk, het overheerst een beetje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
feta? nog nooit gezien in een kappa
Ui hoort er niet bij, want het overheerst de hele smaak
Ik gooi ook nooit sambal erop, ik vraag de saus altijd apart.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, het overheerst een beetje.
Maar ik haat de rode saus en je wilt toch iets pittigs.
Waar ik kom krijg je altijd gewoon drie flessen mee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:18 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik gooi ook nooit sambal erop, ik vraag de saus altijd apart.
Ja maar soms doen ze dat niet, vandaar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waar ik kom krijg je altijd gewoon drie flessen mee.
Slechte ssssaaak.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja maar soms doen ze dat niet, vandaar.
en dan gooi je het zeker om de hoek weg, pussyquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:18 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik gooi ook nooit sambal erop, ik vraag de saus altijd apart.
dat is de inhoud van een gft bak manquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:21 schreef haan33 het volgende:
Dit is dus één en al faal
[ afbeelding ]
groente onder de kaas?
één plak kaas?
waar is de patat?
kruiden?
ging meer om de samenstelling van de kapsalonquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat is de inhoud van een gft bak man
Deze man weetquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:45 schreef Henno het volgende:
KapsalonHet perfecte bazenvoedsel voor als je in half bewusteloze toestand om 05:00u nog even wat stevige kost naar binnen wil prakken.
En natuurlijk altijd de grote nemen. Zo lekker plaatsnemen achter zo een grote trog vol puur genot, en naar binnen schuiven die handel.
Mijn ervaringen met slechte kapsalons zijn te melige of juist compleet verbrande patat, en inderdaad verbrand vlees of allemaal vage toevoegingen die niets met een kapsalon te maken hebben.
En zie ik het nu verkeerd of is die bak maar half vol? Zo'n bak hoort volgestouwd te worden!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:21 schreef haan33 het volgende:
Dit is dus één en al faal
[ afbeelding ]
groente onder de kaas?
één plak kaas?
waar is de patat?
kruiden?
kapsalon oorlog?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:49 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Deze man weet
Ik zag laatst een kapsalon oorlog voorbij komenwtf. Dat moet wel pure aids zijn.
Kan ik helaas over meepraten. Een redelijk alternatief vind ik bijvoorbeeld HAS bij Oostplein.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:49 schreef Brenmar het volgende:
Voor de mensen die ook op erasmus zitten:
Deze kapsalonklachten gelden ook voor de kapsalon bij de turk.
Tevens is die toko ook nasty
Wees gewaarschuwd!
wtf kapsalon oorlogquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:49 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Deze man weet
Ik zag laatst een kapsalon oorlog voorbij komenwtf. Dat moet wel pure aids zijn.
Die tent bij de tennisbanen bedoel je? Die is idd ranzig, daar gooiden ze eerst de sla erop en toen ging ie pas in de ovenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:49 schreef Brenmar het volgende:
Wees gewaarschuwd!
Zoals ik in Breda een aantal jaren terug zag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:52 schreef haan33 het volgende:
Of snackbars die kapsalons aanbieden voor 8.50
Hoeveel kost zo'n bakje hartinfarct normaal dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:52 schreef haan33 het volgende:
Of snackbars die kapsalons aanbieden voor 8.50
Ja die turk is echt nasty, serieus!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die tent bij de tennisbanen bedoel je? Die is idd ranzig, daar gooiden ze eerst de sla erop en toen ging ie pas in de oven![]()
![]()
Tegenwoordig haal ik ze bij de Turk die voor de HES staat, die is wel prima
voor 6 euro heb je meestal een grotequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:58 schreef Oja-Joh het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n bakje hartinfarct normaal dan?
Has is helemaal rotzooi!,quote:
Hier heb je daar geeneens een kleine voor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
voor 6 euro heb je meestal een grote
ja die bij de tennisbanen inderdaad, die wagenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die tent bij de tennisbanen bedoel je? Die is idd ranzig, daar gooiden ze eerst de sla erop en toen ging ie pas in de oven![]()
![]()
Tegenwoordig haal ik ze bij de Turk die voor de HES staat, die is wel prima
Maar jij eet toch meerdere grote? Dan zijn ze ook niet zo groot.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
voor 6 euro heb je meestal een grote
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hier heb je daar geeneens een kleine voor.
Maar die kleine hier zijn wel groter dan die je in de stad krijgt meestal.
je bedoelt dat jij er niet mee om kan gaan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:13 schreef Henno het volgende:
maar in werkelijkheid snij je je hele muil open bij je eerste hap
Handelen wel, waarderenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mensen die de kapsalon niet kunnen handelen, lever dan gelijk maar je ballen in
Toppertjequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:02 schreef Brenmar het volgende:
[..]
Has is helemaal rotzooi!,
Die friet van hun is zo dun dat het net chips is,
(Nog dunner dan de friet van mcdonalds en te lang gebakken)
Kan me nog een jaar of 7 geleden herinneren dat een Turkse pizza met kaas 2 euro kostte, en de kapsalon nog niet bestond. Het waren gouden tijden, die helaas snel voorbij gingen toen de Turk de populariteit door kreeg en de eerste prijsverhoging naar 2,50 kwam. Daarna is het bergafwaarts gegaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:46 schreef Piye het volgende:
Door mensen die elke week een kapsalon halen, worden alle snackbars overgenomen door kebabturken. Kwaliteit kunnen ze schijt aan hebben, want de mensen komen er toch wel en de prijzen kunnen ze ook lekker omhoog blijven gooien. Wat ik maar wil zeggen: Het volk krijgt de vreetzaken die het verdient.
Exactly. Mijn eerste grote kapsalon kostte 4,50. Tegenwoordig krijg je daar vaak niet eens meer een kleine voor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:51 schreef JamesBontkraag het volgende:
[..]
Kan me nog een jaar of 7 geleden herinneren dat een Turkse pizza met kaas 2 euro kostte, en de kapsalon nog niet bestond. Het waren gouden tijden, die helaas snel voorbij gingen toen de Turk de populariteit door kreeg en de eerste prijsverhoging naar 2,50 kwam. Daarna is het bergafwaarts gegaan.
Brokko gegaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:10 schreef Toekito het volgende:
Kapsalon hoort met shoarma TS.Kortom je faalt zelf.
Zo een grote kapsalon heeft ongeveer 2000 calorieënquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:49 schreef chroestjov het volgende:
Er zijn leukere manieren om langzaam te sterven dan het eten van smerige duurbetaalde bakjes obesitas.
Deze mythequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:16 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Zo een grote kapsalon heeft ongeveer 2000 calorieën.
Vroeger, toen vers gesneden döner kebab (lamsvlees) nog in een iskender toegepast werd als volwaardig gerecht en niet als in een pan warm gemaakt separatorvlees op een overpriced pitabroodje gedumpt werd met knoflooksaus om de belabberde smaak van de dronken autochtone klant tegemoet te komen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:51 schreef JamesBontkraag het volgende:
[..]
Kan me nog een jaar of 7 geleden herinneren dat een Turkse pizza met kaas 2 euro kostte, en de kapsalon nog niet bestond. Het waren gouden tijden, die helaas snel voorbij gingen toen de Turk de populariteit door kreeg en de eerste prijsverhoging naar 2,50 kwam. Daarna is het bergafwaarts gegaan.
Bestaat ook nogquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Nou TS, ik kan je vooral aanraden om nooit kapsalon bij Hapsalon Kapsalon te bestellen. Meest ranzige kapsalon die ik ooit gehad heb.
dat klinkt op zich best oke...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:32 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Hier in Utrecht zit een Griek die Griekse kapsalon verkoopt. Weet dat het niet het traditionele recept is, maar wel godsgruwelijk lekker. Is met gyros en tzatziki ipv shoarma en knoflook.
Zo nationalistisch ben je dus niet, met je "Neerlands Trots"quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:32 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Hier in Utrecht zit een Griek die Griekse kapsalon verkoopt. Weet dat het niet het traditionele recept is, maar wel godsgruwelijk lekker. Is met gyros en tzatziki ipv shoarma en knoflook.
Op welke tent doel je daar zo waarde culinaire vriend? Ik ken Dimitri, ik ken El greco, en uiteraard zijn er diverse prettige etablissementen aan de Amsterdamsestraatweg. Maar ik leer graag bij over waar het op dit moment het beste smikkelen is!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:32 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Dat is niet waarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:10 schreef Toekito het volgende:
Kapsalon hoort met shoarma TS.Kortom je faalt zelf.
Dat hoort ook zo idioot.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:03 schreef JochemSjakie het volgende:
Kapsalon met doner
En jij durft jezelf een echte baas te noemen
Dimitri inderdaad, zit in de Pieter Nieuwlandstraat.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Op welke tent doel je daar zo waarde culinaire vriend? Ik ken Dimitri, ik ken El greco, en uiteraard zijn er diverse prettige etablissementen aan de Amsterdamsestraatweg. Maar ik leer graag bij over waar het op dit moment het beste smikkelen is!
Wel waar, aangezien de bedenker van kapsalon dit zelf zegt: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lon-erg-lekker.dhtmlquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wel waar, aangezien de bedenker van kapsalon dit zelf zegt: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lon-erg-lekker.dhtml
De ironie.quote:Mensen zijn het zat om elke keer hetzelfde te eten. Dus gaan ze variëren
Er zit doorgaans Turkse poep in.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef housesoftheholy het volgende:
Denken dat er ook nog maar iets Turks is aan een kapsalon![]()
![]()
Uien zijn lekker, maar ze horen gewoon niet in een kapsalon, cultuurbarbaar!quote:
Bij de meeste kapsalons zit in de garnituur van sla tomaat en komkommer toch echt een rode ui verwerkt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:31 schreef kELAL het volgende:
[..]
Uien zijn lekker, maar ze horen gewoon niet in een kapsalon, cultuurbarbaar!
klopt absoluutquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:35 schreef themole het volgende:
[..]
Bij de meeste kapsalons zit in de garnituur van sla tomaat en komkommer toch echt een rode ui verwerkt.
Dan doen die 't toch verkeerd. Nathaniël Gomes zou zich in zijn graf omdraaien, als 'ie dood was geweest!quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:35 schreef themole het volgende:
Bij de meeste kapsalons zit in de garnituur van sla tomaat en komkommer toch echt een rode ui verwerkt.
de orginele was met shoarma. Inmiddels kan je het met alles kopen....zelfs met rijst en döner.quote:
Met rijst inderdaadquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
de orginele was met shoarma. Inmiddels kan je het met alles kopen....zelfs met rijst en döner.
Kapsalon met donorvleeschquote:
Gatverdamme. Goudse kaas of niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:08 schreef haan33 het volgende:
De kapsalon![]()
[ afbeelding ]
2 plakken jonge kaas.
Het hebben over smaak en dan goudse kaas eten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gatverdamme. Goudse kaas of niet.
Het hebben over smaak en dan jonge kaas eten.
Gesmolten zoveel beter dan die smakeloze zooi die jonge kaas heet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het hebben over smaak en dan goudse kaas eten.
Elst?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:15 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik haalde een tijd terug een kapsalon bij de turk op ons station, nooit meer teruggegaan. De saus was net water, de patat en shit dreef er gewoon in en er zat amper vlees in. Het is nog steeds een raadsel of het wel echt een kapsalon was of dat hij buiten het zicht gewoon in dat bakje heeft staan kotsen.
Slechtste kapsalon OOIT
Jonge kaas = Goudse kaasquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gesmolten zoveel beter dan die smakeloze zooi die jonge kaas heet.
Jij bent de ergste kaas van FOK!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:41 schreef Piye het volgende:
Goudse kaas zegt wat over de kaassoort, jonge kaas zegt wat over hoe lang het heeft gerijpt. Het 1 sluit het ander dus niet uit, maar het is ook niet per definitie hetzelfde. Moet ik dit jullie nou echt uitleggen in het land van de kaas?
quote:
Terechte klacht dit. Die groene pepers die ik zie liggen zijn ook erg lekker trouwens.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:05 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat nog triester is?
Een broodje kabab bestellen en dan dit krijgen:
[ afbeelding ]
Meer groenten dan vleesals ik dat wil bestel ik wel een broodje gezond :/
Terwijl als ik naar de kababzaak Marmaris ga, net over de grens van Maastricht ik dit soort heerlijke broodjes voorgeschoteld krijg
[ afbeelding ]
Uiteraard saus apart anders krijg je zo'n klef broodje aan de onderkant. Gewoon lekker lepelen met die broodjes. Tevens zit er in broodjes wel tomaat en komkommer, alleen is het niet zichtbaar door de hoeveelheid vlees.
Hoe is het met je G-Star truitje?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:05 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl als ik naar de kababzaak Marmaris ga, net over de grens van Maastricht ik dit soort heerlijke broodjes voorgeschoteld krijg
[ afbeelding ]
Uiteraard saus apart anders krijg je zo'n klef broodje aan de onderkant. Gewoon lekker lepelen met die broodjes. Tevens zit er in broodjes wel tomaat en komkommer, alleen is het niet zichtbaar door de hoeveelheid vlees.
beetje ui is heerlijk juist met extra sambalquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
feta? nog nooit gezien in een kappa
Ui hoort er niet bij, want het overheerst de hele smaak
Godverdomme zo'n broodje wil ik hebbenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:05 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
Boh wat een apparaat gekquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:05 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dat??quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:05 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
Het meest calorierijke junkfoodquote:
Die tent voor de HES is ook kut, dan kan je nog beter naar HAS gaan in het food courtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:49 schreef Brenmar het volgende:
Wees gewaarschuwd!
Als je de rest van de dag alleen maar op je reet zit dan is een kapsalon inderdaad te veel. Voor normale mensen die gewoon bewegen is het echter niet erg 1 of 2 keer per maand een kapsalon te nemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:57 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Het meest calorierijke junkfood
Bij een kroket of frikadel denken we gelijk aan vet, en dus calorierijk eten wat je beter kunt mijden. Maar een kroket is qua calorieën nog onschuldig als je het vergelijkt met ander junkfood. Een lijst met de meest heftige calorieshockers
Nummer 1
Het junkfoodfenomeen de kapsalon staat met afstand op nummer één met maar liefs 1800 calorieën per grote portie. Voor degenen die onbekend zijn met de kapsolon: men neme patat, shoarmavlees daarbovenop, afgetopt met gesmolten kaas, tomaat en sla met een flinke dot knoflooksaus. En je hebt een maaltijd met genoeg calorieën voor bijna een hele dag. Het is een populaire snack onder jongeren na een flinke nacht stappen. Het advies van de redactie luidt, als je lijf je lief is, blijf dan ver van de kapsalon vandaan.
• 1. Kapsalon 1.800 calorieën
• 2. Een grote pizza 1.000 calorieën (gemiddeld)
• 3. Big Tasty met bacon, Mc Donalds 905 calorieën
• 4. Dubbele Whopper, Burger King 900 calorieën
• 5. Diepvriespizza 750 calorieën (gemiddeld)
• 6. Dubbele Quarterpounder met kaas, Mc Donalds 740 calorieën
• 7. Patat met mayonaise 590 calorieën
• 8. Kroepoek, per 100 gram: 541 calorieën
• 9. Broodje shoarma met knoflooksaus 490 calorieën
• 10. Patat met ketchup 490 calorieën
• 11. Milkshake (Medium) 417 calorieën
• 12. Berenklauw 320 calorieën
• 13. Sauseizenbroodje 310 calorieën
• 14. Ham/kaas croissant 260 calorieën
• 15. Bamibal 230 calorieën
• 16. Frikandel 190 calorieën
• 17. Kroket 150 calorieën
Dit dus.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die tent voor de HES is ook kut, dan kan je nog beter naar HAS gaan in het food court
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:24 schreef Geerd het volgende:
Die 1800 snap ik niet echt dan zou punt 7 en 9 ook samen 1800 moeten zijn
Huh??quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:24 schreef Geerd het volgende:
Die 1800 snap ik niet echt dan zou punt 7 en 9 ook samen 1800 moeten zijn
Idd 1 portie patat beetje bles en plakjes kaas Hoe the fuck is dat 1800quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:16 schreef hmmmz het volgende:
1800 snap ik ook niet helemaal. Volgens mij ligt het meer zo rond de 1250.
Hoe ziet dat er uit, een donor menu? Krijg je dat van een willekeurig persoon die voor je in de rij staat?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:52 schreef Geerd het volgende:
Als ik een donor menu neem eet je dat ook alleen dan apart
Jazeker. Ideaal na het stappen. Lekker chickie voor je in de rij die je mag vullen met knoflooksaus.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:22 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Hoe ziet dat er uit, een donor menu? Krijg je dat van een willekeurig persoon die voor je in de rij staat?
Wat denk je dat er in "tzatziki" zit?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:32 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Reageren op posts uit 2013quote:Op woensdag 6 mei 2015 01:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat denk je dat er in "tzatziki" zit?
spoiler alert: knoflook
Ja.quote:
quote:
Teveel swek.quote:
quote:
Waar was dat?quote:Op woensdag 6 mei 2015 01:11 schreef yosander het volgende:
Vandaag weer. Bestel je een kapsalon, zit er geen salade bij!! Terug gegaan en wel gekregen, maar wtf is een kapsalon zonder salade
Zwollequote:
http://www.marmarisonline.be/quote:Op maandag 4 mei 2015 22:23 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Godverdomme zo'n broodje wil ik hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bestaat die tent nog?
Bbq kingquote:
hahah die intro op de site, vliegende schotels en pizzas, niceeequote:Op woensdag 6 mei 2015 20:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
http://www.marmarisonline.be/
Jazeker bestaat die nog
SHITquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
http://www.marmarisonline.be/
Jazeker bestaat die nog
Goeie tent iddquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kapsalon haal ik vaak bij Sam Grillroom
Alleen debielen die niet weten hoe je een kapsalon maakt doen dat.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom sla in de oven gaat?
Die pizza tent Van Karnebeek, Van der Laenstraat witte gebouw, helaas bezorgen ze niet maar goede pizza's daar keer wat anders dan New York pizzaquote:
Hoe maak je zo'n ding dan?quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:53 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Alleen debielen die niet weten hoe je een kapsalon maakt doen dat.
Wtf?? Patat vlees, kaas dan in de oven dan een zooi groenten erop.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom sla in de oven gaat?
Men neemt een aluminium bakje met daar in volgens de volgorde:quote:
Die friet is toch ook al gebakken? Vlees gegrilld wat het is nut van die oven dan nog?quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wtf?? Patat vlees, kaas dan in de oven dan een zooi groenten erop.
Om kaas te laten smelten.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die friet is toch ook al gebakken? Vlees gegrilld wat het is nut van die oven dan nog?
Je doet dus de sla in de oven.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:56 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Men neemt een aluminium bakje met daar in volgens de volgorde:
Patat
Doner kebap of shoarma naar eigen keuze
twee plakken jong belegen
Daarna even de oven in
Gevolgd door sla met weer tomaten/komkommers/etc naar eigen keuze
daarna ook sambal en/of knoflooksaus
Zie ik er uit als een kapsalonwetenschapper? Het hoort nou eenmaal zo, waarom weet ik niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als de zooi warm genoeg is smelt die vanzelf wel.
Volgens mij weet niemand het meer.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:59 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een kapsalonwetenschapper? Het hoort nou eenmaal zo, waarom weet ik niet.
Dat valt dus tegen zo warm is dat vlees niet he, heb jij ooit je bek verbrand aan een broodje warm vlees?quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als de zooi warm genoeg is smelt die vanzelf wel.
Ik bestel altijd zonder sla, vertrouw dat spul niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godver man tuurlijik niet, heeft je moeder ooit sla in de over gedaan?
Kijk naar de rol die der hangt als die rond 17,00/18.00 er op lijkt alsof er net 1 broodje van af is gehaald doorlopen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik bestel altijd zonder sla, vertrouw dat spul niet.
Die kaas hoef ik er ook niet bij, bestel gewoon een friet shoarma met veul saus.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kijk naar de rol die der hangt als die rond 17,00/18.00 er op lijkt alsof er net 1 broodje van af is gehaald doorlopen.
Wat ik ook altijd doe even voelen of de groenten koud zijn, dan zit het wel goed. Of gooi jij elke dag je koelkast leeg?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:08 schreef haan33 het volgende:
De kapsalon![]()
[ afbeelding ]
zoals een eckte baas dat doet, worden er meermalen per maand kapsalons geklapt.
Meestal na een paar bier krijg ik zin het genot.
Voor de mensen die niet weten wat voor hemels voedsel dit is, hier een korte uitleg.
In een aluminium bakje wordt een laagje patat gelegd. Daarna wat dönervlees erop en 2 plakken jonge kaas.
In de grill wordt de kaas gesmolten en wordt er sla opgelegd(andere groenten eventueel mogelijk).
De saus maakt het helemaal af en de consument is vrij om te kiezen wat voor saus hij graag op zijn kapsalon heeft![]()
![]()
Nu bij mijn klacht, ik kom steeds vaker tegen dat turks tuig de kapsalon onjuist bereidt.
Voorbeelden:
-Saus mee in de grill(gaat je kapsalon verlept van smaken)
-Slappe patat(door tekort pataturen)
-Plastic vorkje(dat ding breekt 3 keer waardoor je allemaal plastic in je muil krijgt)
-Harde stukjes vlees(doorbakken vlees)
-Ui(hoe verneuk je de hele smaaksensatie)
Ik word hier schijtziek van, als je geen kapsalon kunt bereiden, ga dan lekker terug naar Marokko.
Klacht lijkt mij duidelijk
Jazeker, de stal is ook mooi uitgebouwd de laatste jaren.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 01:58 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Zit de lekkerste döner van Amsterdam nog steeds aan 't einde van de Dappermarkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |