Mensen die de kapsalon niet kunnen handelen, lever dan gelijk maar je ballen inquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:10 schreef lurf_doctor het volgende:
Stinkvoer bestellen en stinkvoer krijgen, wat is je probleem
de kaas hoort een afscheiding te zijn, omdat het buiten de groeten de toplaag van het ongezonde gedeelte is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nog een klacht bij kapsalons is dat ze plakken kaas erin gooien waardoor het kaas een soort muur vormt tussen de sla, de patat en het vlees.
Eerder per dag, dikzak.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:08 schreef haan33 het volgende:
zoals een eckte baas dat doet, worden er meermalen per maand kapsalons geklapt.
Ik ben geen orgaandonor, niemand krijgt een stukje van mijn opperbaasheidquote:
feta? nog nooit gezien in een kappaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:16 schreef IPA35 het volgende:
Terechte klacht, zeker dat wat betreft de vork.
Maar ui is juist lekker, feta daarentegen is een doodzonde.
Je hebt wel gelijk, het overheerst een beetje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
feta? nog nooit gezien in een kappa
Ui hoort er niet bij, want het overheerst de hele smaak
Ik gooi ook nooit sambal erop, ik vraag de saus altijd apart.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, het overheerst een beetje.
Maar ik haat de rode saus en je wilt toch iets pittigs.
Waar ik kom krijg je altijd gewoon drie flessen mee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:18 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik gooi ook nooit sambal erop, ik vraag de saus altijd apart.
Ja maar soms doen ze dat niet, vandaar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waar ik kom krijg je altijd gewoon drie flessen mee.
Slechte ssssaaak.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja maar soms doen ze dat niet, vandaar.
en dan gooi je het zeker om de hoek weg, pussyquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:18 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik gooi ook nooit sambal erop, ik vraag de saus altijd apart.
dat is de inhoud van een gft bak manquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:21 schreef haan33 het volgende:
Dit is dus één en al faal
[ afbeelding ]
groente onder de kaas?
één plak kaas?
waar is de patat?
kruiden?
ging meer om de samenstelling van de kapsalonquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat is de inhoud van een gft bak man
Deze man weetquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:45 schreef Henno het volgende:
KapsalonHet perfecte bazenvoedsel voor als je in half bewusteloze toestand om 05:00u nog even wat stevige kost naar binnen wil prakken.
En natuurlijk altijd de grote nemen. Zo lekker plaatsnemen achter zo een grote trog vol puur genot, en naar binnen schuiven die handel.
Mijn ervaringen met slechte kapsalons zijn te melige of juist compleet verbrande patat, en inderdaad verbrand vlees of allemaal vage toevoegingen die niets met een kapsalon te maken hebben.
En zie ik het nu verkeerd of is die bak maar half vol? Zo'n bak hoort volgestouwd te worden!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:21 schreef haan33 het volgende:
Dit is dus één en al faal
[ afbeelding ]
groente onder de kaas?
één plak kaas?
waar is de patat?
kruiden?
kapsalon oorlog?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:49 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Deze man weet
Ik zag laatst een kapsalon oorlog voorbij komenwtf. Dat moet wel pure aids zijn.
Kan ik helaas over meepraten. Een redelijk alternatief vind ik bijvoorbeeld HAS bij Oostplein.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:49 schreef Brenmar het volgende:
Voor de mensen die ook op erasmus zitten:
Deze kapsalonklachten gelden ook voor de kapsalon bij de turk.
Tevens is die toko ook nasty
Wees gewaarschuwd!
wtf kapsalon oorlogquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:49 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Deze man weet
Ik zag laatst een kapsalon oorlog voorbij komenwtf. Dat moet wel pure aids zijn.
Die tent bij de tennisbanen bedoel je? Die is idd ranzig, daar gooiden ze eerst de sla erop en toen ging ie pas in de ovenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:49 schreef Brenmar het volgende:
Voor de mensen die ook op erasmus zitten:
Deze kapsalonklachten gelden ook voor de kapsalon bij de turk.
Tevens is die toko ook nasty
Wees gewaarschuwd!
Zoals ik in Breda een aantal jaren terug zag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:52 schreef haan33 het volgende:
Of snackbars die kapsalons aanbieden voor 8.50
Hoeveel kost zo'n bakje hartinfarct normaal dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:52 schreef haan33 het volgende:
Of snackbars die kapsalons aanbieden voor 8.50
Ja die turk is echt nasty, serieus!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die tent bij de tennisbanen bedoel je? Die is idd ranzig, daar gooiden ze eerst de sla erop en toen ging ie pas in de oven![]()
![]()
Tegenwoordig haal ik ze bij de Turk die voor de HES staat, die is wel prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |