SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
rustig rustigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:42 schreef Day het volgende:
Jemig mens, let op je timing!
Zo fuckinh moeilijk is het niet!!!
En daarom gaat ze uiteindelijk toch door vrees ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
Hij moet door.
Maar ze vinden haar zielig
En die gaat deze kant op *beweegt naar beide kantenquote:
Hij is weer geniaal!quote:
je kan nog stemmenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:45 schreef starla het volgende:
Spuit 11 ws, maar wat is nu die 'divorce'-banner steeds over de televizierring?
dat ze de weegschaal heeft kapot gemaaktquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die gaat deze kant op *beweegt naar beide kanten
Wat wil ze nou zeggen?
Ja dat vrees ik dus ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
En daarom gaat ze uiteindelijk toch door vrees ik.
Beter nemen in van die andere drie hem dan mee...hij kan wel goed zingen, niks mis meequote:
Ik tot voor dit programma ook nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:46 schreef starla het volgende:
[..]
Wat de hel is 'divorce'? Nog nooit van gehoord...
Gewoon op een anderquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:46 schreef Pheno het volgende:
Kun je ook antistemmen? Want al dat gesmeek geeft me juist die neiging?
Greysie, ik besef me net: wanneer De Vois afgelopen is... begint De Mol bijna!quote:
Proestquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is racistisch... moet een regenboogvlek worden
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is racistisch... moet een regenboogvlek worden
Ik verheug me daar al maanden op! Duurt nog te lang.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Greysie, ik besef me net: wanneer De Vois afgelopen is... begint De Mol bijna!En wanneer De Mol afgelopen is... is de ESF voorpret al volop aan de gang!
Oh, je hebt gelijk, wiehoeeeeequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Greysie, ik besef me net: wanneer De Vois afgelopen is... begint De Mol bijna!En wanneer De Mol afgelopen is... is de ESF voorpret al volop aan de gang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |