dat ze de weegschaal heeft kapot gemaaktquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die gaat deze kant op *beweegt naar beide kanten
Wat wil ze nou zeggen?
Ja dat vrees ik dus ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
En daarom gaat ze uiteindelijk toch door vrees ik.
Beter nemen in van die andere drie hem dan mee...hij kan wel goed zingen, niks mis meequote:
Ik tot voor dit programma ook nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:46 schreef starla het volgende:
[..]
Wat de hel is 'divorce'? Nog nooit van gehoord...
Gewoon op een anderquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:46 schreef Pheno het volgende:
Kun je ook antistemmen? Want al dat gesmeek geeft me juist die neiging?
Greysie, ik besef me net: wanneer De Vois afgelopen is... begint De Mol bijna!quote:
Proestquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is racistisch... moet een regenboogvlek worden
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is racistisch... moet een regenboogvlek worden
Ik verheug me daar al maanden op! Duurt nog te lang.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Greysie, ik besef me net: wanneer De Vois afgelopen is... begint De Mol bijna!En wanneer De Mol afgelopen is... is de ESF voorpret al volop aan de gang!
Oh, je hebt gelijk, wiehoeeeeequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Greysie, ik besef me net: wanneer De Vois afgelopen is... begint De Mol bijna!En wanneer De Mol afgelopen is... is de ESF voorpret al volop aan de gang!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |