En toch heb ik liever Van der Vaart.. hij heeft meer een klik met Van Persiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:25 schreef RensAjacied het volgende:
Sneijder moet gewoon mee naar het WK.
Allebei mee?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:27 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En toch heb ik liever Van der Vaart.. hij heeft meer een klik met Van Persie
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
Björn KuipersSlechtste scheidsrechter die Nederland heeft ongeveer.
Cavaliers denkt dat zijn mening er toe doet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens.
Nou, nee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
O ja? En Higler dan? Nou?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
Nee een van de betere.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
Higler.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
Nou, ja. Staat in de eredivisie wekelijks te stuntelen. Hij komt in de buurt van Higler, en dat is een prestatie op zich.quote:
ACquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers denkt dat een scheidsrechter slecht is als hij miljoenen grote wedstrijden heeft gefloten.
A. Cavaliers is debiel
B. Cavaliers is niet debiel
C. Koop een leven
Cquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers denkt dat een scheidsrechter slecht is als hij miljoenen grote wedstrijden heeft gefloten.
A. Cavaliers is debiel
C. Koop een leven
Cquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
A. Cavaliers is debiel
C. Koop een leven
Dquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
A. Cavaliers is debiel
C. Koop een leven
D. Niemand heeft Stinho gemist.
Zijn meerdere antwoorden goed?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
A. Cavaliers is debiel
C. Koop een leven
Uh, oke.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd, het is immers een stelling.
C1000 is van Jumbo, net als Super de Boer. De Boer is trainer bij ajax. Belangenverstrengeling!quote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd, het is immers een stelling.
'eens'quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:35 schreef Aerioz het volgende:
In een foutloze wedstrijd maak je ook wel is fouten.
aardig showtje, kijkt lekker weg. Niet hoogstaand.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik vind dit geen topshow, zeggen jullie het maar jongens?
Geen topshowquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Oké Vjenne12345.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat gelul van Johan over Sneijder en VdV, hou toch op man. VdV is voor Oranje gewoon een betere speler, sowieso doet RvP het beter met VdV.
Haha, ongelooflijk, idd.quote:
Mister Bigstar dat je er bentquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat gelul van Johan over Sneijder en VdV, hou toch op man. VdV is voor Oranje gewoon een betere speler, sowieso doet RvP het beter met VdV.
Neger, wat. Kijk jij naar Nederlandse series?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:40 schreef Pumatje het volgende:
Lui die divorce niet kennen![]()
Een van de betere series, weer een goed product van RTL7
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:40 schreef Pumatje het volgende:
Ik wel. Zeker het begin.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Beats the hell out of American hollywood tv, dat is alleen voedsel voor rijtjeshuismensenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neger, wat. Kijk jij naar Nederlandse series?
Eensquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:40 schreef Pumatje het volgende:
De weg even kwijt. Zijn de zenuwen voor de uitslag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:43 schreef Gramulanion het volgende:
Wat doet die Divorce Hooligan hier?
gewoon een topshowquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vind je het zulks een topshow?quote:
Het gaat over Strootman. Broekje uit?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind je het zulks een topshow?
Ik heb geen idee, ik moest alleen hard lachen om dat neersteken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind je het zulks een topshow?
Welke foto?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik zapte en zag Victor Reinier, jeweetwel van die foto
Strootgodquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat over Strootman. Broekje uit?
Volgens mij is dit niet echt ontopic.quote:
Sorry hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:47 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet echt ontopic.
Deze moet je echt lezenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, die.
Er zijn wel eens topics die ik mis.
Sowieso niet Duitsland. Dan is het Brazilië of Argentinië.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland wordt wereldkampioen als Nederland de Strootgod niet op waarde schat.
Ik vind het leuk dat hij het goed doet bij Roma.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Valencia speelt in Spanje.quote:
Duitsland niet, vliegen er in de halve finale gewoon weer uit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeker weten.quote:
Echt he.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Royal sadness dat het ook 5x duurt voordat iemand het door heeft.
ghaly bij al ahly of lierse sk oid als ik zo zie of ik ben sotnedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
Spelen Hossam Ghaly en Karim Saïdi nog ergens? En Gyan?
De uitslag moet nog komen toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Weer een lul uit een soap heeft de Televizier Ring Talant award gewonnen. Ferry Doedens
Het boeit niemand.quote:
Komt omdat hij zijn ogen dichtknijpt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
In jouw UI lijkt het net alsof de ogen van Humberto zijn uitgestoken.
Doedels? Who the hell is Doedels?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Weer een lul uit een soap heeft de Televizier Ring Talant award gewonnen. Ferry Doedens
Oh vandaar. Bedankt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Komt omdat hij zijn ogen dichtknijpt.
Hé daar ben je weer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Huh wat, verdraaien ze ff lekker het interview?
Geen voetballer dus opzouten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Doedels? Who the hell is Doedels?
Prima voetballertjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Janmaat wordt behoorlijk overschat.
Ik hoop dat dit duidelijk is.
Alle foeballers praten als Marokkanen jwzquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Waarom praat die lul ook al als een pseudo-Marokkaan?
Uh, oke.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
U bent op uw pik getrapt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:59 schreef Heeinz het volgende:
Gijp, die niet eens weet dat morgen Twente - Ajax is, vertelt even zijn onzinnige mening over Andersen terwijl hij hem totaal niet kent. Mafkees.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar voel je vrij om een avatar te maken met een hogere resolutie.
Praat eens normaal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Vandaag was het wel een hoerenpubliek.
Dat wel. Stel zoutzakken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Behalve Fritsie natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
OK!!!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Gijp met zijn homouitspraken op plek 9 in de spraakmakendste televisiemomenten dit seizoen!!!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Gijp met zijn homouitspraken op plek 9 in de spraakmakendste televisiemomenten dit seizoen!!!
!!!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:20 schreef Oliver23 het volgende:
MP4:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)b7f-ebbda2910fc7.mp4
Overgevoeligheid troef ten opzichte van onze nichterige medemens.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Thanksquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:20 schreef Oliver23 het volgende:
MP4:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)b7f-ebbda2910fc7.mp4
Mooi Derksen-momentje ook. "Van Gaal heeft Sneijder niet onrechtvaardig behandeld. Van Gaal sloeg erin door." (Oid)quote:
Precies ! Groningen staat gewoon netjes 8e en speelde 2 weken terug nog AZ weg.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Groningen staat gewoon waar ze moeten staan.
Ben jij soms een FC Groningen fan? Het is slechts een vermoeden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:33 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Precies ! Groningen staat gewoon netjes 8e en speelde 2 weken terug nog AZ weg.
En dan gaat die haar lak kwal (Cambuur) roepen wat gaat het slecht bij Groningen ? Ze hebben een leuk nieuw talent van 17 rond lopen en een Kostic die je in de toekomst weer voor een leuk bedrag kan verkopen. Soms roepen ze echt maar wat bij VI !
Vertel jij mij maar wat er niet klopt aan mijn verhaal ? Als je als neutraal supporter naar Groningen kijkt dan staan ze toch waar ze moeten staan ? Met als doelstelling play offs halen..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:34 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ben jij soms een FC Groningen fan? Het is slechts een vermoeden.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:46 schreef Ties02 het volgende:
Johan had Twente Ajax op gelijk toch bij de Toto?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:46 schreef Ties02 het volgende:
Johan had Twente Ajax op gelijk toch bij de Toto?
Ze hebben allebei geen Twitteraccount hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Sterker nog,ik heb mij afgelopen vrijdag best vermaakt vooral tijdens het 1 tweetje tussen Derksen en Genee
quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Middag! Nee, geen rant dit keer voor de tere zieltjesSterker nog,ik heb mij afgelopen vrijdag best vermaakt vooral tijdens het 1 tweetje tussen Derksen en Genee waarbij Derksen al lachtend het laatste woord had met de tekst: "en ik steek je neer."
![]()
Oh ja, en het moment dat die dikke (Boskamp) Derksen bij zijn stropdas pakte. Die deed toen ook niets meer.![]()
Schitterend! Ik ga wel maandag kijken al was het alleen maar om te kijken hoe de 65 jaar van die dikke wordt gevierd en of hij nog gaat meppen. Toetertjes?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:23 schreef Iwanius het volgende:
Ah! daar heb je zo een teer zieltje die zich laat kennen als je wat weerwoord geeft op een programma dat door tere zieltjes als "top show"wordt gehonoreerd.Het is een grote vooropgeette klucht van leedvermaak over anderen dat dit programma in stand houdt.
Weerwoorden zijn prima, we hebben hier zelf regelmatig kritiek en er zijn genoeg "flopshows". Jouw kritiek bestaat echter uit een ongefundeerd samenraapsel van willekeurige argumenten die kant noch wal raken. Bij jouw posts heb ik altijd het idee dat ze eindelijk internet toestaan in de psychiatrische instelling.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:23 schreef Iwanius het volgende:
Ah! daar heb je zo een teer zieltje die zich laat kennen als je wat weerwoord geeft op een programma dat door tere zieltjes als "top show"wordt gehonoreerd.Het is een grote vooropgeette klucht van leedvermaak over anderen dat dit programma in stand houdt.
Dat is ook niet nodig. Als die jongens maar punten pakken, en dat doen ze tot nu toe gewoon vrij aardig onder zijn trainerschap.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat Van de Looi "bravoure mist" heeft Johan nooit gezegd trouwens, hij zei alleen dat spelers niet op het puntje van hun stoel gaan zitten als hij de kleedkamer binnenstapt en dat het meer een typische tweede man is. Zulke vreemde uitspraken zijn dat niet.
Niet letterlijk misschien, maar het was duidelijk dat de huidige trainer volgens hem te saai was en geen pursenality. Ik kijk nog steeds met plezier hoor, en doe zeker geen Iwaniusje, maar dit onderdeel had niet echt een sterke onderbouwingquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat Van de Looi "bravoure mist" heeft Johan nooit gezegd trouwens, hij zei alleen dat spelers niet op het puntje van hun stoel gaan zitten als hij de kleedkamer binnenstapt en dat het meer een typische tweede man is. Zulke vreemde uitspraken zijn dat niet.
Fred Rutten heeft dat ook niet, maar Derksen vindt hem meestal toch goedquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet letterlijk misschien, maar het was duidelijk dat de huidige trainer volgens hem te saai was en geen pursenality. Ik kijk nog steeds met plezier hoor, en doe zeker geen Iwaniusje, maar dit onderdeel had niet echt een sterke onderbouwing
Groningen heeft alleen samen met NEC de slechtste wedstrijden van dit jaar op zijn naam staanquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig. Als die jongens maar punten pakken, en dat doen ze tot nu toe gewoon vrij aardig onder zijn trainerschap.
Er werd gesuggereerd dat het niet helemaal goed ging bij Groningen, maar dat is onzin. Als je na 10 speelronden op 2 punten van de koploper staat heb je dat als FCG niet slecht gedaan.
Okequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Groningen heeft alleen samen met NEC de slechtste wedstrijden van dit jaar op zijn naam staan
En daarmee sta je in deze competitie gewoon op 2 punten van de koploperquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Groningen heeft alleen samen met NEC de slechtste wedstrijden van dit jaar op zijn naam staan
dat klopt jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En daarmee sta je in deze competitie gewoon op 2 punten van de koploper
Kan je dat misschien nog één keer typen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:17 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wat weet de VI-hooligan over Marcus Tulio Lyuji Murzani Tanaka?
Wat weet de VI-hooligan over Marcus Tulio Lyuji Murzani Tanaka?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Kan je dat misschien nog één keer typen?
Nu Studio Voetbal, wie gaat kijken?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
Wilfred straks bij Raymann, wie gaat kijken?
Ik zap dan meestal.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nu Studio Voetbal, wie gaat kijken?
Ik kan daar pas antwoord op geven zodra de EU in de maand is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:17 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wat weet de VI-hooligan over Marcus Tulio Lyuji Murzani Tanaka?
Ik mag hopen dat je het niet kijkt voor de sterke onderbouwingenquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet letterlijk misschien, maar het was duidelijk dat de huidige trainer volgens hem te saai was en geen pursenality. Ik kijk nog steeds met plezier hoor, en doe zeker geen Iwaniusje, maar dit onderdeel had niet echt een sterke onderbouwing
En Johan gaf nog garanties dat je hem zonder zorgen precies zoals hem kon invullenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
Oh 1gelukkig wel goede odds vsn die wedstrijd dus maar 12,50 verlies
Ik begin inderdaad steeds grotere vermoedens te krijgen dat er een patiënt ontsnapt is uit het Pieter Baan Centrum.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
Iwanius schijnt een homofiel te zijn. We weten allemaal dat die naar SYTYCD kijken met die gladjanus van een Jan Kooijemans en niet naar VI.
Toen waren de VBL broeders eensgezind aan het juichen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:10 schreef GGMM het volgende:
De uitzending waarin hij deel 1 kreeg valt nooit meer te overtreffen.
3 topics in een kwartier.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen waren de VBL broeders eensgezind aan het juichen.
Ja, je moet van goede huize komen om Waterman te passeren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:36 schreef VMSDKR het volgende:
Heerlijke tweede goal van Sneijder trouwens, maar dat geheel terzijde.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:28 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Bij jouw posts heb ik altijd het idee dat ze eindelijk internet toestaan in de psychiatrische instelling.
Ga je ook sjoelen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben er niet bij dus gaat vanavond niet lukken
Hoe oud? Vijftig?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat heb io nog niet eerder als synoniem ervoor gehoord maar ja
Toen liepen joden, moslims, homo's en hooligans de polonaise.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen waren de VBL broeders eensgezind aan het juichen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |