SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*********DENK AAN LEDBANDJES/REFLECTIE*********
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 20-10-2013 13:18:37 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Denk dat ik morgen maar eens wat nieuwe hardloopkleren ga kijken...
Nieuwe schoenen staan iig hoog op de verlanglijst. Zag vorige topic iemand over de buff via ebay, hoe en waar kan ik vinden of het een echte is?All management is Strategic Management.![]()
ik had geen zin om je te quoten tot er een nieuwe was geopendquote:![]()
maar iig bedankt voor de tips. om op blote voetjes te lopen nu is ietwat kouddus ik trek 'm over een paar weken wel mee langs de runnersworld of run2day. ik heb ik nog een kortingsbon liggen van 20 euro
wellicht dat ik er wat mee kan doen.
ik wilde ook al aan semtex vragen wáár ze die buff vandaan had op ebay, aangezien ik die dolgraag wil voor de halloweenrun volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:47 schreef GodsSon het volgende:
Denk dat ik morgen maar eens wat nieuwe hardloopkleren ga kijken...
Nieuwe schoenen staan iig hoog op de verlanglijst. Zag vorige topic iemand over de buff via ebay, hoe en waar kan ik vinden of het een echte is?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb d'r hier 2 gekocht
http://www.headwearwebshop.nl/?gclid=CKvHscqIoboCFYdZ3god1C0ABwJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oef... Bij ons is het ook al een hele week zo...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:32 schreef Arquero het volgende:
[..]
Goed dat je er op tijd bij bent.
Godver zeg, ik ga vanavond ook nog maar ff rennen denk ik.
Vandaag is bijltjesdag hier op kantoor. Zijn al 3 mensen ontslagen en er volgen er wellicht nog meer.
Iedereen zit elkaar maar beetje schaapachtig aan te kijken wie de volgende is. Klotedag zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En echt lekker loop ik daardoor ook niet... Eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin om te lopen. Ik ga wel, maar blegh... Gewoon alles blegh...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Of hier DJMO
http://www.ebay.com/bhp/skull-buffJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
daar kan ik niet diegene vinden die semtex postte. en juist die vond ik zo gaaf ..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Of hier DJMO
http://www.ebay.com/bhp/skull-buffIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Gaat je niet lukken, hij komt uit de UK. Bij mij staat de Est. Shipping nu tussen 24-30 oktober. Ik heb gewoon een search gedaan op 'buff' en 'skull' en vond hem?quote:[b]Op vrijdag 18 oktober 2013 20:55 schreef DJMO
ik wilde ook al aan semtex vragen wáár ze die buff vandaan had op ebay, aangezien ik die dolgraag wil voor de halloweenrun volgende week zaterdagOf de 'redfrogwear' shop op ebay.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dacht ik de voorbije week niet echt goed gelopen te hebben heb ik toch wel wat bekertjes bijeen gesprokkeld, en vandaag mijn verste afstand ooit, 18 km. Ging best wel ok, in het begin wat zoeken naar een juist tempo maar dan mooi rond de 5:55 kunnen blijven verder lopen. Toch maar eens gaan zoeken naar een halve marathon dan. Al denk ik dat mijn 13,5 km trail run van eind november daar zeker wel mee gelijk mag worden gesteld, de eerste kwam daar vorig jaar over de streep na 1u20, en dat is toch wel een wereldtopper in trailen.
En vandaag ook maar nieuwe schoenen gekocht, na mijn trailschoenen een beetje verliefd op Inov8, hier gemakkelijk te vinden en mijn goedkoopste loopschoenen (999 rand, maar had -10% dus zo'n 66 euro).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
thnx, ik heb 'm nu wel gevonden, wel bij een andere verkoper, maar soit. even kijken wat de shipping time is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken, hij komt uit de UK. Bij mij staat de Est. Shipping nu tussen 24-30 oktober. Ik heb gewoon een search gedaan op 'buff' en 'skull' en vond hem?Of de 'redfrogwear' shop op ebay.
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oef... Bij ons is het ook al een hele week zo...Och nee, ik kan me inbeelden dat je gek wordt, zo lang in spanning wachten, nergens goed voor! Ga maar lopen, even hoofd leeg zal deugd doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En echt lekker loop ik daardoor ook niet... Eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin om te lopen. Ik ga wel, maar blegh... Gewoon alles blegh...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Wát een heerlijke baantraining was dát!
'Ze' deden 600m + 200m rust, maar heb besloten 400m + 200m te doen. Ook even om de voetjes denken. En wát ging het lekker!Echt goed gegaan.
http://www.endomondo.com/workouts/259685177/881511
Ja doei.![]()
Zo vanwege mijn knie toch maar de challenge aangepast naar 850km. De 1000 haal ik niet.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:10 schreef winterstorm666 het volgende:
mijn nieuwe trail sokjes!
[ link | afbeelding ]![]()
Die zien er stoer uit! Gaaf!![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:10 schreef winterstorm666 het volgende:
[ link | afbeelding ]Inov8!
Ja doei.![]()
van een vrouwtje gekocht die hem maar 1 keer had aangetrokken. ze zitten heerlijk! precies goede maat.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ja weet ik. Vind het ook niet heel erg hoor. Heb nu een realistisch doelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:33 schreef Nirak het volgende:
Mooie schoenen!
En daywalk3r, dat zijn nog aardig wat km'rs, maar toch
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
bekende naam?? hehehe!
http://www.runtodream.com(...)oldoende-onvoldoendehome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oef... Bij ons is het ook al een hele week zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En echt lekker loop ik daardoor ook niet... Eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin om te lopen. Ik ga wel, maar blegh... Gewoon alles blegh...![]()
![]()
Tof!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:10 schreef winterstorm666 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dan denk ik meteen hier aan.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: