Inderdaadquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als de grote baas het niet ziet is het goed toch?
zo groot is die niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als de grote baas het niet ziet is het goed toch?
twitter:WieIsDeMol twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 20:46:10Voor de #widm #special zijn we benieuwd naar jouw mening! Wat zijn voor jou hoogtepunten van 13 jaar WIDM? http://t.co/KaT7VRFTOM reageer retweet
Joh, WIDM 2014 is al een half jaar geleden opgenomen hè, valt vrij weinig meer aan te veranderenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:48 schreef Iwanius het volgende:
Goh... je zou het bijna nog geloven dat ze oprecht geïnteresseerd zijn in je mening wat tv-kijkers hun hoogtepunten waren van de afgelopen 13 jaar.
Ze zullen die gegevens toch niet doorspelen naar zo een bureau die er allerlei conclusies aan verbindt,dat vervolgens in een lijvig rapport uitbrengt en waarmee de tv zender dan aan de haal gaat door het programma zo aan te passen dat het nog meer kijkers genereert bij de volgende afleveringen?
Hoe heet dat ook weer? Oh ja. Format.
En:quote:Op donderdag 21 november 2013 13:54 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Tygo staat als enige recht voor de camera!!!!!
En die gast tussen Daphne en Freek is als enige man in dezelfde pose als de vrouwen gefotografeerd.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:54 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Tygo staat als enige recht voor de camera!!!!!
Hij trekt iedere een een 'strike a pose' hoofdquote:Op donderdag 21 november 2013 14:14 schreef rubbereend het volgende:
Ik erger me zelfs op foto's aan Tygo
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 21 november 2013 14:14 schreef rubbereend het volgende:
Ik erger me zelfs op foto's aan Tygo
En Jennifer heeft haar armen over elkaar. Als enige!quote:Op donderdag 21 november 2013 14:12 schreef Rockfire het volgende:
[..]
En:
Owen heeft als enige een bril op
Owen heeft als enige een hoofddeksel
Aaf heeft als enige oorbellen in
Dat zegt volgens mij allemaal niks...
Oh en deze foto:
[ afbeelding ]
Jan-Willem houd zijn vingers vreemd...
Hij is een beetje van badguyaantrekkelijk naar 'ik weet waar je slaapt' gegaan inderdaadquote:Op donderdag 21 november 2013 14:20 schreef MissBliss het volgende:
Er was een tijd dat Tygo best aantrekkelijk was. Nu niet meer
Op die foto hierboven is hij wel heel freaky.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:20 schreef MissBliss het volgende:
Er was een tijd dat Tygo best aantrekkelijk was. Nu niet meer
Exact mijn probleem hahaquote:Op donderdag 21 november 2013 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik voldoe niet aan de laatste drie eisen.
Jan-Willem heeft natte oksels. Echt een mollenstreek.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:12 schreef Rockfire het volgende:
[..]
En:
Owen heeft als enige een bril op
Owen heeft als enige een hoofddeksel
Aaf heeft als enige oorbellen in
Dat zegt volgens mij allemaal niks...
Oh en deze foto:
[ afbeelding ]
Jan-Willem houd zijn vingers vreemd...
Ja, maar als je 17 bent kun je nog geen WO of HBO opleiding hebben afgerond.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:28 schreef DaMart het volgende:
Ze hebben wel een bijzonder beeld van hoger opgeleid zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |