Eindelijk eens een zender naast Eurosport.quote:Internationale kickbokshelden
Er gaan rake klappen vallen bij RTL 7! Werden er de afgelopen jaren al diverse vechtsporten uitgezonden: Het kickboksen krijgt nu een vaste plaats op de zaterdagavond met RTL 7 Fight Night: Glory Kickboxing!
Vanaf 22.00 uur verschijnen de beste kickboksers ter wereld in de ring voor Glory. Deze toernooien en events vinden wereldwijd plaats, in steden als Los Angeles, New York, Tokyo, Milaan, Istanbul en Londen. De Nederlandse deelnemers, waaronder Peter 'The Dutch Lumberjack' Aerts, Remy 'The Flying Gentleman' Bonjasky en Glory-vlaggenschip (of met zijn 2,12 meter in elk geval vlaggenmast) Semmy Schilt, weten op dit allerhoogste niveau prima hun mannetje te staan getuige de vele overwinningen, kampioenschappen en hoge ratings.
RTL 7 Fight Night - Glory Kickboxing: Elke zaterdag om 22.00 uur bij RTL 7
Dat is RTL hequote:
Het staat (nog) 1-1.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is kijken hoe Ajax aan het verliezen is.
Ik ben er ik ben er! Ik was voetbal kijken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
En waar is Geo? Die had me hier nog aan herinnerd van de week en nu is hij er zelf niet, sukkel.
Ja is al afgelopen he? Net op tijd ze gaan weer verder.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben er ik ben er! Ik was voetbal kijken.
Koert?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:28 schreef static het volgende:
Wat een fucking irritante commentator. Geloof dat hij vroeger darts deed ofzo.
Sowieso Nederlands commentaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:28 schreef static het volgende:
Wat een fucking irritante commentator. Geloof dat hij vroeger darts deed ofzo.
Ja, die.quote:
Edwin van Os.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
Wie is die andere? Volgens mij komt hij uit Amsterdam aan het accent te horen.
Of dat laatste nou een aanbeveling isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:54 schreef static het volgende:
[..]
Ja, die.
De beste die we hebben: Fred Royers. Heeft het laatst nog tot DWDD gemaakt.
Nogal ja. Hij versloeg een wedstrijd tussen twee nullen op kick-box gebied en heeft dat compleet niet onder stoelen of banken gestoken. Was in de TV draait door, een Eurosport moment. Maar goed, het is duidelijk dat je Royers niet kent.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Of dat laatste nou een aanbeveling is
Ik bedoel meer: dat het niet echt een aanbeveling is dat je bij DWDD te zien was.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:33 schreef static het volgende:
[..]
Nogal ja. Hij versloeg een wedstrijd tussen twee nullen op kick-box gebied en heeft dat compleet niet onder stoelen of banken gestoken. Was in de TV draait door, een Eurosport moment. Maar goed, het is duidelijk dat je Royers niet kent.
Hij raakt hem wel maar wil niet zeggen dat die klap zo hard was dat hij werkelijk knocked down was. Het was meer dat hij door die klap uit balans was, maar niet 'rocked'/duizelig etc.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
Hij raakte hem toch of ben ik nou gek?
Ah OK op die manier.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij raakt hem wel maar wil niet zeggen dat die klap zo hard was dat hij werkelijk knocked down was. Het was meer dat hij door die klap uit balans was, maar niet 'rocked'/duizelig etc.
Je bedoelt meer dat je het niet snapt. Is ook goed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: dat het niet echt een aanbeveling is dat je bij DWDD te zien was.
En nog steeds.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Fred deed het anders altijd prima.
Nee nacht van de popmuziek.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
Nu een slechte film.. echt iets voor jou dus Karina.
Ja ik ben niet zo snugger.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:03 schreef static het volgende:
[..]
Je bedoelt meer dat je het niet snapt. Is ook goed.
Dat weten we. Daarom behandelen we je met een fluwelen handschoentje.quote:
Verhoeven's kans om door te breken bij de zwaargewichten.quote:
zeker een leuke kaart, en japan, dus lekker overdag kijkenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef static het volgende:
Leuk affiche:
DATE/December 21st, 2013
WHERE/Tokyo, Japan
VENUE/Ariake Colloseum
WEB/ www.Glory13.jp
www.GloryWorldSeries.com
Peter Aerts(Holland)vs. Rico Verhoeven(Holland)
Daniel Ghita(Romania)vs. Errol Zimmerman(Curcao)
Remy Bonjasky(Holland)vs. Anderson Silva(Brazil)
Jerome Le Banner(France)vs. Sergey Kharitonov(Russia)
Hesdy Gerges(Egypt)vs. Ewerton Teixeira(Brazil)
Dustin Jacoby(USA)vs. Makoto Uehara(Japan)
Glory Welterweight Tournament:
Nieky Holzken(Holland)vs. Marc de Bonte(Belgium)
Karapet Karapetyan(Armenia) vs Joe Valtellini(Canada)
Reservefight
Alexander Stetcurenko(Russia)vs. Karim Ghajji(Morocco)
Kubo Yuta(Japan)vs. Mosab Amrani(Morocco)
de bonte is allang vervangenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef static het volgende:
Leuk affiche:
DATE/December 21st, 2013
WHERE/Tokyo, Japan
VENUE/Ariake Colloseum
WEB/ www.Glory13.jp
www.GloryWorldSeries.com
Peter Aerts(Holland)vs. Rico Verhoeven(Holland)
Daniel Ghita(Romania)vs. Errol Zimmerman(Curcao)
Remy Bonjasky(Holland)vs. Anderson Silva(Brazil)
Jerome Le Banner(France)vs. Sergey Kharitonov(Russia)
Hesdy Gerges(Egypt)vs. Ewerton Teixeira(Brazil)
Dustin Jacoby(USA)vs. Makoto Uehara(Japan)
Glory Welterweight Tournament:
Nieky Holzken(Holland)vs. Marc de Bonte(Belgium)
Karapet Karapetyan(Armenia) vs Joe Valtellini(Canada)
Reservefight
Alexander Stetcurenko(Russia)vs. Karim Ghajji(Morocco)
Kubo Yuta(Japan)vs. Mosab Amrani(Morocco)
Earlier this year, Petrosyan found himself dislodged from the #1 ranking spot. Robin Van Roosmalen had a very busy year and earned enough ranking points to take the top spot. This is the first time Petrosyan has been at #2 and he’s going into this tournament with a point to prove. This will be the most fired-up we have ever seen him.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:45 schreef aadspagaat het volgende:
op de site van glory staat trouwens van roosmalen op 1 in de rankings en petrosyan op 2![]()
echt slecht. beter laat rtl7 nederland kennis maken met mma. ze moeten gewoon eventjes kopen van one fc, wsof enz.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:56 schreef static het volgende:
Van dat 'elke zaterdag' komt niet veel terecht.
Alleen dat suffe nep-worstelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Funkmode!
Ja, Welterweight Championship met 4 man.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:24 schreef Coelho het volgende:
Is dit weer zo'n toernooi met meerdere rondes zoals voorheen de K1 final?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |