Nogal ja. Hij versloeg een wedstrijd tussen twee nullen op kick-box gebied en heeft dat compleet niet onder stoelen of banken gestoken. Was in de TV draait door, een Eurosport moment. Maar goed, het is duidelijk dat je Royers niet kent.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Of dat laatste nou een aanbeveling is
Ik bedoel meer: dat het niet echt een aanbeveling is dat je bij DWDD te zien was.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:33 schreef static het volgende:
[..]
Nogal ja. Hij versloeg een wedstrijd tussen twee nullen op kick-box gebied en heeft dat compleet niet onder stoelen of banken gestoken. Was in de TV draait door, een Eurosport moment. Maar goed, het is duidelijk dat je Royers niet kent.
Hij raakt hem wel maar wil niet zeggen dat die klap zo hard was dat hij werkelijk knocked down was. Het was meer dat hij door die klap uit balans was, maar niet 'rocked'/duizelig etc.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
Hij raakte hem toch of ben ik nou gek?
Ah OK op die manier.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij raakt hem wel maar wil niet zeggen dat die klap zo hard was dat hij werkelijk knocked down was. Het was meer dat hij door die klap uit balans was, maar niet 'rocked'/duizelig etc.
Je bedoelt meer dat je het niet snapt. Is ook goed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: dat het niet echt een aanbeveling is dat je bij DWDD te zien was.
En nog steeds.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Fred deed het anders altijd prima.
Nee nacht van de popmuziek.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
Nu een slechte film.. echt iets voor jou dus Karina.
Ja ik ben niet zo snugger.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:03 schreef static het volgende:
[..]
Je bedoelt meer dat je het niet snapt. Is ook goed.
Dat weten we. Daarom behandelen we je met een fluwelen handschoentje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |